Τρίτη 24 Μαΐου 2016

ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ.ΤΑ ΨΕΥΔΟΔΙΛΛΗΜΑΤΑ

Μια ακόμη ιστορία...Φαντασίας (?)

Ναι το παραδέχομαι… Δεν έχω ζήσει τα Άσχημα. Με Α κεφαλαίο…


Πείνα, δυστυχία, πόλεμος (!), κίνδυνος, επιθέσεις και άλλα πολλά.


Όμως η ζωή μου έχει φέρει πολλά άσχημα γεγονότα και καταστάσεις, που προφανώς είχαν περισσότερο ψυχολογική επίδραση.


Ο φόβος και ο πόνος ήταν  ψυχολογικός και ο ψυχαναγκασμός υπαρκτός.

Έχω ζήσει τον ψυχολογικό πόνο και τον ψυχαναγκασμό λοιπόν.


Φαινομενικά  η ζωή μου είναι μια υπέροχη μακέτα για κάποιους  εξωτερικούς θεατές, αλλά ουσιαστικά είναι μια κατ’ οίκον περιοριστική ζωή, ένας περιορισμός από διαφόρους παράγοντες και ανθρώπους.


Για χρόνια σκάβω το τούνελ της απελευθέρωσης μου με τα δικά μου χέρια.


Ίσως κάπου κατανόησα ότι η ζωή μου είναι ένα Truman Show με παραλλαγές.

Όταν σιωπώ ένας φίλος έρχεται να με ξυπνήσει και να με παρακινήσει να γίνω περισσότερο λαλίστατη.

Όταν μιλάω πολύ πάλι κάποιος έρχεται να με περιορίσει ή να μου κάνει υποδείξεις. «Μην μιλάς πολύ για σε παρακολουθούν!».

Όταν στενοχωριέμαι πάλι ένα μήνυμα ή φίλος με μήνυμα έρχεται για να ανοίξει την βαλβίδα της χύτρας ταχύτητας, αλλιώς το μυαλό θα γίνει χυλός.

«…Γιατί σε χρειαζόμαστε…»

Όταν φτάνω στον στόχο μου ή πλησιάζω σε αυτόν, μια σειρά από επιθέσεις συμβαίνουν σε εμένα ή σε άτομα του περιβάλλοντος μου.

Μετά έρχεται μια μορφή δικαίωσης, έστω και ετεροχρονισμένη.

Δικαίωση; Η ο Νόμος της Έλξης;

Όταν τα παρατάω ή αρνούμαι να προχωρήσω μια αόρατη ευκαιρία ή νέο ξεκίνημα εμφανίζεται.

Άλλοτε μπαίνουν και εφεδρείες…

Σε περίπτωση που συνεχίζω να αρνούμαι να συνεχίσω κάποιος μου στέλνει κάποιο συγχρονικό μήνυμα ή ξεκινάει μια συζήτηση για το μέλλον της ανθρωπότητας και την επιτακτική συμμετοχή μου για την σωτηρία της (!).

Τελικά όλοι επιβιώνουμε και η ανθρωπότητα και εγώ η ίδια έστω και με γρατσουνιές…

Παρά ταύτα το θέμα μας είναι η ασφάλεια και η ελευθερία, η τεχνητή διάσταση μεταξύ τους, και τα ψευδο-διλλήματα που δημιουργούνται.

Προσέξτε τα ψευδο-διλλήματα… η τεχνητή πόλωση…

Γιατί πρέπει πάλι να επιλέγουμε ανάμεσα στα δικαιώματα μας στην ασφάλεια και την ελευθερία;

Ασφάλεια και Ελευθερία είναι τα εκ γενετής μας δικαιώματα.

Ο άνθρωπος, ενώ γεννήθηκε ελεύθερος τελικά έφτασε να σκάβει το δικό του τούνελ διαφυγής ή φυλάκισης, και σίγουρα κάποιοι άλλοι σκάβουν το δικό μας λάκκο για να μας χώσουν βαθύτερα.

Και δυστυχώς το πράττουν εν αγνοία του πλήθους που αποκόπηκε από την συνειδητότητα,  από την Θεϊκή Συνείδηση.

Τα ψευδο-διλλήματα σαν λάβαρα ενός ψεύτικου πολέμου ανεμίζουν πάλι…

Ασφάλεια εναντίον Ελευθερίας…

 

Ποιος έκρινε ότι είτε θα είσαι ασφαλής, δηλαδή ψυχαναγκαστικά κλειδωμένος σε ψευδο-χρονογραμμές ή θα αγωνίζεσαι για μια ελευθερία, για κάτι που δικαιωματικά ανήκει στο ανθρώπινο είδος;

Είτε περιχαρακωμένος σε κλισέ, είτε υπερ-ήρωας χωρίς ψυχή και συναισθήματα.
Αξίζει να μεταπηδήσεις σε μια ψεύτικη ύπαρξη με στοιχεία δήθεν ευτυχίας, πλούτου και επιτυχίας, αλλά να είσαι κάτι άλλο εκτός από …ελεύθερος;

Σε οδηγούν σε έναν ψεύτικο κόσμο για να σε κάνουν κάτι άλλο.

Μια βαθύτερη μετάλλαξη και πιο διαβολική.

Χάσαμε την έννοια της ασφάλειας και της ελευθερίας, γιατί χάσαμε τον δρόμο μας. Δεν έχουμε σημάδι, ούτε σενάριο για να μας καθοδηγεί.

Το σενάριο του Θεϊκού Ανθρώπου κρύφτηκε ή χάθηκε. Σίγουρα;

Και αν κάποιος σου πει ότι το σενάριο είναι λευκή σελίδα και εσύ το γράφεις πάλι μόνος σου;

Μήπως ψάχνοντας εκεί έξω για το χαμένο σενάριο στο ενδιάμεσο σου προκύπτουν και οι προκλήσεις/ψευδοδιλλήματα;

Όλοι ξαναγράφουμε την ιστορία μας και κάποιοι αφυπνισμένοι συνυπο-γράφουν την γήινη ιστορία.

Με τα λόγια, τις πράξεις μας, τις ιδέες μας γράφουμε την δική μας αλήθεια, την δική μας ιστορία από την αρχή.

Το αποτέλεσμα θα φανεί πολύ αργότερα, όταν ίσως θα έχουν πλέον σιωπήσει οι ιαχές και θα έχει καθίσει η σκόνη του χάους που μέσα από ψευδοδιλλήματα κάποιοι σκορπίζουν πάνω μας.

Μέχρι τότε κάποιοι στοργικά θα μας σπρώχνουν ως την άκρη του λάκκου ή γκρεμού (πέστε το όπως θέλετε) για να δούμε τον φόβο σαν ενδυνάμωση και να στραφούμε μέσα μας για να βρούμε την δύναμη μας.

Για να μάθουμε πως στην άκρη του γκρεμού είτε πεθαίνεις, είτε απλά… πετάς και σώζεσαι!

© Κατερίνα Κωστάκη
Official webpage (Click on the image!)

Είμαι πνευματική συγγραφέας,ποιήτρια και αρθρογράφος. "Tο βασικό κίνητρο για το ξεκίνημα της συγγραφής τόσο των βιβλίων μου , όσο και των άρθρων, newsletter, αλλά και ποιημάτων ήταν και συνεχίζει να είναι η βαθύτερη μου επιθυμία να βοηθήσω κάθε άνθρωπο να ξεκινήσει ένα ταξίδι ζωής μέσα από τις λέξεις και τις εικόνες, ένα μυστηριώδες ταξίδι στις άπειρες χρονογραμμές που επιτρέπουν στην φαντασία να κυριαρχεί και να παρέχει στους ανθρώπους ανεκτίμητες αξίες και πρότυπα που ενδυναμώνουν το μυαλό και το σώμα”


Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα