Τετάρτη 20 Νοεμβρίου 2013

Η «βολική» πολυθρόνα του Εγώ



500, 1000, 2000, αμέτρητες φορές να ειπωθούν οι τρόποι αυτοβετλίωσης  αν δεν δοκιμάσετε την πράξη .... είναι σαν να μην ειπώθηκαν ποτέ.


 Αδειάζω από το εγώ .... κάνω χώρο στην υγεία... το εγώ βασίζεται στην συνήθεια και εκεί βολεύεται μέσα σε μία πολυθρόνα πόνου, θλίψης και μιζέριας..... σηκώστε το από κει βγείτε από την πολυθρόνα που σας κρατάει μακριά από την αλήθεια και την ουσία !!!
τι περιμένετε άραγε ? να δείτε πόσο πόνο αντέχετε ? θα σας πω ... αντέχετε όσο δεν φαντάζεστε.... οι αντοχές είναι πολλές .... και όσο μένετε στην πολυθρόνα του εγώ βολεμένοι.... τόσο θα έρχονται διάφορα..... και θα λέτε... "το άντεξα κι αυτό" ... περιμένοντας το επόμενο "χτύπημα" 

..... και πάλι θα το αντέχετε ..... όλο αυτό θα γίνεται ξανά και ξανά ..... μέχρι εσείς να πείτε στοπ..... η πολυθρόνα του Εγώ μπορεί να μοιάζει βολική.... αλλά έχει το τίμημά της....


Δωροθέα 


ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα