Τετάρτη 19 Ιουλίου 2017

ΠΕΣ ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΑΝΑΤΑΡΑΧΗ

Φωτογραφία της Kate Minogianni.

«Συχνά με ρωτούν: «Πώς μπορώ να ξέρω ότι είναι το εγώ μου ή το ανώτερο πνεύμα μου που με υποκινεί σε οποιαδήποτε στιγμή της ζωής;» Σε οποιαδήποτε δεδομένη στιγμή, επιλέγετε ανάμεσα σε δύο εικόνες ή εκτιμήσεις του εαυτού σας. Οι επιλογές σας περιλαμβάνουν εκείνη που προσφέρεται από την ψυχή σας, ή τον ανώτερο εαυτό σας, που θεωρώ ότι είναι η φωνή του Θεού, και αυτήν που προσφέρεται από το εγώ, ή την εσφαλμένη ιδέα του εαυτού σας. Η απάντηση στην παραπάνω ερώτηση είναι, αν σας φέρνει μια αίσθηση ειρήνης, τότε είναι ο ανώτερος εαυτός σας που λειτουργεί.

Ο ανώτερος εαυτός σας σας ωθεί πάντα προς επίλυση των συγκρούσεων που βιώνετε στη ζωή σας, ώστε να έχετε χώρο για ηρεμία και αρμονία. Εάν ζείτε με εσωτερική αναταραχή, καυγαδίζοντας συνεχώς με τον εαυτό σας και νιώθοντας ανήσυχοι και φοβισμένοι, τότε επιτρέπετε στο εγώ να κυριαρχήσει στη ζωή σας.

Σε κάθε στιγμή, έχετε την επιλογή να επιλέξετε ειρήνη για τον εαυτό σας. Ο ψεύτικος εαυτός σας ευδοκιμεί στο εσωτερικό άγχος γιατί αυτό είναι αυτό που νομίζει ότι χρειάζεται για να μείνει ζωντανός. Το εγώ προωθεί σκέψεις όπως αυτές: δεν μπορώ να είμαι ευχαριστημένος ή ικανοποιημένος. Πρέπει να είμαι κακός άνθρωπος. Αν νιώθω ειρηνικά, τότε είμαι απλά ένα φυτό. Πρέπει να εξετάζω συνεχώς τον τρόπο με τον οποίο ζουν και ενεργούν οι άλλοι για να εκτιμήσω την αξία μου.

Το εγώ σας θέλει σε μια συνεχή κατάσταση αναταραχής. Σας πείθει ότι αν δεν είστε πάντα στην τσίτα, δεν μπορείτε να αναπτυχθείτε. Λάβετε υπόψη, ωστόσο, ότι η εμπειρία αυτής της εσωτερικής αναταραχής είναι μια επιλογή που έχετε κάνει για να επιτρέψετε στον εσφαλμένο εαυτό σας να κυριαρχήσει στη ζωή σας.

"Δεν μπορούμε ποτέ να επιτύχουμε ειρήνη στον εξωτερικό κόσμο μέχρι να κάνουμε ειρήνη με τον εαυτό μας." ~ Δαλάι Λάμα

Όταν κάνετε την επιλογή για ειρήνη, επιτρέπετε κυριολεκτικά το Θείο στη ζωή σας. Και αντί να γίνετε φυτό, θα ανακαλύψετε ότι μπορείτε να είστε απασχολημένοι, σκόπιμοι, ευτυχισμένοι και να έχετε ακόμα ειρήνη. Απλώς γνωρίζοντας ότι η ειρήνη είναι πάντα μια εναλλακτική λύση είναι μια σημαντική αφύπνιση. Αντικαθιστώντας την αναταραχή, αυτό που αισθάνεστε τότε είναι το πολύ απλό θέμα να επιτρέπετε στον ανώτερο εαυτό σας να αναλαμβάνει οποιαδήποτε κατάσταση όπου πρόκειται να επιτρέψετε την αναταραχή να εισέλθει. Το εγώ σας θα σας ωθήσει προς την κατεύθυνση του πολέμου. Πρέπει να είστε έτοιμοι να το δείτε καθώς είναι στα πρόθυρα να συμβεί και να καλέσετε τον ανώτερο εαυτό σας να στείλει στο εγώ σας το μήνυμα ότι δεν έχετε την ανάγκη του τώρα. Να γνωρίζετε μέσα σας ότι έχετε πάντα την επιλογή. Όταν επιλέγετε αναταραχή και άγχος, επιτρέπετε στο εγώ σας να αναλάβει.

Μπορείτε αντ’ αυτού να είστε χώρος για ειρήνη».

- Dr. Wayne W. Dyer





Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα