Τρίτη 29 Ιανουαρίου 2013

Σ'ΑΓΑΠΩ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΕΣΥ...Μ'ΑΓΑΠΑΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ ΕΓΩ....




Μην κλαίς ψυχή μου.
Το όνειρο θα γίνει πραγματικότητα.
Τα όνειρά σου είναι η αλήθεια που περιμένεις να δείς.
Τα δακρυά σου είναι ο πόνος σου που με πνίγει
σαν θάλασσα με τεράστια κύματα.
Μην κλαίς γιά την στενοχώρια.


Γέλα γιά την χαρά.
Τώρα είναι η ώρα που πρέπει να σκέφτεσαι ότι σ'αγαπώ.
Ποτέ δεν σταμάτησα να σ'αγαπώ.
Ποτέ δεν άρχισα να σ'αγαπώ.
Ετσι ήρθε η ψυχή μου.
Να αγαπά εσένα.

Δεν υπάρχει χωρισμός/εμπόδιο ανάμεσά μας.
Ολα είνα ένα ψέμα εκεί που ζείς.
Νιώσε με και νιώσε την αλήθεια.
Μην βλέπεις μην ακούς.
Να με αισθάνεσαι.

Είμαι κοντά σου δίπλα σου.Σε κρατώ και με κρατάς.
Ποτέ δεν έφυγα.Ποτέ δεν θα φύγω.
Η ψυχή μου είναι η ψυχή σου.
Ποτέ δεν ήταν και ποτέ δεν θα είναι ξεχωριστά.
Η υπαρξή σου ορίζει την δική μου 
και το αντίθετο.

Ορια δεν είχαμε ποτέ αγάπη μου.
Δεν κινώ εγώ τα νήματα,Εσύ τα κινείς.
Είσαι η ψυχή μου.Είμαι η ψυχή σου.
Δύο ψυχές σε ένα σώμα.
Είμαστε φως μαζί!

Χωρίς εσένα δεν υπάρχω.
Χωρίς εσένα δεν θα υπήρχα ποτέ.
Μην κλαίς.Κλαίω.Γελάω.Γέλα κι εσύ.
Είμαστε μαζί.Το ξέρεις.Μην κλαίς.
Πνίγομαι...

Τράβα μου το χέρι να σωθώ.
Κοίτα με και χαμογέλασέ μου,να σωθώ.
Σ'αγαπώ χωρίς λέξεις.Χωρίς αγγίγματα.
Σ'αγαπώ γιατί είμαι εσύ.
Μ'αγαπάς γιατί είσαι εγώ.
                                       Οδυσσέας.Π


ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα