OI ΕΠΤΑ ΝΟΜΟΙ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ
ΕΡΜΗΣ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΣ
Έχει ενδιαφέρον να διαβάσουμε τι λέγεται για τον Ερμή τον Τρισμέγιστο ο οποίος μας οδηγεί στο να κατανοήσουμε σε ποιο σύμπαν ζούμε και ποιοι είμαστε πραγματικά εμείς οι άνθρωποι..
Οι 7 νόμοι του Σύμπαντος
Οι αρχές της Αλήθειας είναι επτά: εκείνος που το καταλαβαίνει αυτό τέλεια, κατέχει το μαγικό κλειδί, που με αυτό οι Πύλες του ναού θα ανοίξουν.
«Το Παν είναι ο Λόγος. Το σύμπαν είναι Νοητικό».
(Πρώτη Αρχή)
Τι είναι ο Αδιαίρετος Νους και Λόγος; η Ζωή. Ο Νους είναι ο κόσμος που βλέπει ο Λόγος και τον κινεί, η δε κίνηση του Νου είναι η Ζωή.
Ζωή χωρίς Νου και Λόγο είναι αδύνατον να υπάρξει, διότι θα είναι σαν φυτό. Δεν θα κατανοεί τίποτα από όσα βλέπει, μα ούτε θα κατανοεί την κίνηση, παρά μόνον θα υπάρχουν οι αυξητικές και μειωτικές αισθήσεις του σώματος, δίχως όμως να κατανοεί, να πονά, ή να ευχαριστιέται, διότι μόνον ο Νους και Λόγος είναι η ζωή, από τον πιο υποτυπώδη, ως τον πιο ανώτερο Νου.
Τώρα στα αισθητά σώματα εδώ στην Γη, το σώμα συνήθως κινείται από το άλογο μέρος των ανθρώπων, τις αισθήσεις.
Όπως και των άλλων ζώων, από μια υποτυπώδη λογική, που αφορά μόνον τα γήϊνα που οδηγούνται από τις άλογες αισθήσεις συναισθήματα πάθη επιθυμίες για την ύλη.
Αν ο Νους των ανθρώπων δεν αντιληφθεί το ανώτερο νοητικό μέρος της ουσίας του λόγου της ψυχής του, τότε είναι αδύνατον να κατανοήσει το Αγαθό αλλά και την αλήθεια της ζωής.
«Όπως είναι πάνω, είναι και κάτω. Όπως είναι κάτω, είναι και πάνω».(Δεύτερη Αρχή)
Ζουν όπως εμείς αλλά με την διαφορά ότι ο χώρος που κινούνται είναι όπως ο γαλαξίας μας, το ηλιακό μας σύστημα, και όχι όπως ένας πλανήτης, διότι η γη και το νερό χαρακτηρίζουν τον δικό μας υλικό κόσμο των πλανητών.
Όταν ο Νους ενώνεται με το τέλειο ενεργειακό αισθητό σώμα της ψυχής, τότε η ψυχή γίνεται η νοητή ζωή η οποία κινείται στον δικό της ενεργειακό νοητό αισθητό κόσμο των τέλειων αισθήσεων της Αρμονίας, διότι η ψυχή είναι φτιαγμένη από τις τέλειες ενέργειες του καθαρού ενεργειακού πυρός.
Οι ψυχές δίνουν την ζωή στα αισθητά "υλικά" σώματα των τεσσάρων στοιχείων, όταν ενώνονται (ενσαρκώνονται) με τις καθολικές ενέργειες του κάθε ουρανού, οι οποίες εκδηλώνουν τον υλικό κόσμο των επτά ουρανών.
Τα πάντα κινούνται, ολόκληρος ο κτιστός κόσμος βρίσκεται σε κίνηση, και τίποτα δεν μένει ακίνητο, διότι ζωή είναι η κίνηση.
Όπως ο δεύτερος Νους δημιουργός κινεί με τον δικό του Λόγο τον δικό του Νου, τον κτιστό κόσμο των Επτά ουρανών, έτσι κι εμείς κινούμε με τον δικό μας Νου της ψυχής το νοερό αισθητό μας σώμα αέρας φωτιά=πνεύμα, γη,νερό=σώμα, μέσα στον χώρο των πλανητών που κινείται, από τον νοητό κόσμο του δεύτερου Νου δημιουργού.
Με λίγα λόγια βρισκόμαστε μέσα στον δεύτερο Νου δημιουργό.
Όπως ο δεύτερος Νους δημιουργός κινεί με τον δικό του Λόγο τον δικό του Νου, τον κτιστό κόσμο των Επτά ουρανών, έτσι κι εμείς κινούμε με τον δικό μας Νου της ψυχής το νοερό αισθητό μας σώμα αέρας φωτιά=πνεύμα, γη,νερό=σώμα, μέσα στον χώρο των πλανητών που κινείται, από τον νοητό κόσμο του δεύτερου Νου δημιουργού.
Με λίγα λόγια βρισκόμαστε μέσα στον δεύτερο Νου δημιουργό.
Στον δικό μας κατωφερή υλικό κόσμο όταν πεθαίνει ένα σώμα, απλά τα τέσσερα στοιχεία της Ύλης διαλύεται η σύνθεση τους, και μένει μόνη της η ψυχή σταδιακά, αφήνοντας πίσω της απομακρυνόμενη από τον κατωφερή ουρανό των πλανητών όλες τις κατωφερείς ενέργειες της ύλης. (γη, νερό, αέρα, φωτιά).
«Όλα είναι δυαδικά, όλα έχουν δύο πόλους. Όλα είναι ένα ζεύγος αντιθέτων, τα άκρα αγγίζονται».(Τέταρτη Αρχή)
Η φωτιά γίνεται έξω από τον κατωφερή ουρανό των πλανητών πιο λεπτοφυή ενέργεια, και ο αέρας που ενυπάρχει μέσα στους πλανήτες έξω στο διάστημα γίνεται πιο λεπτοφυής.
Η μεν φωτιά δημιουργεί τα αθάνατα αισθητά σώματα, ο δε λεπτοφυής αέρας δημιουργεί το πνεύμα των αισθητών σωμάτων.
Η διαφορά είναι, ότι τα μεν γήϊνα αισθητά σώματα αποτελούνται από γη,νερό, και αυτά τα δύο στοιχεία βλασταίνουν, δηλαδή έχουν αυξομειωτική τάση όταν ενώνονται στην μήτρα, και για τον λόγο αυτόν τα γήϊνα σώματα γεννιούνται, αυξάνονται, μειώνονται, φθείρονται, και πεθαίνουν, μέχρι να αναγεννηθούν ξανά σε έναν νέο ζωδιακό κύκλο των πλανητών.
Ο αέρας και η φωτιά επίσης των πλανητών, επιφέρει μια ανάλογη λογική που αφορά τα αισθητά σώματα που ανήκουν στον κόσμο των πλανητών.
Ο αέρας και η φωτιά επίσης των πλανητών, επιφέρει μια ανάλογη λογική που αφορά τα αισθητά σώματα που ανήκουν στον κόσμο των πλανητών.
«Όλα ρέουν και πάλι ρέουν. Όλα έχουν περιόδους ακμής και παρακμής, ανόδου και καθόδου. Όλα κινούνται σαν εκκρεμές. Το μέτρο της κίνησης προς τα δεξιά είναι όμοιο με αυτό της κίνησης προς τα αριστερά. Ο ρυθμός είναι η εξίσωση τους». (Πέμπτη Αρχή)
Όλα οδηγούνται από τον Νου και Λόγο, τον δεύτερο Νου δημιουργό ως ο αισθητός θεός του κτιστού κόσμου.
Το ψυχρό-θερμό, είπαμε, της Ύλης, των τεσσάρων στοιχείων, φέρει την δράση-αντίδραση, τον κόσμο των αντιθέτων.
Ο Νους της Αρμονίας ο αισθητός θεός, ο δημιουργός, φέρει τον Νόμο της Πρόνοιας στα αθάνατα αισθητά σώματα ώστε να μην αμαρτήσουν.
Στα δε υλικά κατωφερή σώματα των πλανητών, ο αισθητός θεός δημιουργός της Αρμονίας, φέρει την Δικαιοσύνη, όπου υπάρχει η ανταπόδωση, ότι δώσουμε αυτό θα πάρουμε, είτε μέσα από το παρελθόν παρόν μέλλον της τρέχουσας ζωής, είτε σε μία νέα μετενσάρκωση μας σε ένα νέο υλικό σώμα, ανάλογο στο Νου και την ζωή που μας αξίζει.
«Κάθε αιτία έχει το αποτέλεσμα της. Κάθε αποτέλεσμα έχει μια αιτία, όλα γίνονται σύμφωνα με τον Νόμο».(Έκτη αρχή)
Μόνον ο Νους της ψυχής υπερέχει της Αρμονίας, και όταν ο Άνθρωπος καταφέρει να οδηγείται από τον Αγαθό Νου της ψυχής του, τότε και μόνον τότε δεν θα μπορεί να παρεμβαίνει η Μοίρα και το Πεπρωμένο στην ζωή του.
«Η γέννηση υπάρχει παντού. Όλα έχουν μια αρσενική και μια θηλυκή αρχή. Η γέννηση εκδηλώνεται σε κάθε επίπεδο».(Έβδομη Αρχή)
Σε κάθε κόσμο των επτά ουρανών (κτιστός κόσμος) υπάρχουν τα αισθητά σώματα της Ύλης, τα οποία είναι ανάλογα με τον κάθε ουρανό. Η δε σύσταση τους στους ανώτερους ουρανούς φέρει την αθάνατη ζωή πολλών χιλιάδων ετών, ενώ των πλανητών η ζωή κυμαίνεται με ολιγόχρονη διάρκεια λόγω της κατωφερής σύστασης των σωμάτων τους γη, νερό.
«Η γέννηση υπάρχει παντού. Όλα έχουν μια αρσενική και μια θηλυκή αρχή. Η γέννηση εκδηλώνεται σε κάθε επίπεδο».(Έβδομη Αρχή)
Σε κάθε κόσμο των επτά ουρανών (κτιστός κόσμος) υπάρχουν τα αισθητά σώματα της Ύλης, τα οποία είναι ανάλογα με τον κάθε ουρανό. Η δε σύσταση τους στους ανώτερους ουρανούς φέρει την αθάνατη ζωή πολλών χιλιάδων ετών, ενώ των πλανητών η ζωή κυμαίνεται με ολιγόχρονη διάρκεια λόγω της κατωφερής σύστασης των σωμάτων τους γη, νερό.
Οπότε για να συνεχίσει να υπάρχει το κάθε είδος σε κάθε ουρανό χρειάζονται την αρσενική και την θηλυκή σύσταση των αισθητών σωμάτων, για να υπάρχουν οι γεννήσεις, και να διαιωνίζεται το είδος τους.
Πέραν των Οκτώ Ουρανών του κτιστού κόσμου, βρίσκεται ο Αρχέτυπος κόσμος Ζωή και Φως, απ'όπου προέρχεται και ο Άνθρωπος δεύτερος θεός Ζωή και Φως, ο οποίος θέλησε να ζήσει και κατανοήσει τον κτιστό κόσμο που εξουσιάζει, του δεύτερου Νου δημιουργού.
morfeas sky
Ο αρχικός άνθρωπος ήταν ένα «θεϊκό ζωντανό πλάσμα» που ήταν ανδρόγυνος, και αρχικά του δόθηκε η δύναμη να δημιουργεί και ο ίδιος.
Θέλοντας όμως να κατανοήσει την ουσία και την φύση όλων όσων όριζε, αποφάσισε να εισέλθει μέσα στην ύλη. Ενώ, είχε αρχικά την δύναμη να συμμετάσχει στην αθανασία των θεών, επέλεξε να εκπέσει, γινόμενος συμμέτοχος της θνητή φύση. Με αυτόν τον τρόπο ξέχασε ο άνθρωπος την αρχική του φύση και τις δυνατότητες που είχε κι έγινε σκλάβος της ύλης.
Για τον Ερμή Τρισμέγιστο υπάρχει δρόμος επιστροφής, αν κάποιος προετοιμάζει την ψυχή του από την γη. Για αυτόν ακριβώς τον λόγο, όσο βρισκόμαστε εν ζωή οφείλουμε να δίνουμε μεγαλύτερη σημασία στην καλλιέργεια των πνευματικών και ψυχικών μας αρετών, παρά στο σώμα μας.
Ο άνθρωπος, λοιπόν, μπορεί να οδηγηθεί πάλι στην θέωση μέσα από την απόκτηση της γνώσης, κατανοώντας πρώτα από όλα τους νόμους που διέπουν το σύμπαν και εν συνεχεία μέσα από την δική του καλλιέργεια, έχοντας αποκτήσει αυτογνωσία και αποφεύγοντας να κάνει κακό σε άλλους ανθρώπους.
Μόνο μέσα από την προσπάθειά μας να εξισώσουμε τον εαυτό μας με τον θεό μπορούμε να τον κατανοήσουμε, αφού μόνο τα όμοια έλκονται και αλληλοκατανοούνται. (Αγαθός Nους της ψυχής).
Η αρετή, λοιπόν, η σωφροσύνη και η ευσέβεια είναι η γνώση του θεού. Συνήθως, όσοι άνθρωποι αποκτήσουν την γνώση αυτή, μετά διαχωρίζουν τον εαυτό τους από τους υπόλοιπους ανθρώπους, αφού δημιουργείται μίας μορφής αμοιβαίας αντιπάθειας αναμεταξύ τους.
Οι άνθρωποι της γνώσης, επομένως, «δίνουν την εντύπωση ότι είναι τρελοί, και προκαλούν το γέλιο, καθώς μισούνται και περιφρονούνται και ίσως φονεύονται».
Σε αυτό το σημείο είναι που μπορούμε να παρατηρήσουμε και μίας μορφής «ιερού μίσους» απέναντι στο ευρύ κοινό που αποτελείται από αμαθείς.
Ένας άνθρωπος μπορεί να καταφέρει να επιτύχει την «αναγέννηση» καταργώντας τις αισθήσεις του σώματος.
Η δυσκολία σε αυτό ευρίσκεται στο γεγονός ότι ο άνθρωπος ελέγχεται από πολλούς «τιμωρούς».
Οι βασικοί είναι 12 (αν και κάτω από αυτούς υπάρχουν αναρίθμητοι άλλοι):
η άγνοια, η λύπη, η ακολασία, η επιθυμία, η αδικία, η πλεονεξία, η απάτη, ο φθόνος, ο δόλος, η οργή, το θράσος και η κακία.
Κάποιος μπορεί να απομακρύνει αυτούς τους τιμωρούς (ποτέ όμως όλους μαζί, αλλά έναν έναν σταδιακά) αντικαθιστώντας τους με 10 βασικές αρετές δυνάμεις, κάποιες εκ των οποίων είναι:
Η γνώση, η χαρά, η εγκράτεια, η εγκαρτέρηση (δηλαδή η δύναμη κατά της επιθυμίας), η δικαιοσύνη, η συνεργασία, η αλήθεια και το απόλυτο αγαθό.
morfeas sky
OI ΕΠΤΑ ΝΟΜΟΙ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ - ΕΡΜΗΣ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΣ
Σχόλιο δικό μου από άσχετη σύμπτωση δεδομένων αλληλεπίδρασης πληροφορίας:
Δηλαδή για να καταλάβω, μας λες ότι επειδή κάποιοι ηλίθιοι διεστραμμένοι σκοτώνουν βάναυσα τα ζώα, την ζωή γενικά, τότε το matrix αλληλεπιδρά και δημιουργεί παρόμοιο πεδίο ανταπόδοσης, όπου παίρνει η μπάλα και τους αθώους που δεν φταίνε σε τίποτα….Αν τώρα κάποιος διεστραμμένος το κάνει επίτηδες μπορεί να προκαλλεί καταστροφές και αθώα θύματα.
- Και η χελώνα που σκότωσαν βάναυσα αθώα ήταν.
Στους ανθρώπους όμως επικρατεί η Δικαιοσύνη όπου τους επιβάλλει την Μοίρα και το Πεπρωμένο….τότε για ποια Δικαιοσύνη μιλάμε αν εξέπεσε ο δημιουργός του κτιστού κόσμου; αφού ελέγχει την αιτία το αποτέλεσμα και την αρμονία;
Οπότε η μόνη λύση βρίσκεται σε αυτό που εξουσιάζει όλα τα προηγούμενα, και αυτό είναι ο Αγαθός Νους της ψυχής η ιερή Δεκάδα.
morfeas sky
Ο αρχικός άνθρωπος ήταν ένα «θεϊκό ζωντανό πλάσμα» που ήταν ανδρόγυνος, και αρχικά του δόθηκε η δύναμη να δημιουργεί και ο ίδιος.
Θέλοντας όμως να κατανοήσει την ουσία και την φύση όλων όσων όριζε, αποφάσισε να εισέλθει μέσα στην ύλη. Ενώ, είχε αρχικά την δύναμη να συμμετάσχει στην αθανασία των θεών, επέλεξε να εκπέσει, γινόμενος συμμέτοχος της θνητή φύση. Με αυτόν τον τρόπο ξέχασε ο άνθρωπος την αρχική του φύση και τις δυνατότητες που είχε κι έγινε σκλάβος της ύλης.
Για τον Ερμή Τρισμέγιστο υπάρχει δρόμος επιστροφής, αν κάποιος προετοιμάζει την ψυχή του από την γη. Για αυτόν ακριβώς τον λόγο, όσο βρισκόμαστε εν ζωή οφείλουμε να δίνουμε μεγαλύτερη σημασία στην καλλιέργεια των πνευματικών και ψυχικών μας αρετών, παρά στο σώμα μας.
Ο άνθρωπος, λοιπόν, μπορεί να οδηγηθεί πάλι στην θέωση μέσα από την απόκτηση της γνώσης, κατανοώντας πρώτα από όλα τους νόμους που διέπουν το σύμπαν και εν συνεχεία μέσα από την δική του καλλιέργεια, έχοντας αποκτήσει αυτογνωσία και αποφεύγοντας να κάνει κακό σε άλλους ανθρώπους.
Μόνο μέσα από την προσπάθειά μας να εξισώσουμε τον εαυτό μας με τον θεό μπορούμε να τον κατανοήσουμε, αφού μόνο τα όμοια έλκονται και αλληλοκατανοούνται. (Αγαθός Nους της ψυχής).
Η αρετή, λοιπόν, η σωφροσύνη και η ευσέβεια είναι η γνώση του θεού. Συνήθως, όσοι άνθρωποι αποκτήσουν την γνώση αυτή, μετά διαχωρίζουν τον εαυτό τους από τους υπόλοιπους ανθρώπους, αφού δημιουργείται μίας μορφής αμοιβαίας αντιπάθειας αναμεταξύ τους.
Οι άνθρωποι της γνώσης, επομένως, «δίνουν την εντύπωση ότι είναι τρελοί, και προκαλούν το γέλιο, καθώς μισούνται και περιφρονούνται και ίσως φονεύονται».
Σε αυτό το σημείο είναι που μπορούμε να παρατηρήσουμε και μίας μορφής «ιερού μίσους» απέναντι στο ευρύ κοινό που αποτελείται από αμαθείς.
Ένας άνθρωπος μπορεί να καταφέρει να επιτύχει την «αναγέννηση» καταργώντας τις αισθήσεις του σώματος.
Η δυσκολία σε αυτό ευρίσκεται στο γεγονός ότι ο άνθρωπος ελέγχεται από πολλούς «τιμωρούς».
Οι βασικοί είναι 12 (αν και κάτω από αυτούς υπάρχουν αναρίθμητοι άλλοι):
η άγνοια, η λύπη, η ακολασία, η επιθυμία, η αδικία, η πλεονεξία, η απάτη, ο φθόνος, ο δόλος, η οργή, το θράσος και η κακία.
Κάποιος μπορεί να απομακρύνει αυτούς τους τιμωρούς (ποτέ όμως όλους μαζί, αλλά έναν έναν σταδιακά) αντικαθιστώντας τους με 10 βασικές αρετές δυνάμεις, κάποιες εκ των οποίων είναι:
Η γνώση, η χαρά, η εγκράτεια, η εγκαρτέρηση (δηλαδή η δύναμη κατά της επιθυμίας), η δικαιοσύνη, η συνεργασία, η αλήθεια και το απόλυτο αγαθό.
morfeas sky
OI ΕΠΤΑ ΝΟΜΟΙ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ - ΕΡΜΗΣ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΣ
Σχόλιο δικό μου από άσχετη σύμπτωση δεδομένων αλληλεπίδρασης πληροφορίας:
Δηλαδή για να καταλάβω, μας λες ότι επειδή κάποιοι ηλίθιοι διεστραμμένοι σκοτώνουν βάναυσα τα ζώα, την ζωή γενικά, τότε το matrix αλληλεπιδρά και δημιουργεί παρόμοιο πεδίο ανταπόδοσης, όπου παίρνει η μπάλα και τους αθώους που δεν φταίνε σε τίποτα….Αν τώρα κάποιος διεστραμμένος το κάνει επίτηδες μπορεί να προκαλλεί καταστροφές και αθώα θύματα.
- Και η χελώνα που σκότωσαν βάναυσα αθώα ήταν.
Στους ανθρώπους όμως επικρατεί η Δικαιοσύνη όπου τους επιβάλλει την Μοίρα και το Πεπρωμένο….τότε για ποια Δικαιοσύνη μιλάμε αν εξέπεσε ο δημιουργός του κτιστού κόσμου; αφού ελέγχει την αιτία το αποτέλεσμα και την αρμονία;
Οπότε η μόνη λύση βρίσκεται σε αυτό που εξουσιάζει όλα τα προηγούμενα, και αυτό είναι ο Αγαθός Νους της ψυχής η ιερή Δεκάδα.
morfeas sky
Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.