Τετάρτη 30 Ιανουαρίου 2013

ΑΡΧΙΣΤΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΑΣ



Οταν   ημουν  νεος  κι  ελευθερος  κι  η   φαντασια   μου   δεν    ειχε    ορια, ονειρευομουν   να   αλλαξω   τον   κοσμο..
Καθως  μεγαλωνα  καπως  κι   αποκτουσα  περισσοτερη  γνωση,
ανακαλυψα  πως  ο   κοσμος  δεν   αλλαζει,
ετσι  περιορισα  καπως  το  στοχο μου  κι   αποφασισα  να  αλλαξω   μονο  την  πατριδα μου..
Αλλα   κι  αυτη   φαινοταν  αμετακινητη.
Φτανοντας  στη  δυση    της    ζωης   μου,σε   μια  τελευταια  απελπιδα  προσπαθεια,
αρκεστηκα   στην   προσπαθεια   να  σωσω  μονο  την  οικογενεια   μου,
αυτους   που  ηταν   πιο  κοντα μου  αλλα,  δυστυχως, δεν  ηθελαν  ουτε   να  ακουσουν.
Και   τωρα,   ξαπλωμενος    καθως   ειμαι  στο   κρεβατι   του   θανατου,
ξαφνικα  συνειδητοποιω:  αν   αλλαζα    πρωτα  μονο  τον  εαυτο  μου,
θα   αλλαζα  και  την  οικογενεια   μου   με το  παραδειγμα μου.
Με   τη  δικη  τους  εμπνευση  και   ενθαρρυνση,  ισως   καταφερνα   τοτε   να  κανω
καλυτερη  τη χωρα μου  και,  ποιος   ξερει, ισως  αλλαζα   ακομα   και   τον  κοσμο....

ΑΝΩΝΥΜΟΣ
..............................................................................................................................

Και  τωρα   να   το  μυστικο  μου,
ενα  πολυ  απλο   μυστικο..
μονο   με  την   καρδια  μπορει   να δει  κανεις  σωστα,
το  ουσιωδες  ειναι   αορατο   με το  ματι

Αντουαν   ντε   Σεντ     Εξιπερι
...............................................................................................................................

Κανε   στον   εαυτο  σου   μια  χαρη  καθως   πορευεσαι  στη ζωη.
Επιβραδυνε  το  ρυθμο σου  κι  αφιερωσε  λιγο  χρονο  για να    δεις  πραγματικα  τι  συμβαινει
γυρω σου  αυτη  τη στιγμη, εκει  που   βρισκεσαι..
Μπορει   να  χανεις   κατι  σπουδαιο..

Michael    Thomas


ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα