Πέμπτη 23 Νοεμβρίου 2017

Συλλογή από Παράξενα Φαινόμενα!

Αποτέλεσμα εικόνας για STRANGE PHENOMENON COMPILATION

Μια συλλογή από παράξενα και μυστηριώδη φαινόμενα. 

Περιλαμβάνει ασυνήθιστες εμφανίσεις, UFO , μυστηριώδεις ήχους, παράξενα πλάσματα , σκιώδη πλάσματα και πολλά πολλά άλλα. 

Παρακαλείστε να κρίνετε μόνοι σας την εγκυρότητα του βίντεο.

Γιατί η Ρωσία στέλνει υποβρύχια ρομπότ στην Αρκτική


















Ο Αρκτικός Ωκεανός, ο μικρότερος από τους πέντε ωκεανούς της γης, με τα παγωμένα νερά και τις ακραίες καιρικές συνθήκες, αποτελεί πόλο έλξης όχι μόνο για την αξία του φυσικού του τοπίου αλλά και για έναν ακόμα λόγο που πιθανόν δεν γνωρίζουν όλοι.

Κάτω από την τεράστια παγωμένη επιφάνεια του, κρύβεται ένας θησαυρός φυσικών πόρων, ο οποίος έχει μείνει ανεκμετάλλευτος από τον άνθρωπο. Σύμφωνα μάλιστα με τις εκτιμήσεις, αν γινόταν μια εξόρυξη στην περιοχή θα παράγονταν δισεκατομμύρια βαρέλια πετρελαίου και τρισεκατομμύρια κυβικά πόδια φυσικού αερίου που αντιπροσωπεύουν το 16-26% των αποθεμάτων της γης που δεν έχουν ανακαλυφθεί. Υπάρχει όμως μια υπερδύναμη που κάνει ό,τι μπορεί για να αναδειχθεί πρώτη στην κούρσα διεκδίκησης των πόρων αυτών της γης και δεν είναι άλλη από τη Ρωσία.

Δημοσίευμα του BBC αναφέρει πως δεκαετίες μετά την κατάρρευση της Σοβιετικής Ένωσης, η Ρωσία ξεκίνησε μια αποστολή προχωρώντας στον πυθμένα της Αρκτικής με ένα στόλο υποβρυχίων ρομπότ και μη επανδρωμένων υποβρυχίων στα πιο βαθιά ύδατα της γης. Σήμερα, έπειτα από πολλά χρόνια γεώτρησης στην περιοχή, η χώρα, η οποία το 2013 είδε τις εξαγωγές πετρελαίου και φυσικού αερίου να αγγίζουν το 68% των συνολικών της εξαγωγών, αποφάσισε να προχωρήσει την αποστολή της στο επόμενο στάδιο.

συνταγές υγείας-ρεβίθια με κουρκούμι και κουνουπίδι



στις συνταγές υγείας θα βρίσκουμε διάφορα πιάτα που θα είναι και νόστιμα αλλά και θα μας προσφέρουν τις βιταμίνες και τα ιχνοστοιχεία που χρειάζεται ο οργανισμός μας για την εύρυθμη λειτουργία του!!!


μπορεί λίγο να μας ξενίζει η γεύση τους αλλά οι φακές είναι νοστιμότερες με λεμόνι ή με ντομάτα και το βασικότερο δεν παρεμποδίζουμε την απορρόφηση του πολύτιμου σιδήρου!!!


ρεβίθια και μπιζέλια με κουρκούμι και κουνουπίδι!!!


και θα χρειαστούμε:

μισό ποτήρι λάδι
ένα μέτριο κρεμμύδι ψιλοκομμένο
δύο σκελίδες σκόρδο πολτοποιημένο
μία κουταλιά της σούπας κουρκούμι
ένα τέταρτο από το κουταλάκι του γλυκού μοσχοκάρυδο
ένα κοφτό κουταλάκι του γλυκού πάπρικα
μισό κουταλάκι του γλυκού κόκκινο πιπέρι-καγιέν
ένα φύλλο δάφνης
μισό κουταλάκι του γλυκού φρέσκο ​​ή αλεσμένο τζίντζερ
ένα κουταλάκι του γλυκού ακατέργαστη ζάχαρη
μία πρέζα αλάτι
χυμό μισού λεμονιού
μία κούπα προ-βρασμένα ρεβίθια
ένα μικρό κουνουπίδι διαχωρισμένο στα μπουκέτα του
μία κούπα προ-βρασμένα μπιζέλια
ένα μικρό ματσάκι ψιλοκομμένο κόλιαντρο ή μαϊντανό
ένα φλυτζάνι από το ζωμό  που βράσαμε τα ρεβίθια και τα μπιζέλια λαχανικών


και


5 Καθημερινά Πράγματα που Σύντομα δεν θα Υπάρχουν στη Ζωή μας

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ πώς θα είναι η ζωή μας στο μέλλον; Πόσο βαθιά θα εμπλακεί η τεχνολογία στην καθημερινότητά μας; Υπάρχουν πράγματα που χρησιμοποιούμε καθημερινά και σύντομα δεν θα υπάρχουν; Οι επιστήμονες κάνουν τις προβλέψεις τους και μας δείχνουν ποια 5 πράγματα της καθημερινότητάς μας σύντομα δεν θα υπάρχουν στις ζωές μας.

Κλειδιά και χρήματα 

Σε μερικά χρόνια, τα αποτυπώματά μας θα χρησιμοποιούνται πολύ στην καθημερινότητά μας και θα αντικαταστήσουν τα κλειδιά του σπιτιού ή του αυτοκινήτου μας, τα λεφτά και τις κάρτες μας. Χρησιμοποιώντας το αποτύπωμά μας θα μπορούμε να μπαίνουμε στο σπίτι μας χωρίς να χρειάζεται να κουβαλάμε κλειδιά. Αυτή η μέθοδος είναι σίγουρα πιο ασφαλής και θα μας λύσει τα χέρια, ενώ παράλληλα θα ελαφρύνει κατά πολύ τις τσάντες μας.

Σε μερικά χρόνια τα σπίτια μας και η καθημερινότητά μας θα έχουν αλλάξει πάρα πολύ.
Σε μερικά χρόνια τα σπίτια μας και η καθημερινότητά μας θα έχουν αλλάξει πάρα πολύ.

Πλαστικά μπουκάλια 

Όσοι έχετε επισκεφτεί πρόσφατα διάφορα καταστήματα αθλητικών ειδών θα έχετε παρατηρήσει κάποια πλαστικά μπουκάλια που είναι ανακυκλώσιμα και μπορούν να χρησιμοποιηθούν ξανά και ξανά. Πρόκειται για ειδικά μπουκάλια που σύντομα θα αντικαταστήσουν τα πλαστικά μπουκάλια σε όλο τον κόσμο. Άλλωστε τα πλαστικά μπουκάλια του εμπορίου είναι πολύ βλαβερά για το περιβάλλον, ενώ τα συγκεκριμένα μπουκάλια είναι υγιεινά για το περιβάλλον και επιπλέον θα σας σώσουν από περιττά έξοδα. Με ένα μπουκάλι Bobble μπορείτε να μην αγοράσετε ποτέ ξανά πλαστικά μπουκάλια. Καλό θα ήταν βέβαια κάθε 2-3 μήνες να αλλάζετε τo φίλτρα τους.

Γυαλιά 

Τα γυαλιά μυωπίας και άλλων παθήσεων θα εξαλειφθούν καθώς η οφθαλμιατρική έχει προχωρήσει πολύ και πλέον όλο και περισσότερος κόσμος κάνει λέιζερ στα μάτια του. Τα γυαλιά σε λίγα χρόνια θα χρησιμοποιούνται μόνο για στιλ.

Είμαι μια ψυχή σε μια ανθρώπινη διαστημική στολή


Είμαι μια ψυχή μέσα σε μια ανθρώπινη διαστημική στολή. Όλοι είμαστε.

Δεν θα πεθάνω όταν το σώμα μου αποσυντεθεί, η ψυχή μου θα συνεχίσει, όπως και κάθε άλλου. Είμαστε όλοι εδώ για να βιώσουμε αυτό το πεπρωμένο, αυτή τη πραγματικότητα. Είμαστε σε ένα ταξίδι, σε μια περιπέτεια.

Όλοι έχουμε το πεπρωμένο μας. Κάποιοι γνωρίζουν την πραγματικότητα, κάποιοι όχι.

Έχω αφυπνιστεί. Η ψυχή μου είναι εδώ για να βοηθήσει, μαζί με άλλες ψυχές. Είμαστε άδω για να βοηθήσουμε στη διάσωση της ανθρωπότητας από το σκοτάδι που έχει έρθει σε όλους μας. Είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε αυτούς που δε θέλουν να ξυπνήσουν.

Είμαστε όλοι μια ενότητα. Αν πληγώσουμε τους άλλους, πληγώνουμε τον εαυτό μας. Αν κρίνουμε τους άλλους, κρίνουμε τον εαυτό μας. Βλέπουμε στους άλλους αυτό που βρίσκεται στην καρδιά μας όχι αυτό που βρίσκεται στην δική τους. Αν ερχόμαστε από ένα μέρος αγάπης και κατανόησης, αυτό θα λάβουμε πίσω.
Έχω δει μίσος και συνειδητοποίησα πως οι άνθρωποι στ’ αλήθεια μισούν τον εαυτό τους. Αυτή η ζωή είναι δύσκολη και σκληρή. Αυτή η ζωή μας αποστραγγίζει και απομακρύνει την ανθρωπιά και την ενσυναίσθηση. Όλοι έχουμε προκαθοριστεί από τη γέννα. Να φοβόμαστε, να φοβόμαστε να είμαστε ο εαυτός μας, συνθλιβόμαστε και ξεχνάμε αυτό που είμαστε. Η αυτοεκτίμηση μας ελαττώνεται. Οι αποφάσεις μας ξεκινούν να προέρχονται από ένα μίζερο μέρος.

Μας εκμεταλλεύονται και μας ελέγχουν εκ γενετής. Η αληθινή μας δύναμη έχει κρυφτεί και έχει απομακρυνθεί.

O ρόλος της μητέρας στην Αρχαία Ελλάδα



Πολλά έχουν γραφτεί για τη θέση και τον ρόλο της γυναίκας στην αρχαιότητα, τον Μεσαίωνα και τη μεταγενέστερη/ σύγχρονη εποχή. Γενικά μιλώντας, η ιστορία είναι μάλλον «ανδροκρατούμενη»: Χωρίς να απουσιάζουν οι εξαιρέσεις, οι περισσότερες κοινωνίες είχαν τη γυναίκα επικεντρωμένη στον ρόλο της εντός της οικογένειας, ως σύζυγος και μητέρα, πιθανώς λόγω του σκληρού αγώνα για την επιβίωση των ανθρώπινων κοινωνιών που χαρακτήριζε την πορεία του ανθρώπινου είδους για χιλιάδες χρόνια.

Η γυναίκα, μέσω της δυνατότητας της να δημιουργεί ζωή, διασφάλιζε την επιβίωση και τη συνέχιση της φυλής, με τον άνδρα να αναλαμβάνει το καθήκον της προστασίας/ υποστήριξης αυτής της διαδικασίας. Αυτό από μόνο του διαμόρφωσε και καθόρισε τη θέση της γυναίκας σε κοινωνίες από την προϊστορία μέχρι και τους πρόσφατους αιώνες: Η μητρική ιδιότητα της γυναίκας σε κάποιες περιπτώσεις οδήγησε σε μητριαρχικές κοινωνίες, όπου ο ρόλος της γυναίκας ως δημιουργού ζωής την έβαζε στην κορυφή- σε άλλες όμως, την κατέστησε «τρόπαιο»/ «αντικείμενο», έρμαιο των επιθυμιών των ανδρών, που τις χρησιμοποιούσαν ως μέσον για τη διαιώνιση της γενιάς.

Στην αρχαία Ελλάδα συναντώνται και οι δύο «τάσεις». Αρχίζοντας από την μινωική Κρήτη, βλέπει κανείς μια γυναίκα πολύ διαφορετική από αυτό που ακολούθησε τους επόμενους αιώνες: Η Μινωίτισσα «αντλεί ισχύ» από την ιδιότητα της μητέρας για να κατέχει μια, θα λέγαμε, χειραφετημένη θέση στην κοινωνία της θαλασσοκράτειρας Κρήτης.

Ως «εκπρόσωπος/ κόρη» της μεγάλης μινωικής θεάς, που καθορίζει την καθημερινή ζωή των ανθρώπων, φέρει τη «γυναικεία δύναμη», κυριαρχώντας στην πανάρχαια Μεσόγειο, συνεχίζοντας την παράδοση προϊστορικών μητριαρχικών κοινωνιών. Η γυναίκα της Κρήτης, ως μητέρα και δημιουργός, δεν είναι κατώτερη του άνδρα- μια ισχυρή φιγούρα που δεν έχει λόγο να υποχωρεί μπροστά στον άνδρα.

Τα δεδομένα φαίνονται να αλλάζουν με το πέρασμα των ετών και τη μετάβαση στη μυκηναϊκή περίοδο. Ένας πολιτισμός σαφώς πιο επικεντρωμένος στον πόλεμο, σηματοδοτεί μια μετατόπιση ισχύος στον άνδρα- χωρίς βέβαια αυτό να σημαίνει ότι η γυναίκα ήταν «σκλάβα» ή «δούλα»: Η Μυκηναία εξακολουθεί να παίζει ενεργό ρόλο στην κοινωνία, εξακολουθώντας να αντλεί δύναμη από την ιδιότητά της σε ενδοοικογενειακό επίπεδο.

Ερμής πάνω στην Πύλη του Χείρωνα* Τα έχεις ήδη πει όλα*








23. 11. 2017




Ο Ερμής βρίσκεται πάνω


στην Απόλυτη Έξαρση του Χείρωνα


στην 23η Μοίρα του Τοξότη


και ταυτόχρονα κάνει και όψη τετραγώνου


μαζί του*


Σήμερα η Μέρα μπορεί να φέρει


κάποιο Πόνο,


ίσως από κει που δεν το περιμένεις,


από μια παρεξηγημένη επικοινωνία,


από λάθος λέξεις


ή λάθος κατανόηση


κάποιας συμπεριφοράς*


Η Επικοινωνία είναι πολύ ευαίσιθητη


αυτές τις μέρες,


μπορεί κάποια λόγια να σε πληγώσουν,


ή εσύ να πληγώσεις με τα λόγια σου*


Από την άλλη τα σωστά λόγια


μπορεί να είναι ανακούφιση και γλύκα


για κάποιους οι οποίοι μπορούν ακόμα


και να θεραπευτούν


μέσα από λόγια Αγάπης*

Ιωάννης Αυγουστάτος: Ο Δρόμος είναι η αυτοπαρατήρηση



"Ποιος είμαι;" Στην προσπάθεια να απαντήσουμε στο αιώνιο αυτό ερώτημα, συνήθως ξεκινάμε με τα πιο απτά εξωτερικά στοιχεία μας:

φύλο, ονοματεπώνυμο, εθνικότητα, ράτσα, ηλικία, σωματικά χαρακτηριστικά κ.λ.π., για να προχωρήσουμε σε πιο εσωτερικά, όπως προσωπικότητα, διανοητική και συναισθηματική νοημοσύνη, μόρφωση, επαγγελματική κατάρτιση, δεξιότητες, ενδιαφέροντα, πεποιθήσεις, μνήμες, φιλοδοξίες και άλλα.

Οι περισσότεροι περιορίζονται σ' αυτά τα δύο επίπεδα γνώσης του εαυτού, με τα οποία και ταυτίζονται. Γι' αυτούς δεν έχει νόημα η αναζήτηση κάποιας βαθύτερης υπόστασης.

Υπάρχουν όμως και άλλοι, που δεν ικανοποιούνται από αυτές τις επιδερμικές απαντήσεις, γιατί νιώθουν τα σκιρτήματα κάποιου βαθύτερου εαυτού, κάτω από το προσωπείο που φορούν. Μπορούν να καταφύγουν σε έτοιμες απαντήσεις: επιστημονικές, θρησκευτικές, φιλοσοφικές και μεταφυσικές. Θα βρεθούν τότε μπροστά σε μια πληθώρα πολύπλοκων και συχνά αντικρουόμενων θεωριών, που θα τους δημιουργήσουν μεγαλύτερη σύγχυση. 

Ποιος είναι τότε ο Δρόμος γι' αυτόν που εξακολουθεί να επιζητεί μια αυθεντική, άμεση και αναμφισβήτητη απάντηση;

Εφιάλτης ο Σοφωνίδου. Ο ακραίος δημοκράτης


Το όνομα Εφιάλτης είναι πασίγνωστο. Είναι το όνομα του προδότη που αποκάλυψε στον Ξέρξη την ύπαρξη του κρυφού μονοπατιού Ανοπέα από το οποίο πέρασε ο Υδάρνης με μια μονάδα του περσικού στρατού που κύκλωσε τον Λεωνίδα στις Θερμοπύλες. Έχει γίνει συνώνυμο τρομακτικού ονείρου και, κατ’ επέκταση, με άλυτο πολιτικό ή κοινωνικό πρόβλημα, κοινώς βραχνάς.

Άγχος και τρόμο θα είχε προκαλέσει στους Αθηναίους ολιγαρχικούς (αριστίνδην – πλουτίνδην) των μέσων του 5ου αι. π.Χ. ο Εφιάλτης ο Σοφωνίδου, μεγαλύτερος στα χρόνια από τον Περικλή και καθοδηγητής του, που κατόρθωσε ν’ αφαιρέσει από τον Άρειο Πάγο πολλές από τις αρμοδιότητές του και να αποχρωματίσει οριστικά το δημοκρατικό πολίτευμα από κάθε ολιγαρχική απόχρωση. Η απόγνωση των ολιγαρχικών τούς οδήγησε μέχρι της δολοφονίας του Εφιάλτη από τον Ταναγραίο Αριστόδικο το 461 π.Χ.

«Ἐφιάλτην μέν οὖν, φοβερόν ὄντα τοῖς ὀλιγαρχικοῖς καί περί τάς εὐθύνας καί διώξεις ταῶν τόν δῆμον ἀδικούντων ἀπα­ραίτητον, ἐπιβουλεύσαντες οἱ ἐχθροί δ’ Ἀριστοδίκου τοῦ Ταναγρικοῦ κρυφαίως ἀνεΐλον» (Πλουτ. Περικλής, 10).

Εκτός του ότι ο Εφιάλτης ήταν ο τρίτος “μεταρρυθμιστής” (η μεταρρύθμισή του δεν είχε βεβαίως το εύρος και το βάθος των δύο πρώτων (Σόλωνος και Κλεισθένους), ξέρομε ελάχιστα πράγματα γι’ αυτόν. Ασφαλώς δεν ανήκε στην τάξη των πλουσίων και ασφαλώς ήταν ισχυρή προσωπικότης. Επίσης ασφαλώς θα είχε παράσχει σημαντικές υπηρεσίες για να αναδειχθεί “προστάτης” του Δήμου. 

Αναφέρεται ότι “τριάκοντα μόναις (ναυσί) Ἐφιάλτην ἐπέκεινα πλεῦσαι Χελιδονίων” (Πλουτ. Κίμων, 13) και τούτο είναι βεβαίωση ότι αναδείχθηκε στρατηγός. Το γεγονός ότι έπλευσε με πολεμικά πλοία πέρα από τα νησιά Χελιδόνιοι θα θεωρήθηκε επίτευγμα επειδή ήταν πρόκληση προς τον Αρταξέρξη αφού δεν είχε ακόμη συναφθεί η “ειρήνη του Καλλία” (449 π.Χ.).
Η μεταρρύθμιση του Εφιάλτη (461 π.Χ.) είχε καθαρά πολιτικό και όχι κοινωνικό χαρακτήρα, αφού μόνο 4 χρόνια αργότερα έγιναν δεκτοί και οι ζευγήτες ως άρχοντες ενώ προηγου­μένως δεν ήσαν εκλέξιμοι παρά μόνο οι πεντακοσιομέδιμνοι και οι ιππείς.

Από ζωή σε ζωή: Μετενσάρκωση και κάρμα (Μέρος Δεύτερο)

Από τον Φίλιππο Φίλιππα

Μέσα στους αιώνες, μέσα από άπειρες ζωές κι άπειρους έρωτες, οι ψυχές μας συνεχίζουν το ταξίδι τους!

Ο Αχιλλέας δένει τα τραύματα του Πάτροκλου. Παράσταση από ερυθρόμορφο κύλικα του ζωγράφου Σωσία, περίπου το 500 π.Χ. Κρατικό Μουσείο του Βερολίνου. Πηγή: News Media
O ΨΥΧΙΚΟΣ σύντροφος είναι μια άλλη ψυχή με την οποία έχουμε βιώσει πολλές ζωές σε κάποιο οικείο επίπεδο. Είναι η ψυχή με την οποία έχουμε την ίδια συχνότητα συντονισμού. Αντιλαμβανόμαστε ο ένας τον άλλον σε επίπεδα που δεν είναι νοητά στους άλλους, γιατί έχουμε πολλές κοινές εμπειρίες. Αυτό το γνωστικό υπέδαφος δίνει την ικανότητα στους ψυχικούς συντρόφους να αλληλοβοηθούνται με τρόπους που θα ήταν πολύ δύσκολο να υλοποιηθούν χωρίς κάποιους ιδιαίτερους δεσμούς.
Οι ψυχικοί σύντροφοι συχνά βοηθούν ο ένας τον άλλο να φθάσουν σε υψηλά σημεία δημιουργίας και επιτυχίας. Το γεγονός όμως ότι είναι ψυχικοί σύντροφοι δεν σημαίνει ότι βλέπουν όλα τα θέματα με το ίδιο μάτι.
Συνήθως, η σχέση στηρίζεται σε συμπληρωματικότητα και όχι σε ομοιότητα. O καθένας προσφέρει στον άλλο τα στοιχεία που του λείπουν, κάνοντας τη σχέση πιο πλήρη και δημιουργώντας ένα σύνολο πιο πλήρες από την απλή ατομική συμβίωση.
Όταν οι ψυχικοί σύντροφοι είναι μαζί, σχηματίζουν έναν δυναμικό δεσμό και είναι ο ένας για τον άλλον πηγή δύναμης. Είναι πολύ πιο σημαντικό να κατανοήσουμε ότι οι ψυχικοί σύντροφοι είναι ψυχές [που έχουν μοιραστεί πολλές ενσαρκώσεις μαζί] και όχι απλώς προσωπικότητες. Έτσι, μπορεί στην παρούσα ζωή να εκδηλωθούν με οποιοδήποτε φύλο και να αλληλεπιδράσουν ο ένας πάνω στον άλλο, κάτω από ένα μεγάλο αριθμό τύπου σχέσεων.
Υπάρχει μια τάση να σκεφτόμαστε τους ψυχικούς συντρόφους κάτω από την έννοια εραστών, των συζύγων κτλ., αλλά μπορεί να είναι συνεργάτες, γονείς, παιδιά, φίλοι κοκ. Aν όμως έχουν συνεργαστεί για πολλές ζωές κάτω από κάποιο ερωτικό ή έντονα συναισθηματικό πρίσμα, θα τους είναι πολύ δύσκολο να αποφύγουν κάποιο ρομαντικό διάλειμμα στην παρούσα ζωή… Αν όμως υπήρξαν φίλοι ή μέλη της ίδιας οικογένειας, κατά τη διάρκεια των κοινών ενσαρκώσεων, τότε και στην τωρινή τους ενσάρκωση θα διαλέξουν κάποιον ανάλογο ρόλο. Δηλαδή, ο ψυχικός σύντροφος δεν είναι απαραίτητα και ερωτικός σύντροφος.

Από ζωή σε ζωή: Μετενσάρκωση και κάρμα (Μέρος Πρώτο)

Από τον Φίλιππο Φίλιππα

Οι άνθρωποι που μας περιστοιχίζουν σε αυτή την ενσάρκωση, ήταν μαζί μας και σε μια προηγούμενη ζωή.

Η κατανόηση ορισμένων συγκεκριμένων ιστορικών γεγονότων είναι πιθανό να οφείλεται στο ότι διατηρούμε αναμνήσεις από περασμένες ζωές. (Σκηνή από την τηλεοπτική σειρά “Οι Τυδώρ”). Image: Supplied
ΕΙΜΑΣΤΕ σαν τα ποτάμια. Στην επιφάνεια καθαροί και αστραφτεροί, αλλά βαθιά μέσα μας κυκλοφορούν αόρατα “ρεύματα” πολύ ισχυρής επιρροής. Αυτά τα “ρεύματα” είναι τα συσσωρευμένα αποτελέσματα των πολλαπλών ενσαρκώσεων της ψυχής σ’ αυτόν τον κόσμο. Είναι αόρατα “ρεύματα” που μας κάνουν να νιώθουμε αγάπη για ένα άτομο και αντιπάθεια για ένα άλλο.
Αυτά τα “ρεύματα” είναι που μας προκαλούν εκείνους τους υπέροχους κραδασμούς, όταν βρισκόμαστε μαζί με κάποιο ιδιαίτερο πρόσωπο σε κάποια φάση της ζωής μας, και κατά περίεργο τρόπο αυτά τα ίδια “ρεύματα” μας δημιουργούν ίσως δυσάρεστα συναισθήματα για το ίδιο πρόσωπο, σε κάποια άλλη φάση.
Συνήθειες, όπως και διάφορες προσχεδιασμένες ιδέες έχουν διαμορφωθεί στα βάθη του ασυνείδητου και διαμορφώνουν τον τρόπο που επικοινωνούμε με τους ανθρώπους γύρω μας. Κι ενώ όλα μας φαίνονται νέα και πρωτόγνωρα, στο βάθος υπάρχουν οι μη ορατές επιρροές των “ρευμάτων” από τις αναμνήσεις και από τις επιθυμίες της ψυχής.
Καθένας που παίζει κάποιο ρόλο στην τωρινή μας ζωή, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να είχε αναμιχθεί και στις περασμένες μας ζωές. Ίσως μάλιστα έχει παίξει ρόλο σε πολλές από αυτές. Οι γονείς μας, τα αδέλφια μας, οι σύζυγοι, τα παιδιά και οι φίλοι, οι προϊστάμενοι και οι συνεργάτες μας, ακόμη κι εκείνοι που αντιπαθούμε, έχουν μοιραστεί πολλές από τις προηγούμενες εμφανίσεις μας.
Tα αποτελέσματα των πολλών αυτών περασμένων εμπειριών αντικατοπτρίζονται στις συνθήκες, οι οποίες περιβάλλουν τις τωρινές μας σχέσεις.

Ο τρελός χάρτης της Γης από τη NASA (βίντεο)

Αποκαλυπτικό βίντεο της NASA για το πώς άλλαξαν οι εποχές στη Γη κατά την τελευταία 20ετία. Μέσα σε 2 λεπτά αποτυπώνονται οι αλλαγές στον καιρό τα τελευταία είκοσι χρόνια.

Ο χάρτης της NASA αποκαλύπτει πόσο άλλαξε η Γη τα τελευταία είκοσι χρόνια. Πηγή: NASA
ΣΥΝΔΥΑΖΟΝΤΑΣ εικόνες από δορυφόρους, η NASA δημιούργησε έναν χάρτη των καιρικών αλλαγών στη Γη την τελευταία εικοσαετία, και τον παρουσιάζει σε ένα φιλμάκι 2 λεπτών.
Έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε τη Γη σαν έναν γαλάζιο πλανήτη, αλλά ο χάρτης της NASA δείχνει πώς φαίνεται πραγματικά η Γη από το διάστημα.

Η αγάπη έχει έξι διαφορετικές μορφές


Σύμφωνα με τον Καναδό κοινωνιολόγο J.A. Lee, αυτές είναι οι έξι διαφορετικές μορφές της αγάπης:
Έρωτας (Eros). Ρομαντική, παθιασμένη αγάπη με τη μορφή σωματικής σύνδεσης και ανάλογης ικανοποίησης. Χαρακτηρίζεται από την αναζήτηση ενός αγαπημένου προσώπου, του οποίου η φυσική παρουσίαση του εαυτού ενσωματώνει μία εικόνα που έχει ήδη σχηματιστεί στο μυαλό εκείνου που το αναζητά.
love2
Ερωτοτροπία (Ludus). Παιχνιδιάρικη αγάπη με τη μορφή επιπόλαιας σύνδεσης και βίωσης ευχάριστων επιφανειακών εμπειριών.
Στοργή (Storge). Συντροφική αγάπη μεταξύ καλών φίλων με τη μορφή βαθιάς και ουσιαστικής ανθρώπινης επαφής. Η μορφή αυτή αναπτύσσεται αργά μέσα από τη συντροφικότητα και την εκδήλωση τρυφερότητας.
Μανία (Mania). Κτητική, εμμονική αγάπη με τη μορφή έντονου πάθους, μεγάλης συναισθηματικής έντασης και ψυχικού άλγους κατά τη διαχείριση της σχέσης.
Πράγμα (Pragma). Πρακτική, λογική αγάπη με τη μορφή πραγματιστικής διαχείρισης της σχέσης στο πλαίσιο της καθημερινότητας.
Αγάπη (Agape). Αλτρουιστική, ανιδιοτελής αγάπη με τη μορφή πλήρους αφοσίωσης στο αγαπημένο πρόσωπο.

Η ζωή του ποιητή Γεωργίου Σουρή και η σύζυγός του Μαρία Κωνσταντινίδη Σουρή


Ελαιογραφία του Γεωργίου Σουρή φιλοτεχνημένη το 1889 από τον Τρ. Καλογερόπουλο.
Ανήκει στην κόρη του ποιητή Μυρτώ Λουμπιώτη



του Στέφανου Μίλεση

Ο πατέρας του Γεωργίου Σουρή ήταν γεννημένος στα Κύθηρα. Η μητέρα του στη Χίο ενώ ο ίδιος είχε γεννηθεί το 1853 στη Σύρο. Έζησε για μεγάλο χρονικό διάστημα στο Νέο Φάληρο όπου και πέθανε το έτος 1919. 

Η μητέρα του τον προόριζε για ιερέα, όμως παρά τη μητρική φιλοδοξία ο Σουρής βρέθηκε να εργάζεται κοντά σε συγγενή του που ήταν σιτέμπορος στο Αζόφ. Γρήγορα επέστρεψε στην Αθήνα όπου άρχισε να εργάζεται στο συμβολαιογραφείο του Γρυπάρη, πατέρα του μετέπειτα επιφανούς πολιτικού και διπλωμάτη. Και η εργασία που προσέφερε εκεί ο Σουρής ήταν στην ουσία εκείνη του αντιγραφέα, δηλαδή του γραφέα που αναπαρήγαγε αντίγραφα από το πρωτότυπο συμβόλαιο. 

Την περίοδο εκείνη της ζωής του, γνώρισε από συνοικέσιο τη μετέπειτα σύζυγό του Μαρία Κωνσταντινίδη (που όλοι θα γνωρίζουν στη συνέχεια ως Μαρία Σουρή). Οι περισσότεροι γάμοι την εποχή εκείνη, γίνονταν συνεπεία συνοικεσίου, στο οποίο μάλιστα εξέφραζαν γνώμη όχι μόνο οι γονείς, αλλά και οι γνωστοί της κάθε οικογένειας. Έτσι ο φίλος της οικογένειας Κωνσταντινίδη, ο Ανδρέας Συγγρός, είχε αντιταχθεί στο συγκεκριμένο συνοικέσιο, καθώς δεν θεωρούσε τον Σουρή αντάξιο της Μαρίας. Αντιθέτως ένας άλλος σπουδαίος φίλος της οικογενείας Κωνσταντινίδη, ο Μιχαήλ Μελάς, μετέπειτα Δήμαρχος Αθηναίων, όχι μόνο είχε εγκρίνει αυτό το συνοικέσιο, αλλά ανέθεσε και στη μεγαλύτερη κόρη του να στεφανώσει το νεαρό ζευγάρι.

Από την εποχή που ο Σουρής γνώρισε την Μαρία ήδη είχε ξεκινήσει τη συγγραφή στίχων, τους οποίους όμως αργότερα δεν θεωρούσε καλούς και διαρκώς παρότρυνε τη σύζυγό του να τους καταστρέψει. Παράλληλα συμμετείχε και σε θεατρικούς ερασιτεχνικούς θιάσους, τους οποίους όμως σύντομα διέκοψε. Στράφηκε στη σατιρική ποίηση γράφοντας σε ανάλογα έντυπα της εποχής όπως "Αριστοφάνης" του Πηγαδιώτη, "Ασμοδαίον""Ραμπαγάς" και το "Μη χάνεσαι" του Γαβριηλίδη. 

Γράφτηκε στη φιλοσοφική σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών, την οποία όμως γρήγορα εγκατέλειψε καθώς απέτυχε στο μάθημα της μετρικής! Τότε ήταν που αποφάσισε την έκδοση του δικού του σατυρικού περιοδικού του "Ρωμηού" το οποίο ήταν εξ ολοκλήρου γραμμένο με μέτρο. Εκείνος που κρίθηκε ως ακατάλληλος στο Πανεπιστήμιο στο μάθημα της μετρικής, επί 36 χρόνια συνέγραφε έντυπο που στηριζόταν εξ ολοκλήρου στο μέτρο!

Ανδρέας Εμπειρίκος και Μάτση Χατζηλαζάρου: Η ιστορία ενός παράφορου έρωτα που γεννήθηκε στην ψυχανάλυση

Ανδρέας Εμπειρίκος και Μάτση Χατζηλαζάρου: Αν η παρόρμησις υπάρχει, τίποτε δεν μπορεί να την αναχαιτίση

Ανδρέας Εμπειρίκος και Μάτση Χατζηλαζάρου: Ο παράφορος έρωτας του ποιητή με την ασθενή τουθενή" του στην ψυχανάλυση

Όταν ο Ανδρέας γνώρισε τη Μάτση, ο δυτικός πολιτισμός και μαζί του ολόκληρος σχεδόν ο κόσμος έμπαινε σ’ ένα σκοτεινό τούνελ απ’ όπου δεν επρόκειτο να βγει πριν περάσουν πολλά χρόνια και οπωσδήποτε δεν επρόκειτο να βγει χωρίς πληγές και στίγματα που ως σήμερα ακόμη δεν έχουν ολότελα εξαλειφθεί.

Στην πραγματικότητα, όπως πολύ σωστά και έγκαιρα είχαν διαβλέψει μεταξύ άλλων και οι νεαροί ντανταϊστές, αυτή η διαδικασία συσκότισης και φρίκης είχε ξεκινήσει πολύ νωρίτερα, ήδη από τα χρόνια του πρώτου μεγάλου πολέμου, και αν το μέγεθος και η διάρκεια του κακού δεν έγιναν αμέσως αντιληπτά απ’ όλους, αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι ταυτόχρονα εμφανίστηκαν και διαδόθηκαν και οι πιο ριζοσπαστικές ιδέες και η ελπίδα, που παραδόξως φαινόταν βάσιμη τότε, για τη δημιουργία ενός νέου, καλύτερου κόσμου. 

Σε αυτήν ακριβώς την προοπτική πρέπει να διαβαστούν και τα λόγια που έγραψε ο Ανδρέας Εμπειρίκος εκείνη την εποχή, όταν ξέσπασε ο Δεύτερος Παγκόσμιος Πόλεμος: «…δεν είναι δυνατόν, ο πόλεμος του 1939 να μην αφύπνισε τους ανθρώπους, όπως ξυπνά η μάστιγα το αίμα, διότι δεν είναι δυνατόν, ο πόλεμος αυτός να μην ανοίξη νέους δρόμους, δρόμους που να οδηγούν σε ριζική, σε ουσιαστική αναθεώρησι όλων των αξιών και όλων των πραγμάτων. Και κανείς δεν θέλει σήμερα να είναι αυτή η αναθεώρησις απλή αλλαγή ιδιοκτήτου, μα νέος κόσμος, με νέαν αντίληψι και νέα προσαρμογή – με μία λέξι, μια νέα πραγματικότης, όχι μονάχα υλική μα και ηθική.»

Γεννημένος με το ξεκίνημα του 20ου αιώνα, το 1901, στην Μπραΐλα της Ρουμανίας από έλληνα πατέρα και μητέρα κατά το ήμισυ ρωσίδα, ο Ανδρέας Εμπειρίκος θα περάσει ευτυχισμένα παιδικά χρόνια στη Σύρο και στην Αθήνα, όπου θα εγκατασταθεί τελικά η οικογένεια, και ακόμη πιο ευτυχισμένα καλοκαίρια στα κτήματα των θείων του στη Ρωσία. 

Η κήρυξη του Πρώτου Παγκοσμίου Πολέμου θα απαγορεύσει οριστικά αυτά τα ταξίδια, την ευδαιμονία των οποίων ως το τέλος της ζωής του θα νοσταλγεί ο Ανδρέας Εμπειρίκος, και συγχρόνως θα επιφέρει σημαντικές απώλειες στις ναυτιλιακές επιχειρήσεις του πατέρα του, ενώ το τέλος του πολέμου θα βρει τους δυο γονείς του χωρισμένους. 

Το γεγονός αυτό θα σημαδέψει ανεξίτηλα τον νεαρό Ανδρέα και θα σημάνει την αρχή μιας μακριάς σειράς διαφωνιών με τον πατέρα του, οι οποίες σε συνδυασμό με τη βαθιά ιδεολογική διάσταση των δύο ανδρών θα κορυφωθούν το 1926 και θα οδηγήσουν τον ποιητή στο μυθικό Παρίσι του μεσοπολέμου (ενώ είχαν ήδη προηγηθεί αποδημίες και προσωρινές εγκαταστάσεις του στη Λοζάννη, στη γαλλική Ριβιέρα και στο Λονδίνο και θα ακολουθούσε πολύ αργότερα μια αποτυχημένη απόπειρα να κάνει τον γύρο του κόσμου).

Αυτό είναι το ραντάρ που “μέτρησε” την ποσότητα νερού που έπεσε στην Μάνδρα



Και όχι, η φωτογραφία δεν είναι photoshop. Απλά “έτυχε” όταν φωτογράφιζαν το ραντάρ να περνούν από ψηλά αεροπλάνα και… να παράγουν “παγάκια”…

Και η φωτογραφία είναι από το σάιτ της NASA.
Ένα τέτοιο, λοιπόν, κινητό μετεωρολογικό ραντάρ XPOL, μέτρησε το νερό που έπεσε στην πλαγιά του όρους Πατέρας, όπως μας ενημερώνει το Εθνικό Αστεροσκοπείο Αθηνών.
Στη σελίδα του στο facebook αναφέρει:
Το Ινστιτούτο Ερευνών Περιβάλλοντος και Βιώσιμης Ανάπτυξης του Εθνικού Αστεροσκοπείου λειτουργεί εδώ και αρκετά χρόνια για ερευνητικούς σκοπούς στις εγκαταστάσεις του στην Πεντέλη το κινητό μετεωρολογικό ραντάρ XPOL, όταν αυτό δεν συμμετέχει σε ερευνητικά προγράμματα εκτός Αττικής
Περιέργως άκουσα κάποιον εκπρόσωπό τους (του οποίου το όνομα δεν πρόλαβα να συγκρατήσω) το μεσημέρι στην εκπομπή του Στραβελάκη στον real.fm να λέει ότι το ραντάρ έτυχε να είναι εκεί για να κάνει την καταμέτρηση, όταν ο δημοσιογράφος τον ρώτησε πως βρέθηκε το ραντάρ.

Αμφιδρόμια: Η εντυπωσιακή τελετή «ένταξης» του νεογέννητου στην οικογένειά του στην αρχαία Ελλάδα!



Η επίσημη αποδοχή του παιδιού από την οικογένεια γινόταν με τα “Αμφιδρόμια”. Στην αρχαία Αθήνα καθώς και σε άλλες αρχαίες πόλεις Αμφιδρόμια ονόμαζαν την μετά το τοκετό τελετή του καθαρμού.

Μετά τον τοκετό πλένονταν και καθαρίζονταν η λεχώνα, το βρέφος και όλοι όσοι έρχονταν σε επαφή μαζί τους.

Επειδή τόσο η γέννηση όσο και ο θάνατος αποτελούσαν γεγονότα που συνδέονταν κατά τις τότε αντιλήψεις με την ακαθαρσία που έπρεπε αμέσως να εξαλειφθεί...

Ο τοκετός θεωρούνταν διαδικασία μιαρή που προκαλούσε δηλαδή πνευματική μόλυνση.

Για το λόγο αυτό απαγορευόταν να πραγματοποιείται σε ιερά. Η νέα μητέρα θεωρούνταν μολυσμένη τουλάχιστον για τις δέκα πρώτες ημέρες μετά τη γέννα. Στο διάστημα αυτό ήταν περιορισμένη στο σπίτι και με ελάχιστους ανθρώπους ερχόταν σε επαφή.

Το μίασμα δεν περιοριζόταν μόνο σε αυτή, αλλά σε οποιονδήποτε βοήθησε στον τοκετό ή βρισκόταν στο σπίτι την ώρα του τοκετού.

Όσοι εκτέθηκαν στην μόλυνση δεν επιτρεπόταν να εισέρχονται σε ιερά ή να ασκούν τη λατρεία. Αυτή η απομόνωση των δέκα πρώτων ημερών είχε χαρακτήρα θρησκευτικό, επιπλέον όμως κάλυπτε και πρακτικές ανάγκες: τον αποκλεισμό της γυναίκας από τις δουλειές της καθημερινής ζωής και τη βιολογική προστασία της μητέρας και του βρέφους από τους κινδύνους που ελλόχευε η έκθεσή τους στον έξω κόσμο τις πρώτες αυτές κρίσιμες ημέρες.

Έτσι μετά το τοκετό εκτός της λεχώνας, του βρέφους και της μαίας θα έπρεπε να καθαρθούν και όλοι εκείνοι που ήλθαν με αυτούς σε επαφή, όπου και μόνο τότε είχαν δικαίωμα να πλησιάσουν άλλους ανθρώπους. Οπότε και άρχιζε η τελετή του γενικού καθαρμού.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα