Στις αρχές του 1405 ο Κινέζος ναύαρχος Ζενγκ Χε ξεκίνησε μια σειρά από θεαματικά ταξίδια προς τη Δύση. Ο Ζενγκ διοικούσε ένα στόλο με 300 πλοία, μερικά από τα οποία ήταν σχεδόν πέντε φορές μεγαλύτερα από αυτά του Κολόμβου. Στα πλοία του υπηρετούσαν 28.000 άνδρες.
Στα εφτά ταξίδια του, ο στόλος του Ζενγκ έφτασε μέχρι το κατώτατο άκρο της Αφρικής – όχι αναζητώντας θησαυρούς και εμπόριο, αλλά για να επιδείξει το μεγαλείο και τη δύναμη της δυναστείας των Μινγκ.
Πρόσφατες έρευνες δεν αποκλείουν το συναρπαστικό ενδεχόμενο να έφτασε ακόμη πιο μακριά, να πέρασε με τον τεράστιο στόλο του το ακρωτήριο της Καλής Ελπίδας και να τον οδήγησε μέχρι την Ευρώπη ή ακόμη και δια μέσου του Ατλαντικού μέχρι την Καραϊβική.
Όλα αυτά τουλάχιστον 75 χρόνια πριν από τα ταξίδια του Κολόμβου.
Ο ναύαρχος Ζενγκ επέστρεφε συχνά από τα ταξίδια του με εξωτικά ζώα για τον ζωολογικό κήπο του αυτοκράτορα. Η πρώτη καμηλοπάρδαλη έφτασε στο Πεκίνο τον Σεπτέμβριο του 1414.
Πρόσφατες έρευνες δεν αποκλείουν το συναρπαστικό ενδεχόμενο να έφτασε ακόμη πιο μακριά, να πέρασε με τον τεράστιο στόλο του το ακρωτήριο της Καλής Ελπίδας και να τον οδήγησε μέχρι την Ευρώπη ή ακόμη και δια μέσου του Ατλαντικού μέχρι την Καραϊβική.
Όλα αυτά τουλάχιστον 75 χρόνια πριν από τα ταξίδια του Κολόμβου.
Ο ναύαρχος Ζενγκ επέστρεφε συχνά από τα ταξίδια του με εξωτικά ζώα για τον ζωολογικό κήπο του αυτοκράτορα. Η πρώτη καμηλοπάρδαλη έφτασε στο Πεκίνο τον Σεπτέμβριο του 1414.
Το μεγαλύτερο πλοίο του στόλου είχε μήκος 145 μέτρα και μέγιστο πλάτος 60 μέτρα
Είχε εννέα κατάρτια με τεράστια κόκκινα μεταξωτά πανιά. Ήταν φορτωμένο με χρυσό, ασήμι, λάδια και μετάξια τα οποία οι Κινέζοι έδιναν ως δώρα σε άλλες χώρες προκειμένου να επιδείξουν τον δικό τους πλούτο και δύναμη.
Όσο αξιοσημείωτη είναι η τόλμη για την πραγματοποίηση αυτών των ταξιδιών, άλλο τόσο εντυπωσιακή είναι και η ταχύτητα με την οποία διακόπηκαν.
Το 1433, λίγο μετά το τελευταίο ταξίδι του Ζενγκ, μελετητές του Κομφούκιου έπεισαν τον αυτοκράτορα ότι το κόστος τέτοιων αποστολών ήταν πολύ μεγάλο και ότι η Κίνα θα έπρεπε να στρέψει την προσοχή της στο εσωτερικό και να απομονωθεί από τον υπόλοιπο κόσμο.
Όσο αξιοσημείωτη είναι η τόλμη για την πραγματοποίηση αυτών των ταξιδιών, άλλο τόσο εντυπωσιακή είναι και η ταχύτητα με την οποία διακόπηκαν.
Το 1433, λίγο μετά το τελευταίο ταξίδι του Ζενγκ, μελετητές του Κομφούκιου έπεισαν τον αυτοκράτορα ότι το κόστος τέτοιων αποστολών ήταν πολύ μεγάλο και ότι η Κίνα θα έπρεπε να στρέψει την προσοχή της στο εσωτερικό και να απομονωθεί από τον υπόλοιπο κόσμο.
Κατά το 1.500 η κινεζική αυλή αποφάσισε ότι η ναυπήγηση ποντοπόρου σκάφους ήταν κακούργημα και διέγραψε τα επιτεύγματα του ναυάρχου Ζενγκ από τα επίσημα αρχεία.
Ενώ η Ευρώπη άλωνε τους ορίζοντές της κι έστελνε εξερευνητές σε όλη τη Γη, η Κίνα σφάλιζε τις πύλες της.
Ενώ η Ευρώπη άλωνε τους ορίζοντές της κι έστελνε εξερευνητές σε όλη τη Γη, η Κίνα σφάλιζε τις πύλες της.
Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.