Τετάρτη 12 Ιουνίου 2013

Ο Μαίανδρος ….. Το μήνυμα πίσω από τον μύθο...



Κάνοντας μια βόλτα στο διαδίκτυο μπορεί ο κάθε ένας να διαβάσει πολλά και διάφορα.
Πιθανότατα θα φτιάξει μια υποκειμενική εικόνα  για το πού περίπου κινείται ιδεολογικά ο κόσμος  σήμερα, και ποιες είναι οιτάσεις που διαμορφώνονται .
Συμπεράσματα όμως υπεύθυνα  για  την<< αλήθεια>> που πιθανότατα  αναζητά δεν θα βρει έξω από τον εαυτό του, αλλά ούτε και κάποια  συμπεράσματα  για το μέλλον δεν μπορεί να κάνει,  διότι  η κάθε στιγμή διαμορφώνει την επόμενη .

Αναζήτησα σχετικά με  το σύμβολο του << μαιάνδρου >> μιας και  συζητιέται τον τελευταίο καιρό αυτό το << ιερό σύμβολο >> από πολύ κόσμο, αλλά  και επίσης επειδή το αισθάνομαι κοντά μου από όταν ήμουν παιδάκι.
Μετά από την βόλτα μου σε διάφορα blogs και  site, θυμήθηκα τον μέγα Έλληνα, τον Σωκράτη που έλεγε …….
<< Δεν είμαι Αθηναίος, ούτε Έλλην πολίτης, αλλά πολίτης του κόσμου >>.
Και  αυτό είναι και κατά την άποψη μου το μεγαλείο του Έλληνα ....  Το να μπορεί και να αισθάνεται αγκαλιά και ενωμένος  με όλο το κόσμο
Άλλωστε η λέξις  << Ελλην>>  προέρχεται από το <<ΕΛ>> που σημαίνει ο Ήλιος [ ο ορατός] ο οποίος δεν κάνει καμιά απολύτως διάκριση και  προσφέρει την ζεστασιά του και το φως του σε όλα τα όντα .
 Το μάθημα για κάθε ψυχή που ενσαρκώνετε ειδικά  σε αυτή την γεωγραφική περιοχή  είναι  να ελευθερωθεί από διχαστικές νοοτροπίες και πρακτικές, και να ανακαλύψει την ενότητα και την πραγματική ελευθερία. 

 Στο διαδίκτυο βρήκα blogs που αναφέρονται με ευθύνη και σοβαρότητα στο σύμβολο του μαιάνδρου. Σίγουρα όμως  υπάρχει και η  προσπάθεια για χειραγώγηση και  παραπληροφόρηση, διαιώνιση  κλίματος ανασφάλειας,  αλλά και μια τάση για  επιφανειακή και ρηχή  οπτική. Για το πώς  κόσμος αντιλαμβάνεται κάποια πράγματα, για το πως  εκτιμά τα γεγονότα και φυσικά πόσο πρόχειρα ερμηνεύει κάποια σύμβολα .

 Είναι γνωστό ότι ο Μαίανδρος στην Ελληνική μυθολογία ήταν  μια  ποτάμια θεότητα.
 Επίσης είναι και  η ονομασία ενός ποταμού στην Τουρκία.
 Αλλά κυρίως είναι μια λαβή σύμβολο με την οποία ο θνητός άνθρωπος κατάφερε να κατακτήσει την θεότητα. 

Ανέκαθεν υπήρχε η τάση στον άνθρωπο να χρησιμοποιεί διάφορα σύμβολα
<< δύναμης >>.
Τέτοια σύμβολα δύναμης θα τα δούμε παντού, και όσοι γνωρίζουν μπορούν να τα εντοπίζουν σε σήματα αυτοκινήτων, σε logo και γραφήματα εταιρειών, σε ποτά και αναψυκτικά, σε τρόφιμα κλπ.
Και αυτό φυσικά δεν είναι λάθος, υπάρχει η ελεύθερη βούληση του κάθε ανθρώπου να χρησιμοποιεί τα σύμβολα και την δυναμική τους αφού εμπνέετε  από αυτά, όπως υπάρχει και η ελευθερία το να χρησιμοποιεί τον λόγο.
Τον μαίανδρο για παράδειγμα οι πρόγονοι μας τον χρησιμοποιούσαν στην αρχιτεκτονική, στην διακόσμηση, τον έραβαν στα ρούχα τους ή τον φορούσαν σαν κόσμημα, θεωρείτο εκτός από ιερός, και σαν ένα σύμβολο τύχης  επιτυχίας και ευημερίας .

Και σήμερα επίσης συνεχίζουμε να  τον βλέπουμε σε κοσμήματα , στην αρχιτεκτονική, σε γραφήματα, επίσης είναι πλέον και  σήμα οργανώσεων,  πολιτικών  κομμάτων, σωματείων , και εταιρειών.

Υπάρχει όμως και κάτι άλλο που θα έπρεπε να γνωρίζουμε  πέρα από την εικόνα , ή το απλό  σχέδιο ενός μαιάνδρου, ή και οποιοδήποτε συμβόλου……
.
Ότι δηλαδή ένα ιερό σύμβολο αλλά και όλα όσα βλέπουμε και ακούμε ,δεν είναι ποτέ μόνο αυτά που << φαίνονται >>, ή αυτά που έχουν  γραφτεί σχετικά.....αλλά έχουν  μια πολυδιάστατη οπτική και ερμηνεία.   
 Δηλαδή δεν είναι  μόνο είναι η ιστορία του συμβόλου,  η θεωρεία του, η φαντασία που τα περιβάλει, (εικόνα-ψευδαίσθηση), και οι διαφορετικές  απόψεις που υπάρχουν.................

Το κάθε ένα σύμβολο, το συνοδεύει και μια πιο βαθιά έννοια και σημασία, πέρα από την θεωρεία και την ιστορία , μια γνώση που δεν είναι ορατή, και  που είναι  μια << δυναμική>> που συνοδεύει το κάθε σύμβολο ή την κάθε εικόνα.
Είναι  αυτό που βρίσκετε ακόμη και πέρα  από την  έμπνευση αυτών που πρώτοι  το φιλοτέχνησαν, η το δημιούργησαν.
Ο μαίανδρος αν και ο κάθε ένας έχει την ελευθερία να τον  ερμηνεύει όπως επιθυμεί, ο όρος <<πολεμική λαβή>>  είναι πολύ ρηχός, υποβαθμίζει το νόημα των  μύθων από  όπου προέρχεται , και σίγουρα αποπροσανατολίζει  την οπτική του κόσμου    

Κάθε σύμβολο εφόσον το χρησιμοποιούμε σαν σημαία, ή στην κάρτα μας, ή σαν τατουάζ,  όνομα κλπ,  θα πρέπει να  γνωρίζουμε τι  είναι, και τι σημαίνει .
Πρώτα  για εμάς  και από εμάς , και όχι να σκεφτόμαστε και να δρούμε,  μόνο σύμφωνα με αυτά που μας έχουν πει  άλλοι, ή μόνο με αυτά που έχουμε απλά απομνημονεύσει από ένα  ενδιαφέρον βιβλίο ή ένα blog.
Ο μαίανδρος  είναι σύμβολο ισορροπίας αλλά επίσης και ανισορροπίας.
Εξαρτάτε από την χρήση που γίνετε, δηλαδή από τον χρήστη .
Θα πρέπει να εμβαθύνουμε σε αυτό, και να βιώσουμε και να  κατανοήσουμε τη σημασία του, χωρίς τις εξωτερικές παρεμβολές του νου, οι οποίες σχεδόν  πάντοτε είναι κατευθυνόμενες και σίγουρα  ανεπαρκής .
Θα πρέπει να  κατανοήσουμε το σύμβολο εφόσον θέλουμε να το χρησιμοποιήσουμε .
Και να γνωρίζουμε σε βάθος την ενέργεια με την οποία  θα συνεργαστούμε.
Η ανθρωπότητα έχει ταλαιπωρηθεί αρκετά από αυτήν την μηχανική,υπνωτική, και ρομποτική συμπεριφορά.

 Και σε αυτό δεν  φταίνε [όπως πάντα ] οι άλλοι, αλλά η δική μας άγνοια και ανοησία, που μας κάνει να τρέχουμε πίσω από οτιδήποτε που πιστεύουμε ότι τάχα θα μας βοηθήσει να σωθούμε. [από τον εαυτό μας].
Το ισχυρότερο και δυνατότερο <<όπλο>> που υπάρχει, έχει ανακαλυφθεί εδώ και χιλιάδες χρόνια, και παραμένει το ισχυρότερο ακόμη  και σήμερα.
 Και αυτό είναι ο έλεγχος του νου.       [ χειραγώγηση, παραπληροφόρηση].
Και ένα από τα μεγαλύτερα ψέματα άνθρωπε, είναι ότι χρειάζεσαι  αρχηγό!  

Ο Χίτλερ  πρέπει να  γνώριζε τι σήμαινε η σβάστικα, όμως έκανε το λάθος να εκτραπεί και να χρησιμοποιήσει ενέργειες και συμπεριφορές αντίθετες από αυτήν  που τα σύμβολο της σβάστικας αντιπροσώπευε ……….με τα γνωστά ….αποτελέσματα .

Δείτε για παράδειγμα τις θρησκείες, και  πνευματικές οργανώσεις σε όλο το κόσμο οι οποίες χρησιμοποιούν κυρίως σύμβολα  <<ιερά>> και αρχαία , το πως βρίσκονται συνεχώς μέσα στο δόγμα και διχασμένες  διότι δεν συνάδει η δράση τους με την ενέργεια των  συμβόλων  τα όποια χρησιμοποιούν .
Είναι πραγματικά αδιανόητο να υπάρχουν τόσες πολλές διαφορετικές θρησκείες στο κόσμο σήμερα .
Έχουν χάσει [ αν είχαν ποτέ] την πνευματικότητα τους , και στηρίζονται  προσωρινά στην υλική και οικονομική  τους δύναμη και μόνο.

Όλα τα σύμβολα και ειδικότερα αυτά τα οποία προέρχονται από αρχαίους πολιτισμούς από όλο τον κόσμο έχουν μια πολύ πιο βαθιά αλλά συγχρόνως και απλή σημασία από αυτή που ο κάθε ένας από εμάς  θεωρητικά και επιφανειακά  αντιλαμβάνεται .
Και φυσικά  και ο μαίανδρος που  αναβλύζει  μέσα από  αρχαίους ελληνικούς μύθους,  άλλα που επίσης τον βρίσκουμε  σαν σχέδιο σύμβολο, και σε άλλα σημεία του κόσμου.

Αξίζει να αναφερθούμε σε αυτό, αλλά  το πλέον σημαντικό,  να δώσουμε και  μια ερμηνεία και σημασία πιο πνευματική όπως πραγματικά του αξίζει,  και όχι τους χαρακτηρισμούς  όπως την  άδικη.....   << πολεμική λαβή >> που ασυνείδητα κατευθύνει το νου προς την βια και τον ανταγωνισμό .

Ο μύθος και η ερμηνεία του.

Ο Πηλέας λοιπόν, βασιλιάς των Μυρμιδόνων και κοινός θνητός [ο άνθρωπος],
 είδε να χορεύει μια νύχτα η θεά Θέτιδα [το πνεύμα του] και ερωτεύτηκε.
Μια  προφητεία του Προμηθέα  ανάγκαζε την θεά  να παντρευτεί θνητό, ώστε να μη γεννηθεί αυτός που θα ανέτρεπε κάποτε  τον παντοδύναμο Δία.]
Ο Πηλέας μην γνωρίζοντας πώς θα μπορούσε να κατακτήσει ένας θνητός  μια θεά,  ζήτησε  την βοήθεια του Κένταυρου Χείρων [εσωτερικός δάσκαλος, εσωτερικός εαυτός, στον οποίο μαθήτευσαν ο Ηρακλής και αργότερα και ο Αχιλλέας].
Ο σοφός Κένταυρος του δίδαξε μια λαβή με την οποία θα μπορούσε να καταφέρει να πιάσει την θεά .
όπως με όλους του μαθητές του ο Χείρων δίδαξε στον Πηλέα  την επίγνωση, και την συνειδητή δράση ]
Αυτή η λαβή [ δράση] ονομάστηκε <<Χείρώνιος λαβή >> και συμβολίζετε με τον γνωστό σε όλους μας μαίανδρο ο οποίος όμως έχει και πολλές παραλλαγές.

Ο Χείρωνας έδωσε μια πολύ σημαντική συμβουλή στον άνθρωπο  Πηλέα …
Του είπε λοιπόν ότι την <<λαβή>> αυτή δεν πρέπει σε καμιά περίπτωση να την αφήσει ή να την χαλαρώσει, όταν πιάσει την θεά, και να μην επηρεαστεί από οποιαδήποτε μορφή και αν πάρει η θεά  για να τον ξεγελάσει.
[ εδώ η διδασκαλεία αναφέρεται  στα πρόσωπα  πράγματα  και γεγονότα της καθημερινής ζωής, τα οποία παίρνουν χιλιάδες δυσάρεστες η ευχάριστες  μορφές, με σκοπό να μας αποπροσανατολίσουν από την επίγνωση του εαυτού μας, και ότι θα πρέπει να είμαστε σε κατάσταση επίγνωσης κάθε στιγμή για να μπορούμε να τρεφόμαστε πνευματικά  ]

Πράγματι,  η θεά άλλαξε άπειρες  διαφορετικές μορφές όπως σε λιοντάρι, σε φίδι, σε νερό , φωτιά , σε δένδρο μέχρι και σε σουπιά προκείμενου να ξεφύγει από την Χειρώνια λαβή του ανθρώπου .
Ο Πηλέας στον έρωτα [ πάθος]  του για τη θεά ξεπέρασε καρτερικά όλες τις θυμωμένες μεταμορφώσεις της.
Τήρησε όσα του είπε ο δάσκαλος του, και τελικά κατέκτησε την θεά [ την πνευματικότητα ] , και την οποία  παντρεύτηκε.[ ένωση ανθρώπου και πνεύματος ]
Αργότερα σύμφωνα με το μύθο από αυτόν το γάμο γεννήθηκε και ο Αχιλλέας .

Η Χείρώνιος λαβή καταγράφετε σε εικόνες σε αρχαία  αγγεία στο ύψος της καρδιάς, όπου είναι το κέντρο αλλά και το ισχυρότερο ηλεκτρομαγνητικό πεδίο του ανθρωπίνου οργανισμού, εκεί που είναι η έδρα του συναισθήματος  , εκεί που είναι η πηγή της αγάπης.
Η Χείρωνιος λαβή συμβολίζετε με την ένωση και των δυο χεριών, και της αριστερής και της δεξιάςσε ένα κοινό σκοπό και στόχο που είναι η ενότητα .
Η οποία ερμηνεύετε αρχικά σαν ικανότητα  συνεργασίας  και  αλληλεγγύης αντιθέτωνδυνάμεων, και συνύπαρξης διαφορετικών ιδεολογιών και απόψεων . [ τα δάχτυλα του ενός χεριού αγκαλιάζουν τα δάχτυλα του άλλου χεριού αν και τραβούν συγχρόνως σε αντίθετη κατεύθυνση.]
 Όσο πιο δυνατή η ένωση των δακτύλων, [η αγκαλιά και η ένωση των αντιθέτων ] τόσο πιο δυνατή και η λαβή .
Η  δημοκρατία μπορεί να υπάρξει και βασίζετε  μόνο  στην αρμονία των αντιθέτων όπως έλεγε ο Ηράκλειτος .



Αυτή η Χείρώνιος λαβή , είναι και……. << η ισχύς εν τη ενώσει>>  που έλεγε και ο Όμηρος    [ Ιλιάδα ].
Και έχει σαν αποτέλεσμα το πέρασμα  σε ένα ανώτερο υπαρξιακό επίπεδο που είναι να ενωθεί  ο ανθρώπινος εαυτός   με τον πνευματικό εαυτό του.
Συμβολίζει ΚΑΙ ΔΙΧΝΕΙ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ για  την ειρήνη και την αρμονία σε όλο τον πλανήτη και όλους τους πολιτισμούς. 
 Επίσης συμβολίζει και την αρμονία και ισορροπία των αρσενικών και θηλυκών ενεργειών , ή την ένωση του ανθρώπου με την ψυχή του.
Ο γάμος του Πηλέα με την Θέτιδα δεν είναι αποτέλεσμα νίκης μετά από μάχη , αλλά το αποτέλεσμα από μια μεγάλη και  δυνατή αγκαλιά με βασικό όπλο την…..αποδοχή και την αγάπη .
Η αγάπη είναι αυτή η οποία ενώνει τους ανθρώπους μεταξύ τους,  και αυτή είναι που κάνει τους ανθρώπους θεούς .
Δεν είναι τυχαίο που την ίδια λαβή χρησιμοποίησε και ο Ηρακλής για να κατακτήσει τον Τρίτωνα που συμβολίζει τα  άγρια ένστικτα του ψυχισμού του ήρωα,  και κρυμμένα κομμάτια του εαυτού του,  τα οποία και αποδέχεται, με αποτέλεσμα την εσωτερική ειρήνη, και εξύψωση του επίσης στην θεότητα .
Ο Τριτωνας   θα μπορούσε ίσως  να είναι και μια από τις μορφές που πήρε η Θέτιδα στην αγκαλιά του Πηλέα προκειμένου να του ξεφύγει.

Θεομάχος [?] .... δεν είναι αυτός που μάχεται τους θεούς, άλλα αυτός που δρα συνειδητά  και  κατακτά την δική του θεότητα.
 <<Σε κάθε άνθρωπο ξεσπάει η πάλη Θεού κι ανθρώπου, και συνάμα η λαχτάρα της φίλιωσης>>.Ν.Καζανζάκης.

Αυτή η δύναμη της ενότητας που συμβολίζετε και με τον Μαίανδρο, κρατά ενωμένα σε όλο το σύμπαν τα μόρια και τα ηλεκτρόνια, τους  πλανήτες  τα άστρα και τους γαλαξίες , αυτή η δύναμη συγκρατεί τα πάντα και τα κάνει να κινούνται.και να περιστρέφονται.
Για αυτό και οι αρχαίοι Έλληνες τον Μαίανδρο  χρησιμοποιούσαν επίσης και σαν φυλαχτό.

Ο μαίανδρος είναι   η τρίτη δύναμη που ενώνει το αρσενικό με το θηλυκό, τον Πηλέα με την Θέτιδα , που ενώνει όλα τα αντίθετα, τα συνθέτει, και δημιουργεί σε μια συνεχή και αιώνια κίνηση [ η κίνηση και η ροή συμβολίζετε επίσης  με την σβάστικα ] .

Η φύση μας διδάσκει ότι η αληθινή  ομορφιά βρίσκετε στην ένωση των αντιθέτων
 [ .....<<Όταν η μέρα και η νύχτα αγκαλιάζονται, η φύση τραγουδά με τα πιο όμορφα χρώματα.>>]

Το μυαλό αρέσκεται να  φτιάχνει απίστευτα , και απόκρυφα μυστικά απρόσιτα, για να χάνετε μέσα στο λαβύρινθο του νου και των θεωριών,  και να ξεχνάει συνεχώς  αυτό που πραγματικά είναι .

Το βουνό Πήλιο [ η πύλη , η είσοδος] πήρε το όνομα του από τον Πηλέα διότι εκεί έγινε η ένωση με την θεά Θέτιδα,[σωματοποιήθηκε το πνεύμα, η ο άνθρωπος πνευματοποιήθηκε ] επίσης λεγόταν και <<βουνό των Κενταύρων>> διότι εκεί κατοικούσαν οι δάσκαλοι  Κένταυροι .
Σημαντικό μέρος του μύθου είναι οι μεταμορφώσεις που συμβολίζουν την καθημερινή ζωή και τις όψεις που παίρνει μέσα στην  εμπειρία του ανθρώπου στο φυσικό κόσμο, μέσα στην ύλη  .
 Το πνεύμα εμφανίζετε μπροστά μας με χιλιάδες μορφές, άλλες φορές τρομακτικές, και άσχημες, και  άλλες όμορφες, γοητευτικές, με σκοπό να μας δοκιμάσει να μας εκπαιδεύσει για να αποκτήσουμε την ελευθερία μας  .
Η διδασκαλεία του μύθου είναι να παραμένουμε <<συνειδητοί >> ότι και αν έχουμε να αντιμετωπίσουμε  στην καθημερινότητα μας  .
Μην επιτρέπουμε να μας ξεγελάσει ο διχασμός , ο ανταγωνισμός ,  η παραπληροφόρηση, η επιφανειακή εικόνα .
Να  ενθυμούμαστε ότι όλα είναι.......... και προέρχονται από το πνεύμα, ή όπως ο κάθε άνθρωπος αισθάνεται την πηγή του .
  Η λαβή  δεν είναι μόνο  πολεμική όπως αρέσει σε πολλούς να λένε.
 Αν και η συγκεκριμένη λαβή έχει χρησιμοποιηθεί στο άθλημα της πάλης , ο συμβολισμός  όσο αφορά τον μύθο είναι κάτι τελείως διαφορετικό.
Άλλωστε …….ανίκητος πολεμιστής είναι μόνο αυτός που πρώτα έχει νικήσει τον εαυτό του….. όπως έλεγε ο Πλάτων.
Και τον μαίανδρο τον φορούσαν οι πολεμιστές στα ρούχα τους, στην ασπίδα τους,  η στο μπράτσο τους για καλή τύχη και προστασία, όπως και οι ιερείς για  πνευματικότητα. 

Ένας μύθος ποτέ  δεν μπορεί να  είναι  ρηχός και επιφανειακός , πάντα  έχει πολλά επίπεδα ερμηνείας , και φυσικά εξαρτάτε και από το επίπεδο του μελετητή.

Στην Μπαγκαβάτ Γκίτα.... ιερό βιβλίο των Ινδουιστών, βλέπουμε τον Αρτζούνα  να σταματά πικραμένος απέναντι στον αντίπαλο στρατό, και αυτό διότι ο αντίπαλος που είχε κληθεί να πολεμήσει  είχε την μορφή του αδερφού του, του συγγενή , του φίλου, του συνάδελφου.
Διαφορετικός ο μύθος, η ίδια όμως εσωτερική αλήθεια.
 Και ο Αρτζουνα κλήθηκε να αντιμετωπίσει τον εαυτό του για να κατακτήσει την θεότητα του.
 ......σε κάποια στιγμή ο θεός Κρίσνα που ήταν δίπλα του του λέει  <<................Καλότυχος ο πολεμιστής, που η μοίρα του τον φέρνει να κάνει έναν τέτοιο πόλεμο.>>
Ο Καβάφης  είχε κατανοήσει το νόημα των μύθων ......
<< ......τους Λαιστρυγόνες και τους κυκλοπας, τον άγριο Ποσειδώνα δεν θα συναντήσεις, αν δεν τους κουβανείς μες στην ψυχή σου, αν η ψυχή σου δεν τους στήνει εμπρός σου ......>>    [από την  Ιθάκη]

Πιστεύω ότι ο περισσότερος κόσμος έχει βαρεθεί και έχει σταματήσει να τρώει το παραμύθι της βίας και του ανταγωνισμού, και έτσι μπορεί να κατανοήσει καλύτερα και βαθύτερα την σημασία  του συμβόλου του μαιάνδρου.
Η χειραψία ενός ανθρώπου με έναν άλλο άνθρωπο  συμβολίζει μια συμφωνία, συνεργασία, και αποδοχή. 
Η Χειρώνιος λαβή είναι η χειραψία με τον εαυτό μας, η ένωση με το πνευματικότητα  μας. 
 Είναι συνειδητή δράση , και ψυχολογική στάση στη ζωή,  αποδοχή χωρίς φόβο της διαφορετικότητας  της οικουμενικότητας, της ενότητας των πάντων.
Είναι η επίγνωση του εαυτού  η αποδοχή της παγκόσμιας κίνησης και ροής, και η ένωση μας με αυτήν 

Αυτή η συνειδητή  δράση  ξεκινάει από το άτομο,   και είναι μια εσωτερική και προσωπική υπόθεση.
Η Χειρώνια λαβή  είναι μια εσωτερική κατάσταση συνειδησιακή, με έδρα την καρδιά,   είναι οικουμενική και παγκόσμια αντίληψη , όπως του Σωκράτη,  και του Ηρακλή .
Οι νίκες των Ελλήνων που έχουν μείνει στην παγκόσμια ιστορία είχαν επιτυχία μόνο διότι ήταν ενωμένοι, και όταν υπήρχε αγάπη μεταξύ τους.
Έτσι μας έχουν αφήσει με την ιστορία τους την καλύτερη διδασκαλεία …….την ενότητα !.  


Ο μαίανδρος προηγείται κάθε ιδεολογίας , είναι παγκόσμιο σύμβολο, και  εκφράζει σαν καλλιτεχνικό δημιούργημα το κλειδί για να φτιάξουμε ένα καλύτερο κόσμο .

Το κλειδί αυτό είναι η ……ενότητα .!                   



Όσο και αν  έχουμε την εντύπωση  ότι η φυσική  προσπαθεί να κυριαρχήσει....
 Η συνείδηση ...... προηγείται της φυσικής.

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα