Τετάρτη 12 Απριλίου 2017

ΚΡΑΤΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΖΩΗ ΑΠΛΗ

Φωτογραφία της Kate Minogianni.
«Οι αδύνατοι δεν μπορούν ποτέ να συγχωρήσουν. Η συγχώρεση είναι χαρακτηριστικό των δυνατών» - Mahatma Gandhi
«Το να συγχωρούμε τους άλλους είναι ουσιαστικό για την πνευματική ανάπτυξη. Η εμπειρία σας από κάποιον που σας έχει πληγώσει, ενώ οδυνηρή, τώρα δεν είναι τίποτα περισσότερο από μια σκέψη ή ένα συναίσθημα που κουβαλάτε. Αυτές οι σκέψεις δυσαρέσκειας, θυμού, και μίσους αντιπροσωπεύουν αργές, εξουθενωτικές ενέργειες, που θα σας αποδυναμώσουν αν συνεχίσετε να αφήνετε τις σκέψεις αυτές να καταλαμβάνουν χώρο μέσα στο κεφάλι σας. Αν μπορούσατε να τις απελευθερώσετε, θα γνωρίζατε περισσότερη ειρήνη.
Είχα το προνόμιο να εργάζομαι πάνω σε ένα νέο κινηματογραφικό πρότζεκτ της ταινίας «Ο Καλύτερος μου Δάσκαλος». Η ιστορία βασίζεται στην εμπειρία μου πάνω στο τάφο του πατέρα μου στο Biloxi, του Mississippi, το 1974. Ήταν μια στιγμή συγχώρεσης αυτή που γύρισε τη ζωή μου ανάποδα και άλλαξε τα πάντα – από το γράψιμο μου, στην καριέρα μου στις σχέσεις μου. Σταμάτησα να πίνω και να κάνω τόσα πολλά πράγματα που ήταν εξουθενωτικά για το σώμα μου. Εκείνη τη στιγμή, ξεφορτώθηκα τον θυμό και την οργή ενάντια στον πατέρα μου που κουβαλούσα μέσα μου από τότε που ήμουν παιδί.
«Η συγχώρεση δεν είναι μια περιστασιακή πράξη. Είναι μια σταθερή στάση» - Martin Luther King Jr.
Η ταινία έχει ένα σύγχρονο περιβάλλον, με έναν ηθοποιό που παίζει εμένα σε νεαρή ηλικία – θυμωμένο, ανυπόμονο, απρόσεκτο στα συναισθήματα των άλλων – μέχρι που αντιμετωπίζει τον μεγαλύτερο του δάσκαλο. Ουσιαστικά, δεν μπορεί να συνεχίσει με τη ζωή του, μέχρι να τακτοποιήσει το τεράστιο βάρος της κατηγόριας που κουβαλάει. Στο βιβλίο «Μαθήματα Θαυμάτων» αναφέρεται, «Αν δεν κατηγορούσες, δεν θα υπήρχε τίποτα να συγχωρέσεις».
Αυτό είναι σημαντικό να το θυμόμαστε. Περνάμε κάποια στάδια στη ζωή μας, όπου κατηγορούμε άλλους ανθρώπους για την δυστυχία μας, και τον πόνο μας και τις πληγές μας. Αν σταματούσαμε να κατηγορούμε, που θα μπορούσαμε να είμαστε; Ο Ram Dass μου είπε κάποτε, «Ποιος είναι κάποιος για να συγχωρήσει οποιονδήποτε άλλον;»

Αν πρέπει να συγχωρήσουμε, πρέπει πρώτα να έχουμε κατηγορήσει. Να συγχωρήσουμε είναι να σταματήσουμε να κατηγορούμε και να δεχτούμε με συμπόνια ότι ο κάθε ένας κάνει απλά το καλύτερο που μπορεί, δεδομένων των συνθηκών της ζωής του, και πάνω σε τι πρέπει να εργαστεί τη συγκεκριμένη στιγμή.
Η συγχώρεση σας αφήνει ελεύθερους να κινηθείτε πέρα από τον πόνο και προς μια ζωή αγάπης και προσφοράς. Την ικανοποιητική και πλήρη ζωή που γνωρίζετε ότι είναι εκεί για σας. Ο «Καλύτερος μου Δάσκαλος» απεικονίζει πολύ καλά την ανάκαμψη που έρχεται όταν ένας άνθρωπος σταματήσει να θρέφει τις δικές του πληγές και κοιτάζει γύρω για να δει ποιος άλλος χρειάζεται τα δώρα της αγάπης και της γιατρειάς που αυτός γεννήθηκε για να δώσει»
Dr Wayne W. Dyer



Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα