Παρασκευή 1 Φεβρουαρίου 2019

Εξισορρόπηση & Καθαρισμός Του“Εγώ”

compassion-panagiota-tzitzikou
Ακολουθώ τον τέλειο δρόμο που έχω επιλέξει, έχω ανοίξει και δημιουργήσει.
Αποδέχομαι τις επιλογές μου, αποδέχομαι τον εαυτό μου.
Αποδέχομαι τους ανθρώπους γύρω μου, τις επιλογές τους.
Αποδέχομαι το μεγαλείο που φέρνω.
Αποδέχομαι τον/τη δημιουργό μέσα μου.
Γειώνω την ενέργεια της αγάπης, της ταπεινότητας, της ισορροπίας και της αποδοχής στέλνοντας θεραπεία φωτός σε όλα τα σώματα και διαστάσεις του εαυτού, με πρόθεση κατάρριψης και εξισορρόπησης του δικού μου εγώ.
Λειτουργώ με ταπεινότητα και εγρήγορση στη σκέψη, στην πράξη, στο αποτέλεσμα, στη συμπεριφορά, από και προς τον εαυτό μου και το συλλογικό.
Εκδηλώνω τη δύναμή μου μέσα από την ενέργεια της ταπεινότητας.
Δηλώνω την πρόθεση για την απόλυτη εξισορρόπηση του εγώ σε όλα μου τα σώματα και σε όλες τις διαστάσεις.

Ευχαριστώ το εγώ για την προσφορά του σε μένα όλα τα προηγούμενα χρόνια, καθώς ήταν εκείνο που με βοήθησε στην αρχική αναγνώριση και επιβίωσή μου. Το ευχαριστώ για τα μαθήματα που δέχομαι και εξελίσσομαι. Η πρόθεσή μου τώρα είναι να αντιλαμβάνομαι άμεσα τα μαθήματα που το αφορούν, έτσι ώστε να εκδηλώνω στο εδώ και τώρα ανώτερη συμπεριφορά μέσα από ένα υγιές εγώ. Οι σκέψεις μου υλοποιούνται και δονούνται ως πράξεις ανώτερης συνειδητότητας.
Γίνομαι ό,τι αληθινά είμαι. Ανακαλύπτω την πραγματική ουσία του εαυτού μου, χωρίς τις προσδοκίες που αναζητά το εγώ. Ζητώ την ανάλογη διάκριση και απομάκρυνσή του.
Με ανώτερη συνειδητότητα καρδιάς δηλώνω την πρόθεση να καταρρίπτω το εγώ, κάθε φορά που έρχεται αντιμέτωπο με την ύλη και το πνεύμα μου, χωρίς κριτική. Κάθε φορά που κρατά αντιστάσεις στην επικοινωνία μου με την καρδιά. Του απαγορεύω να βάζει εμπόδια στην υλική και πνευματική μου εξέλιξη.
Συνειδητά προστάζω το εγώ, μέσα από τη δύναμη που μου δίνει η ισορροπία του νου και της καρδιάς, να απομακρυνθεί και να εξισορροπήσει στον δικό του χώρο.
Κατανοώ την αντίστασή του γιατί με αυτές τις καταγραφές έχει μάθει να λειτουργεί.
Απόλυτα συνειδητά το απαλλάσσω από άχρηστους χειρισμούς και καθήκοντα που εξυπηρετούν κατώτερες συμπεριφορές ή πεποιθήσεις στο εδώ και τώρα.
Του στέλνω την ενέργεια της αγάπης, της κατανόησης και της όποιας υποστήριξης χρειάζεται, ώστε να είναι εφικτή, ανώδυνη και ομαλή η μετάλλαξή του.
panagiota-tzitzikou
Συντονίζομαι με την ενέργεια της κάθαρσης και απελευθερώνω από εμένα κάθε τι άχρηστο που με δεσμεύει σε συμπεριφορές του εγώ.
Απάθεια, εθισμούς, αναβλητικότητα, διαχωρισμός, εμπάθεια, έπαρση, ζηλοφθονία, παρέμβαση, ανασφάλεια, αμφιβολία, εξαναγκασμός και όποιου είδους μορφή του εγώ συνειδητή, υποσυνείδητη ή ασυνείδητη εκδηλώνω με τις σκέψεις και τις πράξεις μου.
Αποκόβω λώρους που με κρατούν στο παρελθόν, αναπαράγοντας εγωιστικές συμπεριφορές στο τώρα. Αντικαθιστώ την εγωπάθεια με την ανιδιοτελή αγάπη.
Ακυρώνω όρκους και κατάρες που αφορούν πόνο, εκδίκηση, θυμό, φόβο και όποιο άλλο κατώτερο συναίσθημα του εγώ.
Απαλλάσσω τον εαυτό μου από καρμικά μαθήματα του εγώ, που φέρνουν στο τώρα αποτελέσματα πόνου στο φυσικό και ψυχικό πεδίο μου, αυτοτιμωρία.
Ολοκληρώνω τα μαθήματά μου άμεσα και ανώδυνα, ζητώντας την ομαλή εκμάθησή τους. Τοποθετώ το εγώ στην θέση που του αναλογεί σύμφωνα με την πρωταρχική του δημιουργία, επιτρέποντας τη χρήση του για το ύψιστο καλό όλων.
Με Ανώτερη αντίληψη και εγρήγορση διακρίνω και απελευθερώνω όλων των ειδών συμπεριφορές και συναισθήματα, που βασίζονται στο εγώ και αφορούν τον εαυτό μου, τη ζωή μου, την εργασία μου και όλες τις σχέσεις με τους ανθρώπους γύρω μου.
Ανοίγω κανάλι σύνδεσης με τη γη, την παρακαλώ να δεχτεί κάθε τι άχρηστο, σκοτεινό και κατώτερο που της στέλνω. Της ζητώ να το μεταλλάξει σε ανώτερο και φωτεινό. Στέλνοντάς μου πίσω την ενέργειά μου και όλα μου τα κομμάτια, θεραπευμένα, καθαρισμένα, ενδυναμωμένα και απόλυτα φωτισμένα.
Συντονίζω τον εαυτό μου με την ενέργεια της αγάπης. Συνδέομαι με τους ανθρώπους γύρω μου με την ενέργεια της ανιδιοτελής αγάπης χωρίς όρους, όρια και κριτική. Αποστασιοποιούμαι από τα μαθήματα των άλλων, χωρίς τη δική μου κατεύθυνση, παρέμβαση και ανάμιξη. Τους αφήνω τον κατάλληλο χώρο και χρόνο να ανακαλύψουν τη δύναμή τους. Χωρίς την ασυνείδητη ανύψωση του δικού μου εγώ ως προστάτης, υποστηρικτής ή λυτρωτής τους.
Αφαιρώ από την ύπαρξή μου τον εγωκεντρισμό και τον διαχωρισμό τοποθετώντας…
Την πηγή στο κέντρο του όλου
Το συλλογικό ένα σύνολο απ’ το όλον
Τον άνθρωπο ένα σύνολο απ’ το όλον
Παραδίνω με εμπιστοσύνη την όλη διαδικασία καθαρισμού και εξισορρόπησης του εγώ στο φίλτρο του ανώτερου εαυτού μου. Του δίνω την άδεια, ανοίγει τον δρόμο μου και σε απόλυτη συνεργασία με την ύλη μου, βιώνω στο εδώ και τώρα με ανώτερα συναισθήματα την καθημερινότητά μου, απαλλαγμένη από επιθυμίες, τάσεις και ιδιότητες του εγώ.
Είμαι ευγνώμων που αντλώ από το πνεύμα και την ύλη μου την ενέργεια της ενοποίησης, της φώτισης, της αφύπνισης, της ανοιχτής αντίληψης, της προσωπικής ικανότητας, της εγρήγορσης και της ανάλογης καθοδήγησης. Κάθε φορά που θα χρειάζεται να αποδεσμεύω και να καθαρίζω συμπεριφορές του παρελθόντος, του παρόντος και του μέλλοντος που βασίζονται στο εγώ.
Είμαι η ένωση όλων που γεννά το μεγαλείο της ύπαρξης.
Παναγιώτα Τζιτζίκου
Ενεργειακή & Ψυχική συμβουλευτική
Αναγέννηση σώματος & ψυχής
Σύμβουλος της Μεθόδου Thetahealing
Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα