Πέμπτη 25 Σεπτεμβρίου 2014

Γιατί να διαλογίζομαι με τα μάτια ανοιχτά ?

Ο διαλογισμός είναι μία μέθοδος η οποία μας βοηθάει να εκπαιδεύσουμε το μυαλό μας από ένα πολυσύχναστο δρόμο γεμάτο φασαρία, να γίνει μία ήρεμη και γαλήνια λίμνη, ένα γλυκό ρυάκι, ένα δάσος γεμάτο μελωδίες. Εικόνες που θα θέλαμε όλοι να βρισκόμασταν σε στιγμές μεγάλου στρες και άγχους.


Παράλληλα προσπαθούμε να εκπαιδεύσουμε και τις αισθήσεις μας έτσι ώστε να μην μας δίνουν λάθος μηνύματα, αλλά και να μην περνούν πληροφορίες στο υποσυνείδητό μας από μόνες τους.
Έτσι ο διαλογισμός με τα μάτια ανοιχτά και κάτω από μία δική μας κατεύθυνση μας βοηθάει να εκπαιδεύσουμε τον νου μας και τις αισθήσεις μας.
Πώς διαλογίζομαι με τα μάτια ανοιχτά ?
Υπάρχουν δύο τρόποι.
Ο ένας είναι να θέσω στο μυαλό μου ένα ερώτημα και να περιμένω τις απαντήσεις του. Τις οποίες τις καταγράφω σε ένα τετράδιο. Όποιες απαντήσεις και να μου δώσει, ακόμη και να μοιάζουν κάποιες από αυτές ότι είναι εντελώς άσχετες με το ερώτημα είναι μέσα από το υποσυνείδητό μου. Όπως επίσης μπορεί να έρθουν και απαντήσεις μέσα από τον Ανώτερο Νου. Όσο εκπαιδεύομαι σε αυτόν τον διαλογισμό, επιλέγοντας να βρίσκομαι συνειδητά εκεί που είμαι τότε με εκπαιδεύω στην επίγνωση. 

Ο δεύτερος τρόπος είναι να επιλέξω να ατενίζω έτσι απλά χωρίς καμία ερώτηση και χωρίς να κοιτάζω κάτι συγκεκριμένο. Εκεί εξηγώ στο μυαλό μου, ότι κανένας θόρυβος δεν με ενοχλεί και είμαι μόνο με την ανάσα μου, τον ήχο της καρδιά μου και την εσωτερική μου Πηγή. Η πρώτη σκέψη που θα έρθει από μόνη της στο μυαλό μου, είναι το σημείο που σταματάει και ο διαλογισμός. Δεν πειράζει αν είναι σε σύντομο διάστημα. Λέμε εκείνη τη στιγμή μπράβο στον εαυτό μας, που κατάφερε έστω και γι αυτό το διάστημα να είναι στην απόλυτη ένωση με την Αρμονία. Κρατάμε κάπου αυτόν τον χρόνο και την άλλη μέρα επιλέγουμε να κάνουμε τον ίδιο χρόνο. Αν ήταν 1 λεπτό, για ένα λεπτό θα κάνουμε την άσκηση και σήμερα. Μένουμε δηλαδή στην εκπαιδευτική ευχέρεια του μυαλού μας. Μετά από κάποιες μέρες επιλέξτε να αυξήσετε το διάστημα και πείτε στο μυαλό σας, σήμερα θα δοκιμάσουμε 2 λεπτά. Εκεί ρυθμίζουμε ένα χρονόμετρο για τα δύο λεπτά. Όταν περάσει πάλι ένα διάστημα πάλι αλλάζουμε τον χρόνο και έτσι τμηματικά και με υπομονή αυξάνουμε τον χρόνο. 

Ο διαλογισμός με τα μάτια κλειστά ύστερα από αυτές τις δύο ασκήσεις θα γίνει πιο εύκολος. Απλώς με τα μάτια κλειστά μπορεί να μας πάρει ο ύπνος και αυτό δεν το θέλουμε.
Στόχος κάθε διαλογισμού είναι να οργανώσουμε το μυαλό μας από θορυβώδες που είναι να ηρεμήσει.
Όταν εναρμονιστεί με την ηρεμία τότε δημιουργούμε μαζί του την διαδρομή κάθαρσης από όλες τις σκέψεις που μας βασανίζουν.

Δωροθέα 


ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα