Δευτέρα, 22 Δεκεμβρίου 2014

ΓΑΛΑΖΙΕΣ ΚΥΡΙΕΣ

ΓΑΛΑΖΙΕΣ ΚΥΡΙΕΣ

Αποδείξαμε ότι οι λεγόμενες «οκτώσχημες ασπίδες» δεν είναι ασπίδες, αλλά τα  παράλληλα σύμπαντα (Αιθερικό – Αισθητό ή Υλικό), δηλαδή το ΑΠΕΙΡΟΝ. Αυτή η παρατήρηση μας κραυγάζει ότι και άλλες τοιχογραφίες ιδίως στην Κρήτη, συμβολίζουν ή παραπέμπουν σε μυστικά και δεν είναι απλές καλλωπιστικές απεικονίσεις. 
Ας πάμε στις περίφημες «Γαλάζιες Κυρίες» της Κρήτης και να τις δούμε με πιο προσεκτική ματιά και διεξοδική παρατήρηση. Είναι τρεις τον αριθμόν που η μυστικιστική του ιδιότητα είναι πολύ μεγάλη και γνωστή στους περισσότερους. Και οι τρεις «Κυρίες» είναι περιποιημένες με περίτεχνη κόμμωση, που ως γνωστόν τα μαλλιά λειτουργούν ως συλλέκτες ενεργειών και όχι μόνον. Οι Έλληνες ήταν μακρυμάλληδες και γενειοφόροι, έκοβαν τα μαλλιά τους μόνον σε ένδειξη πένθους σαν να αφαιρούσαν λίγη απο την ζωτική τους δύναμη. Η έκφραση που συνηθίζεται στις μέρες μας να λέγεται ανοήτως «άντε κουρέψου», στην ουσία είναι κατάρα δηλ. σε κείνον που εκφέρεται είναι σαν να του λέει «να έχεις θάνατο στο σπίτι σου για να κουρευτείς». Η πρώτη «Κυρία» απο αριστερά έχει στραμμένη και την κεφαλή της αριστερά, σε αντίθεση με τις άλλες δυο «Κυρίες» που στρέφονται προς τα δεξιά. Λόγω φθοράς της νωπογραφίας στην πρώτη «Κυρία» δεν βλέπουμε τα χέρια της, ενώ στις άλλες είναι ευδιάκριτα και σε συγκεκριμένη θέση. Τα χέρια έχουν μεγάλη σημασία επίσης διότι είναι όργανα  που χρησιμοποιεί ο άνθρωπος ως εργαλεία δημιουργίας, συλλογής, πολέμου κλπ. Για παράδειγμα όταν χαιρετούμε ο ένας τον άλλον του προσφέρουμε το χέρι μας ως φιλική εκδήλωση συναισθήματος, το ίδιο συμβαίνει όταν είμαστε σε εχθρικό περιβάλλον και σηκώνουμε τα χέρια ψηλά με τις παλάμες να βλέπουν απέναντι δείχνοντας στον άγνωστο ότι δεν κρατούμε όπλο. Το ίδιο γίνεται και στους αιχμαλώτους που έχουν σηκωμένα τα χέρια υπονοώντας ότι είναι άοπλοι. Η δεύτερη «Κυρία» έχει τα χέρια στο ύψος των ώμων, ενώ η Τρίτη πάνω απο τους ώμους. Προφανώς λοιπόν η πρώτη εφ΄ όσον δεν φαίνονται τα χέρια της ούτε στο στήθος σίγουρα θα τα έχει προς τα κάτω. Η πρώτη λοιπόν «γειώνει» και απορροφά ενέργεια απο την Γαία, αυτό μας το προσδιορίζει και η στροφή του προσώπου της προς τα αριστερά (διότι το υλικό πλανητικό πεδίο κινείται αριστερόστροφα», άρα η πρώτη «Κυρία» προσδιορίζει την ταύτιση με την ύλη. Μια άλλη παρατήρηση πολύ σημαντική είναι το κόσμημα- περιδέραιο που φέρει στο λαιμό της και έχει τρεις σειρές «πέρλες» που μας κραυγάζουν πέραν κάθε αμφιβολίας ότι βρίσκεται στο τρισδιάστατο υλικό πεδίο (μήκος, πλάτος, ύψος). 
Η δεύτερη «Κυρία» που στρέφεται στα δεξιά έχει τα χέρια της σηκωμένα στο ύψος των ώμων, με τέτοιο όμως τρόπο ώστε τα ακροδάχτυλα να σχηματίζουν ένα Ύψιλον ή σχηματικά σαν χωνί. Η στάση των χεριών που απο την προηγούμενη θέση «κάτω» ανυψώθηκαν, σημαίνει ότι έλαβαν ενέργεια και τώρα βρίσκεται σε στάδιο ανόδου. Παρατηρούμε όμως ότι το περιδέραιό της είναι αυξημένο σε πέντε σειρές απο «πέρλες». Τώρα γίνεται σαφέστερο και πιο κατανοητό ότι αφού πήρε τις τέσσερις ενέργειες των υλικών στοιχείων (πυρός, αέρος, ύδατος, και γης) έχει αποκτήσει και το πέμπτο στοιχείο τον Αιθέρα. Πως τεκμηριώνεται αυτό ; Ω του θαύματος ! με τον μεγεθυντικό φακό διακρίνουμε ευκρινέστατα ότι η πέμπτη σειρά αποτελείται απο μικρά έψιλον ! Οι σειρές του περιδεραίου στην μεσαία «Κυρία» μας δείχνουν τα στάδια ανέλιξης.
Η Τρίτη «Κυρία» που είναι και αυτή στραμμένη προς τα δεξιά, έχει πλέον σηκώσει τα χέρια της πάνω απο τους ώμους της, πάλι σε σχήμα Ύψιλον, σηματοδοτώντας την μετάβαση στο υψηλότερο σημείο εξελικτικής ανόδου. Συνεκδοχικά με την δεξιά κλίση της κεφαλής και τα χέρια πάνω απο τους ώμους μας λέγει ότι εισήλθε ή ενσωματώθηκε στο Αιθερικό πεδίο. Τώρα το περιδέραιό της απαλλαγμένο απο τις πολλές σειρές, έχει μία σειρά «πέρλες» που αποτελείται απο μικρά έψιλον. Οι συνιστώσες του προηγούμενου μεταβατικού σταδίου προσδιόρισαν την ενδιάμεση κατάσταση. Τελικά η απόλυτη ομοιότητα των τριών «Κυριών» μας κραυγάζει ότι δεν είναι διαφορετικές γυναικείες μορφές, παρά μία και η αυτή. Και ποια είναι στην πραγματικότητα ; Ως θηλυκή μορφή και οντότητα είναι η ΨΥΧΗ ευρισκόμενη σε τρεις διαφορετικές καταστάσεις.

Αργικέραυνος                            27-10-2014

Αποδείξαμε ότι οι λεγόμενες «οκτώσχημες ασπίδες» δεν είναι ασπίδες, αλλά τα παράλληλα σύμπαντα (Αιθερικό – Αισθητό ή Υλικό), δηλαδή το ΑΠΕΙΡΟΝ. Αυτή η παρατήρηση μας κραυγάζει ότι και άλλες τοιχογραφίες ιδίως στην Κρήτη, συμβολίζουν ή παραπέμπουν σε μυστικά και δεν είναι απλές καλλωπιστικές απεικονίσεις. 

Ας πάμε στις περίφημες «Γαλάζιες Κυρίες» της Κρήτης και να τις δούμε με πιο προσεκτική ματιά και διεξοδική παρατήρηση. Είναι τρεις τον αριθμόν που η μυστικιστική του ιδιότητα είναι πολύ μεγάλη και γνωστή στους περισσότερους. 
Και οι τρεις «Κυρίες» είναι περιποιημένες με περίτεχνη κόμμωση, που ως γνωστόν τα μαλλιά λειτουργούν ως συλλέκτες ενεργειών και όχι μόνον
. Οι Έλληνες ήταν μακρυμάλληδες και γενειοφόροι, έκοβαν τα μαλλιά τους μόνον σε ένδειξη πένθους σαν να αφαιρούσαν λίγη απο την ζωτική τους δύναμη.
 Η έκφραση που συνηθίζεται στις μέρες μας να λέγεται ανοήτως «άντε κουρέψου», στην ουσία είναι κατάρα δηλ. σε κείνον που εκφέρεται είναι σαν να του λέει «να έχεις θάνατο στο σπίτι σου για να κουρευτείς». 

Η πρώτη «Κυρία» απο αριστερά έχει στραμμένη και την κεφαλή της αριστερά, σε αντίθεση με τις άλλες δυο «Κυρίες» που στρέφονται προς τα δεξιά. Λόγω φθοράς της νωπογραφίας στην πρώτη «Κυρία» δεν βλέπουμε τα χέρια της, ενώ στις άλλες είναι ευδιάκριτα και σε συγκεκριμένη θέση. 
Τα χέρια έχουν μεγάλη σημασία επίσης διότι είναι όργανα που χρησιμοποιεί ο άνθρωπος ως εργαλεία δημιουργίας, συλλογής, πολέμου κλπ. 
Για παράδειγμα όταν χαιρετούμε ο ένας τον άλλον του προσφέρουμε το χέρι μας ως φιλική εκδήλωση συναισθήματος, το ίδιο συμβαίνει όταν είμαστε σε εχθρικό περιβάλλον και σηκώνουμε τα χέρια ψηλά με τις παλάμες να βλέπουν απέναντι δείχνοντας στον άγνωστο ότι δεν κρατούμε όπλο. Το ίδιο γίνεται και στους αιχμαλώτους που έχουν σηκωμένα τα χέρια υπονοώντας ότι είναι άοπλοι.

 Η δεύτερη «Κυρία» έχει τα χέρια στο ύψος των ώμων, ενώ η Τρίτη πάνω απο τους ώμους. Προφανώς λοιπόν η πρώτη εφ΄ όσον δεν φαίνονται τα χέρια της ούτε στο στήθος σίγουρα θα τα έχει προς τα κάτω. 
Η πρώτη λοιπόν «γειώνει» και απορροφά ενέργεια απο την Γαία, αυτό μας το προσδιορίζει και η στροφή του προσώπου της προς τα αριστερά (διότι το υλικό πλανητικό πεδίο κινείται αριστερόστροφα», άρα η πρώτη «Κυρία» προσδιορίζει την ταύτιση με την ύλη. 
Μια άλλη παρατήρηση πολύ σημαντική είναι το κόσμημα- περιδέραιο που φέρει στο λαιμό της και έχει τρεις σειρές «πέρλες» που μας κραυγάζουν πέραν κάθε αμφιβολίας ότι βρίσκεται στο τρισδιάστατο υλικό πεδίο (μήκος, πλάτος, ύψος). 
Η δεύτερη «Κυρία» που στρέφεται στα δεξιά έχει τα χέρια της σηκωμένα στο ύψος των ώμων, με τέτοιο όμως τρόπο ώστε τα ακροδάχτυλα να σχηματίζουν ένα Ύψιλον ή σχηματικά σαν χωνί.
 Η στάση των χεριών που απο την προηγούμενη θέση «κάτω» ανυψώθηκαν, σημαίνει ότι έλαβαν ενέργεια και τώρα βρίσκεται σε στάδιο ανόδου. Παρατηρούμε όμως ότι το περιδέραιό της είναι αυξημένο σε πέντε σειρές απο «πέρλες». 
Τώρα γίνεται σαφέστερο και πιο κατανοητό ότι αφού πήρε τις τέσσερις ενέργειες των υλικών στοιχείων (πυρός, αέρος, ύδατος, και γης) έχει αποκτήσει και το πέμπτο στοιχείο τον Αιθέρα. 
Πως τεκμηριώνεται αυτό ; Ω του θαύματος ! με τον μεγεθυντικό φακό διακρίνουμε ευκρινέστατα ότι η πέμπτη σειρά αποτελείται απο μικρά έψιλον !
 Οι σειρές του περιδεραίου στην μεσαία «Κυρία» μας δείχνουν τα στάδια ανέλιξης.

Η Τρίτη «Κυρία» που είναι και αυτή στραμμένη προς τα δεξιά, έχει πλέον σηκώσει τα χέρια της πάνω απο τους ώμους της, πάλι σε σχήμα Ύψιλον, σηματοδοτώντας την μετάβαση στο υψηλότερο σημείο εξελικτικής ανόδου. 
Συνεκδοχικά με την δεξιά κλίση της κεφαλής και τα χέρια πάνω απο τους ώμους μας λέγει ότι εισήλθε ή ενσωματώθηκε στο Αιθερικό πεδίο.
 Τώρα το περιδέραιό της απαλλαγμένο απο τις πολλές σειρές, έχει μία σειρά «πέρλες» που αποτελείται απο μικρά έψιλον. 
Οι συνιστώσες του προηγούμενου μεταβατικού σταδίου προσδιόρισαν την ενδιάμεση κατάσταση. 
Τελικά η απόλυτη ομοιότητα των τριών «Κυριών» μας κραυγάζει ότι δεν είναι διαφορετικές γυναικείες μορφές, παρά μία και η αυτή. 
Και ποια είναι στην πραγματικότητα ;
 Ως θηλυκή μορφή και οντότητα είναι η ΨΥΧΗ ευρισκόμενη σε τρεις διαφορετικές καταστάσεις.

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα