Δευτέρα 28 Οκτωβρίου 2013

Εγώ δεν έχω την πολυτέλεια να πεθάνω. Ούτε ν’ αρρωστήσω..

Ο Νίκος μου μιλάει που και που. Από την Ελλάδα. Μιλάμε στο skype. Ένα βράδυ μάλιστα μεθύσαμε μέσω skype. Δεν το είχα ξανακάνει. Μου άρεσε.
Τότε ήταν που μου είπε: «Εγώ ρε μαλάκα δεν έχω την πολυτέλεια να πεθάνω. Ούτε ν’ αρρωστήσω, δεν μπορώ».
Έχει δύο κόρες, πληρώνει φροντιστήρια, στεγαστικό. Αν ο Νίκος πάει στον παράδεισο πίσω του θ’ αφήσει κόλαση. Αν αρρωστήσει, θα του πάρει η τράπεζα το σπίτι και θα μείνουν οι κόρες του στον δρόμο.
Όταν νιώθεις πως κάποιος δεν έχει ούτε την ύστατη πολυτέλεια: να πεθάνει τα παίρνεις άσχημα.

Άρχισα να του κάνω μαρξιστική ανάλυση. Ρε συ, του είπα «Οι πλούσιοι κι όσοι αποκτούν εξουσία φοβούνται περισσότερο τον θάνατο γιατί δεν βρίσκουν τον τρόπο να εξαγοράσουν και την αθανασία»
«Μα δεν τον φοβάμαι ρε βλάκα» μου είπε.
Κι έχει δίκιο. Είμαι βλάκας . Είμαι βλάκας γιατί είμαι στο ίδιο σύστημα με τους αμετροεπείς, τους «γιατί αυτός και όχι εγώ», τους καταφερτζήδες, τους καριερίστες, τους φιλοτομαριστές. Κοιτάζω αυτή στη δικτατορία των κακών που έχει κάτσει για τα καλά στην πλάτη μας. Συζητώ για δουλειές με τύπους που θεωρούν ανόητες, υποκριτικές και ξεπερασμένες συμπεριφορές την αξιοπρέπεια, και την αλληλεγγύη.
Εγώ δεν έχω την πολυτέλεια να πεθάνω. Ούτε ν’ αρρωστήσω. Ούτε καν να επαναστατήσω.
ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα