ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΠΛΑΤΩΝΑ
Όσοι κατοικούμε αυτή την χώρα , που γέννησε φιλοσόφους , είμαστε απλοί αντιγραφείς ή μπορούμε να ΠΡΟΣΘΕΤΟΥΜΕ και να ΔΙΟΡΘΩΝΟΥΜΕ τα γραπτά τους ;
Υπάρχει πχ κάτι που θα μπορούσε να βελτιωθεί στην φιλοσοφία του Πλάτωνα ;
1) Ο Πλάτων όρισε την αρετή ως συνδυασμό ΣΟΦΙΑΣ , ΣΩΦΡΟΣΥΝΗΣ , ΑΝΔΡΕΙΑΣ , ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ και ΟΣΙΟΤΗΤΑΣ .
Αυτός ο ορισμός όμως δημιουργεί προβλήματα : Τώρα πρέπει να ορίσουμε τί είναι ΣΟΦΙΑ , τί είναι ΣΩΦΡΟΣΥΝΗ κλπ !
Αντ' αυτού προτείνω : ΑΡΕΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΝΑ ΥΠΗΡΕΤΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΤΟΥ ΑΜΕΣΩΣ ΑΝΩΤΕΡΟΥ ΣΥΝΟΛΟΥ ( βλέπε http://lofos.info/pythas/tie-filosof.html ) .
Δηλαδή ο ενάρετος στρατηγός δεν θα λάβει "δωράκια" απο τον αντίπαλο για να χάσει την μάχη . Θα προτιμήσει να παραμείνει φτωχός αλλά να υπηρετήσει τους στόχους του συνόλου όπου ανήκει ( στο στράτευμα ) . Και φυσικά , ο στόχος του στρατεύματος είναι η νίκη επι του αντιπάλου .
Παρόμοια , και ο ενάρετος πολιτικός ή γιατρός θα απαρνηθεί δώρα απο ξένες δυνάμεις ή φαρμακευτικές εταιρείες προκειμένου να ωφελήσει την κοινωνία ( ανώτερο σύνολο ) όπου ανήκει .
2) Ο Πλάτων είπε :
ΝΟΜΟΙ του Πλάτωνα ( Δέκατο βιβλίο 903c ) :
... είς μερισμόν τόν έσχατον τέλος ασπειργασμένοι ών έν καί τό σόν, ώ σχέτλιε, μόριον εις το πάν συντείνει βλέπον αεί, καίπερ πάνσμικρον όν, σέ δέ λέληθεν περί τούτο αυτό ως γένεσις ένεκα εκείνου γίγνεται πάσα, όπως ή τω του παντός βίω υπάρχουσα ευδαίμων ουσία, ουχ ένεκα σού γιγνομένη, σύ δ' ένεκα εκείνου.
[ Ανάμεσά της είσαι και εσύ , ανόητε , μια μονάδα που πάντα αποβλέπει στο σύνολο , αν και μικρότατος είσαι , συ δε έχεις ξεχάσει οτι τίποτα δεν δημιουργείται παρά μόνον για να προσφέρει μακροχρόνια ευτυχία στην ζωή του Σύμπαντος κι ότι τίποτα δεν έγινε για χάρη σου αλλά εσύ ( έγινες ) για χάρη εκείνου ]
Ο Πλάτων δεν μας λέει όμως ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ πρέπει να κάνει ο άνθρωπος για να είναι ευτυχισμένο το Σύμπαν , ούτε και θα μπορούσε να το γνωρίζει εκείνη την εποχή . Σήμερα όμως μπορούμε να ορίσουμε οτι η αποστολή του ανθρώπου είναι να ΜΕΙΩΝΕΙ ΤΗΝ ΕΝΤΡΟΠΙΑ όπου αυτό είναι εφικτό ( βλέπε http://lofos.info/pythas/tie-filosof.html ) .
3) Ο Πλάτων προτείνει κάπου στα έργα του οτι όποιος βλασφημεί τους θεούς να τιμωρείται και μαζί του να τιμωρείται και όποιος τον άκουσε και δεν τον κατήγγειλε ! Σκληρό μέτρο και καθόλου απαραίτητο . Ο Πλάτων όμως έμμεσα μας λέει οτι "Η ΕΥΤΥΧΙΑ ΤΟΥ ΑΤΟΜΟΥ ΝΑ ΘΥΣΙΑΖΕΤΑΙ ΕΑΝ ΑΥΤΟ ΩΦΕΛΕΙ ΤΗΝ ΠΟΛΗ" .
Ο Πλάτων δεν γνώριζε τότε οτι το σώμα μας αποτελείται απο κύτταρα και οτι πολλά απο αυτά θυσιάζονται καθημερινά για να σωθεί το σύνολον ( το σώμα) . Σήμερα όμως που το γνωρίζουμε , μπορούμε να πούμε καθαρά αυτό που έμμεσα μας είπε ο Πλάτων : "Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΠΟΛΥΚΥΤΤΑΡΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ . Η ΕΥΡΩΣΤΙΑ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΩΤΕΡΟΣ ΣΤΟΧΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΥΔΑΙΜΟΝΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ" (βλέπε http://lofos.info/pythas/tie-filosof.html ).
4) Ο Πλάτων είπε οτι τα θεμέλια ευημερίας μιας κοινωνίας είναι τέσσερα :
α) Ούτε ακραία φτώχεια ούτε ακραίος πλούτος .
β) Όποιος έχει εξουσία δεν θα έχει πολυτέλεια .
γ) Αποφυγή του υπερπληθυσμού .
δ) Να υπάρχει εποπτεία πάνω στην ποιότητα των παιδιών που γεννιούνται ( πχ οι καλύτεροι να ζευγαρώνουν με τις καλύτερες και οι ενάρετοι να αφήνουν πιο πολλούς απογόνους απο τους φαύλους )
Ο Πλάτων ξέχασε ένα πέμπτο θεμέλιο της ευημερίας :
Αφήνει να εννοηθεί οτι στόχος της ιδανικής κοινωνίας του είναι η επ΄ άπειρον επιβίωση της κοινωνίας.
Διορθώνω : ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΠΙΒΙΩΣΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ . Ο ΣΤΟΧΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΤΟΥ ΑΝΩΤΕΡΟΥ ΣΥΝΟΛΟΥ .
Παράδειγμα : Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι μια κοινωνία μικρών εξαρτημάτων . Ο στόχος του κιβωτίου ταχυτήτων δεν είναι η δική του επιβίωση . Αν αυτός ήταν ο στόχος , θα έπρεπε το κιβώτιο ταχυτήτων να είναι τεράστιο και ανθεκτικότατο ( εις βάρος των κυλίνδρων , του ψυγείου , του injection κλπ ) . Ο στόχος του κιβωτίου είναι η εξυπηρέτηση του ανώτερου συνόλου που λέγεται "αυτοκίνητο" .
Έτσι και η ανθρώπινη κοινωνία στόχο θα πρέπει να έχει την εξυπηρέτηση του αμέσως ανώτερου συνόλου που λέγεται "γήϊνη βιόσφαιρα" .
Καταθέτω τους 4 κανόνες που πρέπει να διέπουν την συμπεριφορά του ανθρώπου :
α) Ο άνθρωπος φροντίζει για την μείωση της εντροπίας στο Σύμπαν ,όπου αυτό είναι εφικτό .
β) Ο άνθρωπος φροντίζει για την μείωση της εντροπίας στην γήϊνη βιόσφαιρα , εκτός εάν αυτό έρχεται σε σύγκρουση με τον πρώτο στόχο .
γ) Ο άνθρωπος φροντίζει για την μείωση της εντροπίας στην κοινωνία του εκτός και εάν αυτό έρχεται σε σύγκρουση με τους προηγούμενους στόχους .
δ) Ο άνθρωπος φροντίζει για την μείωση της εντροπίας του εαυτού του ( προσωπική ευδαιμονία ) εκτός και εάν αυτό έρχεται σε σύγκρουση με τους προηγούμενους στόχους .
(βλέπε http://lofos.info/pythas/tie-filosof.html )
5) Ο Πλάτων πρότεινε να απέχουν όλοι απο την πολιτική και να αφήνουν την διακυβέρνηση στους Ειδήμονες ( αυτούς που ξέρουν ) .
Εδώ είναι το μεγάλο πρόβλημα . Εμπιστευόμαστε την υγεία μας στους Ειδήμονες επειδή ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΣΤΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ . Επιπλέον , οι Ειδήμονες ( γιατροί ) μπορούν ΣΕ ΣΥΝΤΟΜΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ να μας αποδείξουν οτι οι συμβουλές τους αποδίδουν θετικά αποτελέσματα .
Στην πολιτική όμως ΟΛΟΙ ΑΙΣΘΑΝΟΝΤΑΙ ΟΤΙ ΤΑ ΞΕΡΟΥΝ ΟΛΑ .
Επιπλέον , οι πολιτικές πράξεις αποδίδουν ορατά αποτελέσματα ΕΠΕΙΤΑ ΑΠΟ ΠΟΛΥ ΧΡΟΝΟ .
Γι΄ αυτούς τους δύο λόγους δεν μπορούμε να πείσουμε τον ηλίθιο να απέχει απο τις πολιτικές αποφάσεις .
Καλό θα ήταν να υπάρχει ένα σύστημα όπου ο ίδιος ο λαός θα αποκλείει απο τα ανώτατα αξιώματα τους ηλιθίους ( που είναι πάντα η πλειοψηφία !) . Έτσι οι ηλίθιοι δεν θα έχουν την δυνατότητα να στραφούν εναντίον ΕΝΟΣ προσώπου που τους απέκλεισε . Θα έχουν απέναντί τους την ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ( τους σοφούς και ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΗΛΙΘΙΟΥΣ ) και με την πλειοψηφία δεν μπορούν να τα βάλουν .
Ποιό είναι αυτό το σύστημα που δεν το σκέφθηκε ο Πλάτων ;
Είναι η Αρισταρχία ( βλέπε http://lofos.info/pythas/tie-amesi.html )
---------------------------------------------------
Μπορούμε να προσθέσουμε κάτι στις ιδέες του Αριστοτέλη ;
Ο σπουδαίος αυτός φιλόσοφος μίλησε για "μέση οδό" . Δηλαδή είναι ακραίο να μην προσέχω την υγεία μου όπως ακραίο είναι να προσέχω ΜΟΝΟ την υγεία μου χωρίς να μου μένει χρόνος για κάτι άλλο . Εάν δεν προσέχω την υγεία μου , πεθαίνω νωρίς και δεν προλαβαίνω να προσφέρω τίποτα ωφέλιμο στον έξω κόσμο . Εάν προσέχω υπερβολικά την υγεία μου , δεν μου μένει χρόνος για να προσφέρω !
Πώς βρίσκω την μέση οδό ;
Και σε ποιούς και τί οφείλω να προσφέρω ;
Αυτά τα ακανθώδη ερωτήματα ΔΕΝ τα απάντησε ο Αριστοτέλης .
Καταθέτω μια απάντηση στα δύο ερωτήματα :
Οι τέσσερις κανόνες που προανέφερα μας δείχνουν σε ποιούς οφείλουμε να προσφέρουμε .
Επίσης μας λένε οτι εάν οι ενέργειές μας υπακούουν στους 4 κανόνες , τότε βρισκόμαστε στην μέση οδό !
lofos
ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ
Όσοι κατοικούμε αυτή την χώρα , που γέννησε φιλοσόφους , είμαστε απλοί αντιγραφείς ή μπορούμε να ΠΡΟΣΘΕΤΟΥΜΕ και να ΔΙΟΡΘΩΝΟΥΜΕ τα γραπτά τους ;
Υπάρχει πχ κάτι που θα μπορούσε να βελτιωθεί στην φιλοσοφία του Πλάτωνα ;
1) Ο Πλάτων όρισε την αρετή ως συνδυασμό ΣΟΦΙΑΣ , ΣΩΦΡΟΣΥΝΗΣ , ΑΝΔΡΕΙΑΣ , ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ και ΟΣΙΟΤΗΤΑΣ .
Αυτός ο ορισμός όμως δημιουργεί προβλήματα : Τώρα πρέπει να ορίσουμε τί είναι ΣΟΦΙΑ , τί είναι ΣΩΦΡΟΣΥΝΗ κλπ !
Αντ' αυτού προτείνω : ΑΡΕΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΝΑ ΥΠΗΡΕΤΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΤΟΥ ΑΜΕΣΩΣ ΑΝΩΤΕΡΟΥ ΣΥΝΟΛΟΥ ( βλέπε http://lofos.info/pythas/tie-filosof.html ) .
Δηλαδή ο ενάρετος στρατηγός δεν θα λάβει "δωράκια" απο τον αντίπαλο για να χάσει την μάχη . Θα προτιμήσει να παραμείνει φτωχός αλλά να υπηρετήσει τους στόχους του συνόλου όπου ανήκει ( στο στράτευμα ) . Και φυσικά , ο στόχος του στρατεύματος είναι η νίκη επι του αντιπάλου .
Παρόμοια , και ο ενάρετος πολιτικός ή γιατρός θα απαρνηθεί δώρα απο ξένες δυνάμεις ή φαρμακευτικές εταιρείες προκειμένου να ωφελήσει την κοινωνία ( ανώτερο σύνολο ) όπου ανήκει .
2) Ο Πλάτων είπε :
ΝΟΜΟΙ του Πλάτωνα ( Δέκατο βιβλίο 903c ) :
... είς μερισμόν τόν έσχατον τέλος ασπειργασμένοι ών έν καί τό σόν, ώ σχέτλιε, μόριον εις το πάν συντείνει βλέπον αεί, καίπερ πάνσμικρον όν, σέ δέ λέληθεν περί τούτο αυτό ως γένεσις ένεκα εκείνου γίγνεται πάσα, όπως ή τω του παντός βίω υπάρχουσα ευδαίμων ουσία, ουχ ένεκα σού γιγνομένη, σύ δ' ένεκα εκείνου.
[ Ανάμεσά της είσαι και εσύ , ανόητε , μια μονάδα που πάντα αποβλέπει στο σύνολο , αν και μικρότατος είσαι , συ δε έχεις ξεχάσει οτι τίποτα δεν δημιουργείται παρά μόνον για να προσφέρει μακροχρόνια ευτυχία στην ζωή του Σύμπαντος κι ότι τίποτα δεν έγινε για χάρη σου αλλά εσύ ( έγινες ) για χάρη εκείνου ]
Ο Πλάτων δεν μας λέει όμως ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ πρέπει να κάνει ο άνθρωπος για να είναι ευτυχισμένο το Σύμπαν , ούτε και θα μπορούσε να το γνωρίζει εκείνη την εποχή . Σήμερα όμως μπορούμε να ορίσουμε οτι η αποστολή του ανθρώπου είναι να ΜΕΙΩΝΕΙ ΤΗΝ ΕΝΤΡΟΠΙΑ όπου αυτό είναι εφικτό ( βλέπε http://lofos.info/pythas/tie-filosof.html ) .
3) Ο Πλάτων προτείνει κάπου στα έργα του οτι όποιος βλασφημεί τους θεούς να τιμωρείται και μαζί του να τιμωρείται και όποιος τον άκουσε και δεν τον κατήγγειλε ! Σκληρό μέτρο και καθόλου απαραίτητο . Ο Πλάτων όμως έμμεσα μας λέει οτι "Η ΕΥΤΥΧΙΑ ΤΟΥ ΑΤΟΜΟΥ ΝΑ ΘΥΣΙΑΖΕΤΑΙ ΕΑΝ ΑΥΤΟ ΩΦΕΛΕΙ ΤΗΝ ΠΟΛΗ" .
Ο Πλάτων δεν γνώριζε τότε οτι το σώμα μας αποτελείται απο κύτταρα και οτι πολλά απο αυτά θυσιάζονται καθημερινά για να σωθεί το σύνολον ( το σώμα) . Σήμερα όμως που το γνωρίζουμε , μπορούμε να πούμε καθαρά αυτό που έμμεσα μας είπε ο Πλάτων : "Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΠΟΛΥΚΥΤΤΑΡΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ . Η ΕΥΡΩΣΤΙΑ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΩΤΕΡΟΣ ΣΤΟΧΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΥΔΑΙΜΟΝΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ" (βλέπε http://lofos.info/pythas/tie-filosof.html ).
4) Ο Πλάτων είπε οτι τα θεμέλια ευημερίας μιας κοινωνίας είναι τέσσερα :
α) Ούτε ακραία φτώχεια ούτε ακραίος πλούτος .
β) Όποιος έχει εξουσία δεν θα έχει πολυτέλεια .
γ) Αποφυγή του υπερπληθυσμού .
δ) Να υπάρχει εποπτεία πάνω στην ποιότητα των παιδιών που γεννιούνται ( πχ οι καλύτεροι να ζευγαρώνουν με τις καλύτερες και οι ενάρετοι να αφήνουν πιο πολλούς απογόνους απο τους φαύλους )
Ο Πλάτων ξέχασε ένα πέμπτο θεμέλιο της ευημερίας :
Αφήνει να εννοηθεί οτι στόχος της ιδανικής κοινωνίας του είναι η επ΄ άπειρον επιβίωση της κοινωνίας.
Διορθώνω : ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΠΙΒΙΩΣΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ . Ο ΣΤΟΧΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΤΟΥ ΑΝΩΤΕΡΟΥ ΣΥΝΟΛΟΥ .
Παράδειγμα : Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι μια κοινωνία μικρών εξαρτημάτων . Ο στόχος του κιβωτίου ταχυτήτων δεν είναι η δική του επιβίωση . Αν αυτός ήταν ο στόχος , θα έπρεπε το κιβώτιο ταχυτήτων να είναι τεράστιο και ανθεκτικότατο ( εις βάρος των κυλίνδρων , του ψυγείου , του injection κλπ ) . Ο στόχος του κιβωτίου είναι η εξυπηρέτηση του ανώτερου συνόλου που λέγεται "αυτοκίνητο" .
Έτσι και η ανθρώπινη κοινωνία στόχο θα πρέπει να έχει την εξυπηρέτηση του αμέσως ανώτερου συνόλου που λέγεται "γήϊνη βιόσφαιρα" .
Καταθέτω τους 4 κανόνες που πρέπει να διέπουν την συμπεριφορά του ανθρώπου :
α) Ο άνθρωπος φροντίζει για την μείωση της εντροπίας στο Σύμπαν ,όπου αυτό είναι εφικτό .
β) Ο άνθρωπος φροντίζει για την μείωση της εντροπίας στην γήϊνη βιόσφαιρα , εκτός εάν αυτό έρχεται σε σύγκρουση με τον πρώτο στόχο .
γ) Ο άνθρωπος φροντίζει για την μείωση της εντροπίας στην κοινωνία του εκτός και εάν αυτό έρχεται σε σύγκρουση με τους προηγούμενους στόχους .
δ) Ο άνθρωπος φροντίζει για την μείωση της εντροπίας του εαυτού του ( προσωπική ευδαιμονία ) εκτός και εάν αυτό έρχεται σε σύγκρουση με τους προηγούμενους στόχους .
(βλέπε http://lofos.info/pythas/tie-filosof.html )
5) Ο Πλάτων πρότεινε να απέχουν όλοι απο την πολιτική και να αφήνουν την διακυβέρνηση στους Ειδήμονες ( αυτούς που ξέρουν ) .
Εδώ είναι το μεγάλο πρόβλημα . Εμπιστευόμαστε την υγεία μας στους Ειδήμονες επειδή ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΣΤΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ . Επιπλέον , οι Ειδήμονες ( γιατροί ) μπορούν ΣΕ ΣΥΝΤΟΜΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ να μας αποδείξουν οτι οι συμβουλές τους αποδίδουν θετικά αποτελέσματα .
Στην πολιτική όμως ΟΛΟΙ ΑΙΣΘΑΝΟΝΤΑΙ ΟΤΙ ΤΑ ΞΕΡΟΥΝ ΟΛΑ .
Επιπλέον , οι πολιτικές πράξεις αποδίδουν ορατά αποτελέσματα ΕΠΕΙΤΑ ΑΠΟ ΠΟΛΥ ΧΡΟΝΟ .
Γι΄ αυτούς τους δύο λόγους δεν μπορούμε να πείσουμε τον ηλίθιο να απέχει απο τις πολιτικές αποφάσεις .
Καλό θα ήταν να υπάρχει ένα σύστημα όπου ο ίδιος ο λαός θα αποκλείει απο τα ανώτατα αξιώματα τους ηλιθίους ( που είναι πάντα η πλειοψηφία !) . Έτσι οι ηλίθιοι δεν θα έχουν την δυνατότητα να στραφούν εναντίον ΕΝΟΣ προσώπου που τους απέκλεισε . Θα έχουν απέναντί τους την ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ( τους σοφούς και ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΗΛΙΘΙΟΥΣ ) και με την πλειοψηφία δεν μπορούν να τα βάλουν .
Ποιό είναι αυτό το σύστημα που δεν το σκέφθηκε ο Πλάτων ;
Είναι η Αρισταρχία ( βλέπε http://lofos.info/pythas/tie-amesi.html )
---------------------------------------------------
Μπορούμε να προσθέσουμε κάτι στις ιδέες του Αριστοτέλη ;
Ο σπουδαίος αυτός φιλόσοφος μίλησε για "μέση οδό" . Δηλαδή είναι ακραίο να μην προσέχω την υγεία μου όπως ακραίο είναι να προσέχω ΜΟΝΟ την υγεία μου χωρίς να μου μένει χρόνος για κάτι άλλο . Εάν δεν προσέχω την υγεία μου , πεθαίνω νωρίς και δεν προλαβαίνω να προσφέρω τίποτα ωφέλιμο στον έξω κόσμο . Εάν προσέχω υπερβολικά την υγεία μου , δεν μου μένει χρόνος για να προσφέρω !
Πώς βρίσκω την μέση οδό ;
Και σε ποιούς και τί οφείλω να προσφέρω ;
Αυτά τα ακανθώδη ερωτήματα ΔΕΝ τα απάντησε ο Αριστοτέλης .
Καταθέτω μια απάντηση στα δύο ερωτήματα :
Οι τέσσερις κανόνες που προανέφερα μας δείχνουν σε ποιούς οφείλουμε να προσφέρουμε .
Επίσης μας λένε οτι εάν οι ενέργειές μας υπακούουν στους 4 κανόνες , τότε βρισκόμαστε στην μέση οδό !
lofos
ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.