Παρασκευή 12 Δεκεμβρίου 2014

«Εσείς και Εγώ»


Εσείς και ΕγώΤο ισχυρότερο «Εγώ» το έχουν όσοι φωνάζουν φανατικά για την ανάγκη εξάλειψης του «Εγώ» και την δημιουργία ενός «Εμείς».
Γνωρίζουν πολύ καλά την «Ψυχολογία της Μάζας» και ξέρουν πως ένα Συνειδητοποιημένο ΑΤΟΜΟ που δρα βάση Λογικής δεν είναι τόσο άβουλα υπάκουο στην Χειραγώγηση, όσο ένα ΠΛΗΘΟΣ που παρασυρμένο από το Συναίσθημα θα ακολουθήσει άβουλα τον «μπροστάρη» που κινεί τα νήματα του Ψυχισμού του δικού του και των διπλανών του…
Το «Εμείς» που κηρύττουν είναι στην ουσία ένα συγκαλυμμένο «Εσείς και Εγώ»…
Εσείς να με υπηρετείτε…

και Εγώ να είμαι ο Πυρήνας της ανάγκης σας να ΑΝΗΚΕΤΕ κάπου.

Ο ΑΛΗΘΙΝΟΣ Ηγέτης δεν επιθυμεί να είναι «βοσκός» οπαδών.
Επιθυμεί να είναι «Πρώτος μεταξύ Ίσων» Αδελφών…
ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα