Παρασκευή 2 Σεπτεμβρίου 2016

Ποιές είναι οι πιο συχνές ερωτικές φαντασιώσεις των Ελλήνων

Σύμφωνα με έρευνα του Ανδρολογικού Ινστιτούτου Αθηνών

Ποιές είναι οι πιο συχνές ερωτικές φαντασιώσεις των Ελλήνων

Αθήνα

Μπορεί κάποιοι να ντρέπονται να τις εκστομίσουν, πολύ, δε, περισσότερο να τις κάνουν πράξη, όμως οι φαντασιώσεις, λένε οι ειδικοί, είναι το αλατοπίπερο των ερωτικών σχέσεων. Είναι η απαραίτητη πικάντικη «δόση», που απελευθερώνει τα εσωτερικά ένστικτα και φέρνει το ζευγάρι πιο κοντά.

Έρευνα που πραγματοποιήθηκε από επιστημονική ομάδα* του Ανδρολογικού Ινστιτούτου Αθηνών με τη συμμετοχή 600 ατόμων, ανδρών και γυναικών, από τον Ιούλιο του 2015 μέχρι τον Αύγουστο του 2016 αποκάλυψε τους τύπους των φαντασιώσεων, που «ξεσηκώνουν» τους Έλληνες.

Οι γυναίκες ομολογούν - ενώ οι άνδρες όχι- ότι αποδίδουν καλύτερα όταν υπάρχει αίσθημα κι ότι προτιμούν να επιδίδονται στο σπορ του έρωτα, εκτός σπιτιού.

«Σχεδόν όλοι προτιμούν το βουκολικό σεξ. Η φύση προσφέρει εναλλακτικούς τόπους ηδονών και, μάλιστα, τζάμπα. Το σεξ με θέα τη δύση του ήλιου στη Σαντορίνη ή στην Αμοργό, για παράδειγμα, δεν χρειάζεται χάπια και ομαδογαμικά παραληρήματα, αφού οι εραστές νιώθουν πιο Θεοί από τους Θεούς» εξηγεί ο Δρ Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης, Διευθυντής Ανδρολογικού Ινστιτούτου Αθηνών.

Στον αντίποδα του ρομαντισμού, πολλοί φαντασιώνονται βίαιες σκηνές υποταγής και ταπείνωσης του άλλου. Δεν είναι τυχαίο, λένε χαρακτηριστικά οι επιστημονικοί συνεργάτες του Ανδρολογικού Ινστιτούτου, ότι τα «ροζ» ξενοδοχεία κάνουν χρυσές δουλειές καθώς αποτελούν το κατάλληλο σκηνικό για την υλοποίηση αυτών των φαντασιώσεων.

Οι γυναίκες είπαν:

1. Μου αρέσει να βιώνω ρομαντικά συναισθήματα κατά τη διάρκεια του σεξ.
2. Φαντασιώνομαι σεξ σε ασυνήθιστο μέρος, εκτός σπιτιού. Γραφείο, δημόσια τουαλέτα, σκοτεινός δρόμος. Επίσης μία ερημική παραλία. Αλλά και μια σουίτα στο Παρίσι ή στο Ντουμπάι δεν με χαλάει.
3. Έχω φαντασιωθεί ότι συμμετέχω σε ομαδικό σεξ.
4. Έχω φαντασιωθεί ότι κάνω πεολειχία.
5. Έχω φαντασιωθεί ότι αυνανίζομαι από τον σύντροφό μου.
6. Έχω φαντασιωθεί ότι αυνανίζω τον παρτενέρ μου.
7. Έχω φαντασιωθεί ότι κάνω σεξ με φίλο του άνδρα μου.
8. Έχω φαντασιωθεί ότι κυριαρχούμαι σεξουαλικά.

Οι άνδρες είπαν:
1. Νιώθω καλύτερα όταν δεν είμαι ερωτευμένος κατά τη διάρκεια του σεξ.
2. Έχω φαντασιωθεί ότι μου κάνουν στοματικό σεξ στην τουαλέτα του μπαρ.
3. Έχω φαντασιωθεί ότι κάνω σεξ με δυο γυναίκες.
4. Έχω φαντασιωθεί ότι κάνω σεξ με κάποια που γνωρίζω -η οποία δεν είναι η σύντροφός μου- συνήθως την κολλητή της γυναίκας μου.
5. Έχω φαντασιωθεί ότι κάνω σεξ σε ένα ασυνήθιστο μέρος (π.χ. στο γραφείο ή στην τουαλέτα ενός μπαρ).
6. Έχω φαντασιωθεί ότι βλέπω δυο γυναίκες την ώρα που ερωτοτροπούν.
7. Η ατμόσφαιρα και η τοποθεσία είναι πολύ σημαντικά στις φαντασιώσεις μου.
8. Έχω φαντασιωθεί ότι τελειώνω πάνω στην παρτενέρ μου.
9. Έχω φαντασιωθεί να κάνω σεξ σε μια ρομαντική τοποθεσία (π.χ. σε μια ερημική παραλία σε κάποιο ελληνικό νησί).
10. Έχω φαντασιωθεί ότι κάνω στοματικό σεξ στη σύντροφό μου.

«Οι πιο συχνές φαντασιώσεις έχουν γίνει μάλλον συνήθεις πρακτικές, άρα ενάρετες. Αν θέλετε, όμως, αμαρτωλές φαντασιώσεις, παραβιάστε τις δέκα εντολές και τις απαγορεύσεις και σκεφτείτε ότι, αν το σεξ ήταν ανήθικο, τότε και η μητέρα φύση που μας το χάρισε, κάτι ηθικό θα’χε στο νου της» καταλήγει ο Δρ Κωνσταντινίδης.

Η επιστημονική ομάδα με επικεφαλής τον Δρ Κωνσταντίνο Κωνσταντινίδη αποτελούνταν από τους ουρολόγους Πέτρο Δρέττα και Χρήστο Φλιάτουρα, τον γυναικολόγο Στέφανο Χανδακά, την καθηγήτρια Κοινωνιολογίας Χριστίνα Αντωνοπούλου, την life and relationship coach Μαρέα Λαουτάρη-Δεληγιάννη και την sex editor-dating και coach Ειρήνη Χειρδάρη.


Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα