Κυριακή, 7 Αυγούστου 2016

10 απίστευτα πράγματα που σας κάνουν να βλέπετε εφιάλτες

10 απίστευτα πράγματα που σας κάνουν να βλέπετε εφιάλτες

Περνάτε άγριες νύχτες στο κρεβάτι και ξυπνάτε κατάκοπη; Να πώς θα βελτίωσετε την ποιότητα του ύπνου και των ονείρων σας.

1. Οι μυρωδιές

Σύμφωνα με μελέτες οι ευχάριστες μυρωδιές δημιουργούν όμορφες εικόνες στο υποσυνείδητο, οι οποίες μεταφέρονται με την μορφή των ονείρων. Υπάρχει περίπτωση μια απρόσμενη περίεργη ή άσχημη μυρωδιά να διαταράξει τον ύπνο σας και να σας κάνει να δείτε ένα άσχημο όνειρο.  

2. Οι ήχοι

Ακόμα περισσότερο από τις μυρωδιές, τον ύπνο μπορούν να διαταράξουν έντονοι κι ενοχλητικοί ήχοι. Ο εγκέφαλος έχει την δυνατότητα να εκλαμβάνει τους θορύβους ακόμα κι όταν αυτοί είναι χαμηλών συχνοτήτων. Μερικοί επιστήμονες συνιστούν τους ήχους της θάλασσας κατά την διάρκεια του ύπνου κι εγγυώνται χαρούμενα όνειρα.

3. Τα πικάντικα φαγητά

Είναι λογικό, οτιδήποτε θα μπορούσε να δημιουργήσει δυσπεψία είναι πολύ πιθανό να σας κάνει να μην κοιμηθείτε καλά. Είναι σημαντικό να αποφεύγετε πικάντικα φαγητά τις βραδινές ώρες και να έχετε φάει τουλάχιστον τέσσερις ώρες πριν ξαπλώσετε.

4. Η στάση «μπρούμυτα»

Μια πρόσφατη μικρή μελέτη αποκάλυψε πως όσοι κοιμούνται με την κοιλιά τους προς το στρώμα κάνουν «πονηρές σκέψεις» στον ύπνο τους. Οι ειδικοί λένε πως αυτό μπορεί να έχει σχέση με την δυσκολία στην αναπνοή όταν πιέζουμε με αυτόν τον τρόπο τα ζωτικά μας όργανα. Για να σταματήσετε τις πονηρές σκέψεις, ρυθμίστε αναλόγως την στάση του ύπνου σας.

5. Η βιταμίνη B6

Είναι δυνατόν να υπάρχει μια συσχέτιση της B6 (πυριδοξίνη) και ενός κακού ύπνου. Νευρολόγοι υποστηρίζουν πως μεγάλη πρόσληψη της Β6 μπορεί να δημιουργήσει έντονα όνειρα. Αυτό συμβαίνει γιατί η Β6 μετατρέπεται ταχέως στο σώμα σε συνένζυμα, τα οποία χρησιμοποιούν μερικά από τα αμινοξέα που μεταφέρουν οι νευροδιαβιβαστές, κάτι το οποίο επηρεάζει τα όνειρα μας.   

6. Τα αντικαταθλιπτικά χάπια

Θεωρητικά τα χάπια αυτά δημιουργούν ηρεμία και διώχνουν το στρες. Από την άλλη όμως εντείνουν και τις κινήσεις των ματιών όταν κοιμόμαστε και βρισκόμαστε στην ζώνη των ονείρων. Έχει παρατηρηθεί πως οι άνθρωποι που παίρνουν αντικαταθλιπτικά βλέπουν περισσότερους εφιάλτες, εξαιτίας αυτής της παρενέργειας που δημιουργούν τα εν λόγω χάπια στα μάτια.

7. Η διακοπή του καπνίσματος

Έχει παρατηρηθεί ότι η διακοπή μιας συνήθειας φέρνει έντονα όνειρα. Το 63% των καπνιστών που έπαψαν να καπνίζουν δεν κοιμόντουσαν ήρεμα και έβλεπαν έως και έναν χρόνο μετά πως κάπνιζαν στα όνειρα τους. Η αποτοξίνωση από τη νικοτίνη ενισχύει την εγκεφαλική δραστηριότητα κι αυτό μπορεί να δημιουργήσει περισσότερα όνειρα. Αν συμβαίνει αυτό το μόνο σίγουρο είναι πως οι νευρώνες θα επανέλθουν στους φυσιολογικούς τους ρυθμούς μόλις συνηθίσουν τη νέα τάξη πραγμάτων.

8. Η αφαγία

Σίγουρα δεν πρέπει να κοιμόμαστε με γεμάτο στομάχι, αλλά σίγουρα δεν πρέπει να κοιμόμαστε και με άδειο. Το αίσθημα της πείνας μπορεί να δημιουργήσει διαταραχές στον ύπνο, ακόμα και διακοπή του για να σηκωθούμε και να καλύψουμε την πείνα. Ένα μικρό σνακ μερικές ώρες πριν τον ύπνο, ή ένα καλό γεύμα τουλάχιστον τέσσερις ώρες πριν θα σας γλιτώσει από διαταραχές στον ύπνο και τυχόν διακοπές του.

9. Οι ταινίες τρόμου

Μελέτες έχουν δείξει πως οι ταινίες τρόμου δημιουργούν τρομακτικά όνειρα. Η εξήγηση είναι απλή: οτιδήποτε κάνουμε πριν από τον ύπνο, έχει σημασία. Η μουσική που ακούμε, τα βιβλία που διαβάζουμε, οι ταινίες που βλέπουμε, όλα δημιουργούν σκέψεις οι οποίες μπορούν να αντικατοπτριστούν την ώρα που κοιμόμαστε και να προβληθούν στα όνειρα μας. Αν δείτε κάτι τρομακτικό πριν κοιμηθείτε, προσπαθήστε λίγα λεπτά πριν πέσετε στο κρεβάτι να επαναπρογραμματίσετε τον εγκέφαλο σας, παρέχοντας του ευχάριστες σκέψεις και αναμνήσεις.

10. Η εγκυμοσύνη και η περίοδος λοχίας

Υπάρχουν συγκεκριμένα άγχη τα οποία βιώνουν οι επίδοξες μητέρες και οι γυναίκες που έχουν αποκτήσει πρόσφατα παιδί. Έρευνες έχουν δείξει πως είναι πολύ σύνηθες σε αυτές τις περιπτώσεις να υπάρχουν έντονα όνειρα και ένα μπέρδεμα συναισθημάτων, αϋπνίες και διαταραχές στον ύπνο, λόγω των διακυμάνσεων στα επίπεδα των ορμονών. Υπάρχουν τόσες αλλαγές στο σώμα κατά την διάρκεια μιας εγκυμοσύνης, πως όλα αυτά εξηγούνται ως φυσιολογικά. Αφήστε το σώμα σας στην προσπάθεια του να προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα και πάρτε το ως ένα ανακουφιστικό σημάδι. Άλλωστε δεν θα κρατήσει για πολύ.


Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα