Κυριακή 24 Μαΐου 2020

Από τον Βόρειο Δεσμό στον Καρκίνο, στον Βόρειο Δεσμό στους Διδύμους*



23. 5. 2020




Έχουμε σχεδόν μόλις βγει


από τον Βόρειο Δεσμό


Σελήνης στον Καρκίνο*


Κι έχουμε περάσει στον Βόρειο Δεσμό


στους Διδύμους*


Όμως εντοπίζονται ακόμα


θέματα του Καρκίνου,


( έχουμε και 2 Εκλείψεις


ακόμα εκεί το καλοκαίρι


στον Άξονα Καρκίνου ~ Αιγόκερω)


δηλαδή


Θέματα Πατρίδας, Έθνους,


Οικογένειας, Θηλυκής Αρχής,


Παραβίασης Θηλυκής Αρχής,


η Χώρα μου, η Τροφή μου,


τα Συναισθήματα μου,


οι Προγονοί μου,


οι Καταστάσεις με τους Οικείους μου,


η Σχέσεις μου με την Οικογένεια


με τα κύτταρα μου τα ίδια...


Το Θέμα του Βορείου Δεσμού


στον Καρκίνο


είναι Που Ανήκω


Ποια Είναι η Κοιτίδα μου


Που μπορω να νιώσω Ασφαλής


ώστε να Δείξω την Ευαλωτότητα μου


ώστε να Κουρνιάσω εκεί*


Σε Συνδυασμό με τον


Βόρειο Δεσμό στους Διδύμους


ήρθε η Ώρα να συζητηθούν


όλα όσα πριν αποσιωπούνταν


καθώς οι Δίδυμοι


είναι το Ζώδιο που δεν απορρίπτει κανένα


θέμα προς συζήτηση,


όλα, τα πάντα είναι Άξια


να συζητηθούν και να αναλυθούν


για τους Διδύμους*


Οπότε


από τώρα και για το επόμενο


διάστημα όλα θα περνάνε


κάτω από Συζήτηση, Διάλογο,


Ανταλλαγή*


Οι Δίδυμοι γνωρίζουν


πως δεν έχουμε όλες τις Απαντήσεις


Δεδομένες, γιατί κάποτε μας είπαν


πως έτσι είναι,


ούτε ότι τα πράγματα


είναι γραφτό να μείνουν


όπως τα βρήκαμε,


οι Δίδυμοι Ρωτούν


Αμφισβητούν, Αλλάζουν Γνώμη,


Αλλάζουν Θέση, Αναρωτιούνται,


Ακούν και Αλληλεπιδρουν*


Οι Δίδυμοι είναι η Κοινωνία,


και ο Βόρειος Δεσμός


εκεί μέχρι το τέλος του 2021


θα μας Εκπαιδεύσει Όλους


να μάθουμε να Είμαστε Πολίτες


της Κοινωνίας


να Ενδιαφερθούμε για τα Πάντα


από την Οικογένεια ~ Πατρίδα


( Βόρειος Δεσμός στον Καρκίνο)


μέχρι την Πολιτική,


την Καθημερινότητα,


την Εκπαίδευση, την Γειτονιά,


να Συμφωνήσουμε, να Διαφωνήσουμε,


να Αναλύσουμε,


αλλά να βρούμε Λύση


για το Κοινό Καλό


και την Ωφέλεια Όλων των Όντων*


Το Μόνο που χρειάζεται να προσέξουμε


είναι η Διχόνοια*


Μπορούμε να έχουμε άλλη άποψη,


ο καθένας μπορεί, και αυτό μας


λένε οι Δίδυμοι,


η Ανώτερη Έκφραση των Διδύμων,


να Κατανοήσουμε ο Ένας τον Άλλον


και όχι να Διχαστούμε* 




Με Αγάπη*


Αριάνα Παπακώστα*


Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα