Το ενημερωμένο και επαυξημένο άρθρο που ακολουθεί, δημοσιεύτηκε στο 6ο τεύχος του δωρεάν διαδικτυακού περιοδικού eT
Οι επαφικοί (contactees), είναι χαρισματικές ανθρώπινες οντότητες που υποτίθεται πως επιλέχτηκαν από εξωγήινες δυνάμεις για να μας μεταφέρουν συμπαντικά μηνύματα, αλλά ακόμα και να ταξιδέψουν σε άλλους πλανήτες με ιπτάμενους δίσκους μεταφέροντας μας τις εμπειρίες τους και φυσικά τις εικόνες που αντίκρισαν.
Γράφει ο Νίκος Αποστολόπουλος
Είναι πάντως γεγονός ότι το μεγαλύτερο μέρος αυτών των ισχυρισμών προέρχεται από ανθρώπους φαντασιόπληκτους ή με το σύνδρομο του «εκλεκτού», και από απατεώνες που βγάζουν χρήματα ή αποκτούν φήμη. Σε αυτά τα συμπεράσματα βοήθησαν και οι ίδιοι οι επαφικοί όπως θα διαπιστώσετε παρακάτω. Σε μια συζήτηση για επαφικούς τίποτα δεν προκαλεί περισσότερες διαφωνίες από το όνομα του Τζορτζ Αντάμσκι του οποίου η αρχική μαρτυρία για επαφή με εξωγήινους από την Αφροδίτη το 1952 στην Καλιφόρνια, ήταν η πρώτη περίπτωση που έγινε γνωστή στο ευρύ κοινό, και με πληθώρα φωτογραφιών που τράβηξε ο ίδιος ο Αντάμσκι. (Ο "επαφικός" Τζορτζ Αντάμσκι. Απόστολος των "διαστημικών αδερφών" ή απατεώνας;)
Οι εξωγήινοι όπως ισχυρίστηκε, τον μετέφεραν στο διάστημα όπου παρατήρησε άγνωστα για την γήινη επιστήμη φαινόμενα και του μίλησαν για την ραδιενέργεια, για τον ηθικό τρόπο ζωής που πρέπει να υιοθετήσουν οι άνθρωποι, και για φιλοσοφικά θέματα που θυμίζουν την βουδιστική διδασκαλία. Υπήρξε πολλή και αρνητική δημοσιότητα για την αξιοπιστία του Αντάμσκι. Οι περισσότεροι ερευνητές έχουν απορρίψει τις περίφημες φωτογραφίες των εξωγήινων διαστημοπλοίων ως πλαστές.
Γνωστότερη περίπτωση που αγγίζει και την Ελλάδα είναι χωρίς αμφιβολία οι Ραελιανοί. (Ραελιανό κίνημα) Ο Γαλλοεβραίος Claud Vοrhilοn (Rael), ιδρυτής της «Ραελικής κίνησης», με πολλά μέλη και στην Ελλάδα, πιστεύει πως ο ρόλος του είναι να μεταδώσει στους ανθρώπους την εμπειρία του με τους εξωγήινους που δημιούργησαν τη ζωή στη γη και να οργανώσουμε μία πρεσβεία που θα τους υποδεχθεί.
ΤΑ ΝΕΑ, 19/10/1989. Προσωπικό αρχείο Ν. Αποστολόπουλου |
Μέσα σε όλα αυτά το δικό του ρόλο έχει παίξει και ο πνευματισμός. Τα μέντιουμ θεωρούνται εκλεκτοί δέκτες εκτός των πνευμάτων, και των εξωγήινων. Πολλά μέντιουμ, ειδικά στην Αμερική και στην Αγγλία, ισχυρίζονται ότι έχουν επαφές με «εξωγήινες οντότητες». Στο τέλος του 19ου αιώνα η Έλεν Σμιθ, ισχυρίστηκε ότι είχε έρθει σε επαφή με τους κατοίκους του Άρη μέσω διαμεσότητας. Η Σμιθ λάβαινε μηνύματα με τη μέθοδο της αυτόματης γραφής το 1896, και ο Ελβετός ψυχολόγος. Ο Φλουρνουά ανακάλυψε ότι οι περιγραφές της Σμιθ ήταν λεπτομερέστατες και αποκάλυπταν όλες τις πτυχές της ζωής των «Αρειανών». Το 1899 μάλιστα η Σμιθ άρχισε να γράφει και να μιλά στην γλώσσα των Αρειανών!
Η Ελλάδα φυσικά δεν θα μείνει στο περιθώριο. Το 1952, μετά από συνεδρίες, το μέντιουμ Νίτσα Δ. η οποία δεν είχε ιδέα για την ύπαρξη των ιπτάμενων δίσκων, θα ταξιδέψει με έναν από αυτούς, και θα περιγράψει τον πιλότο ως «κοντό, ένα μέτρο, χωρίς μαλλιά και φρύδια, ενώ τα μάτια του ήταν μικρά και σκοτεινά. Η σάρκα του σκληρή σαν ξύλο και ολόγυμνος. Κάθεται στην μέση του δίσκου που είναι σαν σβούρα. Ο δίσκος κατέβηκε σε έναν άλλο κόσμο, όλο βράχους και βουνά χωρίς δέντρα και χωρίς νερό. Πολλά παρόμοια όντα τους κύκλωσαν. Υπήρχαν και γυναίκες και παιδιά. Δεν μιλούσαν αλλά έκαναν μορφασμούς κι έβγαζαν σφυρίγματα. Τα όντα δεν άφησαν το μέντιουμ να μπει στο εργοστάσιο που κατασκεύαζε τους δίσκους το οποίο ήταν μέσα σε ένα βουνό».
Εφημερίδα ΕΜΠΡΟΣ, 4/9/1952. Προσωπικό αρχείο Ν. Αποστολόπουλου |
Η κ. Ειρήνη Πανοπούλου σε κατάσταση ύπνωσης,
κάνει το ταξίδι από τη γη στη Σελήνη με… ιπτάμενο δίσκο.
Απογευματινή, 28/10/1954. Προσωπικό αρχείο Ν. Αποστολόπουλου |
Η Ελλάδα όμως θα πάει ένα βήμα παραπέρα αφού μετά την επαφή με τους Αρειανούς, θα αποκτήσει και φωτογραφία των Αφροδιτιανών του Αντάμσκι μέσω της «Μπελλείου σφαίρας». Το 1969 ο πρόεδρος της «Επιστημονικής Εταιρίας Διαπλανητικών Εξερευνήσεων», κ. Δ. Αμπελάς, ανέφερε σχετικά στην εφημερίδα, Ακρόπολις: «Ο αείμνηστος πνευματιστής Αλέξανδρος Μπέλλος υποστήριξε ότι οι κάτοικοι του Θιβέτ βλέπουν στα Ιμαλάια συχνά φαντάσματα γιατί εκεί ψηλά ο αέρας είναι πολύ αραιός. Ξεκινώντας από αυτή την άποψη, κατασκεύασε μια γυάλινη σφαίρα, κενή αέρος και μέσω εκτοπλασματικού μέντιουμ, κατόρθωσε να προκαλέσει εντός αυτής πνεύματα και να τα φωτογραφίσει». Και ο κ. Αμπελάς συνεχίζει: «Ο Μπέλλος πρέσβευε ότι οι φωτογραφίες αυτές αντιπροσώπευαν ψυχές. Εγώ και οι συνεργάτες μου, μέσω της «Μπελλείου σφαίρας», υπογραμμίζουμε ότι τα φωτογραφικά στιγμιότυπα που δημιουργούν τα εκτοπλασματικά μέντιουμ, εκπροσωπεύουν όχι μόνο ψυχές, αλλά και ζωντανά πλάσματα της γης μας ή και άλλων πλανητών».
Ο πρόεδρος της εταιρίας εμμέσων διαπλανητικών εξερευνήσεων κ. Δ. Αλευράς, μπροστά στην περίφημη γυάλινη σφαίρα, που… «συλλαμβάνει» ψυχές και ζωντανά πλάσματα από την γη, αλλά και τους πλανήτες. (Κατω) Η «κόρη της Αφροδίτης», μια φωτογραφία που ελήφθη κατά την στιγμή που το εκτοπλασματικό μέντιουμ επικοινωνεί με τον πλανήτη της Αφροδίτης. Ακρόπολις, 6/4/1969. Προσωπικό αρχείο Ν. Αποστολόπουλου
Αφού στην συνέχεια δείχνει στον δημοσιογράφο της εφημερίδας κάποιες από αυτές τις φωτογραφίες, με πιο σημαντική μιας Αφροδιτιανής που την ονομάζει «κόρη της Αφροδίτης», εξηγεί αυτό το εκπληκτικό φαινόμενο: «..όπως στην μνήμη μας χωρούν γνώσεις ολόκληρων βιβλιοθηκών, έτσι και στο αρχείο των εκδηλώσεων του Σύμπαντος, υπάρχει διπλότυπο ομοίωμα πάσης ύλης». Όσο για την εξήγηση του φαινομένου να συλλαμβάνονται φωτογραφίες πλασμάτων που ζουν σε άλλους πλανήτες μας ενημερώνει: «Πάσα οντότης που υπήρξε ή υπάρχει, επί του σύμπαντος, εκπέμπει κύματα και ακτινοβολίας, τα οποία περιέχουν μνήμην της πηγής των, που δεν χάνεται στο άπειρο». Είναι πολύ πιθανόν ο κόσμος εκείνη την εποχή να μην πίστευε τίποτα από τα συμβαίνοντα και πόσο μάλλον σήμερα. Μερικοί όμως θα νοιώθουν υπερηφάνεια που η Ελλάδα έφτασε, έστω και μέσω μέντιουμ, πρώτη στους πλανήτες, μπροστά από Αμερικανούς και Ρώσους!
(© Ερ.Ε.Ν.Ζω)
erevnw + conspiracyfeeds
Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.