Τρίτη 14 Μαρτίου 2017

Μου αρέσει να γελάω!



Το γέλιο βελτιώνει τη σωματική, ψυχική και πνευματική μου ευεξία. Καλλιεργώ την αίσθηση του χιούμορ και ανακαλύπτω νέες ευκαιρίες για να γελάω πιο συχνά.

Το γέλιο με απελευθερώνει από τις αναστολές μου. Δεν παίρνω τον εαυτό μου τόσο σοβαρά. Επιτρέπω στον εαυτό μου να είναι ανάλαφρος, αστείος και να περνάει καλά. Νιώθω πιο ανοιχτός. Απελευθερώνω τη δημιουργικότητά μου.

Όταν γελάω έρχομαι πιο κοντά στους άλλους. Το να μοιράζομαι τη χαρά μου, δυναμώνει τις σχέσεις μου. Είμαι ευγνώμων στην οικογένεια και τους φίλους μου, όταν μου φτιάχνουν το κέφι. Προσπαθώ να μεταδώσω τα θετικά μου  συναισθήματα στο περιβάλλον μου, μένοντας αισιόδοξος.

Το γέλιο με βοηθάει να μάθω. Όσα συμβαίνουν στη ζωή μπορούν να μεταμορφωθούν σε μία ενδιαφέρουσα ιστορία. Με χιούμορ διαχειρίζομαι τις αστοχίες μου χωρίς να γεννηθεί θυμός και οργή ή ενοχή, τις αναλύω με διαφορετικό τρόπο και προχωρώ στις αλλαγές που θέλω.

Γελώντας περιορίζω τον εκνευρισμό που γεννιέται από όσα μικρά πράγματα με ενοχλούν καθημερινά. Μια αστεία προσέγγιση της ζωής ή ένα αστείο video, με βοηθούν να ξεπερνώ τις πρόσκαιρες δυσκολίες.

Το γέλιο είναι θεραπευτικό. Εστιάζοντας στις αστείες πτυχές μιας κατάστασης, μπορώ να περάσω από τα δάκρυα στο χαμόγελο. Όταν χαλαρώνω, μπορώ να σκεφτώ ψύχραιμα και λογικά και να δω τα γεγονότα από διαφορετική οπτική γωνία. Αυτό μου επιτρέπει να εξελίσσομαι και να ωριμάζω.



Γελώντας ξεπερνώ τις προκλήσεις. Όταν έχω ένα πρόβλημα, το γέλιο με βοηθά να το διαχειριστώ σαν να είναι παιχνίδι. Όταν πρέπει να διαχειριστώ ένα δύσκολο έργο ή μια δουλειά που βαριέμαι να κάνω, βρίσκω ένα τρόπο να το διασκεδάζω.

Γελάω με τον εαυτό μου. Αναγνωρίζω τις δικές μου αστείες πλευρές.

Σήμερα, φέρνω περισσότερο γέλιο στη ζωή μου. Σήμερα, αναζητώ το χιούμορ σε κάθε γεγονός, σε κάθε εμπειρία, σε κάθε πρόκληση που μου προσφέρει η μέρα.

Βάζω το γέλιο στη ζωή μου ρωτώντας τον εαυτό μου…

1/ Πως μπορώ γελώντας να ξεπεράσω μία πρόκληση;
2/ Ποιο είναι το πιο αστείο που μου συνέβη αυτήν την εβδομάδα;
3/ Πως το γέλιο με βοηθά να ζήσω στο “εδώ και τώρα”;

______________________________

Ελένη Χριστοδούλου

Certified Life & Relationship Coach
Member of ICF/ ICF Greece Chapter


us10.campaign

Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα