Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2016

Επιβεβαιώσεις για την ύπαρξή μας στο τώρα



Εμπιστεύομαι πως όλα αυτά που συμβαίνουν είναι καλά. Το Σύμπαν θέλει να είμαι ευτυχισμένος.

Το μέλλον μου είναι φωτεινό, ασφαλές, υγιές, γεμάτο ευημερία και αγάπη.


Έχω αποτινάξει το παρελθόν και είμαι ελεύθερος.


Έχω αφήσει όλες τις περιοριστικές ή αρνητικές ιδέες που δημιουργούν αρνητικές επιπτώσεις στη ζωή μου.


Έχω αφήσει όλες τις απορρίψεις, τον πόνο και τις ενοχές.


Συγχωρώ όλους όσους πίστευα ότι προσπάθησαν να με βλάψουν.


Νιώθω ευγνωμοσύνη για τα θαύματα που συμβαίνουν κάθε μέρα.


Η ζωή γίνεται όλο και καλύτερη κάθε μέρα.


Έχω θεία προστασία.



Δεν είμαι η μητέρα μου. Δεν έχω τη σκέψη και τα αισθήματά της. 


Δεν είμαι ο πατέρας μου. Δεν έχω τις σκέψεις και τα αισθήματά του. 

Δεν είμαι οι δάσκαλοι μου ή οι ιδέες τους. 

Συγχωρώ τους γονείς μου από το βάθος της καρδιάς μου. 

Όλα είναι τέλεια όταν μένω στο τώρα.

Το Σύμπαν είναι ασφαλής τόπος να ζω.





Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα