Τετάρτη 23 Οκτωβρίου 2013

Το διπλό Ε το ένα ίσια και το άλλο ανάποδα -) (- = το Εγώ και ο εαυτός)...Το 2πλο Ε μέσα από δικά μου συμπεράσματα μετά από έρευνα ....

Το διπλό Ε  το ένα ίσια και το άλλο ανάποδα  -) (- = το Εγώ και 
ο εαυτός,

  δύο ασπίδες που κρύβουν την ορατότητα του ενός από του άλλου. 

Το ένα φαντάζεται την ύπαρξη του άλλου, όμως οι ασπίδες δεν επιτρέπουν την εικόνα, την αλήθεια.

 Το να βλέπεις τη πλάτη ή την ασπίδα δεν σου επιτρέπει να γνωρίσεις. 

Όταν όμως το ένα γυρίσει προς το άλλο και αρχίζουν να γνωρίζονται μεταξύ τους (- -) συναντιούνται οι δύο γραμμές και τείνουν να ενωθούν η μία με την άλλη. 

Αυτό είναι η έναρξη της αυτοβλετίωσης, να αρχίσω να μαθαίνω τα κομμάτια μου ολιστικά και όχι πια αποσπασματικά και τμηματικά.

Όταν αυτή η γραμμή ενωθεί τότε δημιουργείτε το  Θ  δηλαδή αρχίζει να φαίνεται το Θεϊκό κομμάτι που έχει ο καθένας μέσα του.

Το διπλό αντίθετο Ε το συναντάμε στην Κνωσό.

Η γνώση είναι δικαίωμα, είναι υγεία. 

Το να ζητώ να μάθω την αλήθεια είναι δικαίωμα του κάθε ενός. 

Να κλειδώνουμε για μία έννοια, ως αιρετική, είναι σαν από επιλογή να θέλω να είμαι κουτσός. 

Το να ψάχνω να βρω τι μου κρύβουν και γιατί, είναι προσωπική ανάγκη του κάθε ανθρώπου. 

Ανοίγω προς τη γνώση και την αλήθεια σημαίνει ψάχνω από κάθε πλευρά τα πως και τα γιατί.  


Δωροθέα 


ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα