Έπεσε το μάτι μου σ’ένα ρεπορτάζ για τους Έλληνες ζεν-πρεμιέ. Όχι, ρε. Μπάρκουλης,Αλεξανδράκης, Παπαμιχαήλ, Φαίδων Γεωργίτσης, να αναφέρω κάποια ονόματα που τσιμπολόγησα.
Το ελληνικό θέατρο, πολύ περισσότερο το ελληνικό σινεμά έπασχε από ζεν-πρεμιέ. Κι έχει τη μεγάλη, την αποκαλυπτική του σημασία αυτό. Ο Έλληνας στη σκηνή και στην οθόνη έδωσε τον κωμικό, όχι το «παλληκάρι», τον «εραστή», το λεβεντόπαιδο, τη σκληρή αλλά και αγαπητικιά φάτσα.
Το ελληνικό θέατρο, πολύ περισσότερο το ελληνικό σινεμά έπασχε από ζεν-πρεμιέ. Κι έχει τη μεγάλη, την αποκαλυπτική του σημασία αυτό. Ο Έλληνας στη σκηνή και στην οθόνη έδωσε τον κωμικό, όχι το «παλληκάρι», τον «εραστή», το λεβεντόπαιδο, τη σκληρή αλλά και αγαπητικιά φάτσα.
Μία ομάδα με 11 παικταράδες φτιάχνεις από σπουδαίους κωμικούς. Χατζηχρήστο,Φωτόπουλο, Σταυρίδη, Γκιωνάκη,. Μακρή, Αυλωνίτη, Κωνσταντάρα, Μουστάκα, Βουτσά, Λογοθετίδη, Ηλιόπουλο, Βέγγο. Εκτός από τον Νίκο Κούρκουλο, δύσκολα να χαρακτηρίσεις αυθεντικό ζεν-πρεμιέ κάποιον άλλον, ίσως και τον Λευτέρη Βουρνά.
Σπουδαίοι ηθοποιοί οι Αλέκος Αλεξανδράκης, Δημήτρης Παπαμιχαήλ, δεν μιλάμε για τις μετριότητες Ανδρέας Μπάρκουλης, Φαίδων Γεωργίτσης, αλλά δεν θα τους πεις τον Μπραντ Πηττης Ελλάδος και τον Αλαίν Ντελόν.
ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.