Κυριακή 7 Ιουνίου 2015

Χτίστε μια νέα εικόνα για τον εαυτό σας



Μπορείτε να χτίσετε  μια νέα εικόνα για τον εαυτό σας με το να οραματιστείτε τον εαυτό σας όσο πιο όμορφο μπορείτε να φανταστείτε.

Θυμάμαι έναν ψυχίατρο να μου λέει, "Ήρθα να πω αντίο. Πάω στον άλλο κόσμο”.
"Ω, θα πας να αυτοκτονήσεις;"
“Ναι”, απάντησε.
"Ποιος είναι ο λόγος;” ρώτησα.
"Για πενήντα χρόνια είμαι σε αυτό το επάγγελμα. Ο πόνος, η δυστυχία και τα προβλήματα των ανθρώπων εμφυτεύτηκαν στο κεφάλι μου. Ξαφνικά είδα ότι είμαι ένας από αυτούς - ένα σάπιο άτομο. Μπορείς να το φανταστείς, εδώ και πενήντα χρόνια  κερδίζω εκατό δολάρια την ώρα και ποτέ δεν έχω βοηθήσει αυτούς τους ανθρώπους."
"Ω, αυτό είναι φανταστικό. Έχεις μάθει πολλά πράγματα. Κλείσε τα μάτια σου."
"Σκοπεύεις να με υπνωτίσεις;" ρώτησε. "Όχι βέβαια!", του είπα. Έκλεισε τα μάτια του.



Του είπα, "Φαντάσου ότι είσαι πολύ χαρούμενος και κάθεσαι σε ένα λιβάδι. Υπάρχουν όμορφα λουλούδια παντού. Στη συνέχεια, φαντάσου ότι έχεις βρει μια όμορφη γυναίκα. Οι δύο σας χορεύετε και τραγουδάτε."

Σιγά σιγά άλλαζα την εικόνα του εαυτού του. Αργότερα τον άλλαξα σε έναν άνθρωπο που έσωσε δύο ή τρία άτομα από πνιγμό στο ποτάμι. Το πρόσωπό του έδειχνε ότι πήδηξε στον ποταμό και τους τράβηξε στην ξηρά. Τελικά τον έκανα να σώσει ένα έθνος και να φέρει την ανθρωπότητα σε ειρήνη. Έγινε όλο και πιο σπουδαίος.

"Παλιάνθρωπε”, μου είπε, “τώρα δεν θέλω να πεθάνω."
"Τι θα κάνεις;" ρώτησα.
"Δεν μου έχει μείνει πολύς χρόνος, γι 'αυτό πρέπει ν’ αρχίσω να εργάζομαι γι’ αυτά τα μεγάλα οράματα." Είναι πλέον τόσο ευτυχισμένος.


-Τορκόμ Σαραϊνταριάν
The year 2000 & After 


elenastral

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα