Ποιά είναι η Αλήθεια πίσω από το 12 Monkeys; Είτε έχεις δει την περίφημη ταινία, είτε παρακολουθείς την σειρά, σίγουρα θα πρέπει να διαβάσεις για το Eastern State Penitentiary, που αφορά Το Αληθινό Στοίχειωμα των “12 Πιθήκων”
Δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις όπου για τις ανάγκες μιας ταινίας ή μιας σειράς, πέρα από τα τεχνητά σκηνικά χρησιμοποιούνται και αυθεντικά, τα οποία όμως έχουν την δικής τους μεταφυσική ιστορία. Πάνω σε μια από αυτές τις ταινίες, έχει να κάνει η παρακάτω υπόθεση.
Για την ιστορία, η ιδιαίτερη αυτή η φυλακή, η οποία εξωτερικά μοιάζει σαν ένα απόρθητο κάστρο, άνοιξε πρώτη φορά τις πύλες της το 1829, καταγράφοντας με την είσοδο των πρώτων κρατούμενων, τη δική της ιστορία στοιχειώματος. Το κτίσμα έχει ένα μοναδικό σχεδιασμό. Φέρει ένα ακτινικό πάτωμα το οποίο μοιάζει με ένα άνθος με 8 ακτινωτά πέταλα, όλα κλεισμένα μέσα σε ένα μεγάλο ορθογώνιο τοίχο. Το σχέδιο αυτό επέτρεπε στους φρουρούς να μπορούν να ελέγχουν όλα τα δωμάτια με ελάχιστη κίνηση, ελέγχοντας έτσι όλους τους κρατούμενους πιο αποτελεσματικά. Ήταν μάλιστα τόσο καινοτόμος ο σχεδιασμός της που έγινε πρότυπο για τις μεταγενέστερες φυλακές. Μέχρι σήμερα, περίπου 300 Σωφρονιστικά Ιδρύματα έχουν αντιγράψει το σχέδιο της E.S.P.
Το Σύστημα αυτό είχε περάσει από προηγούμενα πειράματα στην Φιλαδέλφεια. Το 1787, ο Δρ. Μπέντζαμιν Ρας (δημοτικός ηγέτης στην Φιλαδέλφεια, γιατρός, πολιτικός, κοινωνικός σωφρονιστής και ανθρωπιστής και ιδρυτής του Κολεγίου Ντίκινσον) ίδρυσε την “Κοινότητα της Φιλαδέλφειας για Ανακούφιση των Στεναχωριών στις Δημόσιες Φυλακές” (αυτό και αν είναι όνομα), την πρώτη ομάδα αναμόρφωσης φυλακών στο κόσμο. Φυσικά ο Δρ. Ρας έγινε μέλος της ομάδας μόλις αυτή συστάθηκε και συνεχίζει να λειτουργεί με νέο όνομα “Κοινότητα Φυλακών Φιλαδέλφειας”, για να προωθήσει την αναμόρφωση στις φυλακές και την κοινωνική δικαιοσύνη.
Διάφορες μέθοδοι αυστηρής τιμωρίας, υιοθετημένες από πρακτικές που λάμβαναν χώρα σε ψυχιατρεία, χρησιμοποιούνταν στους κρατούμενους που δεν υπάκουαν στους κανόνες. Οι τιμωρίες αυτές δεν ήταν μέρος του αρχικού πλάνου των Κουάκερων για τη φυλακή, αλλά διαμορφώθηκαν από σκληρούς φύλακες ως απόκριση για τις καταστάσεις που λάμβαναν χώρα. Το πιο κοινό ήταν το Σιδερένιο Φίμωτρο, μια τιμωρία που χρησιμοποιούνταν σε όσους μιλούσαν. Τα χέρια ενός κρατούμενου δένονταν σταυρωτά πίσω από το σβέρκο του και το φίμωτρο έμπαινε στο στόμα του και δενόταν στα χέρια του. Με την παραμικρή κίνηση των χεριών του προκαλούσε έναν αβάστακτο πόνο στο στόμα. Μετά από κάποιες ώρες, η κίνηση ήταν αναπόφευκτη και πολλοί κατέληγαν με ματωμένο στόμα, μέχρι τη στιγμή που θα τους απελευθέρωναν από την τιμωρία τους.
Οι κρατούμενοι επίσης δένονταν με ζουρλομανδύα τόσο σφιχτά που λιποθυμούσαν από την περιορισμένη κίνηση αίματος στο πρόσωπο, το λαιμό και τα χέρια. Κάποιους τους έστελναν στην “Τρελή Καρέκλα”, όπου δένονταν με αλυσίδες και δερμάτινα λουριά, με τέτοιο δέσιμο που δεν μπορούσαν να κουνηθούν. Τους άφηναν για ώρες στην κατάσταση αυτή, ακόμα και για μέρες. Λόγω έλλειψης της κυκλοφορίας του αίματος, τα άκρα μελάνιαζαν και προκαλούσαν για κάποιο διάστημα, αδυναμία να περπατήσουν. Στην τιμωρία του “Υδάτινου Μπάνιου” οι κρατούμενοι καταβρέχονταν με παγωμένο νερό και τους κρεμούσαν με τις αλυσίδες από τους τοίχους των κελιών τους. Η τιμωρία αυτή ήταν πάρα πολύ σκληρή ειδικά τον χειμώνα, καθώς το νερό μπορούσε να παγώσει πάνω στο δέρμα. “Η Τρύπα” ήταν ένα ένας λάκκος στο χώμα κάτω από το Τετράγωνο 14, οπού εκεί τιμωρούσαν τους χειρότερους. Τους πετούσαν μέσα στο απόλυτο σκοτάδι με ένα κύπελο νερό μόνο και μια φέτα ψωμί την ημέρα για να διατηρηθούν.
Έρευνες που έγιναν στη φυλακή για τις κακοποιήσεις του συστήματος ξεκίνησαν το 1834. Το 1903, η χρήση της μάσκας στους κρατούμενους σταμάτησε. Μέχρι το 1913, το Σύστημα ήταν πλέον εμφανές ότι δεν λειτουργούσε και δεν είχε αποτέλεσμα, και έτσι η χρήση του εγκαταλείφθηκε. Δέκα χρόνια μετά, το 1923, οι γυναίκες κρατούμενοι μεταφέρθηκαν στις εγκαταστάσεις στο Μάντσι της Ιντιάνα. Το 1924, επιτράπηκε στους κρατούμενους να τρώνε όλοι μαζί για πρώτη φορά.
Δεδομένου την ακραία και βάναυση απομόνωση των κρατουμένων, είναι σύνηθες να βίωσαν μεταφυσικές δραστηριότητες και στοιχειώματα, αλλά να θεωρήθηκαν ως ψευδαισθήσεις ή παρενέργειες από αποχή από τα ναρκωτικά. Πιθανά ο Αλ Καπόν να ήταν ο πρώτος που να βίωσε κάτι τέτοιο. Όταν συνέβησαν αυτές οι δραστηριότητες, η χρήση της μάσκας είχε ήδη εγκαταλειφθεί. Μαρτυρίες των φρουρών αναφέρουν πως ο Αλ Καπόν ήταν στοιχειωμένος και μπορούσαν να τον ακούσουν μέσα από το κελί του να προσπαθεί να διώξει κάποιον. Όπως είπε και ο ίδιος στους φρουρούς, το πνεύμα που τον στοίχειωνε ήταν ο Τζέιμς Κλαρκ, ένα από τα θύματα της Σφαγής του Αγίου Βαλεντίνου και τον παρενοχλούσε και τον απειλούσε. Λέγεται πως τον ακολούθησε μέχρι τις τελευταίες του μέρες.
Άλλα ονόματα είναι αυτά του Βίκτορ “Babe” Αντρεόλι, ο οποίος καταδικάστηκε σε ισόβια, για φόνο 1ου Βαθμού το 1937. Το έσκασε το 1943, κρυμμένος μέσα σε όχημα παραλαβής το οποίο έφευγε από την φυλακή. Τον εντόπισαν μερικές εβδομάδες αργότερα και τον σκότωσαν εν ψυχρό σε εστιατόριο. Η Φρίντα Φροστ, μια από τις τελευταίες γυναίκες κρατούμενες της E.S.P. Μεταφέρθηκε στο Μάντσι το 1923, όπου και πέρασε 20 χρόνια εκεί για τη δολοφονία του άντρα της με δηλητηρίαση. Ο Λίο Κάλαχαν, ένας από τους 100 κρατούμενους που το έσκασαν και ο μόνος που τα κατάφερε. Με κατηγορία όπως βιαιοπραγία και ξυλοδαρμό με σκοπό το φόνο, τον έφεραν στη φυλακή αυτή. Το 1923, μαζί με άλλους πέντε κρατούμενους, έφτιαξαν μια σκάλα με την οποία το έσκασαν από τον δυτικό τοίχο. Οι άλλοι πέντε κρατούμενοι συνελήφθησαν ξανά αλλά ο Λίο παραμένει ελεύθερος (πιθανά νεκρός εκτός και αν έφτασε τα 110)
To 1924, ο Κυβερνήτης της Πενσυλβανίας Γκίφορντ Πίντσοτ καταδίκασε σε ισόβια τον Πεπ, τον Γατοδολοφόνο Σκύλο. Ο Πεπ ήταν ένας πραγματικός σκύλος ό οποίος σύμφωνα με μια ιστορία, καταδικάστηκε από τον Κυβερνήτη γιατί σκότωσε την γάτα της γυναίκας του. Μια άλλη ιστορία αναφέρει πως ο Κυβερνήτης δώρισε τον Πεπ στην φυλακή για να ξυπνήσει την ηθική των κρατουμένων. Όποια και αν ήταν η ιστορία του, ο Πεπ απέκτησε τον δικό του αριθμό κρατουμένου και πέθανε με πυροβολισμό στο κεφάλι.
Το 1953, το Ίδρυμα άλλαξε όνομα και ορίστηκε το 1958 ως ιστορικό αξιοθέατο από την πόλη της Φιλαδέλφειας. Έγινε Ομοσπονδιακό Εθνικό Ιστορικό Αξιοθέατο το 1965. Το 1970, η εγκατάσταση άρχισε να ρημάζεται και έκλεισε. Οι περισσότεροι κρατούμενοι μεταφέρθηκαν αλλού. Μια εξέγερση προέκυψε, παρακινώντας την μεταφορά περισσότερων κρατουμένων. Τον επόμενο χρόνο, το Ίδρυμα εγκαταλείφθηκε σχεδόν ολόκληρο. Σκέψεις για την κατεδάφιση του για διαφημιστική χρήση, αλλά σύντομα απορρίφθηκαν το έτος 1988, όπου άρχισαν οι εργασίες συντήρησης του και άρχισαν να έρχονται μικρά γκρουπ από επισκέπτες. Το 1994, έγινε επίσημη ατραξιόν για τους τουρίστες και τις επόμενες χρονιές άνοιξε το μουσείο αφιερωμένο στην ιστορία του. Σήμερα, μπορούν να γίνουν επισκέψεις φαντασματοθηρίας την νύχτα και ομάδες από Παραφυσικούς Ερευνητές μπορούν να νοικιάσουν αποκλειστική πρόσβαση.
Η φυλακή E.S.P. “ζωντανεύει” όταν η νύχτα πέφτει και οι εγκαταστάσεις είναι απόλυτα ήσυχες. Είναι πολύ πιθανό να ακούσει κάποιος χτυπήματα από το δωμάτιο της “Τρελής Καρέκλας” και του Αλ Καπόν, ασώματες φωνές να “πεινούν” ή να χαιρετάνε. Ασώματες φωνές να θρηνούν ή να μιλάνε και να κλαίνε. Υπάρχουν και ασώματοι ήχοι από πατήματα και πόδια που σέρνονται πάνω στο χώμα. Μπορεί να ακούσει κανείς ήχους από τις κλειδωνιές να πέφτουν στις πόρτες των κελιών. Η πιο δραστήριες περιοχές είναι το Block12 και η Γραμμή του Θανάτου. Κάτω στις ντουζιέρες έχει αναφερθεί πως γυναίκες επισκέπτριες ασώματα χέρια να τις χουφτώνουν στα οπίσθια, ενώ άλλοι να νιώθουν κάποια δύναμη να τους σπρώχνουν προς το κενό ανάμεσα στις δύο σειρές κελιών στον επάνω όροφο. Πολλοί όμως έχουν δει μια ψηλή, σκοτεινή σκιά ενός άντρα να εμφανίζεται στα παλιά κελιά και ένιωσαν έντονο θυμό και οργή καθώς και κακία. Κανείς δεν γνωρίζει τι ή ποιος είναι. Έχουν καταγραφεί πολλές φωτογραφικές ανωμαλίες όπου εμφανίζονται Orbs, Εμφανίσεις και Σκιές να περιφέρονται στους διαδρόμους. Ο ψηφιακός ή ηλεκτρονικός εξοπλισμός εμφανίζει δυσλειτουργία όπως για παράδειγμα οι κάμερες και οι καταγραφείς παύουν να λειτουργούν ή αλλάζουν ρυθμίσεις λειτουργίας ή μπορεί να καταγράψουν εικόνες από μόνες τους. Σίγουρα είναι πλούσιο σε EVP.
Ο κινηματογράφος μπορεί να μας παρουσιάζει φανταστικές ταινίες τρόμου ή ψυχολογικών θρίλερ, αλλά κάποιες από αυτές κρύβουν ένα πολύ σκοτεινό μυστικό. Την ιστορία τους και αυτό είναι κάτι που δεν φτάνει σχεδόν ποτέ στο θεατή.
Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.