Συνυπαίτιος σε ποσοστό 30% σε περίπτωση τροχαίου θεωρείται ο συνοδηγός που γνωρίζει ότι ο οδηγός του αυτοκινήτου είναι μεθυσμένος και δέχεται να επιβιβαστεί
Απόφαση του Αρείου Πάγου
Πηγή: http://www.protothema.gr/greece/article/448345/ .
Φύλο –Ηλικία –Xρήση ουσιών –Aλκοόλ
Στο παρόν κεφάλαιο παραθέτουμε δημοσιεύσεις που ασχολούνται με κοινωνικοδημογραφικές μεταβλητές όπως Φύλο-Ηλικία κλπ. Επίσης το κεφάλαιο αυτό αναφέρεται ιδιαίτερα σε μελέτες που έχουν γίνει στον ελληνικό χώρο και περιλαμβάνει επίσης μεταβλητές όπως χρήση ουσιών, αλκοόλ, κούραση, περιοχή καθώς και ώρα της ημέρας που συνέβη η σύγκρουση.
Το κεφάλαιο διατρέχεται ακόμη από ευρήματα ερευνών που συσχετίζουν τον τρόπο ζωής, τη χρήση κινητού σαν μεταβλητές που παρεμβάλλονται στην διακινδυνευμένη οδηγική συμπεριφορά.
Σε κάποιους από αυτούς τους παράγοντες αναφερόμαστε αναλυτικότερα και σε επόμενα κεφάλαια.
Η οδική ασφάλεια συνιστά καίριο κοινωνικό ζήτημα, του οποίου οι συνέπειες και το κόστος δεν δύναται να παραβλεφθούν. Σε Ευρωπαϊκό Επίπεδο οι ανθρώπινες απώλειες αντιστοιχούν σε αριθμό υψηλότερο από 35.000 και σε 1.500.000 τραυματισμούς, αντιστοιχώντας σε 130 δισεκ. ευρώ σε κοινωνικό κόστος κατά προσέγγιση (Ευρωπαϊκή Επιτροπή, 2010).
Ακολούθως, το 2009, το κόστος των τροχαίων συγκρούσεων για την Ελλάδα ανήλθε στα 4 δισεκ. ευρώ (ERSO, 2015), καταλαμβάνοντας την πρώτη θέση σε απώλειες μεταξύ των 30 χωρών της Ευρώπης. Συμπεριλαμβάνοντας και το κόστος που προκύπτει από τους τραυματισμούς και τις υλικές ζημιές, το ποσό αυτό τριπλασιάζεται, αποτελώντας για την Ελλάδα ποσοστό υψηλότερο του 4% του ΑΕΠ της (IRTAD, 2014).
ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ
Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.