Κυριακή 24 Μαρτίου 2013

ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΕΙΣ ΘΕΤΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ




Όλες οι σκέψεις μου ειναι θετικές , και ενδυναμώνουν τις πεποιθήσεις   
μου .

Όλες οι σκέψεις μου είναι θετικές και δυναμικές .

Όλες οι σκέψεις μου είναι θετικές και εποικοδομητικές .

Όλες οι σκέψεις μου είναι θετικές , υγιής και άφθονες .

Επειδή είμαι ένα θετικό πρόσωπο, εγώ προσελκύω θετικούς ανθρώπους στη ζωή μου

Επειδή επικεντρώνομαι στα θετικά, ξέρω οτι η ζωή μου

εξελίσσεται όπως επιθυμώ.

Επειδή οι σκέψεις μου γίνονται καλύτερες κάθε μέρα, η ζωή μου βελτιώνεται καθημερινά.

Το να ειμαι θετικός είναι μία από τις κορυφαίες προτεραιότητες στη ζωή μου, και εχω αυτο το συναίσθημα κάθε μέρα. 

Με το να εστιάζω θετικα σε όλες τις καταστάσεις, εχω περισσότερη εξουσία στη ζωη μου

Με την εστίαση στα θετικά της ζωης μου , η ζωή μου κινείτε χωρίς προβλήματα.

Κάθε μέρα, εγώ επαναπρογραμματίζω το μυαλό μου να επικεντρωνετε σε ολα τα θετικα

Κάθε θετική σκέψη που έχω μου φέρνει ένα βήμα πιο κοντά το όνειρό μου.

Κάθε μέρα κάνω το παν για να κρατήσω τις σκέψεις μου θετικές.

Κάθε μέρα γεμίζω το μυαλό μου και το ενδυναμώνω με , θετικές σκέψεις.

Κάθε μέρα έχω γεμίζω το μυαλό μου με θετικές, αντιλήψεις.

Κάθε μέρα τροποποιώ τη σκέψη μου και επικεντρώνομαι , μόνο σε εκείνες τις σκέψεις που είναι θετικές 
Κάθε στιγμή της κάθε μέρα είμαι όλο και πιο θετικος.

Κάθε θετική σκέψη που έχω φερνει και αλλες θετικές σκέψεις .

Κάθε θετική σκέψη που έχω είναι μια επένδυση στο μέλλον και την καλή τύχη μου.

Κάθε θετική σκέψη γνωρίζω ότι αλλάζει η ζωή μου προς το καλύτερο.

Ό, τι συμβαίνει εργάζεται για το καλό στη ζωή μου.

Για κάθε κατάσταση που αντιμετωπίζω στη ζωή, μπορώ να επιλέξω μόνο για να δω την πιο θετική πλευρά της. 
Τα καλά πράγματα συμβαίνουν σε μένα κάθε μέρα.

Τα καλά πράγματα συνεχίζουν να συμβαίνουν σε μένα.

Αποδέχομαι μόνο θετικές σκέψεις, συναισθήματα και ενέργειες.

Επιλέγω πάντα σκέψεις που ωφελούν τη ζωή μου.

Πάντα επιλέγω να σκέφτομαι θετικά. 

Βρίσκω πάντα έναν λόγο να χαμογελώ, δεν έχει σημασία το τι συμβαίνει γύρω μου.

Πάντα επικεντρώνομαι στις θετικές σκέψεις οπουδήποτε κι αν βρίσκομαι.

"Ένας άνθρωπος δεν είναι παρά ένα προϊόν των σκέψεών του. Οτι σκέφτεται, αυτός γίνεται." - Μαχάτμα Γκάντι 



Παρέχω πάντα ένα θετικό παράδειγμα για τους άλλους.

Είμαι ένα θετικό πρόσωπο

Είμαι όλο και πιο θετικός κάθε μέρα.

κάνω συνεχώς νέες, θετικές σκέψεις σε κάθε πτυχή της ζωής μου.

κάνω σκέψεις ευτυχίας και αφθονίας.

Είμαι πάντα θετικός.

Είμαι ευτυχής, επιτυχής, και πλήρεις.

Είμαι υγιής, ευημερούσα και ευτυχισμένη.

Είμαι υγιής, πλούσιος και σοφός.

Είμαι πάρα πολύ θετικός σε ό, τι , κάνω και οτι λεω.

Είμαι αδιαπέραστος από αρνητικές συμπεριφορές.

Εχω τον πλήρη έλεγχο των σκέψεων μου έχω επιλέξει να σκέφτομαι θετικα .

Εχω τον έλεγχο των σκέψεων μου.


Είμαι σε αρμονία με το καλό σε όλα, και αυτό το καλό κινείται συνεχώς προς το μέρος μου.

Είμαι θετικός και χαρούμενος ανά πάσα στιγμή.

Εχω επαναπρογραμματισει το μυαλό μου να σκέφτεται μόνο θετικές σκέψεις.

Είμαι τόσο χαρούμενος που θα διδάσκω στα παιδιά μου τη δύναμη της θετικής σκέψης.

Είμαι ο πλοίαρχος του νου και τις σκέψεις μου.

Εμαι πολύ απασχολημένος με θετικές σκέψεις για να έχουν χρόνο να ειμαι αρνητικός

Είμαι εντελώς αδιαπέραστος από την αρνητική στάση των άλλων.

Είμαι απόλυτα υπεύθυνος για τη ζωή μου.

Προσέγγιζω κάθε εργασία με ένα χαμόγελο.

"Όταν αντικαταστήσετε τις αρνητικές σκέψεις με θετικές, θα αρχίσετε να έχετε θετικά αποτελέσματα." - Willie Nelson 

Εγω προσελκύω μεγάλη αφθονία στη ζωή μου με τις θετικές σκέψεις και τα συναισθήματά μου.

Εγω προσελκύω θετικές και δυναμικές συνθήκες στη ζωή μου.

Εγω αυτόματα εστιάζω στα θετικά σε όλες τις καταστάσεις.

Γίνομαι αυτό που σκέφτομαι, ως εκ τούτου νομίζω ότι μόνο το καλύτερο.

Επιλέγω θετικές σκέψεις και ακολουθώ αυτές που μου προκαλούν θετικά συναισθήματα.

Επιλέγω να επηρεάζομαι μόνο από θετικά πράγματα.

Επιλέγω να βιώνω τη ζωή με θετικό τρόπο.

Επιλέγω να νιώθω καλά

Επιλέγω να στρέψω το μυαλό μου στην ενεργοποίηση, θετικων σκέψεων

Επιλέγω να περάσω την ψυχική ενέργειά μου μόνο σε σκέψεις που βοηθούν την ύπαρξή μου.

Επιλέγω να σκέφτομαι , να αισθάνομαι και ενεργώ με θετικό τρόπο.

Επιλέγω να σκέφτομαι , να αισθάνομαι και να είμαι θετικός.

Επιλέγω να σκέφτομαι μόνο εκείνες τις σκέψεις που καλυτερεύουν τη ζωή μου.

Συγχαίρω τους άλλους σε κάθε ευκαιρία.

Εγω συνειδητά επιλέγω να θρέψω το μυαλό μου με θετικές σκέψεις

Συνεχίζω να κάνω θετικές σκέψεις και τ πεποιθήσεις για το μέλλον.

Μπορώ να ελέγξω τη ζωή μου με τις θετικές σκέψεις και κάνοντας θετικές επιλογές.

Μπορώ να ελέγξω τις εικόνες, τις πεποιθήσεις και τα συναισθήματα που έχω δημιουργήσει στο μυαλό μου.

Εγω κατευθύνω τις σκέψεις και τα συναισθήματά μου προς τα αποτελέσματα που επιθυμώ.

Έχω απορρίψει τις ανεπιθύμητες σκέψεις με ευκολία.

"Με την ξάλειψη των αρνητικών. Τονίστε τα θετικά." - Άγνωστο 


Έχω απορρίψει εύκολα την αρνητική στάση των άλλων.

Εγω εύκολα να αρνούμαι να σκεφτώ οποιεσδήποτε σκέψεις που δεν ειναι προς οφελος μου .

Εγω απελευθέρωνω εύκολα όλες τις αρνητικές σκέψεις και συναισθήματα.

Βλέπω εύκολα τον ήλιο πίσω από κάθε σκοτεινό σύννεφο.

Εγω εξασφαλίζω ότι όλα τα λόγια μου είναι θετικά και ενθαρρυντικά.

Είμαι βέβαιος ότι μπορώ να κάνω θετικές επιλογές κάθε μέρα.

Είμαι βέβαιος ότι μπορώ να δίνω μόνο θετικές δονήσεις σε άλλους.

Αισθάνομαι τον εαυτό μου οσο γίνεται όλο και πιο θετικά κάθε μέρα.

Γεμίζω το μυαλό μου με σκέψεις της αφθονίας, της ευημερίας και ευγνωμοσύνης.

Γεμίζω το μυαλό μου με θετικές , ειρηνικές σκέψεις.

Βρίσκω τα θετικά σε κάθε κατάσταση που αντιμετωπίζω.

Μπορώ να διορθώσω την προσοχή μου για την καλύτερη ζωή που έχει να μου προσφέρει.

Εστιάζω την προσοχή μου στα θετικά στον εαυτό μου και τους άλλους.

Στρέφω σκέψεις μου στα καλά πράγματα στη ζωή μου.


Στρέφω τις σκέψεις μου σε θετικές αλλαγες

Έχω επικεντρωθεί στις πιο εποικοδομητικές σκέψεις ανά πάσα στιγμή.

Εστιάζω στα θετικά σε κάθε κατάσταση.

Χαιρετώ κάθε μέρα με θετικό προσδόκιμο.

Έχω την ικανότητα να σκέφτομαι τον τρόπο που επιλέγω να σκέφτομαι .

Εγω αντικαθιστώ αμέσως τυχόν αρνητικές σκέψεις και εισάγω στο μυαλό μου θετικές σκέψεις .

Κρατάω τις σκέψεις και το προσδόκιμο μου πάντα στην ενδυνάμωση των πεποιθήσεων.

"Μια θετική σκέψη θα σας επιτρέψει να τα κάνετε ολα καλύτερα από αρνητική σκέψη ". - Zig Ziglar 


Κρατάω τις σκέψεις μου μόνο στα θετικά πράγματα που θέλω να γίνουν εμπειρία.

Κρατάω τις σκέψεις μου θετικές, και η ζωή μου φέρνει θετικές εμπειρίες.

Ξέρω ότι όλες οι σκέψεις είναι επιβεβαιώσεις, και ειναι στο χερι το δικο μου να είναι θετικές.

Ξέρω ότι εχω πάντα τον έλεγχο του τι θα επιλέξω να σκεφτώ.

Ξέρω ότι μπορώ, όταν γνωριζω ότι μπορώ.

Ξέρω ότι η διατήρηση μιας θετικής στάσης είναι απολύτως ζωτικής σημασίας για την επιτυχία μου.

Ξέρω ότι τα αρνητικά συναισθήματα είναι σαν τα καρφιά σε φέρετρο ... και απορρίπτω αυτά που προκύπτουν.

Ξέρω ότι η θετική σκέψη αυξάνει τη χαρά και την ενέργεια μου.

Άφησα αρνητικούς ανθρώπους να είναι αρνητικοι , και επικεντρώνομαι στη δικές θετικές σκέψεις μου αντ 'αυτού.

Ακούω τις λέξεις που χρησιμοποιώ τη διάρκεια της ημέρας, και άγρυπνα επεξεργάζομαι τα οποίες είναι αρνητικές.

Ζω κάθε μέρα με μια θετική προοπτική και μια ελαφριά καρδιά.

Κοιτάζω για το καλό σε κάθε κατάσταση.

Διατηρώ ένα θετικό πλαίσιο στο μυαλο μου σε όλα αυτά που κάνω.

Εγω βεβαιωνομαι ότι όλες οι σκέψεις μου είναι σε ευθυγράμμιση με τις επιθυμίες μου.

Κάνω πράγματα να συμβούν με τις θετικές σκέψεις μου.

Τώρα εξετάζω τα πάντα στη ζωή μου με έναν θετικό τρόπο.

Και μόνο που δέχομαι αυτές τις σκέψεις με κάνει να νιώθω καλά.

Αποδέχομαι μόνο εκείνες τις σκέψεις που εξουσιοδοτούν την ύπαρξή μου.

Εγω επιτρέπω μόνο θετικές σκέψεις να παραμείνουν χαραγμένες στη συνείδησή μου.

Έχω αναπτύξει φιλίες με μόνο θετικους ανθρώπους.

Εχω εναν εποικοδομητικό τρόπο σκέψης.

Θέλω μόνο να σκέφτομαι εκείνα τα πράγματα που θέλω να συμβούν στη ζωή μου.
 
«Δώστε την ίδια προσοχή στα πράγματα που λειτουργούν θετικά στη ζωή σας, όπως κάνετε στα πράγματα που σας δίνουν προβλήματα." - H. Jackson Brown 



Γεμίζω το μυαλό μου μονο με θετικές σκέψεις για την υγεία, τον πλούτο και την ευτυχία.

Κρατώ μόνο τις σκέψεις και τις πεποιθήσεις μου σχετικά με το τι είναι καλό και αληθινό.

Βλέπω στη ζωή σαν ένα θετικό φως.

Συμμερίζομαι μόνο θετικές σκέψεις και συναισθήματά μου με τους φίλους και αγαπημένα πρόσωπα.

Εχω πρακτική θετική σκέψη κάθε λεπτό κάθε μέρα.

Προτιμώ να βρω το καλό στους ανθρώπους.

Προτιμώ να δω τη θετική πλευρα στον κόσμο γύρω μου.

Εγω προγραμμάτισα το υποσυνείδητο μυαλό μου με θετικές σκέψεις

Έβαλα όλη μου την ενέργεια για να δημιουργήσω θετικές σκέψεις τις πεποιθήσεις.

Αγαπώ πολύ σκέψεις και συναίσθηματα θετικά.

Θυμάμαι πάντα να κρατήσω τις σκέψεις μου, θετικές και χαρούμενες.

Θυμάμαι το παρελθόν με αγάπη και χαρά.

Εχω αντικαταστήσει όλες τις αρνητικές σκέψεις που προκύπτουν με θετικές.

Εχω αντικαταστήσει αυτοκαταστροφικές σκέψεις με αυτο-ενδυνάμωση

Έχω ξαναγράψει το παρελθόν μου, αλλάζοντας τις αναμνήσεις μου σε θετικές.

Βλέπω την ασημένια επένδυση του κάθε σύννεφου που έχω συναντήσει.

Βλέπω την αξία σε ό, τι έχω εμπειρία.

Ζητώ τους θετικούς ανθρώπους και θετικές εμπειρίες.

Συμμερίζομαι μόνο θετικά νέα με τους άλλους.

Μιλάω θετικά ανά πάσα στιγμή.

Ξοδεύω την ψυχική ενέργεια μου σε θετικές σκέψεις και ιδέες.

"Κάθε σκέψη είναι ένας σπόρος. Golden Delicious".


Ξοδεύω την ενέργεια του μυαλού μου σοφά, περιορίζοντάς την σε θετικές σκέψεις , ανά πάσα στιγμή.

Προσπαθώ να βρω το θετικό σε δύσκολες καταστάσεις.

Προσπαθώ να παρακολουθω τις σκέψεις μου και απομακρύνομαι από όλους εκείνους που είναι αρνητικοί.

Υποστηρίζω τη θετική σκέψη μου με θετικά συναισθήματα και ενέργειες.

Εγώ ο ίδιος περιβάλλομαι με μια αύρα θετική, και ενέργεια αγαπης .

Εγώ ο ίδιος περιβάλλομαι με μια αδιαπέραστη ασπίδα θετικής ενέργειας.

Εγώ ο ίδιος περιβάλλομαι απο θετικούς ανθρώπους.

Παίρνω τον έλεγχο της ζωής μου, ελέγχοντας τις σκέψεις μου.

Προσπαθω να μιλήσω θετικά ανά πάσα στιγμή.

Βαζω το όνειρό μου σε λειτουργία με τη σκέψη θετικών σκέψεων.

Κανω θετικές σκέψεις, λεω θετικά λόγια, για να λάβω θετικά πραγματα

Μενω θετικός, εμπλουτίζοντας τις σκέψεις, ανά πάσα στιγμή.


Χρησιμοποιώ κάθε ευκαιρία για να προσφέρω θετικές σκέψεις και ενθάρρυνση.

Χρησιμοποιώ τις θετικές σκέψεις και τις πεποιθήσεις μου για να δημιουργήσω τη ζωή μου.

Χρησιμοποιώ τη σκέψη μου για να δημιουργήσω την τέλεια μέρα μου.


καλοσοριζω τις θετικές σκέψεις και απορρίπτω τις αρνητικές.

«Είστε σήμερα, εκαι όπου οι σκέψεις σας σας εφέραν . Θα ειστε αύριο, εκει όπου οι σκέψεις θα σας πανε." - Ralph Waldo Emerson 


Είναι η μεγαλύτερη επιθυμία μου για να ζήσω κάθε μέρα με ακλόνητη αισιοδοξία.


Η ζωή μου αντανακλά τις θετικές σκέψεις θα γαλουχήσει κάθε μέρα.

Το μυαλό μου έχει μόνο θετικές σκέψεις και αναμνήσεις.

Τα φυσικά μοτίβα της σκέψης μου είναι θετικά και γεματα αγάπη.

Οι θετικες σκέψεις μου δημιουργουν θετικές εμπειρίες στη ζωή μου.

Οι θετικες σκέψεις μου εξουσιοδοτουν τη ζωή μου.

Οι θετικες σκέψεις μου εξασφαλίζουν τη θετική δράση.

Οι θετικές σκέψεις και τα συναισθήματά μου δημιουργουν τέλεια το μέλλον μου.

Οι θετικές σκέψεις μου είναι το σχεδιάγραμμα για την επιτυχία μου.

Οι θετικές σκέψεις μου εξασφαλίζουν ότι μόνο θετικές εμπειρίες έρθουν στη ζωή μου.
Το υποσυνείδητο μυαλό μου ακούει μονο τις πιο θετικές σκέψεις μου.

Οι σκέψεις και οι συνήθειες μου βελτιώνονται κάθε ημέρα.

Οι σκέψεις μου αντηχούν με θετική ενέργεια.

Τίποτα δεν μπορεί να συμβεί σαν εμπειρία της ζωής μου χωρίς την πρόσκληση του μέσα από τις σκέψεις μου.

Εχω θετικά συναισθήματα στη ζωή μου με κάθε θετική σκέψη που επιλέγω.

Καθε θετική σκέψη είναι μια συνήθεια που θα τροφοδοτώ κάθε μέρα.

Όσο περισσότερο παρακολουθώ τις σκέψεις μου, τοσο πιο θετικές γίνονται.

Η αρνητική στάση των άλλων είναι αόρατη για μένα.


Η θετική ενέργεια που μπορώ να δημιουργήσω με τις σκέψεις μου έρχεται πίσω σε είδος.


Η δύναμη της θετικής σκέψης είναι εμφανής στις επιτυχίες μου.

Η ποιότητα της ζωής μου βελτιώνεται με κάθε θετική σκέψη που κανω

Δεν υπάρχει τίποτα στον κόσμο που δεν μπορώ να φανταστώ τον εαυτό μου να κάνει με επιτυχία.

Η θετικά σκέψη με κάνει να νιώθω φανταστικά.

Μέσα από θετικές σκέψεις μου, προσελκύω εύκολα όλη τη βοήθεια που μου χρειάζονται για να επιτύχω τους στόχους μου.

Μέσα από τη θετική σκέψη, μπορώ να δημιουργήσω το θετικό μέλλον που επιθυμώ.

Σήμερα δέχομαι κάθε εμπειρία ως πύλη για κάτι ακόμα καλύτερο.

Ό, τι έβαλα το μυαλό μου, μπορεί να επιτευχθεί.

Όταν Νομίζω ότι μπορώ, μπορώ!

Κάθε φορά που ακούω αρνητικά, αλλάζω και μιλάω θετικά.

Με τη δύναμη της θετικής σκέψης μου. Μπορώ να δημιουργήσω την αφθονία που επιθυμώ στη ζωή μου.


Ο νόμος της έλξης θα φέρει στη ζωή σας αυτο που θέλετε ακριβώς τη στιγμή που θα είστε έτοιμοι να το δεχτείτε .


ΠΗΓΗ

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα