Σάββατο 10 Σεπτεμβρίου 2016

Τον εαυτό μου ρώτησα

Αποτέλεσμα εικόνας για Τον εαυτό μου ρώτησα ηρακλειτοσ



ΔΥΟ ΤΡΟΠΟΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ:

Ο ένας είναι να δανειστείς γνώση, ο άλλος να ψάξεις ο ίδιος. Φυσικά, το να δανειστείς είναι εύκολο, όμως ότι δανείζεσαι δεν είναι ποτέ δικό σου κι ότι δεν είναι δικό σου δεν μπορεί να είναι αληθινό. Αυτή η προϋπόθεση πρέπει να τηρείται: Η αλήθεια πρέπει να είναι δική σου.

Εγώ μπορεί να έχω γνωρίσει την αλήθεια, αλλά δεν μπορώ να σου την μεταβιβάσω. Στην ίδια την πράξη της μεταβίβασης, η αλήθεια γίνεται ψέμα. Αυτή είναι η φύση της αλήθειας. Κανένας λοιπόν δεν μπορεί να σου την μεταδώσει. Δεν μπορείς να την δανειστείς, δεν μπορείς να την κλέψεις, δεν μπορείς να την αγοράσεις. Πρέπει να την γνωρίσεις. Και μόνο αν την γνωρίσεις ο ίδιος, έχει η γνώση σου νόημα. Αλλιώς, δεν είναι παρά μασκάρεμα της άγνοιάς σου. Κοροϊδεύεις τον εαυτό σου, είσαι ολοκληρωτικά παραπλανημένος.

Το πρώτο που πρέπει να θυμάσαι είναι πως η αλήθεια είναι φαινόμενο που το βιώνει κανείς μόνος του. Ποιος θα μπορούσε να ζήσει στη θέση σου; Πρέπει εσύ ο ίδιος να ζήσεις. Κανείς δεν μπορεί να γίνει αντικαταστάτης σου. Ποιος θα μπορούσε να αγαπήσει για σένα; Οι υπηρέτες δεν μπορούν να το κάνουν αυτό., οι φίλοι δεν μπορούν να βοηθήσουν. Πρέπει εσύ ο ίδιος να αγαπήσεις.

Aνδρας όρμησε στον Τσίπρα![Βίντεο]

Άμεσα κινητοποιήθηκαν οι άνδρες της ασφαλείας του

'Ανδρας όρμησε στον Αλέξη Τσίπρα όταν ο πρωθυπουργός βρισκόταν στο περίπτερο 16, που αφορά τη Ρωσία ως Τιμώμενη Χώρα και ενώ πραγματοποιούσε δηλώσεις για τη συνεργασία των δύο χωρών.
Ενας από τους παρευρισκόμενους επιχείρησε να πλησιάσει το βήμα και τον πρωθυπουργό, φθάνοντας στο ένα μέτρο μακριά από αυτόν, και ρωτώντας επίμονα γιατί δεν συνεργάστηκε με τον Αντώνη Σαμαρά.
Άμεσα κινητοποιήθηκαν οι άνδρες ασφαλείας του Αλ. Τσίπρα, οι οποίοι απομάκρυναν τον συγκεκριμένο άνδρα από το σημείο.
Σχολιάζοντας το περιστατικό, ο πρωθυπουργός είπε με διάθεση αστεϊσμού: «Στον φίλο μας θα εξηγήσω αργότερα γιατί δεν συνεργάστηκα με τον Σαμαρά. Αυτά… συμβαίνουν».
405x540_c6be4e14f2ae63671e842108dab16909

14194436_10210793804665070_652402295_n

899
Δείτε το επεισόδιο μετά το 1:07 του βίντεο:

Ακόμα και ένα «Αφεντικό» παθαίνει κατάθλιψη

Ο Μπρους Σπρίνγκστιν αποκάλυψε στο περιοδικό Vanity Fair τη μακρά μάχη του με την κλινική κατάθλιψη. Ο 66χρονος ροκ σταρ ανέφερε ότι είδε για πρώτη φορά ψυχοθεραπευτή πριν από 30 χρόνια, αλλά πρόσφατα πέρασε μια σοβαρή περίοδο της ασθένειας

Αποτέλεσμα εικόνας για Ακόμα και ένα «Αφεντικό» παθαίνει κατάθλιψη


O ορισμός της αντοχής επί σκηνής. Το σύμβολο της επιμονής, της δύναμης της επιστροφής. Ο τραγουδοποιός που έπιασε την παρακμή του αμερικανικού ονείρου αλλά και την ελπίδα της εποχής Ομπάμα. Κι όμως ένας άνθρωπος που πάλεψε με τον πιο βουβό και ύπουλο εχθρό… Σε συνέντευξη που έδωσε στο περιοδικό Vanity Fair, πριν από την κυκλοφορία της νέας του αυτοβιογραφίας «Born to Run», ο μέγας Μπρους Σπρίνγκστιν μίλησε για τη μάχη που έδωσε -και δίνει ακόμα- με την κατάθλιψη, ενώ παραδέχεται ότι τα χρόνια ψυχικά προβλήματα «τον έχουν αφήσει συντετριμμένο».
Ο 66χρονος τραγουδιστής αποκάλυψε ότι επισκέφτηκε ψυχοθεραπευτή για πρώτη φορά, περίπου, πριν από 30 χρόνια.
Στο βιβλίο του περιγράφει πώς αντιμετώπισε την κατάθλιψη κατά τη διάρκεια παραγωγής τού άλμπουμ του «Wrecking Ball», το 2012. Εκεί, αφηγήθηκε το τι πέρασε, στο τραγούδι «This Depression» (Αυτή η κατάθλιψη).

ΣΩΚΡΑΤΗΣ : Η ΠΙΟ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΔΙΚΗ ΒΗΜΑ-ΒΗΜΑ*

Αποτέλεσμα εικόνας για ΣΩΚΡΑΤΗΣ : Η ΠΙΟ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΔΙΚΗ ΒΗΜΑ-ΒΗΜΑ*

 ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΣΤΑΜΕΛΟΣ

 Για την δίκη του Σωκράτη έχουν γραφή πολλές μονογραφίες. Η πρώτη χρονικά γράφεται το 388 π.Χ.από τον Πλάτωνα: «Απολογία Σωκράτους». Γενικά γίνεται δεκτό από τους ιστορικούς ότι αυτή η απολογία περιλαμβάνει τους τρεις λόγους του Σωκράτη, όπως αυτός τους εκφώνησε στην πραγματικότητα. Αργότερα, το 360 π.Χ.2, ο Ξενοφών γράφει και αυτός την «Απολογία Σωκράτους». Η τρίτη χρονικά Απολογία Σωκράτους γράφεται το 344 μ.Χ. από τον Σοφιστή Λιβάνιο στην Αντιόχεια. Κύρια πηγή3 για την παρούσα έρευνα αποτελεί η Απολογία Σωκράτους του Πλάτωνα, όχι γιατί είναι η χρονικά πρώτη, άλλα διότι ο Πλάτων ήταν στην δίκη παρών. Αντίθετα τότε, το 399 π.Χ., ο Ξενοφών απουσιάζει σε εκστρατεία στην Μικρά Ασία και συγγράφει την Απολογία Σωκράτους 39 χρόνια μετά την δίκη βάσει αφηγήσεων. Ως πηγές για την δίκη χρησιμοποιούνται όμως και οι γενικές πηγές, δηλαδή τα αντικείμενα, τα έγγραφα, οι πάπυροι και οι επιγραφές που παρέχουν πολύτιμες πληροφορίες σχετικές με το πώς διεξαγόταν η ποινική ή αστική δίκη στην Αθήνα.


     Η διαφορά λοιπόν της παρούσας μελέτης έγκειται σε αυτό, ότι, ενώ υπάρχουν πολλά έργα που γενικά περιγράφουν την διαδικασία της απονομής της δικαιοσύνης στην αρχαία Αθήνα και Ελλάδα, και πλείστα άλλα που αναπτύσσουν μια γενική φιλοσοφική, κοι­νωνική, ηθική προβληματική απτόμενη της δίκης, εκλείπει ωστόσο ή συστηματική και με σαφήνεια παρουσίαση της δίκης, όπως ακριβώς αυτή διεξάγεται στην Αθήνα το 399 π.Χ. με βάση τις πρωτογενείς και δευ­τερογενείς, τις ειδικές και γενικές πηγές. Ό συνδυασμός των πληροφοριών των πηγών αποσκοπεί εδώ στην σαφή παρου­σίαση της δίκης του Σωκράτή βάσει του αττικού δικονομικού δικαίου. Όπου κρί­νεται απολύτως αναγκαίο, γίνεται ανα­φορά και σε άλλα ζητήματα, είτε σε νομικά ζητήματα άσχετα προς την δίκη ή σε κοι­νωνικά, πολιτικά και ηθικά ζητήματα σχε­τικά με την δίκη. Αυτές οι αναφορές γίνο­νται πάντως κυρίως σε υποσημειώσεις, ώστε να μην χάση ό αναγνώστης την ευκαιρία να δη «ζωντανά» πώς εξελίχθηκε από την αρχή μέχρι το τέλος ή πιο συ­γκλονιστική δίκη όλων των εποχών4.


Α. Μία προγενέστερη «δίκη»


Πριν ο Σωκράτής έρθει αντιμέτωπος με την Ηλιαία των 50Ί5 δικαστών (Αθηναίων πολιτών) το 399 π.Χ., μία άλλη «οιονεί» δί­κη διεξάγεται κατά του Σωκράτη το 403 π.Χ. ενώπιον δύο εκ των Τριάκοντα, που κυβερνούν τότε στην Αθήνα.
Συγκεκριμένα, ένας νέος νόμος, τον όποιο εισηγούνται ο Κριτίας (μαθητής του Σωκράτη) και ο Χαρικλής, απαγορεύει την διδασκαλία της τέχνης λόγων, δηλαδή την διδασκαλία της ικανότητας για λογική συζήτησή. Κριτίας και Χαρικλής καλούν στην συνέχεια τον Σωκράτή ενώπιον τους και του ανακοινώνουν την απόφαση τους: «Απαγορεύεται να συνομιλής με νέους»6Του λένε μάλιστα να μην συνέχιση τον χαρακτηριστικό τρόπο φιλοσοφικής διδα­σκαλίας, μολονότι ο Κριτίας ως μαθητής του Σωκράτη έχει επωφεληθή από αυτήν (ίσως γι’ αυτό ο Κριτίας είναι ο ένας που πρότεινε τον νόμο αυτό).
Ως εδώ νομικά διαφαίνονται τουλάχι­στον δύο σημεία άξια περαιτέρω προ­σοχής. Πρώτον, σε αντίθεση με την χρο­νικά επόμενη περίοδο, αυτή της δημοκρα­τίας, κατά την περίοδο της διακυβέρνησης της Αθήνας από τους Τριάκοντα επιβάλ­λεται χωρίς ιδιαίτερη νομική διαδικασία από τους ίδιους τους νομοθέτες που λει­τουργούν και ως εκτελεστική και ως δικα­στική εξουσία, από τον Κριτία και τον Χαρικλή, στον Σωκράτή να μην συναναστρέ­φεται με νέους (πρώτη εντολή) και να μην συνέχιση τον τρόπο διδασκαλίας του (δεύ­τερη εντολή).
Δεύτερον, ενώ η δεύτερη εντολή βασί­ζεται στον νόμο που μόλις εξεδόθη, ή πρώ­τη εντολή περιορίζει το «ατομικό δικαιω­μα» του Σωκράτή να συναναστρέφεται με τους νέους. Επιβάλλεται με την πρώτη εντολή δηλαδή στον Σωκράτή ένας «πε­ριοριστικός όρος», να μην συναναστρέφε­ται με τους νέους, ο Οποίος δεν έχει απ’ ευθείας έρεισμα στον νόμο που απαγο­ρεύει την διδασκαλία της τέχνης λόγων. Ό Σωκράτής θα μπορούσε να τηρή τον νό­μο, να μην διδάσκη την τέχνη λόγων, άλλα να ομιλή για άλλα θέματα με τους νέους. Με την απόφαση αυτή των Κριτία και Χαρικλή επιβάλλεται με τρόπο παράνομοστον Σωκράτη να μην όμιλή με τους νέους για κανένα θέμα. Η επιβολή «ποινής» χωρίς νόμο σήμερα θεωρείται παράνομη και αντισυνταγματική. Στην Αθήνα των Τριάκοντα (αλλά και στην δημοκρατική Αθήνα8) είναι ένα πραγματικό και νομικό γεγονός, το όποιο βίωσε ό 'ίδιος ό Σωκρά­της.
Σχετικά με την δεύτερη εντολή λεκτέα τα ακόλουθα: Είναι απλώς μια «ανακοίνω­ση» προς τον Σωκράτή, με ιδιάζουσα βα­ρύτητα μεν, άλλα νομότυπη και χωρίς να έμπεριέχη ποινή. Εξειδικεύοντας το περιεχόμενο του νόμου ως εκτελεστική και δικαστική εξουσία οι δύο εκ των Τριάκο­ντα τον διατάζουν να μην συνέχιση τον τρόπο διδασκαλίας του. Ό Ξενοφών ισχυ­ρίζεται μάλιστα9, ότι ό νόμος ψηφίστηκε ειδικά για τον Σωκράτη. Ωστόσο ποινή για πράξεις του παρελθόντος οι Τριάκοντα δεν επιβάλλουν στον Σωκράτη.
Δύο ακόμα σημεία που χρήζουν προ­σοχής και επισήμανσης προκύπτουν από τον διάλογο που είχε ό Σωκράτης με τους "δικαστές" του, τον Κριτία και τον Χαρι-κλή.
Σωκράτης: Μπορώ να σας ρωτήσω, σε πε­ρίπτωση που δεν καταλαβαίνω κάποιο από τα σημεία των απαγορεύσεων σας;
Κριτίας10Μπορείς.
Νομικά ή αξία της απάντησης του Κριτία είναι η εξής: Ό Σωκράτης έχει το «δικαιω­μα της ακρόασης». Και στην δίκη είχε το δικαιωμα της απολογίας, άρα εδώ οι Τριά­κοντα επιδεικνύουν πνεύμα «δημοκρατι­κότητας». Ίσως ρόλο να παίζη το γεγονός ότι ο Σωκράτης είναι ήδη 66 ετών, αξιοσέ­βαστος πολίτης και δάσκαλος του Κριτία.
Σωκράτης: Εγώ λοιπόν είμαι έτοιμος να υπακούσω στους νόμους. Άλλα yià va μην κάνω εξ αγνοίας καμμιά παρανομία κατά λάθος, θέλω καθαρά να μάθω από σας αυτό. Νομίζετε ότι ή τέχνη λόγων, από την οποία με διατάζετε να απέχω, ενυπάρχει στα ορθώς λεγόμενα ή στα μη ορθώς; Για­τί, αν ενυπάρχη στα ορθώς λεγόμενα, τότε μου λέτε να αποφεύγω να μιλώ ορθώς· αν ενυπάρχη στα μη ορθώς λεγόμενα, τό­τε μου λέτε να προσπαθήσω να ομιλώ ορθώς.
Χαρικλής (οργισμένα): Επειδή βρίσκε­σαι σε αγνοία, Σωκράτη, θα σου το πουμε σε γλώσσα πιο απλή, για να το καταλάβης. Σου απαγορεύουμε να συνδιαλέγεσαι με τους νέους καθ' Ολοκληρίαν.
Ο Σωκράτης ρωτάει για την ηλικία «των νέων» και Ο Χαρικλής απαντάει: «Οι μέχρι τριάντα ετών άνθρωποι, επειδή αυτοί δεν επιτρέπεται να γίνουν βουλευτές, γιατί δεν έχουν ακόμα φρόνηση». Ό Σωκράτης ρωτάει τέλος, αν θα πρέπει να απέχη και από τα αγαπημένα του θέματα «περί του δικαιου, του θείου και των άλλων τοιού­των».
Χαρικλής: Και βέβαια ναι, και από τους βουκόλους επίσης. Αλλιώς κι εσύ θα βρης τα βόδια σου (εννοεί τους μαθητές του) λιγότερα.
Αυτή ή σύντομη δίκη κλείνει με μια απειλή, η οποία σχετίζεται με παλαιότερη δήλωση του Σωκράτη κατά των συστηματικών φόνων από τους Τριάκοντα11. Δεν γνωρίζουμε εάν επι­βλήθηκε άλλη ποινή στον Σωκράτη έως το 399 Π.Χ., αν και εικάζουμε ότι ο Σωκράτης μάλλον θα παραβίασε τον νόμο και την «δι­καστική απόφαση». Νομικά αυτή η «δίκη» μπορεί να αποτελέση μέτρο σύγκρισης για την γνωστή δίκη. Εδώ έχουμε μια ελλιπή διαδικασία και ένα επιεικέστατο μέτρο, στην δίκη έχουμε μια νομότυπη διαδικα­σία, λείπουν όμως η σύνεση και η επιείκεια των δημοκρατών δικαστών Αθηναίων πο­λιτών.


Β. Ή υποβολή των γραπτών κατηγοριών στον άρχοντα - βασιλέα, ή ανάκριση ενώπιον του άρχοντα – βασιλέα και ή παραπομπή του Σωκράτη σε δίκη ενώπιον της Ηλιαίας

α. Ο Μέλητος προσκαλεί τον Σωκράτη σε δίκη και υποβάλει γραπτές κατηγορίες στον άρχοντα – βασιλέα

Ο Μέλητος αρχικά προσκαλεί12 (πρόσκλησις) το 399 π.Χ., μετά από παρακίνη­ση του Άνύτου και με την συμπαράσταση του Λύκωνα, τον Σωκράτη σε δίκη ενώπιον δύο μαρτύρων (κλητήρων), πιθανόν του Άνυτου και του Λύκωνα. Στην συνέχεια υποβάλλει γραφή ύβρεως και ακολασίας (μήνυση)™ κατά του Σωκράτη στον άρχο­ντα - βασιλέα, ό οποίος ως αρμόδιος ανα­κριτής ανακρίνει και ή κλείνει την υπόθε­ση ή την παραπέμπει (εισάγει) στο ακροα­τήριο (τμήμα των 501 η Ολομέλεια) της Ηλιαίας. Ό Μέλητος καταθέτει (μαζί με την γραφή) και τα δικαστικά έξοδα (παράστασις)14.

Ύπνος και διατροφή: Tελικά, υπάρχει σχέση;

Κοιμήσου και η τύχη σου δουλεύει… Μύθος ή πραγματικότητα; Όσο οξύμωρο κι αν ακούγεταισχετικές έρευνες ολοένα και ισχυροποιούν την παραπάνω θέση, τουλάχιστον όσον αφορά τη διατροφή και το βάρος. 
Σε μακροχρόνια μελέτη στις Ηνωμένες Πολιτείες, βρέθηκε ότι τα άτομα που κοιμόνταν 4 με 6 ώρες την ημέρα, είχαν έως και 73% μεγαλύτερη πιθανότητα να εμφανίσουν παχυσαρκία, συγκριτικά με εκείνους που συμπλήρωναν τις 7 με 8 ώρες ύπνου ημερησίως. Αν το καλοσκεφτεί κανείς, φαίνεται προφανές πως όσο περισσότερο κοιμόμαστε, τόσο λιγότερο θα τρώμε. Πρόκειται όμως για κάτι τόσο επιφανειακό ή μήπως έχει και βαθύτερες ρίζες;
hitting-alarm-clock
Η αλήθεια είναι πως πρόκειται για μία λίγο πιο περίπλοκη αλληλουχία γεγονότων, μιας και κατά τη διάρκεια του ύπνου, παράγονται διάφορες ορμόνες, οι οποίες σχετίζονται εκτός των άλλων με τη λήψη τροφής και τις καύσεις του οργανισμού μας. Συγκεκριμένα, 

ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΟΙ ΣΕΙΣΜΟΙ



Αναμενόμενη σεισμική δραστηριότητα: 14-Σεπτεμβρίου 2016 

Με αφετηρία σεισμό που εκδηλώθηκε:

Μ 5.4 2016-07-23 OFF COAST OF GUERRERO, MEXICO
http://static3.emsc.eu/Images/EVID/51/5 ... gional.jpg

αναμένεται ανάλογου μεγέθους σεισμός ή σμήνος μικρότερων.
στην Ελλάδα γύρω στις 14-Σεπτεμβρίου 2016 

Ένα χτύπημα 30’’ αρκεί για να σου σταματήσουν οι λιγούρες!



Ένα περίεργο πείραμα αποφάσισαν να κάνουν ερευνητές στη Νέα Υόρκη για να δουν πως θα μπορέσει ο άνθρωπος να περιορίσει την όρεξη του χωρίς να φάει κάτι εκείνη τη στιγμή.
Πολλοί εθελοντές βρέθηκαν –όπως ήταν φυσικό- για να συμμετάσχουν στην έρευνα μήπως και βρεθεί λύση στο αιώνιο πρόβλημα της λιγούρας. Τα αποτελέσματα της έρευνας παρουσιάστηκαν στη συνάντηση της Obesity Society και πραγματικά ήταν περίεργα…
sex-and-pizza1
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, ένα χτύπημα με τα δάχτυλα μας στο μέτωπο αρκεί για να κοπεί η λιγούρα μαχαίρι. Οι ερευνητές ζήτησαν από του εθελοντές να σκεφτούν αγαπημένες τους τροφές και μετά από λίγο να σκεφτούν μόνοι τους τρόπους, που θα καταφέρουν να σταματήσουν τις λιγούρες, που μόλις τους δημιουργήθηκαν.

Το Μυαλό Έχει Ένα Κουμπί Διαγραφής! Μάθε Πως να το Χρησιμοποιείς και Πάτα Τώρα το Delete!

Το Μυαλό Έχει Ένα Κουμπί Διαγραφής Μάθε Πως να το Χρησιμοποιείς και Πάτα Τώρα το Delete

Υπάρχει ένα παλιό ρητό στις νευροεπιστήμες που λέει «Νευρώνες που πάλλονται ταυτόχρονα, συνδέονται μεταξύ τους».
Αυτό σημαίνει ότι όσο περισσότερο χρησιμοποιούμε συγκεκριμένουςνευρικούς δρόμους στο μυαλό μας, τόσο ισχυρότερο γίνεται το κύκλωμα που συνθέτουν. Αυτός είναι ο λόγος που δουλεύει ένα άλλο παλιό ρητό, «η πρακτική μας κάνει τέλειους». Όσο περισσότερο εξασκούμε ένα μουσικό όργανο, μια γλώσσα, μια ταχυδακτυλουργία ή οτιδήποτε παρόμοιο, τόσο ισχυρότερα γίνονται τα κυκλώματα στο μυαλό που είναι υπεύθυνα γι’ αυτές τις λειτουργίες.
Οι επιστήμονες γνωρίζουν αυτά τα πράγματα εδώ και χρόνια. Ωστόσο, στις μέρες μας οι ερευνητές ανακαλύπτουν μια ακόμα πτυχή αυτής της αλήθειας: Για να μάθουμε κάτι, ακόμα πιο σημαντικό από την εξάσκηση είναι η ικανότητα να ξεμάθουμε ή να σπάσουμε τις παλιές νευρωνικές συνδέσεις που ρυθμίζουν πράγματα που δεν μας είναι χρήσιμα πλέον. Αυτό ονομάζεται «συναπτικό κλάδεμα».

Πως και Γιατί Διαγράφονται Νευρωνικες Συνδέσεις:

Φανταστείτε το μυαλό σας σαν έναν κήπο, που στη θέση της καλλιέργειας λουλουδιών, φρούτων και λαχανικών, καλλιεργείτε συναπτικές συνδέσεις ανάμεσα στους νευρώνες. Αυτές είναι οι συνδέσεις στις οποίες οι νευροδιαβιβαστές, όπως ηντοπαμίνη, η σεροτονίνη και άλλες, ταξιδεύουν κατά μήκος τους.
Τα «Νευρογλοιακά κύτταρα» είναι οι κηπουροί του εγκεφάλου και δρουν έτσι ώστε να επιταχύνουν σήματα μεταξύ συγκεκριμένων νευρώνων. Υπάρχουν και άλλα πιο εξειδικευμένα νευρογλοιακά κύτταρα που απομακρύνουν σκουπίδια, ξεριζώνουν ζιζάνια, σκοτώνουν τα παράσιτα, σκαλίζουν το έδαφος. Αυτοί οι απαραίτητοι «κηπουροί» του εγκεφάλου σας ονομάζονται «μικρογλοιακά κύτταρα.»Η δουλειά τους είναι να «κλαδεύουν» τις συναπτικές συνδέσεις. Το ερώτημα είναι, πώς ξέρουν ποια να κλαδέψουν;
Οι ερευνητές μόλις τώρα αρχίζουν να διαλευκάνουν αυτό το μυστήριο, αλλά αυτό που ξέρουν είναι ότι οι συναπτικές συνδέσεις που χρησιμοποιούνται λιγότερο «μαρκάρονται» από μια πρωτεΐνη, την C1q (αλλά και με άλλες). Όταν τα μικρογλοιακά κύτταρα ανιχνεύσουν την πρωτεΐνη αυτή, συνδέονται μαζί της και καταστρέφουν (ή κλαδεύουν αν θέλετε) τη συγκεκριμένη σύναψη.
Με αυτόν τον τρόπο δημιουργείται στον εγκέφαλο ο ελεύθερος χώρος για να οικοδομήσουμε νέες και ισχυρότερες συνδέσεις ώστε να μπορούμε να μάθουμε περισσότερα πράγματα.

Διαβάστε την Σκέψη των Άλλων με Αυτούς τους Τρόπους Συστήνουν Επιστήμονες!

Διαβάστε την Σκέψη των Άλλων με Αυτούς τους Τρόπους Συστήνουν Επιστήμονες

Η ενσυναίσθηση (συναισθηματική ταύτιση) μας επιτρέπει να καταλαβαίνουμε τα συναισθήματα των άλλων, να εντοπίζουμε και να κατανοούμε όσα νιώθουν και να αποκαλύπτουμε τα κίνητρά τους, με λίγα λόγια μας επιτρέπει να βλέπουμε τα πράγματα από την πλευρά τους. Το πώς μπορούμε να χειραγωγήσουμε την ενσυναίσθηση παραμένει αντικείμενο έντονης συζήτησης στις γνωστικές επιστήμες.
Κάποιοι επιστήμονες πιστεύουν πως έχουν ανακαλύψει μια πρώτη απάντηση. Ισχυρίζονται πως όλοι μας έχουμε την ικανότητα να διαβάζουμε το μυαλό των άλλων. Η θεωρία τους αυτή άργησε να κερδίσει την αποδοχή, αλλά πλέον πληθαίνουν οι αποδείξεις που την επιβεβαιώνουν.

Κατοπτρικοί νευρώνες (αντανακλαστικά)

Το 1996, τρεις νευροεπιστήμονες μελετούσαν σχολαστικά τον εγκέφαλο ενός πιθήκου μακάκου, όταν κατά λάθος ανακάλυψαν ένα περίεργο σύμπλεγμα κυττάρων στο προκινητικό φλοιό, μια περιοχή του εγκεφάλου που είναι υπεύθυνη για τον προγραμματισμό της κίνησης. Το σύμπλεγμα των κυττάρων ενεργοποιούνταν όχι μόνο όταν ο πίθηκος εκτελούσε μια ενέργεια, αλλά και όταν παρατηρούσε την ίδια ενέργεια που εκτελούσε κάποιος άλλος. Τα κύτταρα αντέδρασαν με τον ίδιο τρόπο κι όταν η ίδια μαϊμού έκανε την κίνηση για να πιάσει ένα φιστίκι από το δέντρο, κι όταν απλώς παρακολουθούσε με ζήλια μια άλλη μαϊμού ή έναν άνθρωπο να κάνει την ίδια κίνηση για να πιάσει το φιστίκι.
Επειδή τα κύτταρα αντανακλούσαν τις ενέργειες που ο πίθηκος παρατηρούσε σε άλλους, οι νευροεπιστήμονες τα ονόμασαν «κατοπτρικούς νευρώνες» (νευρώνες καθρέπτες)
Επόμενα πειράματα επιβεβαίωσαν την ύπαρξη των κατοπτρικών νευρώνων και στους ανθρώπους ενώ αποκάλυψαν άλλη μια έκπληξη. Εκτός από το να αντανακλούν και να αντικατοπτρίζουν ενέργειες και κινήσεις, τα κύτταρα αυτά μπορούν να αντανακλούν αισθήσεις και τα συναισθήματα.

Ερμήνευσε με προσοχή τα Όνειρά σου γιατί είναι Σημαντικά! Μάθε τι έχουν να Σου Πουν!

Όλοι βλέπουμε όνειρα, αλλά ίσως να μην γνωρίζουμε πως να αποκαλύψουμε την κρυμμένη δύναμη και ισχύ τους. Αν και ο ύπνος έχει ως στόχο να αναπαύσει το μυαλό, το σώμα και την ψυχή, αποτελεί το έναυσμα να έρθουν σε μας εικόνες και ιστορίες σε μορφή ονείρων, που έχουν τη δική τους σημασία.
Ερμήνευσε με προσοχή τα Όνειρά σου γιατί είναι Σημαντικά Μάθε τι έχουν να Σου Πουν

Μολονότι τα όνειρα μπορούν να ασκήσουν τεράστια επιρροή στη ζωή μας, συμβαίνει συχνά να μην τους δίνουμε ιδιαίτερη προσοχή, νομίζοντας ότι αποτελούν το απόσταγμα ανώφελων εννοιών ή πιστεύοντας πως αναδεικνύουν τους ανέκφραστους φόβους μας. Όταν μαθαίνουμε να επικεντρωνόμαστε στην ουσία των ονείρων, καταλαβαίνουμε ότι έχουν πολύ περισσότερα να μας πουν και δεν είναι απλά ένα σενάριο ιστορίας που παίζει στο μυαλό μας.
Έχετε ποτέ δει ένα όνειρο που το σκεφτόσασταν για μέρες και δεν το αφήνατε από τη σκέψη σας; Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι υπάρχει μια πραγματική δύναμη πίσω από όσα ονειρευόμαστε που ασκείται πάνω μας. Όχι μόνο υπάρχει αυτή η ενέργεια, αλλά έχει και ένα συγκεκριμένο σκοπό. Δυστυχώς, συχνά δεν εξηγούμε δόκιμα τα όνειρά μας, γιατί απλώς δεν τα καταλαβαίνουμε.
Μερικά όνειρα μπορούν να εξηγηθούν με απλά λόγια χωρίς να καταβάλουμε αρκετή σκέψη για να γίνουν κατανοητά, ενώ άλλα είναι συμβολικά και εξηγούνται μὀνο με τη γλώσσα της ψυχής μας. Μόλις αρχίσουμε να συλλαμβάνουμε το νόημα και να αποκρυπτογραφήσουμε τα όνειρά μας, τότε δεν θα μας φαίνονται πλέον αλλόκοτα, αλλά θα μας προϊδεάζουν για το τι συμβαίνει στη ζωή μας.

Πώς οι ωκεανοί οδηγούν σε ακραία καιρικά και κλιματικά φαινόμενα;

Picture
Ο ωκεανός διαδραματίζει ζωτικό ρόλο στο κλιματικό σύστημα της Γης, τη διαμόρφωση του καιρού και του κλίματος του πλανήτη μας. Ο ωκεανός καταλαμβάνει τεράστιο ποσό θερμότητας από τον ήλιο το καλοκαίρι και απελευθερώνει αυτή το χειμώνα. Τα ωκεάνια ρεύματα μπορούν επίσης να μετακινούν αυτή τη θερμότητα, επηρεάζοντας τις τοπικές καιρικές και κλιματικές συνθήκες.
Όταν τα ωκεάνια ρεύματα αλλάζουν, τροποποιούν τη θερμοκρασία της επιφάνειας της θάλασσας που βλέπει η ατμόσφαιρα, η οποία οδηγεί τις ανωμαλίες σε ανέμους, στον καιρό και το κλίμα σε όλο τον πλανήτη. Τέτοιες αποκλίσεις από τις μέσες συνθήκες συμβαίνουν μερικές φορές με προβλέψιμο τρόπο. Για παράδειγμα, κάθε 3-7 χρόνια, η θερμοκρασία της επιφάνειας της θάλασσας κατά μήκος του ισημερινού στον Ειρηνικό Ωκεανό ζεσταίνει μέχρι και 2-3 βαθμούς Κελσίου. Ένα ζεστό μοτίβο κλίματος  Ελ Νίνιο είναι το αποτέλεσμα, το οποίο αλλάζει τις βροχοπτώσεις και τον καιρό, από τις πλημμύρες στην Καλιφόρνια εως την ξηρασία στην Αυστραλία.
Το Ελ Νίνιο, και το αντίθετό του φαινόμενο La Niña, από καιρό έχουν αναγνωριστεί και μπορεί να προβλεφθούν μέχρι και ένα χρόνο νωρίτερα. Αλλά υπάρχουν και άλλες διεργασίες στον ωκεανό που δημιουργούν διακυμάνσεις στη θερμοκρασία της επιφάνειας της θάλασσας και επιπτώσεις στις παγκόσμιες καιρικές συνθήκες και το κλίμα, και αυτά έχουν να κάνουν με διαδικασίες που δεν είναι καλά κατανοητές. Το παρατηρητήριο Lamont-Doherty Earth Observatory έλαβε πρόσφατα χρηματοδότηση από το WSL PURE , έναν φιλανθρωπικό οργανισμό, για να μελετήσει αυτές τις διαδικασίες και για να απαντήσει  σε ερωτήσεις σχετικά με το πώς ο ωκεανός οδηγεί σε ακραίες καιρικές συνθήκες,

Ο Ιπποκράτης είχε δίκιο, υπάρχει σχέση μεταξύ καιρού και πόνου

Picture
​Η δικαίωση του Ιπποκράτη: Οι καιρικές συνθήκες επηρεάζουν τους σωματικούς πόνους.
Επιστήμονες πιστεύουν ότι πίσω από το φαινόμενο βρίσκεται η χαμηλή πίεση που προκαλεί τη μετακίνηση του υγρού στις αρθρώσεις
Έχουν περάσει σχεδόν 2.500 χρόνια από τότε που ο Ιπποκράτης είχε παρατηρήσει μια σύνδεση ανάμεσα στον πόνο και στον καιρό, αλλά μόλις πρόσφατα επιστήμονες αρχίζουν να διαπιστώνουν ότι πιθανότατα ο μεγάλος Έλληνας ιατρός είχε δίκιο. Ερευνητές στο Πανεπιστήμιο του Μάντσεστερ ξόδεψαν μήνες παρατηρώντας ανθρώπους που πάσχουν από αρθρίτιδα, πόνους στην πλάτη και ημικρανίες, για να δουν αν τα συμπτώματα χειροτέρευαν ανάλογα με τις καιρικές συνθήκες.
Οι συμμετέχοντες που προέρχονταν από το Λιντς, το Νόριτς και το Λονδίνο, ανέφεραν ότι όταν αυξάνονταν οι ημέρες με ηλιοφάνεια, από τον Φεβρουάριο μέχρι τον Ιούνιο, ο χρόνος που αισθάνονταν έντονους πόνους μειωνόταν.
Αντιθέτως, όταν υπήρχαν περίοδοι αυξημένης υγρασίας τον Ιούνιο και λιγότερος ήλιος, το επίπεδο πόνου αυξανόταν και πάλι.
Οι επιστήμονες πιστεύουν ότι πίσω από το φαινόμενο βρίσκεται η χαμηλή πίεση που προκαλεί τη μετακίνηση του υγρού στις αρθρώσεις.
Το 18μηνο πρότζεκτ με την ονομασία «Συννεφιά με πιθανότητα Πόνου» (γίνεται λογοπαίγνιο στα αγγλικά με τις λέξεις pain-πόνος και rain-βροχή) βρίσκεται ακόμη στα μισά. Οι συμμετέχοντες μπαίνουν σε μια εφαρμογή και καταγράφουν τα συμπτώματά τους. Η εφαρμογή επίσης καταγράφει το σημείο όπου βρίσκονται, καθώς και τον καιρό που επικρατεί εκεί.

6 πράγματα που μπορεί να σου συμβούν αν πίνεις 16 ποτήρια νερό την ημέρα!



Μπορεί να ακούγονται πολλά τα 16 ποτήρια νερό την ημέρα αλλά αν αναλογιστείς πως το σώμα σου αποτελείται κατά 60% από νερό, έχει μια λογική το να πρέπει να πίνεις αρκετό από αυτό για να κυλάνε όλα πιο ομαλά μέσα σου. Δες 6 πράγματα που κατά πάσα πιθανότητα (για να μην πω σίγουρα) θα σου συμβούν αν πίνεις 16 ποτήρια την ημέρα.
Μπορεί στην αρχή να νιώσεις φουσκωμένη
Αν ξαφνικά αρχίσεις να πίνεις 16 ποτήρια νερό μπορεί να αισθανθείς λίγο άβολα αρχικά. Μην ανησυχήσεις! Αυτό το φούσκωμα θα φύγει σύντομα. Για να το απαλύνεις φρόντισε να πίνεις το νερό σου σε όλη τη διάρκεια της ημέρας και όχι όλο μαζί το βράδυ.
Θα θέλεις να πηγαίνεις συνέχεια στην τουαλέτα
Πίνοντας τόσο πολύ νερό θα διώχνεις περισσότερο αλάτι από το σώμα σου (αντίο κατακράτηση) ενώ θα αρχίσεις να αισθάνεσαι πολύ καλύτερα μιας και λόγω του νερού το σώμα σου θα διασπάει πιο εύκολα τις τροφές που καταναλώνεις.
Μπορεί να αρχίσεις να τρως λιγότερο
Υπάρχει λόγος που οι διατροφολόγοι προτείνουν να πίνεις ένα ποτήρι νερό πριν τα γεύματα. Σε βοηθάει να νιώθεις πιο χορτάτη πράγμα που σε κάνει να καταναλώνεις τελικά λιγότερες θερμίδες.

Σπάνιοι, αλλά ζουν ανάμεσά μας



182700-little_prince_doctvgr_r.jpg


Τα αληθινά και τα πιο σπουδαία πράγματα είναι τα αθόρυβα.

Στην αξιοπρέπεια δεν αρέσουν οι φωνές παρά μόνο οι ψίθυροι. Και αυτοί οι ψίθυροι ίσα-ίσα που ακούγονται, και ''ακούγονται'' από τους αθόρυβους ανθρώπους.

Αυτοί οι άνθρωποι έχουν ''μαλώσει'' με τους υπερφίαλους και τους εγωιστές. Στους δεύτερους επικρατεί η τάση να ''ακούγονται'', να κάνουν ντόρο γιατί προσπαθούν να κρύψουν το εσωτερικό τους κενό και την ανασφάλειά τους που βρυχάται μέσα τους. 

Οι άνθρωποι αυτοί, οι αθόρυβοι, είναι αξιοπρεπείς και ταπεινοί γιατί η αξιοπρέπεια πηγαίνει χέρι-χέρι με την ταπείνωση, τη βαθιά εν τέλει γνώση του εαυτού μας.

Πολλά έχουν γραφεί για τους ''μεταξωτούς'' ανθρώπους, για τους ''τοξικούς'', καμιά όμως κουβέντα δεν ειπώθηκε και γι αυτούς τους υπέροχους ανθρώπους. Και όταν λέμε ''αθόρυβους'' δεν εννοούμε τους κοιμισμένους ούτε τους παραιτημένους από τη ζωή, απλά οι ίδιοι επέλεξαν να είναι αθόρυβοι. 

Έχουν μια βαθιά επίγνωση του ποιοι είναι. Δεν έχουν ανάγκη να αποδείξουν τίποτα και σε κανέναν. Είναι γνήσιοι και αυθεντικοί. Κερδίζουν τις εντυπώσεις.


Οι άνθρωποι αυτοί ακτινοβολούν. Εγώ θα τους έλεγα και ''αυτόφωτους''.

Χαρακτηρίζονται από μια μοναδική λάμψη που κεντρίζει την προσοχή μας, σε τραβά κοντά τους σαν μαγνήτης.

Στο πρόσωπό τους αντικατοπτρίζεται η εξωτερίκευση της ψυχής τους. Είναι όμορφοι άνθρωποι.

ΑΝΟΡΕΞΙΑ ΚΑΙ ΣΕΞ


Η Ντάουλ Κιμ
Η γυναίκα είναι μάνα. Κι αυτό στο λέει η φύση. Κι όταν, κύριε μαλάκα, ομιλεί η φύση κάνουν τουμπεκί οι πάντες. Θρησκείες και επιστήμες, φιλοσοφίες και ιδεολογίες. Πιο σωστά η φύση σού λέει ότι η μάνα είναι γυναίκα… όχι απλά ότι η γυναίκα είναι μάνα.
Μάνα σημαίνει ότι η γυναίκα θα φουσκώσει. Δεν γίνεται διαφορετικά. Ένας άλλος άνθρωπος θα μεγαλώσει μέσα της και από την ίδια θα τρέφεται. Δεν μπορεί, λοιπόν, η γυναίκα να αντισταθεί στη φύση και να πει Εγώ δεν θέλω περισσότερο βάρος διότι θα μου χαλάσει τη σιλουέτα μου, θα μου αλλάξει το κορμί μου. Όπως δεν μπορεί η εγκυμονούσα να το ρίξει στη δίαιτα για να μην αλλοιώσει τις καμπύλες της. Όχι, κυρία μου.
Είσαι μάνα. Αυτή είναι η αποστολή σου στη γη. Κανένας άλλος λόγος δεν υπάρχει που μπαίνει επάνω από την Εντολή που σου δίνεται με το που βλέπεις το φως της ημέρας. Θα γεννήσεις. Αυτή είναι η Εντολή. Και από κοριτσάκι όσο γίνεσαι γυναίκα το νοιώθεις μέσα σου, η ίδια σου η ύπαρξη δεν σ’ αφήνει να το λησμονάς…, ότι οφείλεις, ότι έχεις χρέος να φέρεις τουλάχιστον μια άλλη ψυχή στον κόσμο. Δεν σ’ αφήνει σε ησυχία η Εντολή, που δεν την ξεπερνάς με τίποτα. Με τίποτα. Κι αν δεν σε γρατσουνάει η Εντολή τότε πρέπει να ψαχθείς…
…Και όπως θες γαμήσι, κυρία μου, διότι διαφορετικά δεν μπορείς να συλλάβεις παιδί, έτσι θες και βυζιά. Μιλάμε για τη μάνα γυναίκα, όχι τη γυναίκα βαποράκι ενός μωρού. Δεν το βγάζεις από την κοιλιά σου το βρέφος και καθαρίζεις. Όχι, βέβαια. Θα το ταϊσεις το νεογέννητο, με γάλα και το θεϊκό αυτό υγρό υλικό βγαίνει από το στήθος σου. Χωρίς βυζιά, λοιπόν, πώς το φουκαριάρικο θα χώσει στο στοματάκι του τη ρώγα σου… Στα μεμέ, λοιπόν, θα φορτωθεί το γάλα.

ΣΕΞ ΜΕ ΤΡΕΜΟΥΛΙΑΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΒΟΓΓΗΤΑ



Αρχίζεις να της βγάζεις τα ρούχα, το ένα μετά το άλλο. Εκτός από τα χάδια σου δουλεύεις και με τη φωνή σου. Να 'ναι μισοσβησμένη, ξέπνοη, αχνή. Είσαι και ο πρώτος, αν την προπονήσεις βραχνή τη φωνή σου και με γρέζι, και με ανάσες που πυρώνουν το αυτί της, που φουντώνουν τα μάγουλά της.
Νοιώσε ένας καλός χριστιανός. Μπροστά σου είναι ημίγυμνη, σε λίγα δευτερόλεπτα γυμνή πια, σε πλημμυρίζει η θέρμη του κορμιού της, λες και άναψε το θυμιατήρι. Τέτοια μυρουδιά σ' ερεθίζει, είναι η φιλήδονη επίθεση που δέχεται ο εγκέφαλός σου από την καυτή αύρα του κορμιού της, επειδή εσύ προηγουμένως ξύπνησες τον πόθο που την διατρέχει ολόκληρη.
Ας είναι άσχημη. Ας μην είναι μπάνικη. Ας είναι χοντρή. Κοκκαλιάρα. Και με στήθος πλάκα. Ακόμα και μ' αυτήν ο αληθινός αρσενικός θα πάρει ικανοποίηση που γυρεύει. Ας μην είναι η θεά η κυρία. Αρκεί στο γαμήσι επάνω να της συμπεριφερθεί λες και κρατάει στα χέρια του τοπ-μόντελ. Όχι για τίποτα άλλο, αλλά επειδή με τον τρόπο που την κυττάει και της ψιθυρίζει, την βάζει στο θρόνο της Αφροδίτης, κι εκείνη σίγουρα θα του «δώσει» όσα πιθανόν δεν θα «έπαιρνε» από μια καλλίγραμμη γκόμενα.
Είπαμε. Εργαλείο η φωνή. Και τα χέρια, βέβαια. Τα δάκτυλα. Τα ακροδάκτυλά σου. Πριν τη διείσδυση, πριν ακόμα έρθει η στιγμή να μπεις μέσα της, μπορείς να την στείλεις να περάσει τις πύλες του παραδείσου. Μη βιαστείς, έχεις δουλειά με τα δάκτυλά σου, και τα δέκα. Έχεις αποστολή υψηλή και ανιχνευτική.

ΝΑ ΚΑΕΙ ΖΩΝΤΑΝΗ ΚΑΙ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥ ΠΕΘΑΜΕΝΟΥ



Νεκρός ο σύζυγος της 18χρονης Ρόοπ Κανβάρ, ένα πανέμορφο κορίτσι. Δεν είχε άλλη επιλογή η νεαρή Ινδή, είτε το αισθανόταν η ίδια, είτε ήταν υποχρεωμένη από το έθιμο, ποιος ξέρει, βούτηξε στις φλόγες που έκαιγαν τον πεθαμένο άνδρα της και κάηκε ζωντανή. Συνέβη το 1987, μην πεις ότι αυτά δεν γίνονται στους καιρούς μας, ακόμα και στην Ινδία που τις τελευταίες δεκαετίες δυτικοποιείται κοινωνικά και έχει μπει σε κύκλο μεγάλης οικονομικής ανάπτυξης.
Αυτό που έκανε η 18χρονη ήταν παράνομο, το «σάτι», η φρικτή αυτοκτονία της συζύγου, επειδή πλέον έχει πεθάνει ο άντρας της, έχει τεθεί εκτός νόμου από το 1829! Και, βέβαια, προσβάλλει την Ινδία, την σύγχρονη και της προόδου. Η αστυνομία συνέλαβε 37 άνδρες, συγγενείς, γείτονες και φίλους του νεκρού συζύγου, ως υπεύθυνους της... δολοφονίας της 18χρονης. Ότι την απείλησαν, ότι δεν της άφησαν περιθώριο να ξεφύγει από τη μοίρα της, ότι έτσι κι αλλοιώς την υποχρέωσαν να πέσει στη φωτιά.
Η ιστορία αυτή κράτησε 10 χρόνια δικαστικής περιπέτειας. Τελικά, η αστυνομική και δικαστική έρευνα κατέληξαν ότι οι 37 άνδρες ήταν αθώοι, ότι η 18χρονη με τη θέλησή της κάηκε «τελετουργικά» ζωντανή, να αρπάξουν κι αυτή οι φλόγες της πυράς, δίπλα στη σορό του συζύγου.
Έθιμο που κρατιέται ακόμα και σήμερα, εδώ και 600-700 χρόνια. Τι πάει να πει αυτό; Όχι, βέβαια, ότι λειτουργεί ο... σεβασμός στην παράδοση. Το έθιμο εκφράζει ότι οι οικογένειες των φανατικών ινδουιστών, άλλο ότι αυτό δεν το προβλέπει η θρησκεία τους(!), ακόμα και σήμερα έχουν την ανάγκη να ισχύει το μακάβριο «σάτι». Επειδή η γυναίκα είναι δεύτερο πράμα. Επειδή δεν αξίζει να ζει η σύζυγος όταν ψοφήσει ο άντρας της.

ΦΤΑΙΣ ΕΣΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΓΚΟΜΕΝΕΣ!



Μη φθάσεις αύριο στα 60 και τα 70 σου χρόνια κι όταν κάνεις τον απολογισμό σου μήπως πέσεις σε βαθειά κατάθλιψη. Άντρας είσαι, φυσικό, φυσικότατο να θες όσες γίνεται περισσότερες γυναίκες στο κρεβάτι σου. Η ώρα του σεξουαλικού απολογισμού έρχεται και στα 40 και στα 50, τι ψάρια τσιμπήσαμε μέχρι σήμερα στη ζωή μας.
Φοβερό! Να ξεκινάς με λευκή ατζέντα στα 15, στα 17, αλλά με μπάτζετ να έχεις πηδάς τουλάχιστον 3 κάθε χρόνο. Και μετά από 20, από 30 χρόνια το κονταίρ στη σούμα να γράφει μόλις 9, με το ζόρι δέκα, να προσθέσουμε και την χοντρη την άβυζη, που τελικά δεν σου κάθισε.
Ο κόσμος ψοφάει για σεξ και κυκλοφορεί στη δίαιτα! Είναι ανατριχιαστικά τα αποτελέσματα των σχετικών ερευνών. Από τη σκέψη, από την επιθυμία ανδρών και γυναικών να κάνουν σχέση, να έχουν πλούσια σεξουαλική ζωή μέχρι στο τι ακριβώς συμβαίνει, υπάρχει...απόσταση. Μιλάνε τα στοιχεία, οι αριθμοί.
Έχω τρεις γκόμενες, όμως δεν είμαι ευχαριστημένος, σου λέει. Θα ήθελα να είχα επτά γκόμενες ταυτόχρονα. Και πάλι, όμως, δεν ξέρω αν θα αισθανόμουν ικανοποιημένος.
Αυτός είναι ο άνθρωπος, ρε. Έτσι φτιάχτηκε. Έχει γεμάτες τις δύο τσέπες του με λεφτά και παραπονιέται. Δεν μου φθάνουν, θέλω περισσότερα. Αφού φοράω σακάκι που κι αυτό έχει τσέπες. Γιατί, λοιπόν, να μην έχω λεφτά ακόμα και στις τσέπες του πουκαμίσου.

Πράσινο φως στις μηνύσεις κατά της Σαουδ. Αραβίας από τους αμερικανούς πολίτες για την 11η Σεπτεμβρίου

Με μηνύσεις κατά του κράτους της Σαουδικής Αραβίας θα μπορούν να στρέφονται πλέον οι αμερικανοί πολίτες για την ραγωδία της 11ης Σεπτεμβρίου, μετά από σχετικό ψήφισμα της Βουλής των Αντιπροσώπων αν και ο Λευκός Οίκος απειλεί με άσκηση βέτο κατά της συγκεκριμένης απόφασης



Πρόκειται για το ψήφισμα 3815 γνωστό και ως "JASTA" (Justice Against Sponsors of Terrorism Act) που πέρασε χωρίς κάποια αντίρρηση της αντιπολίτευσης και με 100 ψήφους υπέρ έναντι καμίας κατά και επιτρέπει πλέον στους πολίτες των ΗΠΑ να μηνύουν ξένες χώρες για τρομοκρατικές ενέργειες που έχουν θύματα Αμερικανούς και σε αμερικανικό έδαφος. 

Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ & ΤΟ ΚΑΝΑΡΙΝΙ



Ήταν κάποτε ένας Βασιλιάς σκληρός και πολεμοχαρής• του άρεσαν οι μάχες, δίψαγε για λάφυρα, κι ήθελε χρόνο με το χρόνο τα σύνορα της χώρας του να μεγαλώνει.
Ποτέ του δε γέλαγε, τα χείλη του σφιχτά, τα μάτια του άγρια και τραχιά σαν τις παλάμες του χωριάτη. Ή, αν το θες καλύτερα να καταλάβεις, σαν ακρογιάλι στρωμένο από βότσαλα. Δοκίμασες ποτέ ξυπόλητος σε τέτοιο ακρογιάλι τη θάλασσα να φτάσεις; Σίγουρα θα πληγωθείς. Έτσι πλήγωνε κι ο Βασιλιάς το κάθε τι που ήταν γύρω του.
Μονάχα ένα πράγμα τον έκανε τα χείλη χαλαρά για λίγο ν’ αφήσει, το βλέμμα να μερέψει και μια υποψία χαμόγελου στο πρόσωπό του να φανεί.
Το καναρίνι μέσα στο χρυσό κλουβί.
Το καναρίνι με τη γλυκιά φωνή. Θεέ μου, πόσο σε μάγευε σαν τραγουδούσε!
Κάθε που ο Βασιλιάς έφτανε στο παλάτι γεμάτος αίματα από τις μάχες τις πολλές, αξύριστος, με καινούργιες ουλές και τραύματα, δεν πήγαινε να κάνει το λουτρό του, να φάει και να ξαπλώσει όπως θά ’κανε κάθε κουρασμένος, αλλά πήγαινε ν’ ακούσει το κελάηδισμά του.
Μια φορά, το λοιπόν, γυρνώντας απ’ τον πόλεμο, έτρεξε γρήγορα γρήγορα στη μεγάλη σάλα ν’ ακούσει το καναρίνι να τραγουδά. Όμως το καναρίνι ήταν νεκρό μες στο κλουβί του. Αγρίεψε, ούρλιαξε ο Βασιλιάς, λες κι ορδές εχθρών τον είχαν κυκλώσει. «Υπηρέτες, φρουροί, αυλικοί, ποιος φταίει γι’ αυτό;;;».
Έντρομο όλο το παλάτι μαζεύτηκε γύρω του. Κανείς δεν τόλμησε να μιλήσει, να πει έστω μία δικαιολογία, ή ένα «δε γνωρίζω, Βασιλιά».
Ώσπου έξαφνα μια θαρραλέα φωνή ακούστηκε. «Βασιλιά μου! Βασιλιά μου!». Ήταν ο σοφός του παλατιού που στεκόταν δίπλα στο μάγο. Ο σοφός κατευθύνθηκε προς το κλουβί, άνοιξε το πορτάκι του κι έβγαλε έξω τη μία από τις δύο ταΐστρες. «Να, κάτι γράφει εδώ, κάτι είναι σκαλισμένο απ’ το ραμφάκι του καναρινιού, δες μόνος σου Βασιλιά μου, είμαι γέρος και δεν καλοβλέπω τόσο ψιλή γραφή!». Ο Βασιλιάς πήρε την ταΐστρα στα χέρια του και διάβασε αυτό που έγραφε. Τι έγραφε;
Εσύ!!!
«Εσύ, εσύ, εσύ», έλεγε και ξανάλεγε μονολογώντας, την οργή τώρα στο πρόσωπό του την είχε διαδεχθεί η θλίψη.
«Είναι και κάτι ακόμη», ακούστηκε ο μάγος. Γέρος κι αποκρουστικός στην όψη, με μια φωνή που σ’ έκανε να τρέμεις με τη βαθιά βραχνάδα της, κίνησε προς το κλουβί, έβγαλε τη δεύτερη ταΐστρα και την περιεργάστηκε με προσοχή.
«Βασιλιά μου, τι περίεργο κι αυτό! Εδώ σε τούτη την ταΐστρα με ψιλή γραφή σε γλώσσα ξεχασμένη, που ξέρουν μόνο μάγοι και αποκρυφιστες, λέει τα υλικά και τον τρόπο για να κάνεις το αρχαίο ξόρκι που ζωντανεύει τους νεκρούς!
Κι έτσι ξεκινά το μοναχικό ταξίδι του Βασιλιά μας. Έντεκα χρόνια ταξίδευε για να βρει τα υλικά που έπρεπε να φέρει στο μάγο για να κάνει το ξόρκι, έχοντας μοναδική βοήθεια ένα ραβδί κι ένα χάρτη να τον κατευθύνει στο πού θα πάει.
Περπατούσε και ρωτούσε αν πάει καλά για τη σπηλιά του φόβου! Εκεί έπρεπε να περάσει τρεις ολόκληρες μέρες και τρεις νύχτες μέσα στο σκοτάδι, αντιμετωπίζοντας τρομερά οράματα. Εκεί είδε τους εχθρούς του ενωμένους να τον κυκλώνουν. Είδε ένα σπαθί να πέφτει με ορμή επάνω στο λαιμό του. Είδε τον εαυτό του γέρο κι ανήμπορο χωρίς τη δύναμη της νιότης. Είδε και το χρυσό κλουβί άδειο παντοτινά να μένει. Κι όσο προχωρούσε, τόσο τα μάτια του έβλεπαν καλύτερα, τόσο το φως δυνάμωνε. Τελικά βρήκε την έξοδο και λίγο πιο κάτω ένα μελίσσι. Μάζεψε κάμποσο μέλι για το ξόρκι κι έφαγε κιόλας για να πάρει δύναμη.
Κι όλο πήγαινε, κι όλο τραβούσε για την κοιλάδα των αναμνήσεων, και τελικά τη βρήκε. Άρχισε να την περπατάει. Έπρεπε να την περάσει δίχως πισωγύρισμα σε τρεις ημέρες και τρεις νύχτες.

«Κότινος»


«…να καμαρώσω μέσ' στα ωραία
κορμιά, που για το αγρίλι του Ηρακλέα
παλεύουν, θιαμαστές ψυχές αντρίκειες…»
Από την «Καλλιπάτειρα», το έξοχο σονέτο του Λ.Μαβίλη το παραπάνω απόσπασμα…, στο οποίο γίνεται αναφορά στην «αγριελιά του Ηρακλή», που θα συνοδεύσει την καληνύχτα μας, απόψε, μυθολόγοι!
Σύμφωνα με την μυθολογία ο εφευρέτης του αθλητισμού και ο θεμελιωτής των Ολυμπιακών Αγώνων ήταν ο Ιδαίος Ηρακλής, ο οποίος φύτεψε για πρώτη φορά αγριελιά στην Ολυμπία. Ο Ιδαίος Ηρακλής είχε φέρει την αγριελιά από τον Βορρά ή από την Κρήτη.
Ο Ηρακλής, λέει ο μύθος, πήγε κάποια μέρα στην Ολυμπία με τον μεγαλύτερο αδερφό του για να τρέξουν. Ήταν ο πρώτος αγώνας δρόμου που έγινε στον κόσμο!
Ο Ηρακλής στεφάνωσε τον νικητή με ένα κλαδί από την ελιά που είχε ο ίδιος φυτέψει εκεί. Κι από τότε έμεινε η συνήθεια να στεφανώνουν με «κότινους» (κλαδιά αγριελιάς) τους νικητές των Ολυμπιακών αγώνων.

ΓΟΡΓΩ

Της Dimitra Papanastasopoulou
Φίλες και φίλοι,
Η Γοργώ ή Μέδουσα κατοικούσε πέρα από τον Ωκεανό και ήταν κόρη του Φόρκυ και της Κητούς. Η Γοργώ ήταν θνητή, ενώ οι αδελφές της Σθενώ και Ευρυάλη ήταν αθάνατες.
Το πρόσωπο της Γοργούς ήταν στρογγυλό, τα μάτια της γουρλωμένα, η έκφρασή της πάντα θυμωμένη, το στόμα της ανοιχτό, τα δόντια της ίδια με αχριόχοιρου και στη θέση των μαλλιών υπήρχαν κινούμενα φίδια. Όποιος άτυχος την αντίκρυζε ή συναντούσε το βλέμμα της- όμοιο με αστραπή- μεταμορφωνόταν αμέσως σε πέτρα.

Τεράστια φτερά της έδιναν τη δυνατότητα να μετακινείται τάχιστα και η εντύπωση που έδινε ήταν μια κατάμαυρη οπτασία.
Όλοι την απεχθάνονταν και μόνο ο Ποσειδώνας έσμιξε ερωτικά μαζί της μέσα σ’ ένα ανθισμένο λιβάδι. Η Γοργώ δεν γέννησε, παρά κράτησε μέσα της τα δύο παιδιά του Ποσειδώνα. Και όταν ο Περσέας έκοψε το τρομερό κεφάλι της, ξεπετάχτηκαν από το κορμί της ο Χρυσάωρ και ο Πήγασος.

CERN – Πείραμα DIRAC: Ανιχνεύθηκε παράξενο άτομο που συγκροτείται από δυο μεσόνια

20160908_DIRAC-experiment-full300x340
Ένα άτομο κανονικά είναι ένας πυρήνας που περιβάλλεται από ηλεκτρόνια. Όμως οι φυσικοί παρατήρησαν διάφορα εξωτικά άτομα που συγκροτούνται από άλλα σωματίδια, όπως μεσόνια (σωματίδια με δυο κουάρκ). Ακολουθώντας προηγούμενα στοιχεία, μια νέα ανάλυση δεδομένων από το πείραμα DIRAC στο CERN βρήκε τα πρώτα αδιάσειστα στοιχεία ενός ατόμου που διαμορφώνεται από ένα π μεσόνιο (που περιέχει up και down κουάρκ) και από ένα Κμεσόνιο (που περιέχει up και strange κουάρκ). Επιπλέον μελέτη αυτών των παράξενων διμεσονίων θα πρέπει να παράσχει βαθύτερη γνώση στο πώς τα κουάρκ αντιδρούν σε σχετικά χαμηλές ενέργειες.
Άτομα περιέχοντα μεσόνια, όπως καονικό υδρογόνο (πρωτόνιο και Κ) και πιόνιουμ (δυο αντίθετα φορτισμένα π μεσόνια), συγκρατούνται με ηλεκτρομαγνητικές δυνάμεις. Ωστόσο, οι ισχυρές αλληλεπιδράσεις μεταξύ των κουάρκ αναγκάζουν τα άτομα να διασπαστούν. Ακριβείς μετρήσεις των χρόνων ζωής αυτών των διασπάσεων θα έβαζαν σημαντικούς περιορισμούς στις πιθανότητες σκέδασης των χαμηλής ενέργειας κουάρκ, που δεν μπορεί να υπολογιστεί άμεσα.
Το πείραμα DIRAC οικοδομήθηκε για να ανιχνεύσει και να περιγράψει τα πΚ άτομα (όπως και τα ππ άτομα). Για να δημιουργήσουν αυτές τις δέσμιες καταστάσεις, οι ερευνητές πυροδότησαν μια δέσμη πρωτονίων υψηλής ενέργειας προς ένα λεπτό μεταλλικό φύλλο. Οι συγκρούσεις μεταξύ πρωτονίων και των πυρήνων του μετάλλου περιστασιακά παρήγαγαν πΚάτομα και μερικά από αυτά τα άτομα συγκρούστηκαν με άλλους πυρήνες αναγκάζοντάς τους να διαχωριστούν σε αδέσμευτα πΚ ζεύγη.

Η ευτυχία δεν είναι στόχος, είναι τρόπος

happy
Η ευτυχία δεν είναι ένας σταθμός στον οποίο φτάνεις, αλλά ένας τρόπος να ταξιδεύεις.
Margaret Lee Runbeck
Ευτυχία είναι να ξέρεις τα όριά σου και να σου αρέσουν.
Romain Rolland
Και μόνο το γεγονός ότι υπάρχεις είναι αληθινή ευτυχία.
Blaise Cendrars
Η ευτυχία έχει γίνει η συλλογική ψευδαίσθηση με την οποία ζει η εποχή μας.
Pascal Bruckner
Η ευτυχία είναι μια κατεύθυνση, δεν είναι μέρος.
Sydney J. Harris
«You can’t always get what you want 
But if you try sometime you find 
You get what you need».
Rolling Stones
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Υπάρχουν δυο δρόμοι για την ευτυχία.
Ο πρώτος είναι να βελτιώσεις τις εξωτερικές συνθήκες.
Ο δεύτερος είναι να βελτιώσεις τις εσωτερικές συνθήκες.
Στην πρώτη οδό υπάρχει η σπάνια περίπτωση της τυχαίας βελτίωσης. Αυτή μπορεί να είναι οικονομική (το τζόκερ, μια απροσδόκητη κληρονομιά), αισθηματική (να «πέσεις» πάνω στο άλλο σου μισό), κοινωνική (να τύχουν όλες οι συγκυρίες ώστε η χώρα-πόλη-γειτονιά όπου ζεις, να αναβαθμιστεί -χωρίς να χρειαστεί να εξεγερθεί και να πεθάνει κανένας).
Στην περίπτωση της τυχαίας βελτίωσης είσαι απλώς τυχερός, αν και συνήθως δεν γίνεσαι τόσο ευτυχισμένος όσο νομίζεις ότι θα γινόσουν. Γιατί δεν έχεις προσπαθήσει για τίποτα, οπότε δεν σου «αξίζει» αυτή η βελτίωση. Και το νιώθεις.

Τι είναι αυτό που το λένε έρωτα; υστερόγραφο

Αποτέλεσμα εικόνας για Τι είναι αυτό που το λένε έρωτα; υστερόγραφο
του λαμπε ρατ

Ο/Η ερωτευμένος/η με την κλασική έννοια είναι ένας άνθρωπος εγωιστής και ηθικιστής. Βλέπει τα πράγματα αποκλειστικά μέσα από το δικό του πρίσμα και πιστεύει ακράδαντα ότι είναι ηθικά ανώτερος αφού μόνο αυτός νιώθει, μόνο αυτός νοιάζεται, μόνο αυτός πονάει. Ο Άλλος, αυτός ή αυτή που δεν ανταποκρίνεται στο τεχνούργημα του έρωτα που ο ερωτευμένος έχει με μόχθο κατασκευάσει, εγκαλείται πάντοτε -και συνήθως με μια αβρή, αγαπητική επιθετικότητα που εξελίσσεται κάποτε σε σφοδρότητα-, ως ελαφρύς, σαρκικός, επιφανειακός, ότι θέλει απλώς να διασκεδάσει και να περάσει ευχάριστα την ώρα του.
Για τον κλασικά ερωτευμένο δεν υπάρχει χαρά· όλα είναι πόνος, ενίοτε απελπισία, και παρεμβάλλονται κάποιες, λίγες, στιγμές απόλυτης γαλήνης και ευτυχίας, δηλαδή αφασίας και ακηδίας. Δεν είναι τυχαίο ότι τα περισσότερα ερωτικά τραγούδια είναι τραγούδια πονεμένα, όχι τραγούδια χαρούμενα -χωρίς βέβαια αυτό να σημαίνει ότι δεν έχουν καλλιτεχνικό-ή, πολιτισμικό-ή και ανθρωπολογικό-ή ενδιαφέρον – αξία. Ο κλασικά ερωτευμένος είναι φορέας της κατά Νίτσε ηθικής του δούλου, είναι φιλοσοφικά Χριστιανός. Λατρεύει να βρίσκεται στη θέση του αδικημένου, του αθώου, του κολασμένου, του ζητιάνου, του μάρτυρα που ανεβαίνει το Γολγοθά του. Λατρεύει να διεκδικεί διαρκώς τον όρκο στην ιερότητα του έρωτα, να εγείρει διαρκώς αξιώσεις για βάθεμα του έρωτα όπως αυτός τον αντιλαμβάνεται και τον αισθάνεται. Ο κλασικά ερωτευμένος είναι πολιτικά Αριστερός: αγωνίζεται, παλεύει, διαμαρτύρεται, διεκδικεί, αξιώνει, απαιτεί, εγκαλεί. Και βέβαια ζηλεύει, φθονεί, ανταγωνίζεται, εκδικείται, και είναι παντελώς ανίκανος να μετουσιώσει τα αρνητικά του πάθη σε κάτι άλλο, σε κάτι γόνιμο. Αργά αλλά σταθερά βυθίζεται στη μιζέρια και τον αρνητισμό.
Ο κλασικά ερωτευμένος άνθρωπος είναι ένας άνθρωπος ανώριμος, ανερμάτιστος, αδύναμος, κομπλεξικός, ματαιωμένος· και ταυτόχρονα φιλόδοξος, ισχυρογνώμων, αλαζόνας, αδηφάγος. Είναι ένας Υποτελής Κύριος.

Πώς να Αλλάξετε την Αρνητική σας Στάση (όταν δε μπορείτε να αλλάξετε τίποτε άλλο)

Πολλές φορές οι αναγνώστες μου γράφουν «καλά όλα αυτά περί θετικής διάθεσης, αλλά τι γίνεται όταν υπάρχουν αντικειμενικά προβλήματα, πχ, ανεργία, φτώχεια, δυσκολίες στην οικογένεια, κλπ»;




Η απάντηση είναι ότι δυστυχώς, υπάρχουν καταστάσεις που δεν μπορούμε να τις αλλάξουμε (ή αργούν πολύ για να αλλάξουν/λυθούν)- ωστόσο, το να έχουμε αρνητική στάση και διάθεση σίγουρα ΔΕΝ πρόκειται να τις αλλάξει, ούτε και να κάνει τη ζωή μας καλύτερη.
Τι μπορεί λοιπόν να κάνει ένας άνθρωπος, δεδομένων των όποιων δυσκολιών, για να αλλάξει τη στάση του από αρνητική σε θετική;


(1) Παραδοχή.  Καταρχήν θα πρέπει να παραδεχτείτε στον εαυτό σας ότι δεν είστε ευτυχισμένοι και χαρούμενοι και ότι έχετε αρνητική στάση απέναντι στη ζωή.  Στη συνέχεια χρειάζεται να προσδιορίσετε τον λόγο που συμβαίνει αυτό.

(2) Έλεγχος.  Μπορείτε να κάνετε κάτι για να αλλάξετε την κατάσταση;  Μην περιμένετε μια μεγάλη αλλαγή από τη μια ώρα στην άλλη.  Υπάρχουν βήματα ή μικρές ενέργειες που θα σας βάλουν στο σωστό δρόμο;  Ακόμα και αν δεν αλλάζει η κατάσταση, αλλάζει ο τρόπος που την αντιμετωπίζετε.

(3) Εξετάστε τον τρόπο που σκέφτεστε.  Μήπως τα κρίνετε όλα αρνητικά, βλέπετε μόνο τα στραβά και τα ανάποδα και κάνετε αρνητικές προβλέψεις;  Αν ναι, να ξέρετε ότι αυτός ο τρόπος σκέψης είναι μπλοκαριστικός και σας φρενάρει από την όποια εξέλιξη.  Όταν κανείς σκέφτεται αρνητικά τείνει να φέρεται με αντίστοιχο τρόπο, οπότε δεν κάνει τις θετικές ενέργειες που θα τον βοηθούσαν.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα