Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2017

Μαμά, σου έρχομαι



Προσπάθησα, αλήθεια.
Προσπάθησα μαμά!
Προσπάθησα να νικήσω. Να ξεπεράσω τις δυνάμεις μου και να νικήσω. Αλλά δε γιατρευόταν η αρρώστια μου, μαμά...
Δε μπορούσα να ακολουθήσω τα γιατροσόφια σου μαμά. Δεν είχαν αποτέλεσμα σε αυτή την αρρώστια μαμά.

Μαμά πονούσα κάθε μέρα και μου έλειπες τόσο, σε είχα τόση ανάγκη. Είχα ανάγκη τη παρουσία σου, τη φροντίδα σου, την αγκαλιά σου μαμά.
Είχα ανάγκη να με περιποιηθείς όπως εσύ έκανες πάντα, όπως κάνει πάντα μια μαμά, μαμά.
Αλλά ο καρκίνος δε ξέρει από μαμαδίστικα γιατροσόφια μαμά. Δε νικιέται απ' αυτά. Είναι δυνατός. Αλλά δυνατή ήμουν κι εγώ.
Αλήθεια σου λέω μαμά.

Μαμά, μ' ακούς; Έρχομαι να σε βρω.


Δε πονάω πια. Ηρέμησε το σώμα μου, ηρέμησε η ψυχή μου και ηρέμησα κι εγώ η ίδια.
Μου έλειψες μαμά! Ήσουν η δύναμή μου και τώρα έρχομαι...
Μπορεί να μας νίκησε, μαμά, ο καρκίνος αλλά ταυτόχρονα μας έδεσε κιόλας. Θα είμαστε ξανά μαζί. Η μια δίπλα στην άλλη.
Μαμά και κόρη!


enfo

Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα