Παρασκευή 30 Ιουνίου 2017

Μην κλαίγεσαι γιατί σε αδικούν.....να λυπάσαι που το αξίζεις!!!!!!



Ποτέ δεν κατάλαβα για ποιόν  λόγο…..

Δεν φανερώνει κάποιος….

Το πραγματικό του εαυτό!

Τι είναι εκείνο που τον αναγκάζει…..

Να «κρυφτεί» πίσω από ένα ψέμα……

Που ούτως ή άλλως……

Αργά ή γρήγορα θα αποκαλυφτεί!

Είναι πέρα από την λογική μου…

Αυτή η «φιλοσοφία»!

'Ετσι λοιπόν……

Δεν αμφιβάλλω ποτέ για ότι μου πει!

'Οσο περίεργο ή εξωφρενικό μπορεί να φαντάζει…..

Τα υιοθετώ χωρίς δεύτερη σκέψη!

Θεωρώ πως είναι η πραγματικότητα…..

Και δεν ψάχνω παραπέρα!

Δεν είμαι ευκολόπιστη.....

Απλώς θετική με τους ανθρώπους!

'Ενας……

Να λέει αλήθεια…..

Δεν φταίει σε τίποτα…..

Να «πληρώσει τα σπασμένα»……

Των προηγούμενων που με κορόιδεψαν!

Αλλοίμονο  όμως…….

Αν καταλάβω πως είναι ψεύτης!!!!

Αν διαπιστώσω….

Πως πρόδωσε την εμπιστοσύνη που έδειξα…..

Για να «παίξει» με οποιοδήποτε τρόπο μαζί μου!

Αμέσως…….

Γίνεται  «αόρατος»!!!!!

Δεν υπάρχει!!!

Καμία δικαιολογία δεν είναι ικανή…

Να του προσφέρει άλλοθι!

Είμαι απόλυτη….

Και κάθετη σε αυτό!

Δεν το συζητώ παραπάνω!

Ούτε με ενδιαφέρει!

Από την στιγμή……

Που δεν νοιώθει ντροπή για την ασχήμια…

Που διαπράττει είναι ικανός να κάνει…..

Πολύ περισσότερα  απ’ ότι μπορώ να φανταστώ!

Νόμος!!!!

Μακριά, λοιπόν από μένα!

Τον προσπερνάω……

Αφού  πρώτα….

Του δώσω τα «συχαρίκια» μου……

Για να γνωρίζει πως ο θετικός άνθρωπος…..

Δεν είναι ποτέ χαζός!!!!

Δεν με αφορά ποιος είναι…….

Και για ποιόν λόγο τον άφησα να μπει στην ζωή μου!

Με  απασχολεί μόνο……

Να τον παραμερίσω όσο πιο γρήγορα γίνεται…..

Γιατί αυτός ο τυπάκος……

Χαλάει την ψυχολογία μου!

Φθείρει την ψυχή μου!

Με αναγκάζει να κάνω αρνητικές σκέψεις….

Αναλογιζόμενη τον παλιοχαρακτήρα του……

Με αποτέλεσμα να «διώχνει» την χαρά από μέσα μου!!!!

Και τέτοια χάρη……

ΔΕΝ την χρωστάω σε κανέναν!!!!!

Μακάρι να μου έχει υποσχεθεί ολάκερο τον κόσμο!

Καρφάκι δεν μου καίγεται!!!

Από την στιγμή…..

Που ασχημαίνει τον δικό μου……

Μου φτάνει και μου περισσεύει…..

Να μην θέλω καμία επαφή πλέον!!!

Η γαλήνη της ψυχής μου……

Είναι πάνω απ’ όλα!

Οτιδήποτε κίβδηλο......

Την ταράσσει και την «αποσυντονίζει»!!!

Δεν υπάρχει περίπτωση…..

Να ανεχτεί κανέναν που συμβάλλει……

Στην κατάντια που βιώνουμε!

Δεν μπορείς αγαπητέ μου……

Να κλαίγεσαι για το άδικο  που υποτίθεται….…

Νοιώθεις καθημερινά στο πετσί σου όταν ένας……

Από αυτούς που το συντηρούν «επάξια» είσαι……

ΕΣΥ!!!!

Δεν με πείθεις πλέον  πως γίνεσαι θύμα……

Αφού η στάση σου επιβεβαιώνει περίτρανα……

Πως δεν υπάρχει…..

Μεγαλύτερος θύτης από σένα!!!!!!!

Απλά……

Παραπονείσαι  επειδή οι άλλοι…..

Είναι «ικανότεροι» για μεγαλύτερες ασχήμιες…..

Και σε υποσκελίζουν!!!!

Αυτό είναι πραγματικά το πρόβλημα σου!!!!!

Τίποτα άλλο!

Διότι αν ήσουν σωστός θα σεβόσουν…..

Την εμπιστοσύνη που σου έδειξα!

Αντί όμως  γι’ αυτό……

Επιχείρησες να υποτιμήσεις την νοημοσύνη μου…..

Και δεύτερη φορά για να δικαιολογήσεις…..

Την πρώτη!!!!

Τέτοια «αξιοσύνη»!!!!!!

Κατάλαβες τώρα…..

Γιατί δεν πρόκειται ποτέ να φτιάξει τούτος ο κόσμος;

Πώς να τα καταφέρει ο έρμος κι αυτός…  

Όταν εσύ……

Που τον κατηγορείς για ψευτιά…..

Είσαι ο μεγαλύτερος ψεύτης!!!!

Μάθε…..

Πως καμία κολακεία…..

Η, υπόσχεση για συμπαράσταση που δίνεις….

Για να κάνεις εντύπωση……

Δεν βοηθούν να παραμείνεις δίπλα σε κάποιον…..

Που δεν σου μοιάζει…..

Αν δεν έχεις μέσα σου μια «στάλα» αλήθειας!!!!

Θα κουραστείς γρήγορα….

Και θα αποκαλυφτεί το πραγματικό σου πρόσωπο!!!!

Εμένα δεν με ενοχλεί πλέον….

Ούτε με επηρεάζει  αρνητικά!

Το έχω βιώσει τόσες φορές…..

Που όταν ξανά τυχαίνει……

Απλώς εκφράζω ψύχραιμα…..

Πόσο «θαυμαστό» είναι τέτοιο «μεγαλείο»…..

Πηγαίνοντας  παρακάτω……   

Χωρίς να φοβάμαι!!!!

'Εχω αποδεχτεί……

Πως ακόμα και  μόνη να μείνω…..

Είναι προτιμότερο…..

Αν είναι να περιτριγυρίζομαι….

Από άτομα σαν και σένα!

Εξάλλου……

Την μοναδική αυλή που λογίζω….

Είναι αυτή που βρίσκεται έξω από το σπίτι…..

Και καθόμαστε το καλοκαίρι να δροσιστούμε!

Καμία άλλη!!!!

Ξέρω  πως όταν λέω την αλήθεια….

'Εχει κόστος…..

Μα δεν με νοιάζει!

'Εχω βαρεθεί την ψευτιά……

Που εκδηλώνεται αναίτια……

'Ασκοπα  και χωρίς καμία αιδώ!!!

Τίποτα δεν μένει κρυφό για πολύ καιρό!

Κουράστηκα…….

Να δηλώνουν «συμπάθεια» άτομα……

Που αν δεν έχουν να πάρουν κάτι από σένα…..

Δεν ξοδεύουν ούτε «καλημέρα»!!!!

Να το παίζουν «καλοί» αυτοί….

Που κάποια στιγμή πέρασαν από την ζωή σου…..

Μα αν ζητήσεις την γνώμη τους για κάτι…..

Σου απαντούν λακωνικά…….

«Μην στεναχωριέσαι»…..

Γιατί πέρασε η ώρα……

Και πρέπει να πάνε για ύπνο!!!!!

Βλέπεις…..

Αυτή η «ρημαδοκαλοσύνη» τους……

Για να «εμφανιστεί»…….

Πρέπει να «συνοδεύεται» από αγιάτρευτο έρωτα…..

Για το πρόσωπο τους!!!!

Σκέτος ο ανθρώπινος παράγοντας……

Δεν την «συγκινεί» να «αναλάβει» δράση!!!!

Με απογοητεύει…..

Να γνωρίζω  έναν άνθρωπο χρόνια….

Και ξαφνικά να συμπεριφέρεται τελείως αψυχολόγητα…..

Και όταν ζητάω έκπληκτη μια εξήγηση…..

Να το «ρίχνει στην τρελή»…..

Υποστηρίζοντας ασυναρτησίες!!!!

Αν έτσι νοιώθετε……

Καλά κάνετε!!!

Δικαίωμα σας να «καταδικαστείτε»…….

Στο «τίποτα» και το «πουθενά»!

Να μην αισθάνεστε  τι σημαίνει…..

Να «ακουμπάει» ο άλλος την ψυχή του επάνω σας….

Και να "χαμογελάει" η δική σας…..

Γιατί δεν έχετε!!!!!!

Ούτε πρόκειται να αποκτήσετε!

Τα μεγάλα λόγια που επικαλείστε, κατά καιρούς……

Για να παρουσιάσετε την εικόνα……

Του σωστού ανθρώπου……

Δεν σημαίνει πως σας βοηθούν……

Να είστε κιόλας!!!!!!

Γι’ αυτό….

Αν  προσέξετε….

Σας περιτριγυρίζουν όμοιοι σας!!!!

Οι υπόλοιποι μόλις καταλάβουν…..

Τι συμβαίνει…..

Φεύγουν!!!!

Λογικό!

Κανένα ψέμα δεν είναι τόσο ισχυρό….

'Οσο η αλήθεια!

Καμία υπόσχεση δεν γίνεται πραγματικότητα…….

Όταν δεν είστε ικανοί να την τηρήσετε!

Καμία ασχήμια σας  δεν μπορεί να με κάμψει…..

Γιατί  έχω ζήσει το χειρότερο…..

Και βγήκα αλώβητη…..

Και πιο δυνατή!!!!!

Μην κουράζεστε λοιπόν!

Τζάμπα κόπος!!!

Πατάω γερά στα πόδια μου…..

Για να με επηρεάσει όσο αρνητικά πιστεύετε….

Κάνοντας την αφεντιά σας…..

Να αισθανθεί  υπεράνω!

Μόνο μπροστά στην καλοσύνη……

«Λυγίζω»!

Υποκλίνομαι στον άνθρωπο….

Που τιμά την ιδιότητα του….

Σε πείσμα δικό σας……

Και των καιρών!!!

Θαυμάζω το σθένος και το κουράγιο του…..

Που ενώ αναγκάζεται  να «βουτάει»……

Στον «βούρκο» σας….

Δεν κολλάει πάνω του η λάσπη!!!


Αυτόν θέλω να έχω δίπλα μου!!!!

Ακόμα και ένας να είναι…….

Αξίζει……

Για εκατομμύρια σαν και εσάς!!!!

Δεν είμαι σκληρή που περιγράφω…..

Την πραγματικότητα!

Απάνθρωποι είστε εσείς…….

Που την δημιουργείτε!!!!!

Μην ξεχνάτε όμως…

Πως στην ζωή παίρνεις ότι δίνεις……

Είτε καλό είτε κακό κάνεις……

Στο χρωστάει!!!!!

Δεν ξεφεύγεις!!!!!

Γι’ αυτό η δήθεν έκπληξη που νοιώθετε…..

Κάθε φορά που περιγράφω τα χαϊρια σας…..

Προσπαθώντας να με βγάλετε παράλογη……

Περίεργη…παράξενη……

Με αφήνει παγερά αδιάφορη!!!!!

'Εχω την δύναμη να σας γυρίσω την πλάτη……

Χωρίς να χάσω την πίστη μου στους ανθρώπους…..

Γιατί στηρίζεται σε μια ακόμα μεγαλύτερη……

Στον Θεό!!!!

Εκεί έχω αφήσει την προστασία μου!!!!

Φροντίζω, λοιπόν......

Να έχω πάντα ήσυχη συνείδηση….

Και «καθαρή» καρδιά……

Για να μην την χάσω δευτερόλεπτο!

Αυτό……

Πρέπει  να το λάβετε πολύ σοβαρά υπ’ όψιν σας…..

Την ώρα που ετοιμάζετε υποχθόνια σχέδια…

Με σκοπό να με πλήξουν……

Γιατί ενοχλείστε που τα λέω!!!!!

Από κάποιον όμως πρέπει……..

Να τα ακούτε!!!!!!!

'Ισως……

Καταλάβετε κάποια στιγμή……

Πως δεν είστε εσείς……

Οι πονηρούληδες…..

Που «δουλεύετε» όλον τον κόσμο!

Εμείς…..

Είμαστε οι έξυπνοι…..

Που δεν σας αφήνουμε…..

Να μπείτε στον δικό μας!!!!!!


Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα