Τετάρτη 1 Οκτωβρίου 2014

Δείξε μου τον δρόμο





Ένας μαθητής είπε με απελπισία  στον Δάσκαλο του :


“Δάσκαλε μου, σε ικετεύω, δείξε μου το δρόμο για τη φώτιση”



“Βρίσκεται ακριβώς μπροστά στα μάτια σου”, απάντησε ο δάσκαλος,

“η αντίληψη του εαυτού σου είναι αυτή που σε εμποδίζει να τον δεις καθαρά.”


“Αν η αντίληψη του εαυτού μου με εμποδίζει να δω καθαρά”, ρώτησε ο μαθητής, “εσύ Δάσκαλε μου τον βλέπεις τον δρόμο που βρίσκεται μπροστά σου;”


“Η αντίληψη του «ΕΣΥ»,  προστιθέμενη στην αντίληψη του εαυτού σου, σε εμποδίζουν ακόμη περισσότερο να δεις τον δρόμο”, απάντησε ο δάσκαλος.


“Αν δεν υπάρχει η αντίληψη του «ΕΣΥ», ούτε η αντίληψη του «ΕΑΥΤΟΥ» μπορεί τελικά κανείς να δει τον δρόμο δάσκαλε;”, ρώτησε ο μαθητής.


Και ο δάσκαλος απάντησε:


“Αν δεν υπάρχει ούτε «ΕΣΥ», ούτε «ΕΑΥΤΟΣ», τότε ποιος τελικά θέλει να δει;”

 Συνοδοιπόροι είμαστε με τον ίδιο προορισμό…


ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα