Άρθρο: Μένη Κουτσοσίμου
Ψυχολόγος – Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας
ΜΔΕ στην Κοινωνική Ψυχιατρική-Παιδοψυχιατρική
Διδάκτωρ Ιατρικής Σχολής Παν/μίου Ιωαννίνων
Μεταδιδάκτωρ Ιατρικής Παν/μίου Ιωαννίνων στην Ποιότητα Υπηρεσιών
Ψυχολόγος – Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας
ΜΔΕ στην Κοινωνική Ψυχιατρική-Παιδοψυχιατρική
Διδάκτωρ Ιατρικής Σχολής Παν/μίου Ιωαννίνων
Μεταδιδάκτωρ Ιατρικής Παν/μίου Ιωαννίνων στην Ποιότητα Υπηρεσιών
Ανέκαθεν με γοήτευε αυτό που αποκαλούμε «Dark fantasy» και «λογοτεχνία τρόμου». Το κείμενο αυτό όμως δεν αφορά τη μάχη του καλού με το κακό, ούτε τους μύθους που χάνονται στα βάθη των αιώνων στα βουνά της Ανατολικής Ευρώπης μιλώντας για τον ίδιο τον Δράκουλα.
Φωτογραφίζει αντιθέτως, τον βαμπιρισμό ως το “δήθεν” σκοτάδι που κρύβουν ορισμένοι άνθρωποι μέσα τους και που είναι ξεκάθαρο πλέον στο νεκροζώντανο καθρέφτη της εποχής μας.
Τον τελευταίο καιρό, το κακό έχει παραγίνει. Άνθρωποι πολλών προσωπείων κατέχουν το χάρισμα να απομυζούν την ενέργεια άλλων που παρά τα όποια προβλήματά τους, αποπνέουν θετική αύρα. Ανίερα όντα, άνθρωποι αρνητικοί, μίζεροι, παρτάκηδες και αγενείς σε περιμένουν στη γωνία με μία θηλιά στο χέρι. Μοναδικός τους σκοπός, να σου την περάσουν στο λαιμό, να σου ρουφήξουν το αίμα, να σε στραγγίξουν, να σε σύρουν σε μία λανθάνουσα μορφή σύγκρουσης, να σε κάνουν δικό τους.
Κι αν στη θρησκευτική παράδοση, το πρώτο βαμπίρ θεωρείται η Λίλιθ, τα φυλαχτά ωχριούν μπροστά στη σημερινή δυναμική τους. Κι αν ο βρικόλακας ασκεί ακόμη και σήμερα την μεγαλύτερη επιρροή, παραμένοντας το πιο παλιό πλάσμα του υπερφυσικού, πιθανόν γιατί ο άνθρωπος, όσο μοντέρνος και ορθολογιστής και αν πιστεύει ότι είναι, διατηρεί στα βάθη της ψυχής του τους ίδιους φόβους και τις ίδιες αγωνίες. Και πάντα θα αναζητά μια εικόνα που θα αντανακλά την υπέρβαση των κανόνων τόσο της κοινωνίας όσο της φύσης.