ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ
«Και ένας από τους Φαρισαίους τον παρακαλούσε να φάει μαζί του. Και αφού μπήκε στην οικία του Φαρισαίου, κάθισε στο τραπέζι. Και ιδού, κάποια γυναίκα στην πόλη, η οποία ήταν αμαρτωλή, όταν έμαθε ότι κάθεται στο τραπέζι στην οικία του Φαρισαίου, έφερε αλάβαστρο με μύρο και αφού στάθηκε κοντά στα πόδια του πίσω του κλαίγοντας, άρχισε να βρέχει τα πόδια του με τα δάκρυα, και τα σκούπιζε με τις τρίχες του κεφαλιού της, και φιλούσε τα πόδια του, και τα άλειφε με το μύρο.
Και αφού στράφηκε προς τη γυναίκα, είπε προς τον Σίμωνα: «Βλέπεις αυτή τη γυναίκα; Ήρθα στην οικία σου, νερό για τα πόδια μου δεν έδωσες, κι αυτή με τα δάκρυα έβρεξε τα πόδια μου, και με τις τρίχες του κεφαλιού της τα σκούπισε. Φιλί δεν μου έδωσες, αυτή δε, από την ώρα που μπήκε, δεν έπαψε να φιλά τα πόδια μου. Με λάδι το κεφάλι μου δεν άλειψες, αυτή δε με μύρο άλειψε τα πόδια μου. Γι’ αυτό, σου λέω, συγχωρημένες είναι οι αμαρτίες της οι πολλές. Διότι αγάπησε πολύ. Και σε όποιον συγχωρείται λίγο, λίγο αγαπά».
Και είπε προς αυτήν: «Συγχωρημένες είναι οι αμαρτίες σου».
Και άρχισαν αυτοί που κάθονταν μαζί στο τραπέζι να λένε στον εαυτό τους: «Ποιος είναι αυτός ο οποίος και αμαρτίες συγχωρεί?».
Είπε δε προς τη γυναίκα: «Η πίστη σου σε έσωσε. Πήγαινε με γαλήνη».
– Κατά Λουκά Ζ:36-50
Και άρχισαν αυτοί που κάθονταν μαζί στο τραπέζι να λένε στον εαυτό τους: «Ποιος είναι αυτός ο οποίος και αμαρτίες συγχωρεί?».
Είπε δε προς τη γυναίκα: «Η πίστη σου σε έσωσε. Πήγαινε με γαλήνη».
– Κατά Λουκά Ζ:36-50
ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΟΥ ΠΑΡΑΜΑΧΑΝΣΑ ΓΙΟΓΚΑΝΑΝΤΑ
Αιώνες παρερμηνείας των βιβλικών εννοιών σχετικά με την αμαρτία και την υποτιθέμενη απέχθειά της από τον Θεό δημιούργησαν μια ευρέως αποδεκτή εικόνα του Παντοδύναμου του Οποίου η οργή εναντίον των αμαρτωλών είναι ανελέητη, άτεγκτα και εκδικητικά σφοδρή. Ο εκφοβισμένος άνθρωπος καταντά να ζαρώνει μπροστά στην κρίση του Πλάστη του. Οι άγιοι όμως όλων των θρησκειών που έχουν εισέλθει στη Θεϊκή Παρουσία, σε εσωτερικευμένη προσωπική κοινωνία, δηλώνουν ανεξαιρέτως ότι η παντοδυναμία Του εκδηλώνεται όχι ως εκδικητικότητα αλλά ως συμπόνια, αγάπη και καλοσύνη.
Αν και ο Θεός είναι ο Δημιουργός και ο Συντηρητής του ανθρώπου, έχει επιβάλει τον νόμο της αιτίας και του αποτελέσματος, ή κάρμα, για να κυβερνά τη ζωή, ώστε ο ίδιος ο άνθρωπος να είναι ο κριτής των πράξεών του. Με καλές πράξεις αναγκάζει τον νόμο του κάρμα να τον ανταμείψει. Όταν επιλέγει να πράττει με φαύλο τρόπο, τότε είναι ανάλογα με τη δική του ετυμηγορία και την πρόσκληση στον νόμο του κάρμα που δημιουργεί τα βάσανά του.
Αν και ο Θεός είναι ο Δημιουργός και ο Συντηρητής του ανθρώπου, έχει επιβάλει τον νόμο της αιτίας και του αποτελέσματος, ή κάρμα, για να κυβερνά τη ζωή, ώστε ο ίδιος ο άνθρωπος να είναι ο κριτής των πράξεών του. Με καλές πράξεις αναγκάζει τον νόμο του κάρμα να τον ανταμείψει. Όταν επιλέγει να πράττει με φαύλο τρόπο, τότε είναι ανάλογα με τη δική του ετυμηγορία και την πρόσκληση στον νόμο του κάρμα που δημιουργεί τα βάσανά του.
Οι πολλαπλές διακηρύξεις του Ιησού ως προς την άφεση αμαρτιών αποτέλεσαν αιτία σύγχυσης των ανθρώπων της εποχής του που πίστευαν ότι μόνο ο Θεός μπορούσε να συγχωρήσει τις αμαρτίες ενός ανθρώπου. Μπορούσαν να κατανοήσουν πολύ λίγο ή καθόλου τη δύναμη του Ιησού που εκδήλωνε την ταύτισή του με τον Θεό, που τον καθιστούσε ικανό να κάνει όλα τα θαύματα που επέτρεπε η Θεϊκή Βούληση.
ΜΟΝΟ Ο ΘΕΟΣ ΚΑΙ ΥΨΙΣΤΑ ΕΞΕΛΙΓΜΕΝΟΙ ΑΓΙΟΙ μπορούν να συγχωρούν τους άλλους και να τους ελευθερώνουν από τις συνέπειες των ανομημάτων τους. Αυτό συμβαίνει επειδή μπορούν να κατανοούν την ακριβή συσχέτιση μεταξύ του νου, των συνηθειών, και του εγκεφάλου των ανθρώπων και μπορούν να αλλάξουν τη φύση των εγκεφαλικών κυττάρων και τον νου ενός ατόμου, επιφέροντας μια ευνοϊκή αλλαγή στις καρμικές δομές.
ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΥΠΙΣΤΟΙ ΑΜΑΡΤΩΛΟΙ θεωρούν ότι είναι αρκετό να εξομολογηθούν τις αμαρτίες τους σ’ έναν απλό ιερέα για να λάβουν θεϊκή αμνηστία για τα φαύλα έργα τους. Επειδή η εξομολόγηση τους προσφέρει ένα είδος νοητικής παρηγοριάς και επειδή δεν μπορούν να δουν τη λεπτοφυή λειτουργία του νόμου του κάρμα –του οποίου οι κρίσεις ότι θα επιβληθεί τιμωρία ενδέχεται να μην συνδέονται ευδιάκριτα με τον χρόνο ή τις συνθήκες των αιτίων που τις προκάλεσαν– νομίζουν ότι έχουν συγχωρηθεί.
Ο Ιησούς είπε στη γυναίκα που συγχωρήθηκε από τα πολλά αμαρτήματα ότι ήταν η πίστη της που την έσωσε. Η πίστη της, ισχυροποιημένη από την ταπεινή ευλάβεια της αγάπης της, απελευθέρωσε τον νου της από την αρπάγη των αισθήσεών της και τον εστίασε στον αληθινό Εαυτό της. Όταν ο Ιησούς είδε ότι ήταν πρόθυμη να απαρνηθεί την έκλυτη συμπεριφορά της, διέγειρε με τη συμπαντική του ενέργεια τη συγκεντρωμένη στον εγκέφαλό της ζωική ενέργεια και διέγραψε ή «συγχώρησε» τις φαύλες προδιαθέσεις με τις οποίες είχε εμποτιστεί ο νους της.
Στη διακήρυξη του Ιησού: «Συγχωρημένες είναι οι αμαρτίες σου», έδωσε έμφαση στο ότι η ενέργεια του Θεού που πέρασε μέσα απ’ αυτόν προς τη γυναίκα υπήρξε ο κύριος παράγων της θεραπείας. Μετά είπε: «Η πίστη σου σε έσωσε», επισημαίνοντας ότι η δεκτικότητά της, η πίστη στην απεριόριστη δύναμη του Θεού, ήταν το δεύτερο προαπαιτούμενο.
Στη διακήρυξη του Ιησού: «Συγχωρημένες είναι οι αμαρτίες σου», έδωσε έμφαση στο ότι η ενέργεια του Θεού που πέρασε μέσα απ’ αυτόν προς τη γυναίκα υπήρξε ο κύριος παράγων της θεραπείας. Μετά είπε: «Η πίστη σου σε έσωσε», επισημαίνοντας ότι η δεκτικότητά της, η πίστη στην απεριόριστη δύναμη του Θεού, ήταν το δεύτερο προαπαιτούμενο.
Η θεϊκή δύναμη του Ιησού ήγειρε την πανταχού παρούσα Θεϊκή Βούληση που έστειλε τη θεραπευτική συμπαντική ενέργεια στα εγκεφαλικά κύτταρα της αμαρτωλής γυναίκας. Η επακόλουθη απελευθέρωση της λανθάνουσας θεραπευτικής ζωικής ενέργειας στα εγκεφαλικά της κύτταρα οφειλόταν στην «πίστη» της, την αναζωογόνηση της παραλυμένης από την αμαρτία θέλησή της σε ανταπόκριση στη βούληση του Θεού μέσω του Ιησού.
«Γυναίκα, η πίστη σου στην άπειρη δύναμη της θεϊκής θεραπείας ενεργοποίησε την παραλυμένη από την αμαρτία θέλησή σου και την ενδυνάμωσε με Θεϊκή Θέληση, προκαλώντας την απελευθέρωση της αποθηκευμένης ενέργειας στον εγκέφαλο, η οποία, ενισχυμένη με τη συμπαντική ενέργεια από μένα, καυτηρίασε τις αχρείες προδιαθέσεις που ήταν εδραιωμένες στα εγκεφαλικά σου κύτταρα. Τώρα, απελευθερωμένη από τη μηχανική ανταπόκριση στις φαύλες συνήθειες και τον εξαναγκασμό σου απ’ αυτές να ενδίδεις στις αισθήσεις και την υποδούλωσή σου σ’ αυτές, μπορείς να απολαμβάνεις συνειδητά την αναζωογονημένη γαλήνη της ψυχής σου – “Πήγαινε με γαλήνη”». – Παραμαχάνσα Γιογκανάντα
«Γυναίκα, η πίστη σου στην άπειρη δύναμη της θεϊκής θεραπείας ενεργοποίησε την παραλυμένη από την αμαρτία θέλησή σου και την ενδυνάμωσε με Θεϊκή Θέληση, προκαλώντας την απελευθέρωση της αποθηκευμένης ενέργειας στον εγκέφαλο, η οποία, ενισχυμένη με τη συμπαντική ενέργεια από μένα, καυτηρίασε τις αχρείες προδιαθέσεις που ήταν εδραιωμένες στα εγκεφαλικά σου κύτταρα. Τώρα, απελευθερωμένη από τη μηχανική ανταπόκριση στις φαύλες συνήθειες και τον εξαναγκασμό σου απ’ αυτές να ενδίδεις στις αισθήσεις και την υποδούλωσή σου σ’ αυτές, μπορείς να απολαμβάνεις συνειδητά την αναζωογονημένη γαλήνη της ψυχής σου – “Πήγαινε με γαλήνη”». – Παραμαχάνσα Γιογκανάντα
Είναι εδώ ενδιαφέρον κάτι που έγραψε ο Παραμαχάνσα Γιογκανάντα:
Η εξομολόγηση εμπεριέχει μια σπουδαία αρχή. Η πράξη της εξομολόγησης μπορεί να παρομοιαστεί με το κάλεσμα γιατρού όταν είστε άρρωστοι επειδή παραβήκατε τους νόμους τους σχετικούς με την υγεία. Είστε υποχρεωμένοι να πείτε στον γιατρό τα συμπτώματά σας και αμέσως σας γράφει μια συνταγή κι εσείς θεραπεύεστε. Αν όμως παραβιάζετε τη φύση με λανθασμένες πράξεις όλη την ώρα, ποτέ δεν θα παραμείνετε θεραπευμένοι. Ξέρω ένα αγόρι που πάντα καυχιέται: «Μπορώ να κάνω ό,τι μου αρέσει γιατί θα πάρω άφεση αμαρτιών την επόμενη εβδομάδα όταν εξομολογηθώ». Αυτό είναι λανθασμένη άποψη. Αν δεν εγκαταλείψετε το φαύλο καθώς την ίδια ώρα το εξομολογείτε, δεν θα σας συγχωρεθεί. – Παραμαχάνσα Γιογκανάντα
Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ
Με τέτοιες παπαριές τρομοκρατείτε τα πρόβατα για να τα έχετε υποχείριά σας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Καθηγητής Αλέξανδρος Σακελλαρίου διαπιστώνει… «Η Παλαιά Διαθήκη δεν διακρίνεται για την ανοχή της και την αγάπη της προς τον ξένο, τον άλλο, τον διαφορετικό, συχνά ενσπείρει τον φόβο και τον τρόμο στους πιστούς και δίνει υποδείγματα βίαιης συμπεριφοράς και μίσους του θεού προς τους ανθρώπους» (Ελευθεροτυπία 15-3-2005)
Πάν δένδρον μη κάμνον καλόν καρπόν, εκόπτεται και εις πυρ βάλλεται" (Ματθ.3.10-12)
Τους δε εχθρούς μου τους μη θέλοντας να βασιλεύσω επ'αυτούς, φέρεται εδώ ενώπιόν μου και κατασφάξατε αυτούς. (Λουκ 19-27)
Μάχαιρα ήλθα να βάλω επί της γης και ουχί ειρήνη. (Ματθ. 10.34)
Οστις δεν είναι μετ'εμού είναι κατ'εμού. (Λουκ. 11-23)
Οστις δεν μισεί, πατέρα, μητέρα, αδελφούς, αδελφάς και τέκνα, δεν δύναται να είναι μαθητής μου. (Λουκ. 14-26)
«Θα τους ευλογήσω, θα τους κτυπώ και θα τους θεραπεύω αιώνια και αυτοί θα δουλεύουν μόνο για μένα» (Ησαϊας 19.22-23
«Ούτο λέγει Κύριος (Ιαχωβάς), λάβε το ποτήριον τούτο του οίνου εκ της χειρός μου και πότισον εξ αυτού πάντα τα έθνη προς τα οποία εγώ σε αποστέλλω και θέλουσιν πίει και ταραχθεί και παραφρονήσει και έλαβον το ποτήριον εκ χειρός Κυρίου και επότισα πάντα τα έθνη και τους βασιλείς και τους μεγιστάνας δια να καταστήσω εαυτούς ερήμοσην, θάμβος, συριγμόν και κατάραν. Και πάντα τα βασίλεια της οικουμένης τα επί προσώπου της γης πίετε και μεθύσατε και εμέσατε και πέσετε και μη σηκωθείτε» (Μασ. Ιερεμίας ΚΕ 15-27)
Ούτω λέγει Κύριος (Γιαχβέ) των δυνάμεων ύπαγε τώρα και εξολόθρευσε και μη λυπηθείς αυτούς και θανάτωσον άνδρα, γυναίκα και παιδίον από νηπίου έως θηλαζόντος και βουν και όνον και κάμηλον και πρόβατον (Α Σαμουήλ 15-3 ή Ο’ Α Βασιλέων 15-3)
«Και επάταξαν και εξολόθρευσαν εν στόματι μαχαίρας πάσας τας πόλεις και πάσας τας ψυχάς τας εν αυτή δεν αφήκεν υπόλοιπον (τους κατέσφαξαν όλους μηδενός εξαιρουμένου). Ούτως επάταξεν ο Ιησούς πάσαν την γην την ορεινήν και την μεσηβρινήν και την πεδινήν και δεν αφήκεν υπόλοιπον αλλ’εξολόθρευσεν παν το έχον πνοήν καθώς προσέταξε ο Κύριος ο θεός του Ισραήλ» (Ιησούς του Ναυή 10.37-40)
Οταν δε Κυριος ο Θεός σου σε εισαγάγη εις την χώραν, προς την οποίαν τώρα πορεύεσαι, δια να την κληρονομήσης ως ιδικήν σου, και εκβάλη από εμπρός σου έθνη μεγάλα, τους Χετταίους, τους Γεργεσαίους, τους Αμορραίους, τους Χαναναίους, τους Φερεζαίους, τους Ευαίους και τους Ιεβουσαίους, επτά έθνη πολυαριθμότερα και ισχυρότερα από σας και θα παραδώση αυτούς Κυριος ο Θεός σου εις τα χέρια σου, θα κτυπήσης αυτούς, θα τους εξαφανίσης τελείως, δεν θα συνάψης καμμίαν συνθήκην μαζή των και δεν θα τους λυπηθήτε καθόλου. Δεν θα έλθετε εις γάμους μαζή των. Ούτε την θυγατέρα σου θα δώσης ως σύζυγον στον υιόν κάποιου από αυτούς, ούτε την θυγατέρα εκείνου θα πάρης ως νύμφην δια τον υιόν σου. Διότι η αλλοεθνής νύμφη θα απομακρύν τον υιόν σου από εμέ και θα λατρεύση αυτός άλλους θεούς, οπότε θα οργισθή πολύ ο Κυριος εναντίον σας και θα σε εξολοθρεύση το ταχύτερον. Αλλά και αυτά ακόμη θα πράξης εναντίον των ειδωλολατρών αλλοεθνών• Θα κρημνίσετε τους βωμούς των, θα συντρίψετε τας ειδωλολατρικάς των στήλας, θα κατακάψετε τα ιερά δάση των και θα κάψετε εις την φωτιά τα ξυλόγλυπτα αγάλματά των. (Δευτερονόμιο 7, 1-5) (Ωραίος ο Ιεχωβάς !!!! τελικά πρέπει να είναι θεός μόνο για τους Εβραίους, όχι οικουμενικός)
Εξωλοθρεύσαμεν αυτούς, όπως ακριβώς και τον Σηών, βασιλέα της Εσεβών, κατεστρέψαμεν κάθε πόλιν του Ωγ, την μίαν μετά την άλλην, και εξωντώσαμεν και αυτάς ακόμη τας γυναίκας και τα παιδιά. Ολα δε τα ζώα και τα λάφυρα των πόλεων τα ελεηλατήσαμεν και τα επήραμεν δια τον εαυτόν μας. (Δευτερονόμιο 3, 6-7) (Θεϊκό βιβλίο μίσους, με σφαγές και λεηλασίες με τις ευλογίες του Ιεχωβά!!)
Να γράψω και άλλα;;;;;;;
Φίλε Αντισθένη....οι αναρτήσεις γίνονται για να διαβάζουμε όλες τις διαφορετικές απόψεις, όλων των δασκάλων και όλων των θρησκειών. Από εκεί και πέρα ο καθένας μας μπορεί να αφομοιώσει ότι θεωρεί σωστό γι'αυτόν. Αυτό το παπαριές και τρομοκρατία που αναφέρεις σε παρακαλώ στον κύκλο σου.Δεν σε έβρισε κανείς και ούτε πήγε να σε προσηλυτίσει. Το ότι δεν συμφωνείς δεν σημαίνει ότι εγώ είμαι πράκτορας κάποιας θρησκείας ή μυστικών υπηρεσιών και ασκώ τρομοκρατία. Άλλωστε το όνομά μου υπάρχει στη σελίδα στο φατσοβιβλίο από όπου μπορείς να πάρεις και όλες τις πληροφορίες που επιθυμείς.
Διαγραφή