Στις αρχές του χρόνου η Νορβηγία ανακοίνωσε με περηφάνια πως το 2019 ήταν η χρονιά χωρίς κανένα νεκρό παιδί από τροχαίο στο οδικό δίκτυο της χώρας. (ΕΔΩ).
Όλες οι χώρες που αποφάσισαν να πάρουν στα σοβαρά το ζήτημα της οδικής ασφάλειας επικεντρώνουν πρωταρχικά στη μείωση της παιδικής θνησιμότητας στο οδικό δίκτυο και έχουν απτά αποτελέσματα. Αναγνωρίζοντας το γεγονός πως τα παιδιά αποτελούν τους πλέον ευάλωτους χρήστες του οδικού δικτύου προσπαθούν να διαμορφώσουν ένα ασφαλές πλαίσιο κυκλοφορίας που πρωταρχικά θα ενθαρρύνει το περπάτημα και την ποδηλασία, που θα διαχωρίζει τα δίκτυα μηχανοκίνητης και μη μηχανοκίνητης κυκλοφορίας, θα αυξάνει το δημόσιο χώρο προς όφελος των ανθρώπων και όχι για ιδιοποίηση του από τους χρήστες μηχανοκινήτων.
Οι εκτεταμένες πεζοδρομήσεις, οι ζώνες ήπιας κυκλοφορίας (όριο <30km/h) αυξάνονται (και επιτηρούνται διαρκώς), σε όλο και περισσότερες χώρες. Παράλληλα μέτρα προστασίας των μεταφερόμενων παιδιών (παιδικό κάθισμα σωστό για την ηλικία/ύψος, απαγόρευση μεταφοράς στο μπροστινό κάθισμα, ειδική διαμόρφωση σχολικών λεωφορείων , απαγόρευση χρήσης μηχανοκίνητων μέσων από ανήλικους και επιβίβασης παιδιών σε μηχανές, κα) συνέβαλαν στο δραστικό περιορισμό των θανάτων και των τραυματισμών παιδιών στην οδική κυκλοφορία.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.