Τα ιπτάμενα μέσα υπαγωγής Υπουργείου Εθνικής Αμύνης, τα οποία διατίθενται για σκοπούς Αεροδιακομιδών, καθορίζονται με εσωτερικές Πάγιες Διαταγές του Γενικού Επιτελείου Στρατού (ΓΕΣ)85 και του Γενικού Επιτελείου Αεροπορίας (ΓΕΑ).
Η διάθεση μέσων του Π.Σ. καθώς και οι διαδικασίες χρήσης όλων των Ιπτάμενων μέσων ανεξαρτήτου Υπαγωγής καθορίζονται στην αντίστοιχη Διαταγή Αεροδιακομιδών του ΓΕΑ.
Αξίζει να διευκρινιστούν μερικοί παράμετροι στη χρήση των μέσων αυτών:
Όλα τα μέσα, έχουν δυνατότητα πτήσης και βράδυ. ωστόσο από επιλογή τα Α109Ε δεν χρησιμοποιούνται σε νυχτερινές αποστολές. Χρονική ετοιμότητα του μέσου νοείται ο χρόνος που απαιτείται από το πλήρωμα για να απογειωθεί από τη στιγμή που θα γίνει ανάθεση αποστολής.
Ιπτάμενα μέσα παντός καιρού νοούνται εκείνα τα οποία φέρουν στον εξοπλισμό τους RADAR καιρού που τους δίνει τη δυνατότητα να ίπτανται με πολύ άσχημες καιρικές συνθήκες, χωρίς αυτό να σημαίνει πως δεν έχουν όρια.
Εμβέλεια ενός μέσου νοείται η χρονική διάρκεια που μπορεί να βρίσκεται στο αέρα χωρίς ανεφοδιασμό. Μπορεί να δοθεί σαν χρόνος ή σαν απόσταση. Η εμβέλεια ενός μέσου ποικίλοι ανάλογα με την διαμόρφωση του ελικοπτέρου (εξωτερικές δεξαμενές, οπλικά συστήματα, βάρος καύσιμο) τις συνθήκες πτήσης και την φύση της αποστολής.
Η δυνατότητα συμπιεζόμενης καμπίνας του Ιπτάμενου μέσου , δηλαδή η σταθερή πίεση στην καμπίνα ακόμα και σε μεγάλα ύψη, επηρεάζει την επιχειρησιακή εκμετάλλευση του. Ορισμένα νοσήματα (Νόσος Δυτών, Πνευμοθώρακας, Ειλεός, Καρδιοπάθειες κ.α.) απαιτούν Περιορισμένο Ύψος Πτήσης (Cabin Altitude Restriction, CAR) λόγω ανάγκης προστασίας του ασθενούς από τις μεταβολές της ατμοσφαιρικής πίεσης και την υποξία. 86
ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ
Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.