Παρασκευή 8 Μαΐου 2015

10 υποσχέσεις που δίνω στα παιδιά μου

10 υποσχέσεις που δίνω στα παιδιά μου

Η ζωή είναι ένα υπέροχο χάος. Συχνά, μέσα στις υποχρεώσεις και το καθημερινό τρέξιμο, ξεχνάμε ποιοι είμαστε, τι θέλουμε, τι έχει σημασία και τι όχι. Κάπως έτσι είναι η πραγματικότητα για τους γονείς και ταπαιδιά - σχεδόν χρειαζόμαστε ένα χάρτη για να επαναπροσανατολιζόμαστε κάθε φορά μέσα στις ταχύτατες αλλαγές που συμβαίνουν γύρω μας. Όλοι μας ξέρουμε ότι τέλειος γονιός δεν υπάρχει… υπάρχουν όμως κάποιες αρχές, που μπορούν να μας βοηθήσουν σ’ αυτό τον απαιτητικό μας ρόλο. Να, λοιπόν, 10 πράγματα που υπόσχομαι στα παιδιά μου να τηρήσω σ’ αυτό το κοινό μας ταξίδι στη ζωή:
1. Θα σας καθοδηγώ, δεν θα σας χειραγωγώ.
2. Θα σας μάθω την πειθαρχία, όχι την τιμωρία.
3. Θα σέβομαι την ατομικότητα και τη μοναδικότητά σας.
4. Θα γελάμε μαζί κάθε μέρα.
Γιατί, όπως είπε και ο Τσάρλι Τσάπλιν, «μια μέρα χωρίς γέλιο είναι μια χαμένη μέρα».


5. Θα εξάπτω τη φαντασία σας.
6. Θα σας αφήνω και να αποτυγχάνετε.
Γιατί, όπως είπε και ο Αϊνστάιν, «Αυτός που δεν έχει κάνει ποτέ του λάθος, δεν θα δοκιμάσει ποτέ κάτι καινούργιο».
7. Θα είμαι ένα καλό πρότυπο για σας.
Θα προσπαθώ να σας δίνω με τις πράξεις μου και τη συμπεριφορά μου το καλό παράδειγμα: μια ισορροπημένη ζωή, έναν υγιεινό τρόπο διατροφής, ένα θετικό τρόπο σκέψης με υπευθυνότητα και συνείδηση.
8. Θα ανακαλύπτουμε μαζί όσο περισσότερα πράγματα μπορούμε.
Η γνώση δεν τελειώνει ποτέ. Όσο ζει κανείς μαθαίνει, και οι αξίες της ζωής είναι αυτές που εξελίσσουν το ανθρώπινο είδος.
9. Δεν θα παραλείπω να σας λέω ότι είστε το Νο1 στη ζωή μου.
Ό,τι κι αν συμβαίνει γύρω μας, όσο χαοτικοί κι αν είναι οι ρυθμοί μας, δεν θα υπάρχει τίποτα πιο σημαντικό από σας. Εσείς θα είστε πάντα η προτεραιότητά μου.
10. Θα φροντίζω να εισπράττετε όλη μου την αγάπη
Κάθε μέρα θα σας λέω πόσο σας αγαπώ… δυνατά, ψιθυριστά, με χάδια, με φιλιά, με αγκαλιές, με χαμόγελα και τρυφερά βλέμματα. Κι αυτό, εκτός από υπόσχεση, είναι και απειλή! Γιατί είναι κάτι που θα συμβαίνει για πάντα… και στην εφηβεία σας, και στα φοιτητικά σας χρόνια, και στο γάμο σας. Κι εσείς το ξέρετε καλύτερα απ’ όλους πως, όταν η μαμάαποκτήσει μια συνήθεια, δύσκολα την κόβει!


ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα