Δευτέρα 22 Αυγούστου 2016

ΥΜΝΩΔΙΑ ΑΠΟΚΡΥΦΗ - ΕΡΜΗΣ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΣ

Εδώ πλέον μας γίνεται ξεκάθαρο ότι τον άνθρωπο με σάρκα τον δημιούργησε ο δεύτερος Νους δημιουργός Ομοούσιος με τον Λόγο, αλλά από πυρ και πνεύμα, ενώ ο Αληθινός Θεός είναι Φως και Ζωή.
Εξυμνεί όμως και τους δύο, και εννοώ ότι εξυμνεί τον δεύτερο Νου δημιουργό στον Νου και όχι στο πνεύμα που φέρει μέσα στον αισθητό κόσμο, μα και όλα τα ανθρώπινα όντα μα και όλα όσα ενυπάρχουν μέσα στην θνητή αισθητή υλική δημιουργία που είναι από πυρ και πνεύμα.

morfeas sky

Εσύ ως παν που βρίσκεσαι μέσα μας, σώζε μας ως ζωή και φώτιζε μας ως Φως, Θεέ. 
Γιατί ο νους καθοδηγεί το λόγο σου.


Γνώρισε τον εαυτό σου - Γνώθι σ αυτόν

Δημιουργέεσύ που φέρεις το πνεύμα.
Εσύ είσαι ο θεός. (δεύτερος Νους δημιουργός ο αισθητός θεός)
Ο άνθρωπος που εσύ δημιούργησες, αυτά σου κραυγάζει μέσω της φωτιάς, του αέρα, της γης, του νερού, μέσω του πνεύματος, μέσω των δημιουργημάτων σου.





ΥΜΝΩΔΙΑ ΑΠΟΚΡΥΦΗ - ΕΡΜΗΣ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΣ

-Όλη η φύση ας υποδεχτεί αυτόν τον ύμνο.
Ας ανοίξει η γη, ας ανοίξει για μένα κάθε μοχλός της βροχής και τα δέντρα ας μην κουνιούνται. 
Πρόκειται να δοξάσω ως κύριο της κτήσης, το παν και το ένα.
Ας ανοίξουν οι ουρανοί και οι άνεμοι ας σταθούν. 
Ο αθάνατος κύκλος του θεού (αισθητός θεός) ας δεχτεί τα λόγια μου. 
Γιατί πρόκειται να δοξάσω αυτόν που έκτισε τα πάντα, αυτόν που στερέωσε τη γη και κρέμασε τον ουρανό και ξεχώρισε το γλυκό νερό από τον ωκεανό να βρίσκεται στην κατοικημένη και ακατοίκητη γη για τη διατροφή και τηδημιουργία των ανθρώπων, αυτόν που έδωσε εντολή να φανερωθεί η φωτιά στους θεούς και στους ανθρώπους και να μετέχει σε κάθε πράξη τους. Ας τον εξυμνήσουμε όλοι από κοινού, αυτόν που βρίσκεται στα ουράνια, τον κτίστη ολόκληρης της φύσης. Αυτός είναι το μάτι του νου και ας δεχτεί τη δοξασία των δυνάμεων μου.

Δυνάμεις που βρίσκονται μέσα μου δοξάστε το ένα και το παν. Όλες οι δυνάμεις που βρίσκεστε μέσα μου μαζί με τη θέληση μου, ψάλλετε. 

Άγια γνώση, φωτισμένος από σένα, δοξάζοντας μέσω εσού και το νοητό φως,χαίρομαι με τη χαρά του νου μου.
Όλες οι δυνάμεις δοξάστε μαζί μου. 
Και συ εγκράτεια, δόξασε μαζί μου. 
Δικαιοσύνη μου, δόξασε το δίκαιο μέσα από την υμνωδία μου, δόξασε το πανμέσα από μένα.
Ελεημοσύνη μου, δόξασε το παν μέσα από μένα, αλήθεια, δόξασε την αλήθεια,αγαθό, δόξασε το αγαθό, ζωή και φως, η δοξασία αυτή, από'σας και προς εσάς απευθύνεται.

Σε ευχαριστώ πατέρα, Θεέ, δύναμη των ενεργειών μου.
Ο δικός σου Λόγος μέσα από μένα σε δοξάζει.
Δέξου από 'μένα το παν μέσω των λόγων μου, τη θυσία του λόγου.

Αυτά κραυγάζουν οι δυνάμεις που βρίσκονται μέσα μου, υμνούν το παν, εκτελούν το θέλημα σου, η βούληση σου πηγάζει από σένα και ξαναγυρνά σε σένα, που είσαι το παν.
Δέξου από όλα τη θυσία του λόγου.
Εσύ ως παν που βρίσκεσαι μέσα μας, σώζε μας ως ζωή και φώτιζε μας ωςΦως, Θεέ. 
Γιατί ο νους καθοδηγεί το λόγο σου.


Δημιουργέεσύ που φέρεις το πνεύμα.
Εσύ είσαι ο θεός. (δεύτερος Νους δημιουργός ο αισθητός θεός)
Ο άνθρωπος που εσύ δημιούργησες, αυτά σου κραυγάζει μέσω της φωτιάς, του αέρα, της γης, του νερού, μέσω του πνεύματος, μέσω των δημιουργημάτων σου.Εσύ μου χάρισες τη δοξασία της Αιωνιότητας και αποκτώ την αταραξία χάρη στη βούληση σου, πράγμα το οποίω αναζητώ.

Χάρη στο δικό σου θέλημα άκουσα τη δοξασία αυτή που ψάλλεται.
.........

-Την έβαλα και στον δικό μου κόσμο πατέρα.
-"Στον νοητό κόσμο" να λες παιδί μου.
-Στον νοητό, πατέρα, μπορώ. 
Από τον ύμνο και τη δοξασία σου φωτίστηκε ο νους μου. 
Θέλω και'γω πλέον να απευθύνω δοξασία στο θεό μέσα από το δικό μου νου.

-Όχι άσκοπα παιδί μου.
-Αυτά που υπάρχουν στο νου μου λέω, πατέρα.
Σε σένα, γενάρχη της δημιουργίας, εγώ, στέλνω θυσίες του λόγου. 

Θεέ, εσύ πατέρα, εσύ κύριε, εσύ νου, δέξου τις θυσίες του λόγου που θέλεις από μένα, γιατί, όταν το θέλεις εσύ, όλα πραγματοποιούνται.

-Και συ παιδί μου, στείλε αποδεκτή θυσία στο θεό, τον πατέρα του σύμπαντος(δεύτερο Νου δημιουργό τον αισθητό θεό). 
Αλλά πρόσθεσε, παιδί μου, στα λόγια σου, "μέσω του Λόγου".
(όχι μέσω του πνεύματος).

-Σε ευχαριστώ, πατέρα, που με συμβουλεύεις, κατά την προσευχή μου.

-Χαίρομαι, παιδί μου, που απολαμβάνεις μέσω της αλήθειας τα αγαθά, τους αθάνατους καρπούς.
Αυτό αφού έμαθες από 'μένα, υποσχέσου ότι θα κρατήσεις κρυφή την αρετή, σε κανέναν δεν θα αποκαλύψεις, παιδί μου, την παράδοση της αναγέννησης, ώστε να μην θεωρηθούμε βεβηλωτές της. 
Γιατί πρόσεξε ο καθένας από 'μας, και εγώ που μιλούσε και εσύ που άκουγες.Μέσω του νου σου, γνώρισες τον εαυτό σου και τον Πατέρα μας.

(σημ: μέσω του Νου γνώρισε τον εαυτό του, "γνώθι σ'αυτόν", την σάρκα του τον αισθητό θεό που τον δημιούργησε τον δεύτερο νου δημιουργόκαι επίσηςμέσω του Νου γνώρισε τον Πατέρα, τον Αληθινό Θεό που είναι  Φως και Ζωή).

morfeas sky


Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα