Παρασκευή 22 Μαρτίου 2013

ΤΟ ΠΕΠΡΩΜΕΝΟ

Φύση είναι η μητέρα μου
Το Σύμπαν είναι ο τρόπος μου.
Η αιωνιότητα είναι το βασίλειό μου.
Η αθανασία είναι η ζωή μου.





Το μυαλό είναι το σπίτι μου.

Η Καρδιά είναι ο ναός μου.
Αλήθεια είναι η λατρεία μου.
Αγάπη είναι ο νόμος μου



Η ίδια η μορφή είναι η εκδήλωση μου.

Η συνείδηση είναι ο οδηγός μου.
Η ειρήνη είναι καταφύγιο μου.
Η εμπειρία είναι το σχολείο μου.



Το εμπόδιο είναι το μάθημά μου.

Η δυσκολία είναι ερέθισμα μου.
Η χαρά είναι το τραγούδι μου.
Ο πόνος είναι προειδοποίηση μου.



Φως είναι η διαπίστωση μου.

Η εργασία είναι ευλογία μου.
Ο φίλος είναι ο συνεργάτης μου.
Ο αντίπαλος είναι ο εκπαιδευτής μου.



Η επόμενη είναι ο αδελφός μου.

Ο αγώνας είναι η ευκαιρία μου.
Το Παρελθόν είναι αντίληψή μου.
Το παρόν είναι η πραγματικότητά μου.



Το μέλλον είναι η υπόσχεσή μου.

Ισορροπία είναι η στάση μου.
Το διάταγμα είναι ο κωδικός μου.
Η ομορφιά είναι ιδανικό μου.
Η τελειότητα είναι το πεπρωμένο μου.




♥ (Chico Xavier) ♥




Katerina ChrisoulakiKaterina Chrisoulaki
ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα