Σάββατο 29 Νοεμβρίου 2014

Eίσαι προϊόν προς πώληση


Eίσαι προϊόν προς πώληση
Επικαιροποιημένη επανεμφανίστηκε η δήλωση περί προστασίας των προσωπικών δεδομένων στο facebook. Κάθε χρόνο την κοινοποιούν οι δύστυχοι χρήστες, αλλά τίποτα δεν αλλάζει. Ούτε φέτος θ’ αλλάξει, εκτός αν προβείτε στις απαραίτητες διορθώσεις.
«Λόγω του γεγονότος ότι το Facebook έχει επιλέξει να εμπλέξει λογισμικό που επιτρέπει την κλοπή προσωπικών πληροφοριών, δηλώνω ότι» θα σταματήσω να δημοσιεύω οτιδήποτε δεν θα ήθελα να αποκαλυφθεί, αντιγραφεί, διανεμηθεί, αναμεταδοθεί στον γαλαξία ολούθε ή να πάθει κάτι άλλο, εκτός από το να κάθεται ήσυχο μέσα στο μυαλό μου.
«Όσοι διαβάζετε αυτό το κείμενο αντιγράψτε το και επικολλήστε το στον τοίχο του Facebook. Αυτό θα … μπλα μπλα» κάνει μια τρύπα στο νερό που κυλάει στον νεροχύτη του Μάρκου του Ζάκερμπεργκ και στον μπιντέ των συνεργατών του, καθώς όταν γίνατε μέλη του ΦΒ κάνατε τσεκ στο τετραγωνάκι που συνόδευε την φράση «αποδέχομαι τους όρους χρήσης». Υπογράψατε, δηλαδή, πως διαβάσατε και αποδεχτήκατε τους όρους του, τους οποίους υποτίθεται πως είχατε διαβάσει.
«Το περιεχόμενο του προφίλ μου περιλαμβάνει προσωπικές πληροφορίες. Η παραβίαση της ιδιωτικής ζωής μου» είναι έργο δικό μου, αφού ενημερώνω τα άπειρα σύμπαντα, σε καθημερινή βάση, τι νούμερο σώβρακο φοράει ο άντρας μου, πόσες φορές την εβδομάδα απατά τον άντρα της η συννυφάδα μου, πόσα ξόδεψα για την καινούργια χειροποίητη μπουχάρα μου και με πόσες και ποιες κρέμες στοκάρω τα μούτρα μου.

Είναι έργο δικό μου, επειδή δημοσιεύω με καμάρι ημιξεβράκωτες φωτογραφίες μου, για να θαυμάσουν οι “φίλοι” μου τις θεϊκές μου καμπύλες, και φωτογραφίες των ανήλικων παιδιών μου σε διάφορες χαριτωμένες στάσεις, προς τέρψιν κάθε σιχαμένου παιδόφιλου που γεμίζει με αυτές το ηλεκτρονικό του άλμπουμ και ανταλλάσσει τις διπλές με τους εξίσου σιχαμένους φίλους του.
«Όλα τα μέλη καλούνται να δημοσιεύσουν μια ανακοίνωση αυτού του είδους, ή αν προτιμάτε, μπορείτε να αντιγράψετε και να επικολλήσετε αυτό το κείμενο … και λοιπές μαλακίες» ώστε να το βλέπετε κάθε μέρα και να θυμόσαστε πως ό, τι βγαίνει στο διαδίκτυο δεν προστατεύεται από κανέναν και από τίποτα. Αυτή η φωτογραφία ή το βίντεο που είστε ντίρλα και χορεύετε στο τραπέζι ξεφωνίζοντας τα καψούρικα της Πάολας και του Παντελίδη, υπάρχει η πιθανότητα να κυκλοφορεί αυτή τη στιγμή ως υλικό στον αγώνα κατά του αλκοολισμού σε έναν άγνωστο ακόμα σε εμάς πλανήτη.
«Εάν δεν έχετε δημοσιεύσει αυτή τη δήλωση, τουλάχιστον μία φορά, θα επιτρέψετε σιωπηρά … αυτο που ήδη ΓΙΝΕΤΑΙ» στους ηλίθιους που επινόησαν αυτή την μπούρδα να σας κρατούν απασχολημένους, ώστε να μην προλαβαίνετε να συνειδητοποιήσετε πως το ΦΒ είναι μέρος του πραγματικού κόσμου και όχι ένας φανταστικός ιδιωτικός χώρος. Βέβαια, όπως στο σαλόνι σας μπορείτε να τραβήξετε τις κουρτίνες, για να μην σας βλέπει η γειτονιά, έτσι κι εδώ μπορείτε να ρυθμίσετε ποιοι θέλετε να βλέπουν τις δημοσιεύσεις σας.
Εάν όμως το συμβόλαιο που υπογράψατε με τον ιδιοκτήτη του σπιτιού λέει ότι του δίνετε το δικαίωμα να παρακολουθεί τι ψωνίζετε από το σούπερ μάρκετ, πώς μαγειρεύετε, τι βλέπετε στην τηλεόραση και όλες σας τις προτιμήσεις γενικά, μετά δεν μπορείτε να βγαίνετε στο μπαλκόνι και του φωνάζετε πως είναι αδιάκριτος και κλέφτης.
Σας ρώτησε, είπατε «ναι» και σας επέτρεψε να ζείτε στο σπίτι του χωρίς ενοίκιο.
Λόγω του γεγονότος ότι έτσι έχουν τα πράγματα, μην λέτε στο Facebook αυτά που δεν θα λέγατε φωναχτά ανάμεσα σε αγνώστους και μην αποκαλύπτετε εκείνα που θεωρείται προσωπικά δεδομένα.
Γιατί όπως λέει το γνωστό ρητό, αν δεν πληρώνεις για τις υπηρεσίες μιας εταιρίας, δεν είσαι πελάτηςείσαι το προϊόν προς πώληση.
***
Σκεπτέον Εστί [τέχνη]
ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα