Τετάρτη 18 Σεπτεμβρίου 2013

Το Πουέρτο Ρίκο Προμηθεύεται Χιλιάδες Σακούλες Σώματος Και Φέρετρα Σύμφωνα Με Αυτόπτη Μάρτυρα - Προετοιμάζονται Για Τσουνάμι


Ευλογίες 
Ήθελα απλώς να σας πω για κάτι που ο αδελφός μου με ενημέρωσε τηλεφωνικώς  το 
πρωί σχετικά με το Πουέρτο Ρίκο. Η σύζυγός του εργάζεται σε ένα νοσοκομείο και μου τηλεφώνησε φρικαρισμένος  εξαιτίας των εκατοντάδων σακουλών σώματος που έφεραν πρόσφατα στο νοσοκομείο που εργάζεται, καθώς και χιλιάδες άλλες σε άλλα νοσοκομεία σε όλο το νησί.
Αυτό σε συνδυασμό με τα μαύρα φέρετρα της FEMA  που παραδόθηκαν στο αεροδρόμιο
Mercedita καθώς και τα  δεκάδες στρατιωτικά οχημάτα στο λιμάνι. Δεν είναι μια
φήμη, η μαρτυρία είναι από πρώτο χέρι , από τη δική μου οικογένεια. 


Η FEMA, με μια δήλωση από τον εκπρόσωπό της στην Καραϊβική είπε ότι είναι αβάσιμες φήμες και παραπληροφόρηση, αλλά η νύφη μου μου  επιβεβαιώνει ότι οι φήμες είναι
αληθινές. Υπάρχει επίσης μια απειλή ενός επερχόμενου τσουνάμι και ο σεισμός στην
Καραϊβική και την ανατολική ακτή των ΗΠΑ συζητείται ακόμη και στις ειδήσεις
των μέσων ενημέρωσης στο PR. 

Πώς είναι ακόμη δυνατό να συζητάς για ένα τσουνάμι, πολύ πριν
συμβεί αυτό; Έχετε ακούσει τίποτα γι 'αυτό; Έχετε ακούσει για τα φέρετρα
στο νησί; Ξέρω για αυτά εδώ στην ενδοχώρα και  είναι
αρκετά φρικιαστικά....

Δεν είμαι ένας τρελός, είμαι βετεράνος της Καταιγίδας της Ερήμου / JCU / JSOC

Από beforeitsnews
Απόδοση Κειμένου dorieas
ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα