Σάββατο 6 Φεβρουαρίου 2016

Γιατί κάνουν σεξ οι γυναίκες; Οι 50 συχνότεροι λόγοι και ο μύθος για τον έρωτα και την αγάπη

Ο μύθος ότι ο κύριος λόγος για τον οποίο οι γυναίκες κάνουν σεξ είναι ο έρωτας δεν τεκμηριώνεται. Οι γυναίκες κάνουν σεξ για λόγους που δεν είναι λίγοι, αλλά ούτε και απλοί.
Υπάρχει ευρέως διαδεδομένη η αντίληψη, ότι οι γυναίκες κάνουν σεξ κυρίως, λόγω έρωτα και αληθινής αγάπης, ενώ οι άνδρες το κάνουν για την ηδονή.
Ποια είναι όμως η αλήθεια; 
Οι παράγοντες που ωθούν τη γυναίκα να αρχίσει και να ολοκληρώσει μια σεξουαλική δραστηριότητα και τη συνουσία είναι από απλοί έως πολύπλοκοι και κάποτε παρουσιάζουν ενδιαφέρουσες ιδιαιτερότητες.

Μια πρωτότυπη έρευνα που έγινε από επιστήμονες του πανεπιστημίου του Τέξας εντόπισε 237 λόγους για τους οποίους οι άνδρες και οι γυναίκες κάνουν σεξ. Οι συμμετέχοντες προέρχονταν από διάφορες χώρες.  
Οι 50 συχνότεροι λόγοι για τους οποίους οι γυναίκες έκαναν σεξ ήσαν οι ακόλουθοι:
  1. Ένιωσα ελκυστικότητα για το άτομο
  2. Ήθελα να βιώσω τη σωματική ηδονή
  3. Με κάνει να νιώθω ευχάριστα
  4. Ήθελα να δείξω την στοργή μου για το άτομο
  5. Ήθελα να εκφράσω την αγάπη μου για το άτομο
  6. Ήμουν σεξουαλικά διεγερμένη και ήθελα να ξαλαφρώσω από την ένταση
  7. Ήμουν εξαιρετικά διεγερμένη και διψασμένη για σεξ
  8. Το διασκέδασα
  9. Αντιλήφθηκα ότι ήμουν ερωτευμένη
  10. Ήταν μια στιγμιαία απόφαση 
  11. Ήθελα να ευχαριστήσω τον σύντροφό μου
  12. Ήθελα να έχω μια συναισθηματική εγγύτητα, δηλαδή περισσότερη οικειότητα
  13. Το έκανα μόνο για να έχω την ηδονή του σεξ
  14. Ήθελα να έχω οργασμό
  15. Αποτελεί για μένα μια συναρπαστική διέγερση και περιπέτεια
  16. Ήθελα να συνδεθώ με το άτομο
  17. Η σωματική εμφάνιση του ατόμου με διέγειρε
  18. Ήταν μια ρομαντική κατάσταση
  19. Το άτομο με επιθυμούσε πραγματικά
  20. Το άτομο με έκανε να νιώθω έντονα από σεξουαλικής απόψεως
  21. Το άτομο με χάιδεψε
  22. Το σεξ ήταν το φυσιολογικό επόμενο βήμα στη σχέση μας
  23. Ήθελα να γίνω ένα με το άλλο άτομο
  24. Απλά συνέβηκε
  25. Ήθελα να αυξήσω τους συναισθηματικούς δεσμούς με το να κάνω σεξ μαζί του
  26. Ήθελα να βιώσω την εμπειρία
  27. Επιθυμούσα να έχω την περιπέτεια και τη διέγερση που φέρνει μαζί της
  28. Το άτομο είχε ένα ελκυστικό πρόσωπο
  29. Το άτομο φιλούσε πολύ καλά
  30. Ήθελα να κάνω εντονότερη τη σχέση μου
  31. Ήμουν εκτός ελέγχου λόγω των ορμονών μου
  32. Ήθελα να δοκιμάσω νέες τεχνικές στο σεξ ή στάσεις
  33. Είχα την ανάγκη να αισθανθώ ότι με αγαπούσαν
  34. Το άτομο είχε ένα σώμα που ήταν επιθυμητό
  35. Ήθελα να γιορτάσω γενέθλια ή επέτειο ή μια ειδική περίπτωση
  36. Επιθυμούσα να επικοινωνήσω σε ένα βαθύτερο επίπεδο
  37. Ήμουν περίεργη για το σεξ
  38. Ήταν μια ειδική περίσταση
  39. Το άτομο ήταν έξυπνο
  40. Ήθελα να πω "σε πεθύμησα"
  41. Ήθελα να είναι το ταίρι μου ικανοποιημένο
  42. Παρασύρθηκα
  43. Η ευκαιρία παρουσιάστηκε από μόνη της
  44. Το άτομο είχε μεγάλη αίσθηση του χιούμορ
  45. Ήθελα να βελτιώσω τις ικανότητές μου στο σεξ
  46. Ήμουν περίεργη για τις δικές μου σεξουαλικές ικανότητες
  47. Το άτομο φαινόταν να έχει αυτοπεποίθηση
  48. Ήθελα να συμφιλιωθούμε μετά από ένα καβγά
  49. Ήμουν μεθυσμένη
  50. Μου προκάλεσε διέγερση η συνομιλία γύρω από θέματα σχετικά με το σεξ
Βλέπουμε ότι ο μύθος ότι ο κύριος λόγος για τον οποίο οι γυναίκες κάνουν σεξ είναι ο έρωτας δεν τεκμηριώνεται.
Αντίθετα η σωματική ηδονή και ο οργασμός είναι τα συχνότερα κίνητρα για τα οποία οι γυναίκες αρχίζουν μια σεξουαλική δραστηριότητα και προχωρούν σε συνουσία.
Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα