Παρασκευή 11 Δεκεμβρίου 2020

Πως μπορώ ν' απελευθερωθώ από το συνεχή χείμαρρο των ταραγμένων σκέψεων;

 


Ο Jean Klein(1912-1998) ήταν Γάλλος πνευματικός δάσκαλος, δάσκαλος γιόγκα, γιατρός, μουσικός και συγγραφέας.

ΕΡΩΤΗΣΗ: Πως μπορώ ν' απελευθερωθώ από το συνεχή χείμαρρο των ταραγμένων σκέψεων;
JEAN CLEIN : Με το να τις παρατηρείς απλά να έρχονται και να φεύγουν. Ούτε να τις απορρίπτεις ούτε να τις ενθαρρύνεις. Μην τις κατευθύνεις με κανένα τρόπο. Να παραμένεις σε απρόσωπη εγρήγορση
Στην αρχή θα βρεις ότι επεμβαίνεις στις σκέψεις σου, απωθώντας τες ή αφήνοντάς τες να σε παρασύρουν. Αυτό το κάνεις λόγω της ανασφάλειας που νιώθεις, όταν όμως θα είσαι ελεύθερος από τις νοητικές συνήθειες της ενεργητικότητας και της παθητικότητας, θα βρεθείς στη φυσική σου κατάσταση της αδιατάρακτης προσοχής. Η φυσική κατάσταση της επίγνωσης δεν εξαρτάται από την απουσία σκέψης. Είναι αυτή που μέσα της εμφανίζονται και εξαφανίζονται οι σκέψεις χωρίς να ταυτίζεσαι μαζί τους. Έχω επίγνωση σημαίνει ότι αναγνωρίζω και παρατηρώ τις σκέψεις μου, τα αρνητικά συναισθήματά μου, τις επιθυμίες μου και είμαι απλός θεατής χωρίς να εμπλέκομαι μαζί τους.


Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα