Τρίτη 14 Ιουνίου 2016

Κοινωνικές Επιστήμες: Νέα εξίσωση αποκαλύπτει πώς επηρεάζουν την ευτυχία μας οι τύχες των άλλων ανθρώπων

20160614_Ευτυχία-Γέλιο300x340
Από ερευνητές του University College London (UCL) αναπτύχθηκε μια νέα εξίσωση που δείχνει ότι η ευτυχία μας επηρεάζεται όχι μόνο από ότι συμβαίνει σε μας αλλά επίσης πώς αυτή συγκρίνεται με άλλων ανθρώπων. Η ομάδα ανέπτυξε μια εξίσωση για να προβλέπει την ευτυχία το 2014, υπογραμμίζοντας την σημαντικότητα των προσδοκιών και η νέα αναβαθμισμένη εξίσωση λαμβάνει επίσης υπόψη της τις τύχες άλλων ανθρώπων.
Η μελέτη, που δημοσιεύθηκε στο Nature Communications, βρήκε ότι η ανισότητα μείωνε την ευτυχία κατά μέσο όρο. Αυτό ίσχυε αν οι άνθρωποι τα πήγαιναν καλύτερα ή χειρότερα από ένα άλλο πρόσωπο που μόλις είχαν συναντήσει. Τα υποκείμενα της έρευνας έπαιζαν τυχερά παιχνίδια σε μια προσπάθεια να κερδίσουν χρήματα και έβλεπαν αν ένα άλλο πρόσωπο κέρδιζε ή έχανε στα ίδια παιχνίδια. Κατά μέσο όρο, όταν κάποιοι κέρδιζαν ένα τυχερό παιχνίδι, ήταν πιο ευτυχισμένοι όταν ο συμπαίκτης τους επίσης κέρδιζε το ίδιο παιχνίδι, σε σύγκριση με το όταν ο συμπαίκτης τους έχανε. Αυτή η διαφορά θα μπορούσε να αποδοθεί σε τύψεις. Παρόμοια, όταν οι άνθρωποι έχαναν ένα παιχνίδι ήταν πιο ευτυχισμένοι όταν ο συμπαίκτης τους επίσης έχανε, σε σύγκριση με το όταν ο συμπαίκτης τους κέρδιζε, μια διαφορά που θα μπορούσε να αποδοθεί στο φθόνο.
«Η εξίσωσή μας μπορεί να προβλέψει ακριβώς πόσο ευτυχισμένοι θα είναι οι άνθρωποι, με βάση όχι μόνο το τι συμβαίνει σε αυτούς, αλλά επίσης του τι συμβαίνει στους ανθρώπους γύρω τους», εξηγεί ένας από τους συγγραφείς της μελέτης, ο Dr Robb Rutledge, από τοΙνστιτούτο Νευρολογίας του University College London. «Κατά μέσο όρο είμαστε λιγότερο χαρούμενοι αν οι άλλοι παίρνουν περισσότερα ή λιγότερα από ότι εμείς, αλλά αυτό μεταβάλλεται λίγο από άνθρωπο σε άνθρωπο. Περιέργως, η εξίσωση μας επιτρέπει να προβλέπουμε πόσο γενναιόδωρο θα είναι ένα άτομο, όταν σε ένα ξεχωριστό σενάριο ρωτήθηκαν κατά πόσο θα ήθελαν να μοιραστούν ένα μικρό χρηματικό ποσό με ένα άλλο πρόσωπο. Με βάση του κατά πόσο ακριβώς η ανισότητα επηρεάζει την ευτυχία τους μπορούμε να προβλέψουμε ποια άτομα θα είναι αλτρουιστές».

Ρόφημα πριν τον ύπνο για αδυνάτισμα και χαλάρωση; Αυτά είναι τα 4 καλύτερα!



Αποτέλεσμα εικόνας για Ρόφημα πριν τον ύπνο για αδυνάτισμα και χαλάρωση; Αυτά είναι τα 4 καλύτερα!

Ποια ροφήματα θα σε βοηθήσουν να αδυνατίζεις αλλά ταυτόχρονα και να κοιμάσαι καλύτερα;
Δοκίμασε 4 ροφήματα πριν τον ύπνο που θα σε κάνουν να κοιμηθείς σαν πουλάκι και θα ενισχύσουν το αδυνάτισμα.

Ένα ποτήρι γάλα, ζεστό ή όχι:

Το γάλα θα σε βοηθήσει να κοιμηθείς πιο εύκολα, χάρη στο ασβέστιο και την τρυπτοφάνη.Ο καλύτερος βραδινός ύπνος, αυτόματα σημαίνει, λιγότερες λιγούρες την επόμενη ημέρα. Ταυτόχρονα, για εσένα που γυμνάζεσαι πολύ, το γάλα χάρη στην πρωτεΐνη καζεΐνη θα θρέψει τους μυς όλη νύχτα. Το αποτέλεσμα: πιο γρήγορος μεταβολισμός και πιο γρήγορο αδυνάτισμα.

Βραδινά σνακ: 5 σνακ που επιτρέπεται να φας για βραδινό αργά τη νύχτα!

Δεν είναι όλα τα μεταμεσονύκτια σνακ καταστροφικά για τη γραμμή σου. Υπάρχουν κάποιοι συνδυασμοί τροφών που σε κρατούν χορτάτη χωρίς να σε γεμίζουν θερμίδες.


Αποτέλεσμα εικόνας για Βραδινά σνακ: 5 σνακ που επιτρέπεται να φας για βραδινό αργά τη νύχτα!

Ας είμαστε ρεαλιστές: Δεν είναι πάντοτε δυνατό να αποφύγουμε να φάμε κάτι μετά τις 12 το βράδυ.
Μπορεί να χρειαστεί να εργαστείς μέχρι αργά για να τελειώσεις κάποια δουλειά ή να γυρίσεις αργά το βράδυ στο σπίτι μετά από μία καθυστερημένη πτήση και να θέλεις να φας κάτι συμπληρωματικό.
Αυτά τα βραδινά σνακ επιτρέπονται, αν και υπάρχουν φορές που απλώς νιώθεις μία λιγούρα αργά το βράδυ και δεν ξέρεις τι μπορείς να φας για βραδινό.
«Όταν νιώσεις την πείνα, πρέπει να φας κάτι», λέει η Angela LeMond, RDN, της Ακαδημίας Διατροφής και Διαιτολογίας.

Πώς θα ξυπνάω με τέλεια μαλλιά (υπάρχει τρικ!)

Αποτέλεσμα εικόνας για Πώς θα ξυπνάω με τέλεια μαλλιά (υπάρχει τρικ!)

O χρόνος σου είναι πολύτιμος ειδικά το πρωί που βιάζεσαι να ετοιμαστείς και, εκτός των άλλων, πρέπει να δαμάσεις την «άγρια ζούγκλα» που ξύπνησε μαζί σου, δηλαδή τα μαλλιά σου. Είτε με κόμπους είτε με φριζάρισμα, τα μαλλιά σου μοιάζουν να έχουν δική τους βούληση.
Θέλεις να ξυπνάς κάθε μέρα με τέλεια μαλλιά; Όχι, δεν μιλάμε για κάποια βραδινή ιεροτελεστία λίγο πριν πέσεις για ύπνο, αλλά για ένα super εύκολο trick που θα σου χαρίσει το πρωί τα μαλλιά που ονειρεύεσαι.

Πώς θα ξυπνάω με τέλεια μαλλιά – τι να κάνεις:

Η Κοσμική Δίνη ( Εμπεδοκλής Β 35, 3-4)


Θεόφιλος Βέϊκος

Ἀυτάρ ἐγώ παλίνορσος ἐλεύσομαι ἐς πόρον ὕμνων,

τόν πρότερον κατέλεξα, λόγου λόγον ἐξοχετεύων,

κεῖνον· ἔπει Νεῖκος μέν ἐνέρτατον ἵκετο βένθος

δίνης, ἐν δέ μέσῃ Φιλότης στροφάλιγγι γένηται,


ἐν τῇ δή τάδε πάντα συνέρχεται ἕν μόνον εἶναι

οὐκ ἄφαρ, ἀλλά θελημά συνιστάμεν’ ἄλλοθεν ἄλλα.

(Β 35, 1)

Ὁ τρό­πος μέ τόν ὁ­ποῖ­ο πα­ρου­σι­ά­ζον­ται, γε­νι­κά συν­δε­δε­μέ­νες μέ­σα στό κεί­με­νο τοῦ Ἐμ­πε­δο­κλή οἱ δυ­νά­μεις Φι­λό­της καί Νεῖ­κος μοῦ φαι­νό­ταν τό­σο τέ­λει­ος, ὥ­στε νά φαν­τά­ζω­μαι ὅτι ὁ φι­λό­σο­φος βρῆ­κε ἕ­να θαυ­μά­σιο ὑ­πο­κα­τά­στα­το τῆς κο­σμι­κῆς δι­και­ο­σύ­νης: ἕ­να ἀ­κρι­βές καί ται­ρια­στό μέ­τρο ἰ­σορ­ρο­πί­ας πά­νω στό ὁ­ποῖ­ο σταθ­μί­ζε­ται τό κο­σμι­κό γί­γνε­σθαι, ἀ­δι­ά­φο­ρο πρός ποι­ά κα­τεύ­θυν­ση τεί­νει κά­θε φο­ρά ἡ πο­ρεί­α τοῦ κό­σμου. Μέ βά­ση αὐτή τή γε­νι­κή ἐν­τύ­πω­ση, ἦ­ταν φυ­σι­κό νά βλέ­πω στό Β 35, 3-4, ὅπως ὅ­λοι γε­νι­κά οἱ με­λε­τη­τές, τήν πε­ρι­γρα­φή τῆς ἥτ­τας τοῦ Νεί­κους κα­τά τή στιγ­μή πού ἡ δύ­να­μη τῆς Φιλό­τη­τας ἔ­φθα­νε στό κο­ρύ­φω­μά της. Ἡ ἑρ­μη­νεί­α αὐ­τή πα­ρου­σι­ά­ζε­ται εὔ­λο­γη ἀ­πό τους ἑ­πό­με­νους στί­χους τοῦ ἀ­πο­σπά­σμα­τος αὐ­τοῦ, στούς ὁ­ποί­ους δι­α­γρά­φε­ται κί­νη­ση ἀ­πό τήν πολ­λα­πλό­τη­τα στήν ἑ­νό­τη­τα.

Ἀ­πέ­ναν­τι σ’ αὐτή τήν κοι­νά πα­ρα­δε­κτήν ἑρ­μη­νεί­α, ὁ Burnet πρό­τει­νε μιάν ἄλ­λη, ἐν­τε­λῶς ἀν­τί­θε­τη ἑρ­μη­νεί­α πά­νω στό Β 35, 3-4, μό­νο πού δέν φρόν­τι­σε νά τήν πα­ρου­σιά­ση θε­με­λι­ω­μέ­νη καί νά ἐ­πι­μεί­νη σ’ αὐτήν : ἐ­νῶ, κα­θώς κυ­ρια­ρχεῖ ἡ Φι­λο­τη­τα στή μά­ζα τῆς σφαί­ρας, τό Νεῖ­κος πε­ρι­βάλ­λει ἀ­πέ­ξω τή σφαί­ρα αὐτή, στήν ἀν­τί­θε­τη φά­ση τοῦ κό­σμου, ὅ­ταν δη­λα­δή τό Νεῖκος ἀρ­χί­ση νά εἰ­σέρ­χε­ται στή σφαι­ρό­μορ­φη κο­σμι­κή μά­ζα καί νά ἀ­σκῆ ἐ­πιρ­ρο­ή πά­νω στά στοι­χεῖ­α, ἡ Φι­λο­τη­τα βρί­σκε­ται στό κέν­τρο καί δέν βγαί­νει ἔ­ξω ἀ­πό τόν κό­σμο τοῦ Νεί­κους. Τήν ἑρ­μη­νεί­α αὐτή τήν προ­σέ­χει τε­λευ­ταί­α ὁ Guthrie καί προ­α­ναγ­γέλ­λει μί­α ὁ­λο­κλη­ρω­μέ­νη καί θε­με­λι­ω­μέ­νη ἑρ­μη­νεί­α τοῦ O’ Brien πού ὑ­πό­σχε­ται νά ξε­κα­θα­ρί­ση τό ὅλο πρό­βλη­μα τῆς ση­μα­σί­ας τοῦ, Β 35. Πράγ­μα­τι, ὁ O’ Brien προ­σπα­θεῖ νά πα­ρου­σιά­ση μιά θε­με­λι­ω­μέ­νη ἑρ­μη­νεί­α τοῦ ἀ­πο­σπά­σμα­τος αὐ­τοῦ ἀ­πό τή σκο­πιά πού ὑ­πε­δει­ξεν ὁ Burnet. Πρέ­πει ὁ­μως νά ση­μει­ω­θῆ ἀ­κό­μα ὅτι ὁ Zeller καί ὁ v. Arnim εἶ­χαν πα­ρα­τη­ρή­σει ὅτι τά γε­γο­νό­τα στό Β 35, 3-4 προ­η­γοῦν­ται τοῦ σχη­μα­τι­σμοῦ τῶν θνη­τῶν πραγ­μά­των, ὅπως αὐ­τός πε­ρι­γρά­φε­ται στό ὑ­πό­λοι­πο ἀ­πό­σπα­σμα. Ὁ Ο’Brien ξε­κι­νᾶ ἀ­κρι­βῶς ἀ­π’ αὐτή τή δι­α­πί­στω­ση: οἱ στί­χοι 3-4 πε­ρι­γρά­φουν γε­γο­νό­τα πού ἀρ­χί­ζουν πρίν τά στοι­χεῖ­α ἀρ­χί­σουν νά συ­νέρ­χων­ται: αὐτή θά εἶ­ναι ἡ ὥ­ρα τοῦ ὁ­λο­κλη­ρω­μέ­νου Νεί­κους καί τό­τε ἀ­κρι­βῶς ἡ Φι­λο­τη­τα βρί­σκε­ται ἕν μέ­ση στρο­φά­λιγ­γι, στό μέ­σο τῶν στοι­χεί­ων. Ἡ ἑρ­μη­νεί­α αὐτή δί­νει γε­νι­κά βά­σι­μη ἀ­πάν­τη­ση στό ἁ­πλό ἐ­ρώ­τη­μα, πού πη­γαί­νει ἡ Φι­λο­τη­τα ὅταν κυ­ρί­αρ­χῆ τό Νεῖκος. Για­τί ἐ­νῶ εἶ­ναι φα­νε­ρό ὅτι, ὅταν ἐ­πι­κρατῆ ἡ Φι­λο­τη­τα, τό Νε­ῖ­κος ὁ­δη­γεῖ­ται ἐπ’ἔ­σχα­τα τέρ­μα­τα κύ­κλου, δέν εἶ­ναι δυ­να­τό, ἀν­τί­θε­τα, νά γί­νη ἀ­πο­δε­κτό ὅτι, κα­τά τό χρό­νο πού κυ­ρια­ρχεῖ τό Νεῖκος, ἡ Φι­λο­τη­τα ὁ­δη­γεῖ­ται κι’ αὐτή ἔ­ξω ἀ­πό τόν κό­σμο . Ἡ θέ­ση τοῦ Ο’ Brien εἶ­ναι ὅτι ἡ Φι­λο­τη­τα ὁ­δη­γεῖ­ται κα­τά τή διά­ρκεια τῆς κυ­ρι­αρ­χί­ας τοῦ Νεί­κους στό κέν­τρο τοῦ κό­σμου καί, ἀν­τί­στρο­φα, ὅταν ἡ ἴ­δια κυ­ρί­αρ­χη, ἐ­πε­κτεί­νε­ται ἀ­πό τό κέν­τρο καί ὁ­δη­γεῖ τό Νεῖκος στήν πε­ρι­φέ­ρεια.

Η Έξοδος των Ερπετοειδών από την Κούφια Γη

Υπάρχει ένας τεράστιος δίαυλος επικοινωνίας του επιχθονίου και υποχθονίου κόσμου, εγγύς του Βορείου Πόλου, από όπου ανήρχοντο και συνεχίζουν να ανέρχονται εις τον κόσμο μας υποχθόνια όντα, μεταξύ των οποίων και ο λαός των Κιμμερίων. Το όνομα «Κιμμέριοι», κατά τον Ησύχιο, προέρχεται από το κάμμερος ή κέμμερος= αχλύς, ομίχλη ή αλλιώς «νεφελώδεις» που σχετίζεται με τους σατανικού «νεφελίμ» της Παλαιάς Διαθήκης, αλλά και με το «Νεφελχάϊμ» την ονομασία του σκοτεινού, υποχθόνιου κόσμου των νεκρών εις την Σκανδιναβική μυθολογία....



Ο υποχθόνιος κόσμος του Άδη έχει διάφορες εισόδους εις την επιφάνεια της χθονός, οι Κιμμέριοι ευρίσκοντο εις κάποια υποχθόνια πύλη του Βορείου ωκεανού. Οι Μακρόβιοι , που είναι ο μυστηριώδης λαός των Υπερβορείων, εις τον οποίο πήγαινε συχνά ο Θεός Απόλλων και δια τούτο έχει και την προσωνυμία Υπερβόρειος, οι οποίοι ζούσαν επί χιλιάδες έτη, με συνεχή νεότητα και απόλυτη ευδαιμονία,

θεωρείται υπεράνθρωπος και μακάριος λαός, δεν είναι χθόνιος αλλά ουράνιος και το όνομα τους σημαίνει: Υπέρ- βόρειοι =οι πάνω από τον Βορρά. Προφανώς , εγγύς του Βορείου Πόλου υπάρχει μία θετική χωροχρονική πύλη, από την οποία μόνο οι επιλεγμένοι και μυημένοι δύνανται να ανέλθουν εις τον αστρικό ή ίσως και εξωδιαστατικό κόσμο των Υπερβορείων.

Εγγύς λοιπόν του Βορείου Πόλου υπάρχει και άλλη μία αρνητική, ενεργειακή ή γεωφυσική πύλη, η οποία οδηγεί εις τον σκοτεινό υποχθόνιο κόσμο και εις αυτή κατοικούσαν οι υποχθόνιοι Κιμμέριοι.

Η πλησίον του Βορείου ωκεανού απέραντη περιοχή της Σκυθίας, δηλαδή η σημερινή Ρωσία, από τον Αρκτικό ωκεανό έως τον Καύκασο και τον Εύξεινο Πόντο ήταν και είναι ο πλέον πρόσφορος τόπος δια την έξοδο υποχθόνιων όντων από την υποχθόνια πύλη του Βορείου Πόλου.

Οι βίζιτες και η παρακμή των ελληνικών παραδοσιακών αξιών


Του Γιώργου Παπαγεωργίου  

 Πρόσφατη έρευνα υπολογίζει ότι μόνο στο λεκανοπέδιο της Αττικής υπάρχουν πάνω από 4.000 γυναίκες που προσφέρουν ερωτικές υπηρεσίες με αμοιβή! Στην υπόλοιπη Ελλάδα ακόμα δεν υπάρχουν στοιχεία! 


 Αυτό είναι το νέο «χόμπυ» χιλιάδων ελληνίδων σε «ροζ» αποχρώσεις και εν καιρώ κρίσης… Η Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος μόνο στην Αττική έχει εντοπίσει περισσότερες από 3.500 γυναίκες «της διπλανής πόρτας» να κάνουν «διαδικτυακά παιχνίδια» και λοιπές υπηρεσίες, φοροδιαφεύγοντες. 


 Γυναίκες κάθε ηλικίας κυριολεκτικά, προσδοκούν να.....
 επωφεληθούν της γενετήσιας πράξης, υλικά οφέλη, είτε σε χρήμα, είτε σε αναβάθμιση, όπως πιστεύουν της ποιότητας ζωής τους. 


 Από τον καιρό που αλλοδαπές, ελευθέρων ηθών, εισχώρησαν στον κοινωνικό ιστό της Ελλάδος πολλές παραδοσιακές, ηθικές αξίες, κατ έπεσαν λόγο του γυναικείου ανταγωνισμού κυρίως.   Ξενόφερτα ήθη και έθιμα έδωσαν "τροφή" στο πεινασμένο Έλληνα "εραστή", σύζυγο η νεαρό ανύπαντρο, πεινασμένο, για ερωτικές εμπειρίες. 


 Όλα αυτό συνεπικουρούμενο από την οικονομική κρίση που επηρεάζει δραματικά την σχέση εντός γάμου και εντός σχέσεων. Μεταβάλει την ερωτική παρόρμηση σε ζωώδη ένστικτο. Ένα παιχνίδι επιβολής ισχύος από τον άντρα στο ότι με τα λεφτά μου πηδάω όποια θέλω και στην γυναίκα πως με την ομορφιά μου κατακτώ ότι υλικό χρειάζομαι για να κάνω την ζωή μου ανετότερη. 


 Στην ευρύτερη περιοχή της Θεσσαλονίκης, είναι διαδεδομένο ότι για να εργαστεί κάποια κοπέλα σε συγκεκριμένα γνωστά νυχτερινά μαγαζιά, πρέπει να κάνει βίζιτες και αν όχι, αναλαμβάνουν από τα ίδια αυτά τα μαγαζιά να "προωθήσουν" κατάλληλα τα κορίτσια αυτά που θα τους αποφέρουν κέρδος... 


  Φυσικά στην συμπρωτεύουσα η οποία και δοκιμάζεται από την κρίση σε μεγαλύτερο βαθμό από το πολύβοο εμπορικό κέντρο της Πρωτεύουσας, οι τιμές για τις ερωτικές υπηρεσίες των κοριτσιών, συνήθως φοιτητριών, αλλά και ντόπιων που δεν μπορούν να αντισταθούν στον ανταγωνισμό μεταξύ γυναικών, αλλά και στα υλικά οφέλη που αποκομίζουν από την πράξη αυτή, είναι σαφέστερα χαμηλότερη. 

Γιατί ένα παιδί γίνεται δολοφόνος; Ο ρόλος της τηλεόρασης και των βιντεοπαιχνιδιών



της Βικτωρίας Πολύζου, συμβουλευτική ψυχοθεραπεύτρια, σύμβουλος σχολικού επαγγελματικού προσανατολισμού
Πολλοί είναι αυτοί που θεωρούν πως η χρησιμοποίηση όπλων από τα παιδιά μπορεί να τα εξοικειώσει με τη βία και να καταστήσει εύκολη την πραγματική χρήση τους αργότερα στη ζωή. Ως παραδείγματα περί αυτού, αρκετοί επικαλούνται τα δεκάδες περιστατικά ανά τον κόσμο -και ιδιαίτερα στις Η.Π.Α.- όπου παιδιά και έφηβοι δολοφόνησαν -φαινομενικά εν αιθρία- δασκάλους, καθηγητές και συμμαθητές τους. 


Τι όμως, μπορεί να κάνει ένα παιδί να παίρνει όπλο και να σκοτώνει;
Έρευνες υποστηρίζουν πως 1 στα 7 παιδιά παιδικής και εφηβικής ηλικίας έχουν κάποιο ψυχολογικό πρόβλημα, όπως προβλήματα στην επικοινωνία και στη γλώσσα, ελλειμματική προσοχή, υπερκινητικότητα, τικ, ενούρηση, προβλήματα προσαρμογής, προβλήματα διαγωγής, συναισθηματικά προβλήματα, ψύχωση.
Αυτά τα προβλήματα δημιουργούνται είτε από γενετική προδιάθεση είτε από προβληματικό περιβάλλον (π.χ. σπίτι, σχολείο κλπ), είτε από συνδυασμό και των δύο.

Όταν κάποιος αποφασίζει να σκοτώσει εκτός από χρόνια σκέψη και την ανάγκη να φτάσει στον στόχο του, κουβαλάει ένα παρελθόν που του φόρτωσαν οι γονείς του.

Τραυματικές εμπειρίες. Επώδυνα βιώματα που μας ακολουθούν ή ευκαιρία για προσωπική ανάπτυξη;

Αρθρογράφος: Ελένη Κολτσίδα
Ψυχολόγος

Αποτέλεσμα εικόνας για Τραυματικές εμπειρίες. Επώδυνα βιώματα που μας ακολουθούν ή ευκαιρία για προσωπική ανάπτυξη;
Στην καθημερινή μας ζωή, όλοι βιώνουμε τραύματα μικρά ή μεγάλα. Κάποια τα προσπερνάμε , κάποια μας συνοδεύουν το υπόλοιπο της ζωής μας. Κάποιες εμπειρίες μπορεί να είναι πολύ έντονες, τρομακτικές με αποτέλεσμα να χάνουμε κάθε αίσθηση ελέγχου. Θα μπορούσαμε να βρεθούμε σε ένα αυτοκινητιστικό δυστύχημα, να είμαστε θύματα παρενόχλησης, να πεθάνει ένα αγαπημένο μας πρόσωπο ή να στιγματιστούμε από έναν χωρισμό.
Πολλές φορές , οι εμπειρίες αυτές ξεπερνιούνται χωρίς να χρειαστούμε βοήθεια από κάποιον ειδικό, άλλες φορές τα τραύματα αυτά μπορεί να προκαλέσουν αντιδράσεις οι οποίες να διαρκέσουν από μήνες έως χρόνια.
Τι συμβαίνει σε ψυχολογικό επίπεδο όταν βιώνουμε μία τραυματική εμπειρία;Υπάρχουν διάφορες θεωρίες οι οποίες προσπαθούν να εξηγήσουν γιατί οι τραυματικές εμπειρίες έχουν τέτοια καθοριστική επίδραση στην προσωπικότητα μας και στην ζωή μας. Οι περισσότερες συγκλίνουν στο γεγονός ότι μας βομβαρδίζουν μαζικά με πληροφορίες οι οποίες μας αναγκάζουν με βίαιο και απότομο τρόπο να αναθεωρήσουμε πράγματα που μέχρι εκείνη τη στιγμή αντιμετωπίζαμε ως δεδομένα.
Πιο συγκεκριμένα, όλοι οι άνθρωποι διατηρούμε αντιλήψεις σε σχέση με τον εαυτό μας , τις σχέσεις με τους άλλους και τον κόσμο γύρω μας, μέσω των οποίων ερμηνεύουμε τις εισερχόμενες πληροφορίες και γενικά τις εμπειρίες μας. Τα τραυματικά γεγονότα φανερώνουν πληροφορίες οι οποίες έρχονται σε αντίθεση με τις μέχρι τώρα αντιλήψεις μας με αποτέλεσμα να προκαλείται μία φυσιολογική αντίδραση του οργανισμού μας η οποία όμως δημιουργεί άγχος που συχνά είναι δύσκολα διαχειρήσιμο. Μάλιστα, όσο πιο έντονες, απότομες και ασύμβατες με τις ήδη υπάρχουσες πεποιθήσεις μας, τόσο πιο απειλητικές βιώνονται από τον οργανισμό.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα