Πέμπτη, 30 Μαΐου 2013

Όταν η θρησκεία αλλοιώνει την ιστορία.


Η πιο όμορφη ιστορία του κόσμου,μια ιστορία που μόνο στα θρησκευτικά και θεολογικά κείμενα αναφέρεται ως ιστορικά τεκμηριωμένη,το περίεργο έρχεται όταν ψάχνεις τις τεκμηριωμένες ιστορικά πηγές...

Ξεκινώντας από την Ναζαρέτ,ή Νατσαρέτ ή Ναζάρα ή Νασίρα αναλόγως την διάλεκτο, όπου σύμφωνα με τα όσα διδασκόμαστε μεγάλωσε ο Ιησούς και ευαγγελίστηκε η Θεοτόκος.Εδώ έρχεται το πρώτο παράδοξο καθώς η πόλη Ναζαρέτ δεν αναφέρεται σε κανένα ιστορικό κείμενο της εποχής(αιγυπτιακό,σουμεριακό,περσικό,βαβυλωνιακό,ελληνικό ή ελληνιστικό),επίσης δεν αναφέρεται ούτε στο Ταλμούδ ούτε στα κείμενα του Ιουδαίου ιστορικού της εποχής Ιώσηπου του Φλάβιου ούτε στα χειρόγραφα της Νεκράς Θάλασσας αλλά ούτε στην Παλαιά Διαθήκη παρά την φημολογούμενη γεωγραφική ακριβολογία της.Βασικά δεν υπάρχει ούτε μια πόλη ή έστω ένα μικρό χωριό που να μοιάζει τουλάχιστον έστω και λεκτικά με τη Ναζαρέτ την εποχή εκείνη.Πρώτη φορά συναντάμε την Ναζαρέτ μόνο στα ευαγγέλια της Καινής Διαθήκης της οποίας το αρχαιότερο κείμενο χρονολογείται τον 4ο αιώνα μ.Χ.. Η ιστορία αγνοεί παντελώς την ύπαρξη της Ναζαρέτ όμως η εκκλησία κάνει εκτενής αναφορές στην πόλη αυτή κυρίως από τον Μεσαίωνα και μετά με αποκορύφωμα τη καθολική εκκλησία και την λεγόμενη Μεταφορά της Αγίας Οικίας και του εργαστηρίου του Άγιου Ιωσήφ.

Ένα άλλο ιστορικό παράδοξο είναι αυτό της Σταύρωσης,όχι ότι οι Ρωμαίοι δεν σταύρωναν όσους θεωρούνταν εγκληματίες σαν μέσο τιμωρίας,η σταύρωση χρησιμοποιήθηκε από τον 6ο αιώνα π.Χ από διάφορους λαούς όπως οι Πέρσες,οι Καρχηδόνιοι,οι Ιουδαίοι και φυσικά τους Ρωμαίους μέχρι και τον 4ο αιώνα μ.Χ.Το ιστορικό παράδοξο λοιπόν έρχεται καθώς δεν φαίνεται σε κανένα ιστορικό κείμενο να τηρείται το έθιμο της απελευθέρωσης ενός κρατουμένου την περίοδο του Πάσχα σαν ένδειξη καλής θελήσεως από τους Ρωμαίους ή τους Ιουδαίους.Αλλά και να υποθέσουμε ότι όντως οι Ρωμαίοι τηρούσαν αυτό το έθιμο,γιατί δεν εμφάνισαν στο μπαλκόνι και τους άλλους δύο κατάδικους που σταυρώθηκαν την ίδια μέρα με τον Χριστό; Και βέβαια γιατί αποκρύπτουν από τα όσα μας διδάσκουν  το μικρό όνομα του Βαραββά; Το μικρό όνομα του Βαραββά ήταν Ιησούς και το παραδέχεται ο Ωριγένης η σημαντικότερη ίσως μορφή των πρώτων χριστιανικών χρόνων,κατά πολλούς o πατέρας της Θεολογίας ο οποίος έζησε από το 185 μ.Χ έως το  251 μ.Χ. Η Πέμπτη Οικουμενική Σύνοδος αναθεμάτισε τον Ωριγένη και τις ιδέες του προφανώς γιατί υπήρξαν πολλοί που ακολουθούσαν τις ιδέες του και τα λεγόμενα του.Άρα λοιπόν σύμφωνα με τον Ωριγένη που σημειωτέον ότι και ο ίδιος δεν ήταν ικανοποιημένος από το γεγονός ότι ένας ληστής είχε το ίδιο όνομα με τον Χριστό, το πλήρες όνομα του ληστή ήταν Ιησούς ο Βαραββάς,τι σημαίνει όμως Βαραββάς; Προέρχεται από τη λέξη bar-abba και στα αραμαικά σημαίνει ο υιός του Πατρός,ας μη ξεχνάμε άλλωστε και την προσφώνηση '' Αββά ο πατήρ, πάντα δυνατά  σοι'' Ας δούμε λοιπόν σύμφωνα με αυτά ποιο ήταν το δίλημμα που έθεσε ο Πιλάτος στον όχλο..
''Ποιον θέλετε να αφήσω  ελεύθερο τον Ιησού τον υιό του Πατέρα (Θεού) ή τον Ιησού τον υιό του Πατέρα;;''.. Εντάξει ηρεμήστε μια απλή υπόθεση είναι,άλλωστε μόνο ενδείξεις υπάρχουν για τον Ιησού και όχι αποδείξεις.Το ερώτημα είναι αν πρέπει τα Ευαγγέλια να υιοθετούνται σαν ιστορικά βιβλία και αν ναι γιατί επιλέχθηκαν μόνο τα 4 γνωστά ευαγγέλια και απορρίφθηκαν όλα τα άλλα αφού και εκείνα καταγράφουν και έχουν σαν βάση την ίδια ιστορία,την πιο όμορφη ιστορία του κόσμου.
Ας μην ξεχνάμε ότι υπάρχει και η θεωρία ότι ο Ιησούς επέζησε της Σταύρωσης καθώς αναφέρεται από πολλούς συγγραφείς από το 2ο μ.Χ μόλις αιώνα και συνδέεται μάλιστα με τον απόστολο Παύλο καθώς είναι ο μόνος που συνέχισε με τόση θέρμη το έργο του..Είναι ο Παύλος ο Ιησούς;;

Πηγές

wikpedia
 Lena Einhorn Τι συνέβη στο δρόμο για τη Δαμασκό εκδόσεις Ορφέας


ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα