Όταν άκουσα για την συντριβή της πτήσης GWI9525 της εταιρίας Germanwings στις γαλλικές Άλπεις το πρωί της 24ης Μαρτίου, ήμουν σοκαρισμένος, αλλά για να είμαι ειλικρινής, όχι τόσο πολύ. Δεν είναι ότι περίμενα ότι θα συμβεί, αλλά είναι το πέμπτο αντίστοιχο περιστατικό τον τελευταίο χρόνο. Αν αυτή η συχνότητα διατηρηθεί, οι ως τώρα πολύ μικρές στατιστικά πιθανότητες να βρει κάποιος το τέλος του πετώντας με μια εμπορική πτήση, θα πρέπει να αναθεωρηθούν.
Σε όσα άμεσα επακολούθησαν της συντριβής, εγώ όπως και πολλοί άλλοι σε όλο τον κόσμο περίμενα υπομονετικά τις λεπτομέρειες. Τι θα μπορούσε να προκαλέσει ένα σύγχρονο, αν και λίγο γηρασμένο, πρώτης γενιάς Airbus A320 να πέσει ξαφνικά από τον ουρανό και να συγκρουστεί στην πλαγιά ενός βουνού; Είχα κάποιες θεωρίες, μια εκ των οποίων ήταν και οι παραλυτικές συνέπειες ενός πιθανού "EMP" (ηλεκτρομαγνητικού παλμού) προερχόμενου από την έκρηξη στην ατμόσφαιρα ενός εισερχόμενου διαστημικού βράχου. Η σοκαριστική αύξηση στις θεάσεις μετεωριτών τα τελευταία 10 χρόνια καθιστά εύλογο το ενδεχόμενο, και αυτό ίσως να ήταν και αιτία της συντριβής της πτήσης AF447 στον Νότιο Ατλαντικό ωκεανό το 2009.
Σε όσα άμεσα επακολούθησαν της συντριβής, εγώ όπως και πολλοί άλλοι σε όλο τον κόσμο περίμενα υπομονετικά τις λεπτομέρειες. Τι θα μπορούσε να προκαλέσει ένα σύγχρονο, αν και λίγο γηρασμένο, πρώτης γενιάς Airbus A320 να πέσει ξαφνικά από τον ουρανό και να συγκρουστεί στην πλαγιά ενός βουνού; Είχα κάποιες θεωρίες, μια εκ των οποίων ήταν και οι παραλυτικές συνέπειες ενός πιθανού "EMP" (ηλεκτρομαγνητικού παλμού) προερχόμενου από την έκρηξη στην ατμόσφαιρα ενός εισερχόμενου διαστημικού βράχου. Η σοκαριστική αύξηση στις θεάσεις μετεωριτών τα τελευταία 10 χρόνια καθιστά εύλογο το ενδεχόμενο, και αυτό ίσως να ήταν και αιτία της συντριβής της πτήσης AF447 στον Νότιο Ατλαντικό ωκεανό το 2009.