Κυριακή 28 Απριλίου 2013

ΑΓΑΠΗ ΕΙΝΑΙ...




 Αγάπη είναι να δουλεύω σιωπηλά κάθε μέρα για να είμαι υπεύθυνος 
και πλήρης, να έχω καλοσύνη και να ζω γαλήνια.

 Στο βαθμό που έχω αυτό, έχω κι επικοινωνία με τον εαυτό μου, τους 
άλλους και το σύμπαν. Επομένως, θα έχω καθοδήγηση και θα προχωρώ 
με μια συνείδηση γαλήνια κι ήρεμη. Θα περπατάω στο δρόμο και κύματα 
γαλήνης θ' αφήνουν τα πέλματά μου κι αυτό είναι εκδήλωση αγάπης.

 Εκείνοι που παράγουν ουσιώδεις δονήσεις αγάπης, τις παράγουν 
σιωπηλά, με πίστη κι αφοσίωση, με πολύ κόπο στην προσωπική τους
 ευθύνη απέναντι στη δική τους ψυχή. Τις παράγουν με μεγάλες περιόδους εσωτερικής σιωπής, τις παράγουν μ' έναν αγώνα που κάνουν μέσα 
στο νου τους.

 Ένα ον που αγαπά μπορεί να μη μιλήσει ποτέ σε κανένα άλλο ον. 
Απλά να κυκλοφορεί μεταδίδοντας παντού αυτή την ενέργεια. 
Ένα ον που δε διεκδικεί, δε χρειάζεται να κάνει καμία δήλωση.

 Ο ρόλος της αγάπης είναι αυτό που έδωσε στην ανθρωπότητα τη 
δυνατότητα να εξελιχθεί. Από αγάπη μπήκατε στην αυτογνωσία. 
 Από αγάπη σταθήκατε με υπευθυνότητα απέναντι στα ελαττώματά σας. 
Από αγάπη αλλάξατε τις αδυναμίες του εαυτού σας. Από αγάπη δουλέψατε 
με τους φόβους σας. Από αγάπη αποφοιτήσατε σε μία μεγαλύτερη πραγματικότητα.

 Ο ρόλος της αγάπης για το μέλλον της ανθρωπότητας θα ισούται με το 
βαθμό ανταπόκρισης του ανθρώπου απέναντι στον εαυτό του, το σύνολο
 των άλλων ανθρώπων, τη Γαία και το Σύμπαν.

 Κι είναι αυτή η αγάπη που θα σας στηρίξει για να κάνετε αυτό που 
χρειάζεται για ν' ανταποκριθείτε στον εαυτό σας και το σύνολο!

 Αυτός είναι ο Θεός σε δράση!

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα