Παρασκευή 8 Μαρτίου 2013

ΜΕ ΟΠΛΑ ΕΙΣΕΒΑΛΛΑΝ ΣΕ ΧΩΡΙΟ!!! ΔΕΝ ΜΑΣ ΦΟΒΙΖΟΥΝ ΜΑΝΑ ΜΟΥ ΟΙ ΣΦΑΙΡΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΝΟΝΙΑ

ΔΕΝ ΜΑΣ ΦΟΒΙΖΟΥΝ ΜΑΝΑ ΜΟΥ ΟΙ ΣΦΑΙΡΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΝΟΝΙΑ
ΜΟΝ ΜΑΣ ΦΟΒΙΖΟΥΝ ΜΑΝΑ ΜΟΥ  ΤΟΥ ΒΥΖΑΝΙΟΥ ΤΑ ΧΙΟΝΙΑ
ΕΛΑΤΕ ΡΕ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΕΓΩ
ΕΛΑΤΕ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΕΓΩ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΓΕΝΙΑ ΤΟΥ ΣΑΡΑΝΤΑ

Το τραγούδι της γιαγιάς, Ιερισσός 07/03/13




Αυτά που κρατάνε τα ΕΚΑΜ είναι επιθετικά τυφέκια Μ16Α4.

Προφανώς στις Σκουριές αντιμετώπισαν την Αλ-Κάιντα.

ΠΗΓΗ
                                                    ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα