Δευτέρα 14 Δεκεμβρίου 2015

Ο τυφώνας Μελόρ απειλεί τις Φιλιππίνες

Αποτέλεσμα εικόνας για Ο τυφώνας Μελόρ απειλεί τις Φιλιππίνες

Περισσότεροι από 750.000 κάτοικοι εγκατέλειψαν τις εστίες τους στις κεντρικές Φιλιππίνες ενόψει της έλευσης του τυφώνα Μελόρ, που μπορεί να προκαλέσει γιγάντια κύματα, κατολισθήσεις και πλημμύρες, ανακοίνωσαν σήμερα οι αρχές

Ο Μελόρ έφθασε σήμερα το πρωί στο βόρειο Σαμάρ, αγροτικό νησί στο κέντρο του αρχιπελάγους όπου ζουν 1,5 εκατομμύριο κάτοικοι, συνοδευόμενος από ανέμους που πνέουν με ταχύτητα 185 χλμ. την ώρα, σύμφωνα με την εθνική μετεωρολογική υπηρεσία. Δεν υπάρχουν επί του παρόντος πληροφορίες για θύματα ή ζημιές.
Στη Σαμάρ, περίπου 40 αεροσκάφη που επρόκειτο να πραγματοποιήσουν εσωτερικές πτήσεις έμειναν καθηλωμένα στο έδαφος και εκατοντάδες αλιευτικά σκάφη παρέμειναν δεμένα στο λιμάνι καθώς ο τυφώνας σαρώνει το χωριό Μπατάγκ.
Η Σαμάρ συγκαταλέγεται στις περιοχές που καταστράφηκαν το 2013 από τον τυφώνα Χαϊγιάν. Τεράστια κύματα είχαν πλημμυρίσει ολόκληρα χωριά, 7.350 άνθρωποι είχαν χάσει τη ζωή τους ή είχαν εξαφανιστεί.
Οι αρχές εξήγησαν ότι ο Μελόρ μπορεί να προκαλέσει κύματα ύψους τεσσάρων μέτρων, να ξηλώσει σκεπές και να ξεριζώσει δένδρα, καθώς συνοδεύεται από ισχυρές βροχοπτώσεις που μπορεί να προκαλέσουν πλημμύρες και κατολισθήσεις σε περιοχές σε ακτίνα 300 χλμ.

Το καλό σεξ για τους άντρες είναι ζήτημα εγκεφαλικό


Η πιο περίπλοκη μα ταυτόχρονα απολαυστική λέξη της οικουμένης έχει τρία γράμματα και σε όποια γωνία του κόσμου και να την πεις, όλοι θα καταλάβουν αμέσως για τι πράγμα μιλάς.

Σεξ. Δε χωράει ορισμούς, επεξηγήσεις, διευκρινίσεις και λεπτομέρειες. Την ακούς και το μυαλό σου κάνει βόλτες ανάμεσα σε σκισμένα σουτιέν, εσώρουχα στο πάτωμα και βογγητά τα χαράματα.
Έχουν βγει χιλιάδες άρθρα με τίτλους «Πώς να κάνεις το τέλειο σεξ», «Tips για σε ερωτευτεί για το κρεβάτι σου» και  «10 κόλπα για να μην του πέσει το πουλάκι ποτέ».
Και τα έχεις διαβάσει, παραδέξου το. Μεταξύ μας είμαστε. Θέλεις να μάθεις πώς είναι το καλό σεξ. Σε καίει να μπεις στο μυαλό ενός άντρα και να δεις τι του αρέσει.
Δεν υπάρχει εγκεφαλικότερο παιχνίδι απ’ το σεξ. Δεν πρόκειται να με κάνεις να τελειώσω αν δεν μου διεγείρεις το μυαλό σε σημείο να θέλω να γλύφω και να δαγκάω τον ίδιο μου τον εαυτό από την κάβλα.
Είναι δυο σάρκες ενωμένες σε ένα κρεβάτι. Χωρίς να υπόσχονται έρωτες και μεγάλα λόγια. Άλλωστε, τα μεγαλόπνοα σχέδια γίνονται την ημέρα, που ήλιος λάμπει.
Το βράδυ όλοι γινόμαστε ένα κι αναζητούμε το ίδιο πράγμα. Είτε ερωτευμένοι, είτε μπουχτισμένοι απ’ τη ρουτίνα, είτε παράνομοι εραστές, ακόμα και αυτοί που πηγαίνουν στα μπουρδέλα.
Όλοι ψάχνουμε την ηδονή, τον οργασμό, να φτάσει το κορμί μας στα όριά του. Είμαστε όλοι ίσοι στο κρεβάτι.

Ήταν κάποτε ο άνθρωπος...

Μάθαμε να προσαρμοζόμαστε και σταματήσαμε να αμφισβητούμε.
Η αμφισβήτηση είναι πλέον περισσότερο επώδυνη.
Θρηνούμε και συμπαραστεκόμαστε με κριτήρια, ενώ κάποτε αντιδρούσαμε αυθόρμητα.
Η αντίδραση είναι πλέον περισσότερο επώδυνη.
Κάποτε όλα ήταν πολύ μακρυά, αλλά απλώναμε τα χέρια μας προσπαθώντας να τα φέρουμε κοντά μας.

Θυμήσου τα Καλάβρυτα, πατριώτη

Καλάβρυτα
Τρἐξτε πατριώτες !!!!
Οι Γερμανοί σκοτώνουν τους άνδρες του χωριού…
Αλίμονο… σειρά σας γυναίκες, τα παιδιά κρύψτε ωρέ …
Να σωθούν αυτά…
Να εκδικηθούν το θανατικό των πατεράδων τους…
Μα όχι…
Τα κτήνη ξέρουν…
Ξέρουν πως αν τα αφήσουν ζωντανά, μια μέρα θα ζητήσουν το δίκιο τους…
Σταματάτε τους ωρέ !!!!
Κλείσαν τα γυναικόπαιδα στο σχολείο και τα καίνε ζωντανά ωρέ !!!
Πιάστε τον ρουφιάνο ωρε !!!
Ναι, αυτόν με την κουκούλα…
Τον γκιαούρη Τουρκόσπορο που μούλο τον ξεπέταξε ελληνίδα κοιλιά…
Ποιος ξέρει με τι κτήνος έσμιξε η μάνα του…
Ναι αυτόν… τον καταραμένο που μετρά τα νομίσματα…
Θέε μου.. δεν μπορώ να κουνηθώ…
Όπου πατήσω και σταθώ τσαλαβουτώ σε άντερα βγαλμένα…
Το αίμα λεκιάζει τα ξυπόλητα ποδάρια μου…
Το αγγελούδι βογγά…
Θεέ μου… το ξετρυπά με την ξιφολόγχη ο Γερμαναράς…
Το ορκίζομαι Παναγιά μου…
Μια μέρα θα εκδικηθώ…
Μια μέρα θα ημερέψει το αίμα των παππούδων …
Ποτέ ξανά Γερμανός κατακτητής δε θα πατήσει εδώ…
Ποτέ ξανά, μόνο για να προσκυνήσει γονυπετής να ζητήσει σχώρεση.

Διώξτε την αρνητική ενέργεια από το χώρο σας και απο πάνω σας !



Δεν είμαστε παρα αποτέλεσμα ενέργειας και φωτός όπως θέλετε πείτε το. Μια σειρα βιοχημικών αντιδράσεων είμαστε και μια σειρά "ανταλλαγών" ενέργειας με το περιβάλλον και τους γύρω μας.
Ζουμε ανταλλάσοντας ενέργειες με το περιβάλλον και με τους γύρω μας.
Κάποιοι απο μας όμως χρειαζόμαστε "ενεργειακές ασπίδες." Οι ασπίδες αυτές έχουν ως στόχο την προστασία του ατόμου ως υλικής αλλά και ως ενεργειακής - πνευματικής υπόσταση. Επειδή είμαστε συσσωρευμένη ενέργεια η οποία συνεχώς επηρεάζει και επηρεάζεται από το περιβάλλον και από τα πάντα γύρω μας είναι καλό να γνωρίζουμε και να μπορούμε να επιλέγουμε κάποιες φορές ποιές επιρροές θέλουμε να δεχτούμε αλλά και ποιές θέλουμε να δώσουμε.

Βέβαια οφείλω να πω ότι η ενεργειακή προστασία αφορά ένα αρχικό στάδιο, γιατί από κάποια στιγμή και έπειτα ο άνθρωπος φτάνει σε ένα σημείο όπου δεν χρειάζεται πλέον να έχει καμιά προστασία, γιατί η αύρα του είναι τόσο συμπαγής και σταθερή ώστε μπορεί να λαμβάνει μόνο αυτά που θέλει και να δίνει αυτά που θέλει.
Και σε ένα ακόμα πιο υψηλό επίπεδο ο άνθρωπος απλά δέχεται να γίνει έρμαιο όλων των επιρροών διότι κατανοεί οτι μέσα από κάθε πληροφορία μαθαίνει και εξελίσσεται περισσότερο και άρα παραδίδεται στο περιβάλλον και στην συνέχεια παραδίδεται στην Γη ώστε να μετουσιώσει όλες τις χαμηλά κραδασμικές πληροφορίες σε φως.
Ωστόσο επειδή αναφερόμαστε σε ένα πολύ υψηλό επίπεδο, εμείς ας μείνουμε στο επίπεδο της συντριπτικής πλειοψηφίας του πλανήτη μας.

Ετσι δεν ειμαστε παρα "ερμαια" θετικής και αρνητικής ενέργειας.
Συνήθως λαμβάνουμε οτι εκπέμπουμε. Εκπέμπουμε θετικά δεχόμαστε θετική ενέργεια ή αν θελετε ελκύουμε θετική ενέργεια. Ομως ο αρνητισμός ειναι πολύ πιο δυνατός και επηρεάζει πιο γρήγορα και πιο εύκολα οτιδήποτε γύρω μας. Ενα απλο παράδειγμα φανταστείτε οτι ολο αυτο μοιάζει με το πως ανακατεύει τα χρώματα στην παλέτα ο ζωγράφος, αρκεί ελάχιστο μαύρο για να μετατραπεί το λευκό μας σε γκρίζο.

Κάπως έτσι λειτουργει και η ενέργεια γύρω μας.

Το ανθρώπινο μας σώμα…είναι ένας ΠΥΡ-ΑΥΛΟΣ.

Το σώμα μας δέχεται και εκπέμπει ενέργεια. Όμως εκτός από τα 7 ενεργειακά μας κέντρα που πρέπει να βρίσκονται σε ισορροπία…..οφείλουν και όλα τα εσωτερικά και εξωτερικά μας όργανα να λειτουργούν κανονικά.
Τα επτά ενεργειακά κέντρα χωρίζονται σε τρία κατώτερα-γήινα (1ο-2ο-3ο) και (5ο-6ο-7ο) που είναι ανώτερα-θεικά. Αυτά τα συνδέει το 4ο ενεργειακό κέντρο της ΚΑΡΔΙΑΣ.
Γιατί λοιπόν αυτά τα ενεργειακά κέντρα είναι επτά..και δεν είναι 6, 5, 13, κλπ.
Διότι ο ανθρώπινος οργανισμός και ο άνθρωπος «φτιάχτηκε» βάσει του σεπτού ιερού αυτού αριθμού ΕΠΤΑ….και από τη σύλληψη έως να γεννηθεί το οποιοδήποτε μωρό μέσα στη μήτρα της μητρός…όλα τα όργανά του….γίνονται με σειρά προτεραιότητας: 1Χ7, 2Χ7, 3Χ7, 4Χ7…κλπ ώσπου να γίνει πλήρης ο οργανισμός (έμβρυον) και να είναι έτοιμο να βγει έξω από τη μήτρα. Γι’ αυτό και λέμε ότι μέχρι και εφταμηνίτικο μωρό θα ζήσει...! Κατόπιν μόλις βγει στον έξω κόσμο και πάλι ανά 7 έτη αλλάζει σωματικά-ψυχολογικά-διανοητικά…δηλαδή κάθε 7 χρόνια:
0-7-14-21-28-35-42-49-56-63-70-77-84-91-98-105-112 κλπ
Κάθε ενεργεικό κέντρο έχει και μια ενέργεια και ένα χρώμα. Όπως είναι ακριβώς τα επτά χρώματα του Ουράνιου τόξου…έτσι κι εμείς έχουμε ακριβώς τα ίδια χρώματα…που όλα μαζί συνθέτουν το λευκό φως. Άρα…είμαστε φωτοφώρα όντα.
Το πρώτο ενεργειακό κέντρο λέγεται «ιερόν οστούν», όπου καταλήγει η σπονδυλική μας στήλη, η οποία αποτελείται από συγκεκριμμένα οστά.

ΠΡΟΚΛΟΣ - ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑΣ



«Οι άνθρωποι της εποχής μας κατεξοχήν συνηθίζουν να επικρίνουν τους Παλαιούς Μύθους ότι ευθύνονται, υποτίθεται, για τη μεγάλη, αφ’ ενός, θρασύτητα στις περί Θεών δοξασίες και, αφ’ ετέρου, για τις πολλές, άτοπες και πλημμελείς φανταστικές εικόνες, και ότι δεν κάνουν τίποτε άλλο από το να οδηγούν τους πολλούς ανθρώπους στη τωρινή φοβερή και ανώμαλη καταπάτηση των ιερών θεσμών.

Από πλευρά μας δεν θα χρειαστούμε πολλά λόγια για να απαντήσουμε σε αυτούς που ενοχοποιούν την παραδοχή των Μύθων για την αδιαφορία προς το Θείο∙ πρώτον, ότι εκείνοι που παραμέλησαν τη θεραπεία (=λατρεία) των κρειττόνων (=ανωτέρων) από εμάς λόγω των φαινομενικών πλασμάτων των Μύθων, αγνοώντας και το σκοπό της μυθοποιίας και τη δύναμή της, συνέβη να σωριαστούν στην αλόγιστη και  Γιγαντική[1] ανοσιότητα. 

Διότι, αν οι μύθοι προέταξαν το φανερό τους περιεχόμενο στο σύνολό του αντί για την αλήθεια που είναι εγκαθιδρυμένη στην απόρρητη περιοχή και χρησιμοποιούν για τα αφανή και άγνωστα στους πολλούς διανοήματα [και το κατεξοχήν ιδιαίτερο αγαθό τους είναι το ότι δεν αποκαλύπτουν κανένα στοιχείο της Αλήθειας στου βέβηλους, αλλά φανερώνουν μόνο κάποια ίχνη της όλης Μυσταγωγίας τους σε εκείνους που από της φύση τους έχουν την ικανότητα να περιδιαβούν την απροσπέλαστη για πολλούς θεωρία (=θέαση)], και αν οι άλλοι, αντί να αναζητούν την Αλήθεια που βρίσκεται κρυμμένη μέσα στους Μύθους, ασχολούνται μόνο με την εξωτερική προσχηματική μορφή των μυθικών πλασμάτων και, αντί για την κάθαρση του νου, ακολουθούν τις φανταστικές και μορφοποιητικές εικόνες, τότε ποιό τέχνασμα μπορεί να βρεθεί ώστε να κατηγορηθούν οι Μύθοι για κάποια δική τους παρανομία και όχι εκείνοι που κάνουν κακή χρήση των Μύθων για τη δική τους αδιαφορία; 

ΒΑΛΧΑΛΛΑ - ΕΝΑ ΠΙΣΤΟ ΑΝΤΙΓΡΑΦΟ ΤΟΥ ΠΑΡΘΕΝΩΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟ ΤΩΝ ΓΕΡΜΑΝΩΝ


Πολλοί είναι αυτοί που γνωρίζουν ότι o Παρθενώνας του Νάσβιλ, Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής, είναι ένα αρχιτεκτονικό αντίγραφο του Αυθεντικού Παρθενώνα της Αθήνας, τόσο στο σχέδιο όσο και στο μέγεθος. Λιγότεροι γνωρίζουν ότι και στην Γερμανία υπάρχει "Παρθενώνας" η λεγόμενη "αίθουσα των πεσόντων" η  WALHALLA

ΒΑΛΧΑΛΛΑ
ΟΥΡΑΝΙΟΣ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑΣ

Η γερμανική μυθολογία είναι κακέκτυπο αντίγραφο της ελληνικής μυθολογίας. Όλες οι ευρωπαϊκές μυθολογίες μιμήθηκαν την ελληνική προσαρμόζοντάς την στην ιδιαίτερη κουλτούρα κάθε παράδοσης. Οι ευρωπαϊκοί λαοί, από την αναγέννηση και μετά, αγάπησαν το αρχαίο ελληνικό ιδεώδες σε όλες του τις πτυχές (τέχνη, φιλοσοφία, λογοτεχνία, επιστήμη, γράμματα), και προσέλαβαν το ελληνικό όλον στη νεωτερική του διάσταση. Οι Γερμανοί καλλιτέχνες, λογοτένες και φιλόσοφοι (Μπαχ, Μότσαρτ, Γκαίτε, Νίτσε....) ακόμα περισσότερο λάτρεψαν τον ελληνικό πολιτισμό. Κανένα γλυπτό, ναός ή άγαλμα όμως δεν φθάνει σε αρμονία και κάλλος την ελληνική τέχνη.....Το ελληνικό πνεύμα κυρίεψε, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, τον νου των Ευρωπαίων, αλλά και όλων των λαών που αγαπούν τη σκέψη και την τέχνη.

«Βαλχάλλα, ο ουράνιος παράδεισος της γερμανικής μυθολογίας, ο τόπος ανάπαυσης των ηρώων που έπεσαν σε μάχες και μεταφέρθηκαν εκεί από τις θυγατέρες του Βόταν, τις Βαλκυρίες, ο χλοερός τόπος της αθανασίας. Βαλχάλλα, το ανάκτορο των θεών, όπως το ζωγράφισε αργότερα με μοναδικές μουσικές πινελιές, ο Βάγκνερ στην τετραλογία του».


«Η Βαλχάλλα, είναι μεν ένας περίπτερος ναός, με οκτώ κίονες στην πρόσοψη και στην πίσω πλευρά και δεκαεφτά κίονες στα πλάγια η κατασκευή τους, όμως, στερείται την αέρινη πλαστικότητα των κιόνων του Παρθενώνος».

ΤΙ ΣΥΜΒΟΛΙΖΟΥΝ ΤΑ ΤΡΙΓΩΝΑ ΤΩΝ ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΩΝ

Τα τρίγωνα περιγράφουν την ψυχήν.
Το μεν ισόπλευρον τρίγωνον είναι αφιερωμένον «αινείται» εις όλας τας θείας ψυχάς, δεδομένου ότι αύται εξουσιάζονται από την Μονάδα «ως τω ενί κεκρατημένας», διότι ισότης είναι ενότητης δια τούτο και καλούνται «θείαι» διότι εο εν είναι ίδιον της θεότητος…
Το μεν ισοσκελές τρίγωνον είναι αφιερωμένον μετά τας θείας ψυχάς, εις τας δαιμονίας, αι οποίαι είναι μέσαι, υφίσταται ισότης και ανισότης ποικιλία δυνάμεων.
(Οι δαίμονες είναι το γένος που από τον καιρό που το σκέπασε πια η γη, τούτοι είναι , με τη θέληση του Διός, τα καλά πνεύματα που γυρίζουν στον κόσμο κι είναι οι φύλακες των ανθρώπων.)
Το μεν σκαληνόν τρίγωνον, που έχει και τας τρίας πλευράς ανόμοιας, είναι η εικών των ψυχών που ανέρχονται και κατέρχονται. (Το σκαληνόν τρίγωνον είναι η εικών των τοιούτων ψυχών κατά τον γενικόν κανόνα.) Εκείναι αι ψυχαί που κατέρχονται εις την γένεσιν και έρχονται από της γενέσεως, εικόνα έχουν το ορθογώνιον σκαληνόν τρίγωνον που έχει μεν την ορθήν γωνίαν την βάσιν κατά την σχέσιν επιτρίτου (4:3) και εν σχέσει προς την υποτείνουσαν τον αριθμόν της πεντάδος.
Το ορθογώνιον Ζωογονικόν τρίγωνον που σχηματίζεται εις την βάσιν του τριγώνου, ανήκει εις τον ορθόν λόγον ή ορθόν +λογισμόν, κατά την στιγμήν της ελεύσεως και της αποχωρήσεως της ψυχής εις τον κύκλον του Διονύσου Ζαγρέως ή Ζωδιακόν Κύκλον και είναι ο «δυνάμει» κριτής της κατά την αποχώρησίν της.

Οδυσσέας και Παρθενών



Ο ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΚΑΙ Ο ΠΑΡΘΕΝΩΝΑΣ: 

Ναοί της Αθηνάς και οι δύο! 

Το κλασικό πνεύμα άρχισε με τον Όμηρο. Στον Οδυσσέα ενσαρκώνεται ο αιώνιος άνθρωπος, που συντόνισε την πράξη του με τον αιώνιο ρυθμό. Η ζωή του Οδυσσέα είναι η ανθρώπινη κίνηση απάνου στην ασύλληπτη εφαπτομένη της ύλης και της μορφής. Μέσα στη χειροποίητη σχεδία του έχουν αποθέσει τις συνταγές και τα φάρμακα, τα εργαλεία, τα όπλα και τα σκεύη τους όλες οι θρησκείες, οι φιλοσοφίες και οι τέχνες.

Ο Οδυσσέας είναι ο άνθρωπος, που όλα τα γνώρισε και όλα τα δοκίμασε. Και τη δύναμη της μουσικής την ενίκησε σαν τον Απόλλωνα και στον ασφοδελό λειμώνα κατέβηκε σαν το νεκρό Διόνυσο, και με τη θεά κοιμήθηκε νύχτες και νύχτες, και την αθανασία που τούταξαν την κλώτσησε κλαίγοντας.Κάθε φορά που νίκαγε κι ένα καινούργιο τέρας, επιβεβαίωνε τη διαίσθησή του ότι τραβάει σωστά τον ανθρώπινο δρόμο, ότι έσωσε πάλι να μη γκρεμισθεί από τη νοητή γραμμή της ακμής όπως οι σύντροφοί του, που ένας - ένας γλιστρώντας στη γοητεία της απόκλισης ξεπέφτανε από άνθρωποι σε βοσκήματα.

Η επιστροφή στην Ιθάκη ήταν αξεδιάλυτα δεμένη με την ανάγκη να μείνει άνθρωπος. 

Και για να μείνει άνθρωπος, έπρεπε να ξεφύγει από όλα τα φίλτρα της Κίρκης, τα καλέσματα δηλαδή προς το ζώο, που κάθε φορά πηδούσαν μπροστά του με αλλαγμένη όψη.

Το βαθύτερο νόημα του νόστου δεν βρίσκεται στο ότι ο ήρωας ποθεί να εύρει την Ιθάκη, αλλά στο ότι λαχταράει να μη χάσει τον εαυτό του.Το φθάσιμο στην Ιθάκη σημαίνει ότι έμεινε ως το τέλος άνθρωπος. 

Χόρχε Μπουκάι: Αυτός είναι ο τρόπος μου να αγαπώ, δεν έχω άλλον.

602fd49d4b04a406c43ad8dc5a3b7827
Τι ωραία που θα ήταν αν αποκτήσουμε τη συνήθεια, τόσο στα μικρά, όσο και στα μεγάλα πράγματα, να μπορούμε να λέμε με τ’ όνομά τους γεγονότα, καταστάσεις και συναισθήματα κατευθείαν, χωρίς περιστροφές, έτσι όπως είναι.
Δεν μιλάω για ακρίβεια, αλλά για ορισμό. Που πάει να πει: ΑΠΟΦΑΣΙΖΩ τι περιλαμβάνει, από πού μέχρι πού, το περιεχόμενο του θέματος που συζητάμε. Ίσως γι’ αυτό προσπαθώ επίσης, πάντοτε να διευκρινίζω για τι πράγμα ΔΕΝ μιλάω όταν μιλάω για αγάπη.
Δεν εννοώ το να είναι κανείς ερωτευμένος, όταν μιλάω για αγάπη.
Δεν εννοώ το σεξ, όταν μιλάω για αγάπη.
Δεν μιλάω για συναισθήματα που υπάρχουν μόνο μέσα στα βιβλία.
Δεν μιλάω για χαρές φυλαγμένες για λίγους και ξεχωριστούς.
Δεν μιλάω για μεγάλα πράγματα.
Μιλάω για ένα συναίσθημα που μπορεί να βιώσει ο καθένας.
Μιλάω για απλά και γνήσια συναισθήματα.
Μιλάω για εμπειρίες σπουδαίες, που δεν υπερβαίνουν όμως την ανθρώπινη φύση ή τους περιορισμούς της.
Μιλάω για την αγάπη που σημαίνει, απλώς, να θέλεις κάποιον πολύ.

Λέο Μπουσκάλια «να ζεις, να αγαπάς και να μαθαίνεις», καταγραφή


5b12d9d44ae1daa9d01725ce8dd3fe3c
Βρήκα αυτό το κείμενο και το ανεβάζω κάντοντας μια μικρή αλλαγή  ετσι σαν απλή καταγραφή
Ευτυχία είναι να κάθεσαι στη φωτιά με τους παππούδες σου και να ακούς παλιές ιστορίες.. …..δεν έχω και όταν είχα δεν έλεγαν ιστορίες 
Ευτυχία είναι ένα χαμόγελο……επεψα εδω και χρόνια να χαμογελάω 
Ευτυχία είναι μια αγκαλιά……εδω και χρονία δεν εχω ,ακόμα ψάχνω 
Ευτυχία είναι ένα απλό χάδι στα μαλλιά……δεν εχω ουτε τυχαια πλεον 
Ευτυχία είναι το βλέμμα σου, όταν με κοιτάς με τόσο καθαρά μάτια……κανεις δεν με κοιτα στα μάτια φοβουνται το σκοτάδι μου 
Ευτυχία είναι το μοίρασμα……μοιραζω τα παντα την ψυχη μου την ζωη μου την καρδια μου και ομως μονη μενω 
Ευτυχία είναι να μπορείς να δεις τα αστέρια, άλλοι δεν έχουν το δικαίωμα να σηκώσουν τα μάτια τους στον έναστρο ουρανό……ουτε εγω εχω αυτο το δικαιωμα πλεον 

Θεραπεία των τραυμάτων



Τους τραυματίες πρέπει να τους αφήνουμε νηστικούς και να καθαρίζουμε την κοιλιά αυτών είτε με κλύσμα, είτε με καθάρσιο. Να πίνουν δε νερό και ξύδι και κριθαρόνερο, ή σούπες απλές. Όταν το τραύμα είναι φλογισμένο το δροσίζουμε με καταπλάσματα.


Για το σκοπό αυτό κατάλληλα είναι τα παντζάρια βρασμένα με νερό, ή σέλινο, ή φύλλα ελιάς, ή συκής, ή κουφοξυλιάς-σαμπουκου, ή γλυκοροδιάς, όλα αυτά τα μεταχειριζόμαστε βραστά με το νερό. Ωμά δηλαδή άβραστα μεταχειριζόμαστε ως κατάπλασμα φλογιστικό τα φύλλα της λυγαριάς ή της λισφακιάς ή της γαλατσίδας, ή πράσα ή σέλινα. Εάν δε, δεν έχεις πρόχειρο κανένα από αυτά αφού ανακατέψεις κριθάλευρο με νερό ή με κρασί, κατάπλασέ το.
Αυτά τα καταπλάσματα ωφελούν όσο είναι ψυχρότερα από την πληγή. Όταν όμως ζεσταθούν βλάπτουν: αυτό εννοεί, ότι πρέπει να τα αλλάζουμε προτού ζεστάνουν πολύ.

Τα λιπαδερά δεν κάνουν για τα φλογισμένα τραύματα, ούτε για τα ακάθαρτα ούτε για τα σάπια.
Αλλά στα μεν φλογισμένα συμφέρουν τα ψυχρά, στα δε ακάθαρτα και σαπισμένα, τα αψιά και όσα τσούζουν όταν τα βάλεις. Για να σαρκώσει δηλαδή να θρέψη να γέμιση κρέας μία πληγή, χρειάζονται τα λιπαρά και τα ζεστά.

Καταπλάσματα για τα πρηξίματα και τη φλόγωση που είναι γύρω από την πληγή:
Φλόμος βρασμένος και του τριφυλλιού τα φύλα ωμά και του αμάραντου ή πετρόχορτο τα φύλλα βρασμένα και της παναγιάς το χορτάρι. Εάν δε είναι ανάγκη και να καθαρίζει η πληγή όλα όσα είπαμε παραπάνω καθαρίζουν, το ίδιο κάνουν και της συκιάς τα φύλλα και της ελιάς και του φουκαλιού ή ασπροπρασιά. Να βράζονται δε όλα αυτά, προ πάντων δε να βράζουμε τη λυγαριά και τη συκιά και την ελιά και της ροδιάς τα φύλλα.

Ωμά κάνουν για καταπλάσματα τα εξής βότανα: 

Ο Νόμος της Αβλάβειας…



Κάθε φορά που επικρίνεις τον Εαυτό σου, 
κάθε φορά που δεν φροντίζεις τον Εαυτό σου, 
κάθε φορά που δεν σέβεσαι τον Εαυτό σου, 
κάθε φορά που προσπαθείς να γίνεις τέλειος,
κάθε φορά που φοβάσαι,
κάθε φορά που ντρέπεσαι για εσένα,
κάθε φορά που συγκρίνεσαι,
κάθε φορά που νομίζεις ότι δεν είσαι άξιος να έχεις τις δικές σου ανάγκες,
κάθε φορά που θεωρείς ότι είσαι λίγος και απαξιώνεις εσύ ο ίδιος την εργασία σου,

κάθε τέτοια φορά που το κάνεις…

έχεις πάρει τα μάτια σου από τον Θεό και τα έχεις στρέψει προς αυτόν τον μηχανιστικό τρόπο ζωής, που γεμίζει τον εσωτερικό σου κόσμο με σκιές, δίνοντάς τους ζωή μέσα σου...
Τις τρέφεις και τις αφήνεις να σε θρέψουν, με ότι λιγότερο έχει η Ανθρώπινη Φύση....Την κοινή ασθένεια του εγωισμού!

Η πνευματική εξέλιξη έχει δύο δρόμους να προκύπτει... τον δρόμο της ασθένειας και τον δρόμο της θεραπείας...


Η πνευματική εξέλιξη έχει δύο δρόμους να προκύπτει... τον δρόμο της ασθένειας και τον δρόμο της θεραπείας...
Και οι δύο προς την ολοκλήρωση οδηγούν, με άλλον τρόπο.
Ο άνθρωπος με την ελεύθερη βούληση, απλά επιλέγει τον τρόπο... κανείς δεν μπορεί να εμποδίσει το θεϊκό σχέδιο της εξέλιξης να συμβεί...
O κάθε άνθρωπος μπορεί να κουβαλά τις σκιές του, τους μύθους του, τις ερμηνείες του, τους θεούς του και τους δαίμονές του, τις θρησκείες του και τις πατρίδες του, γεμίζοντας απλά τον Δρόμο του με εμπόδια, που αργά η γρήγορα θα κλιθεί να υπερβεί και τότε δεν θα μπορεί να κάνει αλλιώς.

Ούτε το Παρίσι είναι αρκετό


eyes
Στην προηγούμενη ανάρτηση είχα βάλει τον τίτλο ” 80 εκατομμύρια νεκροί δεν είναι αρκετοί” . Τώρα που το διάβασα μου φάνηκε τρομερή ειρωνεία που μοιάζει να επιβεβαιώνεται από τα γεγονότα και να είναι επίκαιρο. Ούτε οι 150 Γάλλοι φαίνεται να είναι αρκετοί. Όπως και οι χιλιάδες Σύριοι, Παλαιστίνιοι, Ισπανοί, Αφρικανοί, Ασιάτες.
Καθώς οδηγώ και βλέπω, πολύ συχνά ένα μικρό ζώο κατακρεουργημένο στην άσφαλτο, και ταράζομαι, αναλογίζομαι πως ήταν μια ζωή που χάθηκε. Τυχαία.  Δεν με ταράζει ο θάνατος. Με ταράζει η περιφρόνηση για τη ζωή. Είναι ένα οικοσύστημα και η πόλη. Τα αυτοκίνητα είναι ένας εχθρός. Αλλά στον κανονικό κύκλο της ζωής, αυτός που σκοτώνει το κάνει για να πάρει την ενέργεια που χρειάζεται για την δική του ζωή.

Γιατί οι γονείς πληγώνουν τόσο βαθειά;

motherΗ μητρική αγάπη θεωρείται αυτονόητο συναίσθημα αλλά αντικειμενικά δεν είναι.
Τα παιδιά δεν είναι τα ιδανικά παιδιά της φαντασίας μας . Όπως επίσης και οι μητέρες δεν μοιάζουν μ αυτές που περιγράφουν τα ποιήματα.
Ο μύθος της μητρότητας – όπως κάθε μύθος – είναι απλουστευμένος και απλοποιημένος. Όλοι μας έχουμε βιώσει την κατάρριψη αυτού του μύθου στην παιδική μας ηλικία, αλλά μεγαλώνοντας όλοι θέλουμε ν’ αποδείξουμε ότι εμείς θα τον επαληθεύσουμε ως γονείς.
Μοιάζει να υπάρχει μια συλλογική πεποίθηση ότι όταν μια γυναίκα γίνεται μητέρα – μεταμορφώνεται σε καθαγιασμένο πλάσμα. Όσοι έχουν μπει στη διαδικασία να δουλέψουν θεραπευτικά με τον εαυτό τους, γνωρίζουν ότι το είδος και η ποιότητα της αγάπης που έχουμε εισπράξει ως παιδιά, αυτό είναι που μπορούμε να προσφέρουμε ως γονείς .
Η σχέση με το παιδί είναι μαγική. Ο ενήλικος άνθρωπος φαινομενικά, έχει τη δυνατότητα να δημιουργήσει την ιδανική σχέση, να πλάσει τον ιδανικό άνθρωπο, όπως τον έχει στο μυαλό του.
Αυτό όμως το πρότυπο πολύ συχνά , μέσα στο εικοσιτετράωρο συγκρούεται με τα πραγματικά συναισθήματα που ξεπηδούν απ εκεί που δεν τα περιμένεις και τα οποία παραμένουν ανομολόγητα και καλά κρυμμένα .
Προσπαθώντας οι γονείς να φτιάξουν αυτό που φαντάζονται πολύ συχνά – ανάλογα και με τον χαρακτήρα τους – το πετυχαίνουν. Πετυχαίνουν ακριβώς την εικόνα και ξεγελούν τον κοινωνικό περίγυρο και τον εαυτό τους. Ο μόνος που δεν ξεγελιέται είναι το παιδί. Το οποίο παραμένει ο μοναδικός αξιόπιστος μάρτυρας της αλήθειας των συναισθημάτων κάθε οικογένειας.

Χριστιανικός Μυστικισμός / Τι Είναι Θεός


Τι Είναι Θεός

Όταν μιλάμε για τον Χριστιανικό Μυστικισμό προφανώς μιλάμε για την Βιωματική Ένωση με τον Θεό. Για την Εμπειρία της Απορρόφησης  στην Θεία Πραγματικότητα, για την Ολοκληρωτική Ταύτιση με την Μία Πραγματικότητα. Πρόκειται για την Εμπειρία που Βιώνεται πέρα από τις αισθήσεις, τις όποιες προσδοκίες, πέρα από την σκέψη, πέρα από την ίδια την αντίληψη που παραμένει μια έμμεση διαδικασία, μια εξωτερική δραστηριότητα. Πρόκειται για την Εμπειρία που Βιώνεται σαν μια Άμεση Επαφή με Αυτό που Υπάρχει, που Βιώνεται σαν μια Οντολογική, πιο σωστά Οντική) Μεταμόρφωση σε Αυτό που Υπάρχει. Η Εμπειρία Αυτή δεν είναι εξωτερική δραστηριότητα, ούτε αποτέλεσμα ανθρώπινων προσπαθειών, είναι στην πραγματικότητα τελείως έξω από τον ανθρώπινο χρόνο. Είναι το Πραγματικό Πέρασμα Πέραν της Κοσμικής Δημιουργίας, σε Μια Άλλη Πραγματικότητα που Αποκαλύπτεται σαν η Αλήθεια, η Αληθινή Ζωή, η Αιωνιότητα που Ρέει έξω από τον χρόνο.

Μιλάμε για τον Θεό, για Ένωση με τον Θεό. Αλλά τι Είναι Θεός; Οι άνθρωποι έχουν, χιλιάδες χρόνια τώρα, διάφορες αντιλήψεις για το τι είναι Θεός. Πέρα όμως από όλα αυτά, όσα γνωρίζουν οι άνθρωποι, όσα διαβάζουν, όσα ακούνε, πέρα από όλη την ανθρώπινη εμπειρία, επανέρχεται ξανά και ξανά το ίδιο ερώτημα: «Τελικά τι Είναι Θεός»; Αν ξεκινούσαμε χωρίς να γνωρίζουμε τίποτα, χωρίς γνώσεις, χωρίς ανθρώπινη μνήμη, να ανακαλύψουμε τώρα, εδώ, σε πραγματικό χρόνο, την Ζωντανή Πραγματικότητα θα έπρεπε προφανώς να Δούμε, να Βιώσουμε την Πραγματικότητα σαν Κάτι Που Συμβαίνει, που Ζούμε, σαν την Αληθινή Ζωή.

Τελικά τι Είναι Θεός; Η Απάντηση μπορεί να είναι μόνο Βιωματική: Να Γνωρίσουμε, να Προσεγγίσουμε, να Έρθουμε σε Επαφή, να Ζήσουμε Αυτή την Πραγματικότητα. Μόνο τότε θα μπορούμε να πούμε «Θεός Είναι…».

Το κουτσό


Ο Κρεβέλ δυσπιστεί και τον καταλαβαίνω. Ανάμεσα σ’εμένα και τη Μάγα φυτρώνει ένας ολόκληρος καλαμιώνας από λέξεις, μόλις που μας χωρίζουν μερικές ώρες και μερικά τετράγωνα και ήδη ο πόνος μου ονομάζεται πόνος, ο έρωτάς μου ονομάζεται έρωτας… Όλο και πιο πολύ θα νιώθω λιγότερο και θα θυμάμαι περισσότερο, αλλά τι είναι η ανάμνηση αν όχι το ιδίωμα των αισθημάτων, ένα λεξικό που μέσα του είναι καταχωρημένα τα πρόσωπα και οι μέρες και τα αρώματα που επαναλαμβάνονται όπως τα ρήματα και τα επίθετα στην ομιλία, πλησιάζοντας ύπουλα το πράγμα καθεαυτό, θλίβοντας ή διδάσκοντάς μας με την υποκατάσταση ώσπου η ίδια μας η ύπαρξη να γίνει ένα υποκατάστατο, το πρόσωπο που κοίταζε προς τα πίσω ανοίγει διάπλατα τα μάτια του, το αληθινό πρόσωπο ξεθωριάζει λίγο-λίγο όπως στις παλιές φωτογραφίες και ο Ιανός είναι ξαφνικά οποιοσδήποτε από εμάς.

Ξενοφών: μια βιογραφία

Ξενοφών
(απόσπασμα από το βιβλίο του Gilbert Murray "Ιστορία της Αρχαίας Ελληνικής λογοτεχνίας")

Μεταξύ των πλησιεστέρων εταίρων του Σωκράτους ήσαν και δύο ιππείς, όχι πολύ διαφόρου ηλικίας· και οι δύο είχον αριστοκρατικάς και αντιθέτους του δήμου παραδόσεις, αι οποίαι παρεκώλυον πάσαν πολιτικήν των φιλοδοξίαν, αλλ' ουδέτερος αυτών ηγάπα να είναι μόνον λογογράφος. Και ο μεν Πλάτων έμεινεν εν Αθήναις, σπουδάζων μουσικήν, μαθηματικά, ρητορικήν και φιλοσοφίαν, γράφων και καίων διθυράμβους και σχεδιάζων ευριπιδείους τραγωδίας. Ο δε ΞΕΝΟΦΩΝ έφυγε διά να ζητήση τύχην έξω της Ελλάδος. Ελέγετο ότι ο Σωκράτης, απαντήσας πρώτην Φοράν παιδίον τον Ξενοφώντα, τον εσταμάτησε διά της ράβδου του και τον ηρώτησεν αποτόμως πού εγίνοντο διάφορα πράγματα. Ο μικρός ήξευρε και απεκρίθη προσηνώς· αλλ' ο Σωκράτης επροχώρησε· Και «πού καλοί, καγαθοί γίνονται άνθρωποι;» (283) Το παιδίον εστάθη ενεόν. «Λοιπόν ακολούθει με», του είπεν ο φιλόσοφος. Ο λόγος είναι ben trovato. Ο Ξενοφών ουδέποτε ήτο φιλόσοφος, αλλ' ήτο τύπος καλού καγαθού· δηλαδή νους τετράγωνος, ευσεβής· κυνηγός και στρατιώτης· καλός οικογενειάρχης ουδέποτ' έχων θεωρητικάς τάσεις ουδέ διάθεσιν να επικρίνη την κοινήν περί θεών ή νόμων δόξαν, αλλ' έτοιμος να κηρύσση και να φιλοσοφή ησύχως περί πάντων των ολιγώτερον επικινδύνων ζητημάτων.

Λέγεται ότι υπήρξε λίαν εύμορφος, ήτο δε και ριψοκίνδυνος. Βοιωτός φίλος του, ο Πρόξενος, είχε μισθωθή υπό του σατράπου Κύρου, αδελφού του μεγάλου βασιλέως, όπως οδηγήση Έλληνας μισθοφόρους εις τα ενδότερα της Κιλικίας. Ο σκοπός της εκστρατείας δεν είχε διακοινωθή, αλλ' ο μισθός ήτο καλός και υπήρχε πιθανότης πολλών περιπετειών. Ο Πρόξενος προέτεινε να συμπαραλάβη τον Ξενοφώντα. Εκείνος απέστεργε ν' αναλάβη υπηρεσίαν υπό τον Κύρον, τον μόλις προ ολίγου εχθρόν της πατρίδος του, έλαβεν όμως συστατικά προς αυτόν και ηκολούΘησεν ως ανεξάρτητος ιππεύς. Το τέλος της ιστορίας εκείνης είναι πασίγνωστον. Τα στρατεύματα ανέβαινον αδιακόπως, απορούντα και φοβούμενα διά τον αληθινόν της πορείας των σκοπόν. Τέλος δεν ηδύνατο ν' αποκρυφθή ότι «ο στόλος ην επί βασιλέα». Τότε τινές έφυγον, αλλ' οι πλείστοι αισθανόμενοι ότι ήσαν υπόχρεοι, εβάδισαν προς τα εμπρός. Ενίκησαν τον βασιλέα παρά τα Κούναξα· αλλ' ο Κύρος εφονεύθη. 

Όσα δεν ξέρατε για το στοματικό σεξ αλλά για λόγους υγείας θα έπρεπε…

στοματικό σεξ

Πριν αρκετά χρόνια το στοματικό σεξ ήταν ένα θέμα “ταμπού” για την κοινωνία, αλλά αυτό έχει αλλάξει εδώ και πολύ καιρό. Τώρα πια το στοματικό σεξ συζητιέται πολύ πιο ανοιχτά στις ταινίες, στην TV, στα περιοδικά, ακόμα και στις κατ” ιδίαν συζητήσεις μεταξύ φίλων.
Υπάρχουν, ωστόσο, ακόμα πολλά πράγματα που οι περισσότεροι άνθρωποι δεν γνωρίζουν για το στοματικό σεξ, αλλά θα έπρεπε.
Τα ακόλουθα στοιχεία παρέχουν πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με το στοματικό σεξ και το τι συμβαίνει στο ανθρώπινο σώμα...
Οι άνδρες προσφέρουν στοματικό σεξ το ίδιο συχνά με όσο το λαμβάνουν, ιδιαίτερα όταν μεγαλώνουν ηλικιακά
Αντίθετα με την επικρατούσα άποψη, οι άνδρες, ιδίως οι ηλικιωμένοι άνδρες, προσφέρουν στοματικό σεξ στις γυναίκες όσο συχνά οι γυναίκες το προσφέρουν σε εκείνους.

Γιατί… επιβάλλεται να φωνάζετε στο σεξ!

σεξ

Ο δρόμος για τη σεξουαλική επικοινωνία μεταξύ των ζευγαριών δεν φαίνεται να είναι στρωμένος με ροδοπέταλα. Έτσι παρατηρείται το φαινόμενο πολλά ζευγάρια να κάνουν σεξ στο… αθόρυβο την ίδια στιγμή που άλλα φαίνεται ότι χρησιμοποιούν πρόστυχα λόγια ή γλυκόλογα για να έχουν μεγαλύτερη σεξουαλική ικανοποίηση.

Μετά τη "γλώσσα του σώματος" οι επιστήμονες, βάλθηκαν να βάλλουν στο μικροσκόπιο και τη "γλώσσα του σεξ". Σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε το Ανδρολογικό Ινστιτούτο όσα ζευγάρια μιλούν κατά τη διάρκεια των ερωτικών τους επαφών απολαμβάνουν καλύτερο και ποιοτικότερο σεξ σε αντίθεση με όσα προτιμούν το σεξ στο... αθόρυβο.
Αξιοσημείωτο είναι ότι πάντα τα ζευγάρια είχαν το δικό τους σεξουαλικό κώδικα επικοινωνίας, απλώς οι όροι έχουν περάσει σε άλλο... επίπεδο.
Σύμφωνα με τους ερευνητές η σεξουαλική επικοινωνία των ζευγαριών χωρίζεται σε τρεις κατηγορίες:

Αντιβίωση και αλκοόλ: Τι ισχύει ακριβώς – Τι απαγορεύεται

αντιβίωση

Ευρέως διαδεδομένη είναι η αντίληψη ότι το αλκοόλ σε συνδυασμό με τα αντιβιοτικά προκαλούν επικίνδυνες παρενέργειες. Όμως για τα περισσότερα αντιβιοτικά καμία από αυτές τις υποθέσεις δεν είναι αλήθεια.

Ο φόβος για τους γιατρούς είναι ότι λόγω αυτών των αντιλήψεων οι ασθενείς θα παραλείψουν κάποια δόση από την αντιβίωση, επειδή ήπιαν ένα ποτήρι κρασί, γεγονός που οδηγεί στο σοβαρό πρόβλημα της ανθεκτικότητας στα φάρμακα.
Βέβαια παρά το γεγονός ότι η μέτρια κατανάλωση αλκοόλ δεν αλληλεπιδρά με τα περισσότερα αντιβιοτικά, μπορεί να μειώσει την ενέργειά σας και να καθυστερήσει την ανάρρωσή σας. Και φυσικά η μέθη δεν πρόκειται να βοηθήσει, αλλά αντίθετα θα σας αφυδατώσει και θα σας προκαλέσει γαστρεντερικές διαταραχές.
Επιπλέον, καθώς προκαλούν παρόμοιες παρενέργειες, όπως στομαχικές διαταραχές, ζάλη και υπνηλία ο συνδυασμός τους αυξάνει τις πιθανότητες εμφάνισής τους. Έτσι, καλύτερα να αποφεύγετε την κατανάλωση αλκοόλ μέχρι να τελειώσετε την αντιβίωση και να αισθανθείτε καλύτερα.

Γιατί οι έξυπνοι άνθρωποι πιστεύουν ανοησίες;

Κάθομαι που λες σε μια παρέα και τους ακούω σιωπηλός να κουτσομπολεύουν ένα ζευγάρι που έχει προβλήματα (δεν στο παίζω υπεράνω...και εγώ θα σχολίαζα αλλά δυστυχώς δεν γνώριζα το ζευγάρι για το οποίο μιλούσαν).

Κάποια στιγμή μία από τις κοπέλες με θυμό μας λέει «Εγώ που είμαι απόλυτα λογικός άνθρωπος βρίσκω αυτή τη συμπεριφορά του ζευγαριού απαράδεκτη». Έπειτα από μερικά λεπτά η συζήτηση αυτή τελειώνει και η ίδια κοπέλα ξεκινά να μιλά για ζώδια (facepalm).

Είμαι σίγουρος ότι αν μπορούσα να ρωτήσω κάθε έναν αναγνώστη ξεχωριστά αν θεωρεί τον εαυτό του λογικό άνθρωπο τότε θα απαντούσαν όλοι ανεξαιρέτως με ένα εμφατικό «ναι». Αν πάλι τους ρώταγα αν σέβονται την επιστήμη και τον επιστημονικό τρόπο σκέψης και μέθοδο εργασίας τότε πάλι όλοι θα απαντούσαν καταφατικά.

Από την άλλη είμαι εξίσου σίγουρος ότι αν αναφέρω ζώδια φαντάσματα, μεταθανάτια ζωή, κρυσταλλοθεραπείες, επισκέψεις εξωγήινων, μάτιασμα ,τρίτα μάτια και άλλα τα οποία η παγκόσμια επιστημονική κοινότητα απορρίπτει ως αυθαίρετα και ανόητα τότε η πλειοψηφία του κόσμου πιστεύει έστω σε ένα από αυτά όπως η φίλη που ανέφερα.

Για ποιον λόγο η πλειοψηφία του κόσμου λειτουργεί με λογική α λα καρτ; Γιατί δηλαδή άνθρωποι που είναι ορθολογιστές αγκαλιάζουν ιδέες που είναι αυθαίρετες; Για ποιον λόγο άνθρωποι που είναι έξυπνοι ταυτόχρονα πιστεύουν σε ανόητα πράγματα; Η λίστα των αιτιών είναι τόσο μεγάλη που όχι μόνο μπορείς να δικαιολογήσεις αυτή τη στάση ζωής αλλά ακόμα και να αισθανθείς μη φυσιολογικός αν δεν λειτουργείς και εσύ έτσι.

Ο Παγωμένος Άνθρωπος


O Παγωμένος Άνθρωπος, που πάγωσε όλα τα συναισθήματα του και έμεινε μετέωρος στον αέρα. Ο άνθρωπος που προσπάθησε να επιβιώσει μέσα στο πέρασμα της ζωής του βλέποντας την ζωή του να περνάει μπροστά από τα μάτια του.

Ο Παγωμένος Άνθρωπος με ρώτησε πως να Ζει και αμέσως σκέφτηκα ότι η απάντηση στην ερώτηση της ανήκει σε θεωρητικό, όχι σε θεραπεύτρια. Πως μπορούσα να απαντήσω σε κάτι τόσο γενικό και ταυτόχρονα τόσο προσωπικό? Επίσης μόνο αυτή θα μπορούσε να δώσει την απάντηση, όχι εγώ. Αλλά ήταν τόση η απελπισία που έβλεπα και έτσι αποφάσισα να απαντήσω με τον μόνο τρόπο που μπορούσα : θεραπευτικά.

” Με ρωτάς πως να ζεις. Θέλεις να σου δώσω απαντήσεις, να πλάσω θεωρίες και ιστορίες για τον νόημα της δικής σου ζωής, χωρίς εσένα.Δεν γίνεται, δεν μπορώ και δεν θέλω. Αλλά μπορώ να σου πω ότι για να ζεις, χρειάζεται πρώτα να μπορείς να υπάρχεις μέσα στο πετσί σου. Να μπορείς να αφουγκράζεσαι το χρώμα της ψυχής σου, να αναγνωρίζεις το αίσθημα σου, να δίνεις φωνή στις άλυτες εσωτερικές σου συγκρούσεις, να δίνεις χώρο στους φόβους να υπάρχουν. Τους φόβους σου προτού τους πολεμήσεις να τους αναγνωρίσεις, την ταραχή που σε βασανίζει προτού την πατήσεις να την ακούσεις.

Μην μπαίνεις σε διαδικασίες να προσπαθείς να αποβάλλεις από μέσα σου Αισθήματα. Παρεμβαίνεις με καταστροφή και μανία σε ζωντανό έδαφος της ύπαρξης σου. Η αποβολή έχει μέσα της μια συμβολική μορφή θανάτου και εσύ γίνεσαι θύτης της ύπαρξης σου. Να σε ακούς.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα