Τετάρτη 3 Σεπτεμβρίου 2014

Προσγείωση Τεράστιων Ufo (Βίντεο)



26/08/14 - Ήμουν στη Σαρδηνία.

 Μόλις είχαμε φτάσει σε ένα ωραίο ξενοδοχείο. 

Ήμουν έτοιμος να κάνω μπάνιο στην πισίνα, όταν παρατήρησα πολλά τεράστια φώτα στον ουρανό.

Πήρα το iPhone μου, και τα κατέγραψα. 

Μετά την παρακολούθηση του βίντεο στον υπολογιστή μου, παρατήρησα επίσης ένα παράξενο σκοτεινό τριγωνικό σκάφος να αιωρείται δίπλα στα φώτα. 

Τα παρακολουθούσε. 

Όταν τα φώτα εξαφανίστηκαν, το σκάφος επιτάχυνε και σίγουρα τα ακολούθησε. 


Είμαι σίγουρος ότι ήταν κάποιο είδος συνοδείας, καθώς είναι εμφανές ότι υπάρχει μια σύνδεση μεταξύ του εν λόγω σκάφους και των φωτών. Πρόκειται για μια προσγείωση.


Τα φώτα ήταν σούπερ τεράστια, εντυπωσιακά στο μάτι

 Άρχισαν να κατεβαίνουν αρκετά γρήγορα πίσω από το βουνό, όλο και πιο χαμηλά.

Αυτό σημαίνει ότι είναι υλικά αντικείμενα και πιθανώς κάποιο είδος μηχανοκίνητης συσκευής. 

2012thebigpicture

Απόδοση Κειμένου dorieas


ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα